@tijgertje1982 wrote:
Om 1200 uur het potje ingeleverd. Maandag of dinsdag is de uitslag binnen. Dan kunnen we vrijdag bij de huisarts langs voor een gesprek.
Spannend tijger! Lekker trouwens dat de uitslag zo snel al binnen is! Krijg je die dan wel direct telefonisch te horen of pas die vrijdag als je op gesprek gaat?
Sproetje, hoe gaat het nu met je? Nog thuis ziek gemeld of niet? Beterschap iig!
Heske, ik ben toch zo blij voor jullie dat het allemaal goed leek!! Wanneer ga je nu het geboortekaartje naar de drukker brengen? Ik ben zooo nieuwsgierig he?! :mrgreen:
Lieke, lieve foto!! :inlove:
Memmie, fijn dat het zo’n mooie dienst was… :-* :hug:
Ik heb gister dus afscheid genomen op mijn werk. Veel lieve woordjes gehoord en nog een mooi aandenken en een parfumbon gekregen, dus helemaal leuk! Maar wel heel erg raar dat ik daar nu helemaal niet meer heen hoef…
Nouja, nu lekker weekend!! En nog helemaal geen plannen, dus nog maar ff kijken wat we allemaal gaan doen!

Jullie nog plannen?
Tierrr:
De uitslag krijgen we vrijdag bij het gesprek.
Memmie:
Sterkte!!! gelukkig lag ze er wel mooi bij … :hug:
Heske:
Gelukkig was ctg goed.
Lieke;
Leuke foto en wat een schatjes :inlove:
Hier alleen nog verkouden gelukkig. Vandaag een relaxdagje… heerlijk.
Lig nu op Femke te wachten, daarna douchen.
Alles op ons gemak :mrgreen:
Lieke wat een mooie foto van broer en zus :inlove:
Ankie, ik wens je kracht toe bij het dragen van het verlies van je oma :hug: :kaars:
Chantal, het zal dus nog een spannend weekje worden :? :hug:
Marijke: en?? heb je nog iets leuks gedaan dit weekend? 
Heske, het gaat nu opschieten he, nog maar een weekje :mrgreen: Wat fijn dat de ctg goed was :dance:
KC; hoe gaat het met C. dit wekkend? :hug:
Sinds afgelopen maandag ben ik in Heliomare te vinden…
De week ervoor waren we in Lapland. We hebben enorm genoten van die week saampies. Ik kan daar zo goed ademhalen! Hier doet ademhalen vaak pijn (in mn longen) maar daar heb ik er helemaal geen last van :dance:
We hebben meer dan 500 foto;s gemaakt :mrgreen: Met de husky’s weg was weer heel erg leuk maar we hebben ook met een rendier voor een sleetje gereden, sneeuwschoen gewandeld, ijsvissen en zelfs een excursie naar Rusland gemaakt!!
Fotoooooooooosssss Mascha!
Hee dames!
Tijger, hmm, dan moet je nog wel eventjes wachten op de uitslag dus… nouja, het wordt natuurlijk vanzelf vrijdag, maar ik kan me voorstellen dat je wel heel benieuwd bent… ben ik zelfs al, haha! 
Sproetje, fijn dat je nu alleen nog maar wat verkouden bent. En heerlijk, zo’n dagje relaxen. Doen wij ook. We zijn er helemaal niet uitgeweest vandaag, haha. Gewoon een beetje internetten, lezen, dat soort dingen.
Mascha, jeetje, klinkt goed zeg, die week Lapland! Heerlijk zeg! Super dat jullie zo genoten hebben! Ben erg benieuwd naar de foto’s!
En nu dus Heliomare… hoe gaat het daar? :-*
Ik heb gewoon het idee dat ik deze cyclus redelijk op tijd een ei ga krijgen… :shock: heb iig nu (dag 15) wat pijn linksonder in mijn buik. Zou wel heel bijzonder zijn… na anderhalf jaar ineens een normale cyclus! En lastig, haha, want ja, moet je dan wel of niet aan de clomid…
Nouja, eerst maar even afwachten! En goed ons best doen met klussen! :mrgreen:
Mascha :
Zo te lezen hebben jullie het naar je zin gehad !!!
Veel sterkte en succes in Heliomare…
Hoe lang moet je daar blijven ??
Wel mooi dat je in Lapland veel beter adem kon halen dan hier …
Marijke:
Ik vind het ook spannend en ben nieuwsgierig naar de uitslag. Deze dagen maar even afleiding zoeken en dan is het zo vrijdag…
Zou mooi zijn als je nu een normale cyclus hebt, maar ja ik snap je vraag hoe je dat gaat doen met clomid…
Ik ben 8 weken bezig in Heliomare met een multidiciplinair traject.
Dinsdag heb ik mijn sportintake en moet de 1e hydrotherapie :? ik hou echt helemaal niet van zwemmen dus dat word nog wat :silenced:
Jer moet nog alle foto’s op de pc zetten (ze staan nu op de minilaptop, en dat werkt niet prettig) dus voor nu een fotootje van na het sneeuwschoenwandelen bij het ijsvissen. Echt loodzwaar die wandeling maar een enorme kick dat ik het gehaald heb :dance:
Oh super zeg Mascha!! 
