Tijger, gefeliciteerd :dance: :dance:
Giga druk straks dus… maar ook een leuke periode
(vind ik althans… maar na 16x (even nageteld) :shock: hoef ik voorlopig even niet meer gelukkig )
Eerst dit huis helemaal af maken
16 x :shock: ??
Voor mij is dit ook al de 8e keer ( vanaf mijn geboorte tot nu )
Echt zelfstandig of samenwonend is dit de 3e keer …
Dus voorlopig hoop ik dat we hier blijven.
Dat is al 1 wens vervuld nu wens 2 en 3 nog… :oops:
Tja, wij zijn vroeger al vaak verhuisd en toen ik eenmaal het huis uit was ben ik daar nog even vrolijk mee doorgegaan. Maar hier wil ik nog wel jáaren wonen hoor!
Ja hè … nu die andere wensen inderdaad nog…
Wat een heerlijk warm weer he…
Zijn jullie lekker aan het genieten ??
Marijke en Jane is het voor jullie nog een beetje uit te houden nu jullie een buikje beginnen te krijgen ??
De vloer ligt er bijna in, druk bezig met dozen in pakken maar eigenlijk is te warm :naughty:
Hay meiden!
Wat is het heet he?! BAH! Echt mijn weer niet!!!
En de zwangere meiden? al ‘lekker’ last van vochtophoping?
En met de kleintjes??? Kunnen die het allemaal een beetje uithouden?
Onze jongens hebben er weinig last van lijkt het :eh:
Newbe, fijn dat de echo weer goed was! :thumbup:
Mijn vriendin heeft nu een 2-ling van ruim 5 weken en het jongetje was ook altijd wat kleiner. Bij de geboorte ook. Meisje was 2950 gr en jongetje 2700 gr. Idd goed de groei bij houden!
Hoe voel je je verder?
Tijgertje, wat fijn, huis verkocht onder voorbehoud van financiering!!! :dance: Hopelijk gaat het helemaal door!
En idd, ook & :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor de andere 2 wensen!
Ik mag morgen mijn eerste dag werken :dance:
Tijdje geleden had ik gesolliciteerd bij een KDV en toen ben ik het niet geworden.
Vorige week gesolliciteerd en toen mocht ik 2 mee gaan draaien, maar toen belde heel toevllig het kdv van de eerste sollicitatie of ik misschien nog beschikbaar was?
Het is dichterbij en het is kleinschalig en het is erg leuk en gemoedelijk daar dus daar ging mijn voorkeur sterk naar uit! Heb meteen ‘ja’ gezegd en later die andere afgebeld :oops:
Kreeg ik ook nog een mail van een (vroegere) vriendin of ik ook een sollicitatiebrief naar hun organisatie wilde sturen, want daar hadden zo ook nog mensen nodig… Zo heb je maanden lang niets en zo 3!!!
Her is bij alle 3 op oproepbasis en heb ik voor de leukste (in mijn ogen) gekozen!
Morgen mag ik meedraaien/invallen. Heb alleen nog niet opvang voor onze mannetjes kunnen regelen, dus mijn ouders passen op. Hopelijk lukt dat snel, wil hun ook niet steeds ‘belasten’.
Sroetje, 16x??? Ik moet er niet aan denken!
Fijn dat je/jullie nu je plaat zit(ten).
Hoe is het met de rest??? :-*
Hee dames!
Zo, ff posten in de pauze…
Kijken jullie ook allemaal naar oranje?
Newbe, ik ben super blij voor jullie dat de echo goed was, houden zo! :dance:
Sproet, 16 keer verhuisd… jeetje… hoezo dat?
Tijger, ik kan me voorstellen dat dit geen lekker weer is om druk dozen in te pakken… succes ermee!
Memmie, wat goed!! Gefeliciteerd met je baan! Super zeg!! :dance:
Succes morgen! Mag ik vragen welke dagverblijf je gekozen hebt? En welke de andere 2 waren dan? Hoe veel uren denk je ongeveer te gaan werken?
Wat een weertje he? Ongelooflijk… :shock:
Zolang ik lekker in de schaduw in de tuin kan zitten, vind ik het heerlijk!
Maar zodra ik wat moet doen, wordt het toch wat minder… vocht vasthouden valt wel mee, maar wel duizelig en misselijk… nouja, maar rustig aan!
Ik heb trouwens vanmiddag ff gigantisch geshopt… een rok, een 3kwartsbroek, een jurkje, een legging, een shirtje… :oops:
Maargoed, ook nog een heleboel kleding voor mijn vent en een cadeautje voor de pasgeboren tweeling van mijn vriendin!
O, het begint weer, doeiii! :mrgreen:
@tijgertje1982 wrote:
Wat een heerlijk warm weer he…
Zijn jullie lekker aan het genieten ??
Marijke en Jane is het voor jullie nog een beetje uit te houden nu jullie een buikje beginnen te krijgen ??
