Oktoberstoppers 2008 * deeltje 16

Hmmm… had Femke even in de box gelegd en toen gelijk maar besloten het hele huis onder handen te nemen. Straks nog even douchen en dan ben ik weer een klein beetje bij. Ik kan er zooo slecht tegen als het in huis een zooitje is. En ik kwam er gewoon maar niet aan toe.

Waar zo’n dag ouderschapsverlof (in combinatie met ons meisje dat lief ligt te slapen natuurlijk) al niet goed voor is.

Hopelijk straks ook nog een succesvolle voeding :wink:

Wel snipverkouden helaas. Hopelijk blijft het daarbij.

Memmie, gecondoleerd met oma :hug:

Kim en Sproetje, thnx! :-*

Jesse is weer helemaal goed gekeurd! :thumbup:

Hij weegt nu 9160 gr an is 72,5 cm lang! En dat toch maar ff op MIJN melk :inlove: :dance: Ik = trots :mrgreen:

Memmie:

gecondoleerd met je oma …

Heel veel sterkte de komende tijd. :hug:

Goed dat Jesse goed gekeurd bij het CB :thumbup:

Lekker he Sproet,

weer een opgeruimd, schoon huis…

Nu even ego :

:cry: :cry: :cry:

Ben vanmorgen rond 11 uur toch ongi geworden en ook gelijk heel heftig.

Waar ik normaal toch 4 tot 5 uur met een tampon kan doen, is ie nu na 1,5 uur al echt vol en lek ik door :oops:

Ik baal zo en heb huilend mijn vriend gebeld. Ik vind het zo niet leuk meer, al bijna 1,5 jaar bezig en gewoon nog steeds niet zwanger…

Tijgertje… wat ontzettend balen zeg… :hug:

Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Sterkte meis!

Hee dames!

Memmie, wat naar van je beppe… gecondoleerd… :hug:

Wel super dat Jesse zo goed gegroeid is… heerlijk dat dat ventje het zo goed doet, je mag terecht trots zijn! :clap:

Sproetje, dikke :-* voor jou!

Fijn dat je huis weer wat aan kant is! Heb er zelf ook een hekel aan als dat niet zo is…

Tijgertje, jeetje, wat balen zeg… echt niet leuk, zo lang bezig zijn zonder enig resultaat… ik hoop dat ze jullie straks willen helpen, als Raim zijn zwemmers voor de 2e keer heeft laten onderzoeken… en dat het dan heel snel goed komt! :pray:

En voor tot die tijd gewoon een dikke :hug:

En als ik jou was zou ik nu voor je banner enzo een cyclus aanhouden van 30 dagen, dan valt de teleurstelling misschien iets minder zwaar als je toch ongi wordt…

Kim, hoe gaat ie met jou?

En miekje en mascha, met jullie??

En met de rest?

Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een mammogram, maar ze hebben alleen een echo gemaakt. Foto’s maken ze in principe niet voor je 30e. Op de echo waren gelukkig geen gekke dingen te zien, maar ze willen toch graag dat ik me door de huisarts laat doorverwijzen naar de mammapoli, zodat ik daar onder controle kan blijven. Is wel goed, denk ik!

Tierrr:

Gelukkig gaf de echo aan dat er niks te zien was.

Ik hoop het ook dat ze ons verder willen helpen. Ik ga er van uit van wel. We zijn al bijna anderhalf bezig zonder resultaat, dus waarom zouden ze niet willen ??

Mijn volgende banner hou ik op 28 dagen,dan heb ik een beetje uitloop zonder zorgen. Vind het wel lief van je dat je daarover mee denkt.

Ik ga nu mijn bedje in. Ben echt op, voel me niet lekker en Raim is naar zijn broer toe om te praten, die had een groot probleem ???

:-*

@tijgertje1982 wrote:

Ik hoop het ook dat ze ons verder willen helpen. Ik ga er van uit van wel. We zijn al bijna anderhalf bezig zonder resultaat, dus waarom zouden ze niet willen ??

Ik denk ook wel dat ze jullie verder willen helpen hoor!
Ik zou er gewoon eerst eens voor zorgen dat jullie naar de gyn worden doorverwezen. Dan kan zij eventuele vervolgstappen bepalen.. zij heeft er toch meer kijk op dan een huisarts. Ik denk dat jij dan eerst wat onderzoeken moet en als dat allemaal goed zit eventueel IUI ofzo??
Zal Raim zijn zwemmers nou vrijdag inleveren?

Ik ga zo weg, gezellig naar een vriendin! Met kindje van nog geen jaar..

Vrijdag gaat Raim het inleveren en dan 5 feb de uitslag.

Ik heb in mei 2009 een inwendige echo gehad en zag alles er goed uit van binnen. Was een heel aardig jong vrouwtje die de echo maakte, gelijk alles uit gelegd wat ze ging doen, wat ze ging bekijken en hoe het er uit zag van binnen.

Ok, nog heel even geduld dus voordat jullie meer weten!