De vloer ligt er bijna in, druk bezig met dozen in pakken maar eigenlijk is te warm :naughty:
Haaai,
ja het gaat wel in de zon, al houd ik het niet lang vol, snel te warm, en mijn voeten kunnen ook echt niet tegen de volle zon dan lijkt het alsof ze ontploffen van de hitte :? , gelukkig (nog) geen last van vochtophopingen :dance:

morgenavond de 20weken echo, pff hoop dat alles goed gaat met ukje

achja 1 troost, we kunnen hem nogmaals goed bewonderen :inlove:
meiden, dat waren mijn 2 min energie weer, ik gaat weer ff nixen :shifty: :roll: :- :-* :-*
Tierrr, ik heb gekozen voor kindercentrum Babbel in de Wilp.
Monkey Donkey in Groningen heb ik afgebeld :oops: (was ook erg leuk hoor!) en Kinderwoud de Poppestien heb ik (nog) niet gemaild.
Ik hoop zo rond de 20 uren te werken.
Leuk joh, je gek geshopt! :thumbup: Heerlijk toch?
Ik ben druk op zoek naar opvang voor onze jongens, dus krijg niet veel van het voetbal mee…
Je hoort het vast wel als er een doelpunt is, toch?
Hier wordt er wat afgetoeterd in ieder geval. Maargoed, gewonnen dus! :dance:
Jane, ik duim voor een goede echo voor jullie morgen! Spannend hoor! :-*
Hoe bevalt je werk trouwens?
Jane, morgen de 20w echo, spannend!
Ik hoop dat jullie een hele mooie en goede echo te zien krijgen! :thumbup:
Hey meiden, ik ben er weer. We zijn anderhalve week op vakantie geweest, met de auto naar Frankrijk. Met C. is het helemaal goed gegaan. Ze was gewoon lekker gezellig en makkelijk. Hebben veel kunnen ondernemen en haar gewoon zonder problemen overal mee naar toe genomen. Als ze maar een beetje wat kon zien en met regelmaat op schoot mocht was het goed. En aandacht genoeg, van ons, maar ook van wildvreemden, ze vond het prachtig.
C.'tje groeit trouwens lekker, ze weegt alweer 6 kilo! 3 keer haar geboortegewicht. Heske, heeft ze F. al ingehaald nu :mrgreen:
Voor mezelf ben ik voor onze vakantie naar de huisarts geweest omdat ik steeds zo duizelig ben met vlagen. Soms ben ik zelfs bang om C. te dragen of voelt het alsof ik flauw kan vallen elk moment. Vandaag gebeld voor de uitslag en mijn HB is laag. Ik heb nu morgen een telefonisch consult met de HA.
Ik heb bijgelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb hoor, dus sorry als ik iemand vergeet :oops:
Memmie, gefeliciteerd met je baan. Leuk joh! Heb je ervaring in de kinderopvang? Ik heb je er namelijk nooit eerder over gehoord.
Newbe, gefeliciteerd met de tweeling op komst. En jaaaaaa, bij een gyn krijg je bij elk bezoek een echo :inlove: Ik heb zelf alleen niet elke keer een fotootje gekregen, maar ach, elke keer even kijken was al heerlijk.
Sproet, 16 x verhuisd, dat is aardig wat. Ik ben ook al vaak verhuisd, niet fijn vond ik.
Jane en Tierrr, hoe is het met jullie. Hebben jullie al buikfoto’s voor ons? En Tierr, weet jij het geslacht ook al?
Tijgertje, bijna verhuizen dus. Maar wel fijn dat er een bod is hoor.
En je krijgt een HSG las ik ergens. Weet je al wanneer? En waar is dat ook al weer voor (sorry, ben nogal vergeetachtig)
Van Mascha nog steeds geen nieuws lees ik. Wat jammer.
Miek1982, hoe is het met jou en de mannen?
Hmm… verkeerd knopje… even overnieuw…
Jane, 20w echo alweer, wat is dat hard gegaan!
Vanavond dus jullie kleine wonder nog een keer bekijken.
Hopelijk is alles helemaal in orde.
Memmie, gefeliciteerd met de job.
Tja, en dan zo ineens 3 voor het uitzoeken.
Hopelijk kun je bij die van je eerste voorkeur de 20 uur draaien.
Leuk hoor :mrgreen:
Tierrr… gewoon niet te veel ondernemen (behalve shoppen dan natuurlijk )
Hier ook Oranje gekeken en vrijdagmiddag ben ik sowieso vrij.
Gisteren in de rust Femke van het kdv gehaald en uiteindelijk maar weinig ervan gezien.
Dat gaan we vrijdag dus even anders doen, ha ha.
KC, balen dat je HB zo laag is. Zit je al aan de floradix?
Hier net naar de hema om wat spulletjes te kopen. Wil ik pinnen… weet ik mijn code opeens niet meer. Dat is dus echt niets voor mij :doh:
Ik denk dat ik hem inmiddels wel weer weet, maar het is nog een twijfelgeval. In de vakantie heb ik niet hoeven pinnen en opeens weet ik het nu niet meer… zo stom.