Er is trouwens wel kans dat ze nog meer onderzoekjes bij jou willen doen hoor, maargoed, dat merk je dan vanzelf! :slight_smile:

Wat is het trouwens rustig hier, waar is iedereen?

Ik heb een heel gezellige dag gehad bij die vriendin, en o, wat een ontzettend schattig ventje heeft ze! :inlove:

Dames, ik wil even goed nieuws brengen: ik werd net gebeld door mijn nieuwe werklocatie en ik krijg toch vaste dagen… echt zo ontzettend fijn!!

Dan zit ik tenminste niet met het gedonder dat ik niet weet wanneer ik kan werken en dus geen afspraken kan plannen en ik hoef me ook geen zorgen te maken over of ik wel aan mijn uren kom en hoe en wanneer ik uren in moet gaan halen… heb er direct veel meer zin in!! :dance:

Al blijf ik het wel heel jammer vinden dat ik op mijn huidige locatie weg moet… morgen afscheid… :frowning:

Marijke, wat fijn dat je vaste dagen hebt gekregen! Gefeliciteerd! :thumbup:

Ik wens je een mooi afscheid op je ‘oude’ werklokatie morgen!

Wij zijn gisteren even bij beppe langs geweest. Ze ligt er heel mooi bij, heel vredig. Morgen begravenis. Hopelijk gaat het weer een beetje mee zitten :pray:

:-*

Marijke:

Goed dat je toch vaste dagen krijgt.

Wat voor onderzoekjes zouden ze nog kunnen doen ??

Memmie, sterkte morgen… ik hoop inderdaad dat het weer wat mee zit… :-*

Tijger, er zijn verschillende onderzoeken mogelijk, zoals bijvoorbeeld bloedprikken of een HSG. En eventueel een samenlevingstest misschien…

Ik wil niet zeggen dat ze dat zeker weten gaan doen, elke gyn gaat er ook weer anders mee om, maar het zou kunnen.

Memmie, gecondoleerd met je beppe :hug: :kaars: Heel veel sterkte morgen meis :kaars:

Tijger, wat ontzettend klte dat je toch weer ongi bent geworden :hug: :hug: :hug:

Tierrr, goed nieuws van je werk joh!! Sterkte morgen met het afscheid :-

Nou, ook even een update van mij… Gisteren naar de gyn geweest. Echo was goed, litteken was helaas slecht te zien omdat ik per ongeluk van tevoren geplast had ( :wall: ), maar zag er iig niet alarmerend uit. Ik had een hele lijst met vragen over de ks en over hoe het straks allemaal met beebje zal gaan, en daar heeft de gyn even uitgebreid de tijd voor genomen, erg fijn. Ik gaf wel aan dat beebje gisteren wat rustig was, dus mocht ik meteen door naar de verlosafdeling voor een ctg. Beebje werd wakker zodra ik aan dat apparaat lag, dus ctg zag er mooi uit :thumbup: 't Is alleen standaard dat ze zo’n ctg nog een keer herhalen een dag later… vandaag dus…

Net dus weer een ctg gehad… was niet slecht, maar ook niet helemaal geweldig :frowning: Ukkie hield zich ook gewoon echt erg rustig, eigenlijk vandaag de hele dag al :? Morgenmiddag voor de zekerheid wéér een ctg. Wordt een gezellig ziekenhuisdagje dus, eerst om 11 uur naar de anesthesist (intake) en dan om 13 uur weer melden op de verlosafdeling… heb denk ik nét tijd om tussendoor thuis een boterham te eten ofzo. Of om even de stad in te gaan en m’n geboortekaartje naar de drukker te brengen, maar dan moet ik het onderhand wel een keer écht af gaan maken :wall:

Maar goed, ga nu eerst maar ff met Sterre lekker op de bank hangen, want heb het wel weer een beetje gehad voor vandaag. Vind het gewoon zo akelig als dat ctg zo vlak is, terwijl ik er eigenlijk met een heel goed gevoel naartoe ging. Voel me nu weer heel erg onrustig, herinneringen aan Lente* komen vanzelf weer naar boven… ben nu nog niet direct in paniek, maar voel me er ook niet helemaal lekker onder… Hoop zo dat het er morgen beter uitziet en dat ukkie nu gewoon snel weer even flink gaat bewegen :pray:

xHeske

Jjaaaa, ze kunnen je behoorlijk bezig houden in het ziekenhuis.

Ik had het op een gegeven moment ook helemaal gehad met om de dag erheen en daar dan uren zitten voor ctg’s, echo’s, bloed prikken etc. Toen kreeg ik gelukkig thuismonitoring.

Maar wat een eng gevoel moet het zijn om die vlakke ctg te zien. Kan me voorstellen dat alles dan weer boven komt. Sowieso is het een spannende tijd nu zo aan het eind. Ze houden je gelukkig goed in de gaten, maar als je twijfelt gewoon bellen hoor, dan maken ze nog maar een ctg :hug:

Memmie, gecondoleerd :hug: Heel veel sterkte.