Mijn man gebeld en die zei… dus je weet de code niet meer van de pas waarmee je… eeeh… dagelijks pint… :roll: :lol:
Dus braaf twee dingetjes gehaald die ik echt moest hebben van de zes euro die ik nog op zak had :?
En de verhuizingen… (eigenlijk 18 en dan tel ik er twee op papier niet mee ).
Vroeger had het te maken met het werk van mijn vader en later een periode ivm verbreken relatie. Daarna even bij hub ingewoond, hij bij mij in mijn appartement (dat een paar maanden later werd opgeleverd) en vervolgens samen op zoek gegaan naar een grote mensen huis en dit huis gevonden
Bedankt meiden,
even snel berichtje, want deze mama2be is zoooo moe
beebje doet het goed, zover ze kon zien was alles goed, alleen had ik net alles uitgeplast :doh: voor we gingen (moet altijd zo snel plassen :shifty: ) en dat was dus niet helemaal de bedoeling, conclusie kindje lag zo laag en wat ze ook deed, hij kwam dus echt niet omhoog, waardoor ze niet alles goed heeft kunnen nakijken.
over 2 weken dus weer terug voor een volledig nieuwe SEO :mrgreen: wat eeerruugg :liar: :mrgreen:
kindje is wel lekker actief en voel hem steeds vaker en beter :inlove:
vandaag heeft ie een feestje denk ik want voel hem geregeld vaak achter elkaar :inlove:
nou meiden :-* :-* ik ben er weer vandeuuur :-*
Memmie:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. En dan nu nog wel de keuze uit 3 …
KC:
Wat leuk dat C zo makkelijk was in de vakantie. Hebben jullie het naar jullie zin gehad ? En mooi weer gehad ?
En HB te laag …(wat is HB :oops: )
Verder weet ik het even niet meer, dus sorry als ik iemand vergeet, ben ook zo druk met inpakken, regelen van adreswijzigingen en verhuizen.
Gister is de makelaar met een taxateur geweest ivm de hypotheek van de nieuwe mensen, verder weten we nog niks.
Verder druk met alles inpakken. Het grootste gedeelte van de meubels is al over… Als het klaar is, spam ik wel foto’s.
Mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik had stiekem gehoopt dat ik gister ongi zou worden, dan had ik 12 juli voor HSG kunnen gaan en dan de week erna op vakantie. Helaas is er nog geen ongi te bekennen en ook geen klachten… Dus de HSG zal wel in augustus plaats vinden…
( HSG is een baarmoederecho, dan spuiten ze vloeistof naar binnen en dan kijken ze of de eileiders goed doorgangelijk zijn)
Tijger, leuk straks de foto’s :mrgreen:
En jammer dat je planning nu niet helemaal handig uitkomt.
Maarreh… nog steeds overtijd? :silenced:
Hier vanmorgen Femke voor het eerst op de fiets naar het kdv gebracht… ze vond het geweldig!
Sproet,
Wat leuk dat Femke zo heeft genoten op de fiets…
Waarom zet je er een :silenced: achter op de vraag overtijd ?
Is toch een vrij normale vraag ( volgens mij)
Maar inderdaad ook nu nog geen ongi …
Ben vandaag bij de kapper geweest, heb mijn haar kort laten knippen voor de stichting Haarwensen. Heb foto’s gemaakt van voor en na, zal ze vanavond even proberen op de pc te zetten en dan in het sf te plaatsen als ik op internet kan thuis ( ben nu even bij pa en ma eten en voetbal kijken)…
Jaaa… voetbal… GEWONNEN!!!
Nee, geen rare vraag, maar misschien wil je er niet te veel focus op hebben, vandaar.
Op welke cyclusdag zit je nu?
Sproet,
Ik zit vandaag ( op zaterdag ) op dag 29 van mijn cyclus.
Ik focus me er niet teveel op hoor.
Ik ga ook nog niet testen. Pas als er woensdag nog geen :twisted: zijn dan ga ik testen, dan ben ik een week overtijd…
Maar toch steeds geen klachten dat de ongi er aan komt, moet alleen veel plassen en heb last van heel veel puistjes
Chantal, ik duim voor je hoor!
En wat goehoed van jullie huis, hopelijk krijgen ze de hypotheek rond zonder problemen!
Lees veel goed nieuws laatste tijd, Newbe gefeliciteerd :inlove:
Jane en Tierrr goede echo’s :inlove: (en Jane nog een keer extra spieken :inlove: )
Memmie een nieuwe baan waar ze gewoon in de rij stonden voor haar! :inlove: :thumbup:
En een banner bij Sproetje, spannend!
Keep up the good work up, lady’s! :thumbup: :dance:
Ik heb de fotó’s van mijn nieuwe kapsle in het showforum gezet.
Heb nu nog even internet, ga zo weer verder verhuizen…