Tieerr, bedankt voor de uitleg nog. Fijn dat alles er goed uit zag :thumbup:

Ik ben maandag met C. naar de kinderarts geweest en heb daar het vele huilen en de onrust aangekaart. Schijnt helemaal te passen bij het gedrag van dysmature kindjes (te klein voor zwangerschapsduur). Ze hebben zo moeten vechten om in leven te blijven in de baarmoeder dat ze toen al gespannen waren en die spanning heeft ze nog steeds. Ik vond het wel weer even erg hoor toen hij vertelde dat ze het zo zwaar had gehad tijdens de zwangerschap :cry: Ik wist het natuurlijk wel, maar het weer te horen deed me toch wat. In ieder geval komt er morgen al voor het eerst een kinderfysiotherapeut langs. Hopelijk kan die haar wat meer ontspannen en wat doen aan het huilen, overstrekken en aan haar voorkeurshouding. En zo blijven we bezig, ons schatje is een dure voor de samenleving :angel: Als ze er maar mee geholpen wordt in ieder geval.

Zo, ben weer een klein beetje boven water. Helaas toch grieperig geworden en vandaag dus thuis. Twijfel nog of ik me ziek zal melden of vrij zal nemen…

Mijn man heeft Femke weggebracht, dus ik ga straks even slapen en haar dan na de ochtend ophalen.

Tijger, wat ontzettend balen zeg!! :hug:

Gelukkig gaat dat tweede zaadonderzoek er nu toch echt komen. Dan weten jullie over een week meer.

Tierrr… lekker dat je de vaste dagen hebt gekregen.

Hoewel het natuurlijk jammer blijft dat je van je oude plek afscheid moet nemen.

Heske, vandaag weer voor een ctg dus. Wat zul je het zkh zat zijn zeg.

Hopelijk laat de kleine vandaag weer lekker wat beweeglijkheid zien!

KC, fijn dat er een kinderfysio komt kijken. En het zal idd wel even aankomen als je zo te horen krijgt hoe zwaar ze het al heeft gehad voor haar geboorte. Hopelijk worden het huilen en de overstrekking gauw minder.

Hier nog steeds aan het stoeien met de bv.

Ipv meer vrijheid ivm minder voedingen zeer veel kolven.

Gisterenochtend daardoor wel 210 cc uit een kant, maar overdag loopt het terug en kan ik haar in de avond al niet meer zelf voeden :cry:

Memmie, sterkte vandaag meis :hug:

ff snel :

kom vanavond even terug lezen en reageren.

Om 1200 uur het potje ingeleverd. Maandag of dinsdag is de uitslag binnen. Dan kunnen we vrijdag bij de huisarts langs voor een gesprek.

Zooo, ik ben weer thuis! Ctg was goed! :dance: :dance: Wel weer een heel lang vlak stuk, maar ook tot 2 keer toe een mooi variabel beeld, en toen voelde ik haar ook goed bewegen, dus de gyn was tevreden, en ik weer gerustgesteld.

Tóch voor de zekerheid ook weer even bloed geprikt, om nog maar een keer te checken of er niet weer hetzelfde probleem is als bij Lente*. Niet dat ze dat echt vermoeden, maar gewoon om het toch maar helemaal zeker te weten. Ik word als het goed is vandaag nog gebeld als er bijzonderheden zijn, maar daar ga ik niet vanuit :slight_smile:

Helaas niet meer gelukt om het geboortekaartje naar de drukker te brengen. Moest om 11 uur bij de anesthesist zijn, maar dat liep wat uit omdat de arts weggeroepen werd voor een spoedgeval. Daarna moest ik bloedprikken (op antistoffen en bloedgroep :roll: , alsof die bloedgroep nu ineens anders is dan aan het begin van de zwangerschap :wall: ) en toen had ik geen tijd meer om voor de ctg-afspraak de stad in te gaan. Na de ctg dus wéér bloed moeten prikken, en nu ben ik zó bekaf dat ik het echt niet meer zie zitten om nog in de regen door de stad te sjokken :snooty: Ga lekker slapen :zzz: :mrgreen:

xHeske

Fijn dat alles goed is Heske :dance:

Meiden ik kom snel weer reageren, maar we zijn thuis bezig met verven en nieuwe meubels enzo…dus als ik meer tijd heb ben ik er weer.

Wel even een foto van mijn kiddies :inlove:

Sproetje, Beterschap! :hug:

Chantal, ik hoop dat de uitslag beter is dan de eerste! En anders dat jullie snel owrden geholpen! :pray:

Heske, fijn dat de ctg weer goed was! :thumbup: :dance:

Lieke, wat een heerlijke kindjes :inlove: :inlove:

Wij zijn terug van de uitvaart dienst van mijn :: beppe :: .

Opa en oma waren er voor onze jongens, dus daar hoefde ik me gelukkig geen zorgen over te maken!Het was een mooie dienst. Beppe lag er nog steeds mooi bij.

Maar wat blijft het moeilijk… zo definitief… :cry:

Rust zacht leave Beppe… :kaars:

Meiden, goed weekend! :-*