Ben heel benieuwd naar de rest van de foto’s!
Leuke fotó Mascha !!!
Raimond heeft vanmorgen gebeld om een afspraak te maken voor vrijdag. Toen zei de assistente dat het onvoldoende zaad was en dat de testen dus niet konden worden uitgevoerd. :?
De huisarts zou terug bellen en toen heeft Raim mijn nummer gegeven. De huisarts belde dus naar mij en heeft het verhaal uitgelegd. Omdat ie nu dus moeite heeft gehad om dat potje te vullen en dat samen met de slechte uitslag van vorige keer, wil de ha gelijk een verwijzing geven voor het ziekenhuis. We mochten er ook voor kiezen om nog een keer een potje te vullen. Na overleg met Raimond heeft hij besloten dat ie eerst nog een keer een potje wil vullen… Nu moeten we dus even wachten wanneer Raim weer tijd heeft daarvoor…
He jakkes tijger, wat een gedonder zeg… kan me voorstellen dat je flink baalt… :hug:
Ik heb mijn eerste werkdag op mijn nieuwe locatie erop zitten en nu ben ik moe… poeh, wel weer wennen dan hoor! :silenced:
Ik vind het trouwens echt heel erg raar: ik heb op het moment heel veel rekbaar slijm en dus nog steeds pijn linksonder in mijn buik. Zou toch zweren dat er een ei aankomt… :shock: Maar das dan en heel erg mooi op tijd… en mijn ovutestjes geven niks aan… echt raar!!
Nouja, de tijd zal het leren… als de temp stijgt weten we het! Ik ben benieuwd… vanavond iig maar weer aan de slag… :eh:
tierr apart :think:
maar het zou toch wel fijn zijn
:mrgreen: :-*
lieke :inlove: :inlove:
tijgertje, jeetje wat een naar nieuws :hug: :hug:
hoe is het met de rest?
wanneer krijgen we weer eens wat meer foto’s van onze mama’s te zien?? :mrgreen:
@Jane_S wrote:
tierr apart :think:
maar het zou toch wel fijn zijn
:mrgreen: :-*
Ja, op zich zou een ei dat op tijd komt natuurlijk super zijn! :thumbup:
Alleen waarom geven ovutestjes dan helemaal niks aan? En is dat dan 1 keer een normale cyclus en dan weer pet? En moet ik dan wel of niet aan de clomid de volgende cyclus? Ik vertrouw het gewoon allemaal niet meer... :silenced:
Hoe is het met jou?
nee kan ik me voorstellen :hug:
hebben ovulatietesten ooit bij jou wel duidelijkheid gegeven?
ja hier gaat het goed, begin weer wat meer te dromen en dus meer te hopen :doh:
Fijn dat je weer wat durft te hopen Jane!! Sja, jullie hebben bewezen dat het kan, dat is al een hele geruststelling, denk ik!
Weet je ook wat je die keer goed hebt gedaan? Sja, rare vraag misschien, maar je snapt misschien wel wat ik bedoel? :roll:
En nee, ovutestjes zijn bij mij nooit donkerder geweest dan de controlestreep en ik kon er nooit echt blind van op aan ofzo, maar er ontstaat nu dus helemaal geen streepje, niet eens heel licht… :think:
Haha, Jane, blijven liggen is :thumbup:
Maar na hoe lang ging jij anders dan naar de wc? Hoe lang bleef je liggen, zeg maar? Ik blijf sowieso altijd 20 minuten liggen, maar daarna wil ik eigenlijk toch wel naar de wc. Ten eerste omdat ik dan gewoon moet plassen, maar ook omdat ik bang ben voor infecties ed als ik gewoon ga slapen… of zou dat wel meevallen?
En ja, ik kan blind vertrouwen op mijn temperatuur, maarja, het nadeel daarvan is natuurlijk dat je pas ziet dat je een ei gehad hebt als die al geweest is… :?
Maar die ovutesten is dus heel raar… ik had donderdag een beetje donker streepje, vrijdag licht en daarna helemaal geen streepje meer… gister ook niet. Terwijl ik nu dus die pijn heb… dat is toch echt vaag??
uhm ik stond denk ik na 15 min al op om te plassen, en dan voelde ik het er ook uitlopen als ik in bed lag. deze keer heb ik het er niet uitvoelen lopen (was ook wel zo prettig :mrgreen: ) lekker onderwerp zo :mrgreen: :lol:
ja dat is inderdaad een nadeel van tempen…
maar je zegt beetje donker, licht en niets? dat lijkt wel op een pos.ovutest hoor… :think: bij mij wordt ie echt alleen donkerder (al is het maar iets) 2dagen voor mijn eisprong en op de dag zelf is die alweer bijna weg, de dagen voor mijn ongi was die net zo leeg als 4 dagen voor mijn ovulatie van afgelopen week :think: dus miss…
:think:
??
Maar 15 minuten blijven liggen zou genoeg moeten zijn hoor! Zeggen ze tenminste altijd. En goed, met een IUI hoef je ook maar 10 minuten te blijven liggen, dus dat zal ook wel kloppen. Dat het er nu niet direct uitliep zou er dan wel weer heel goed mee te maken kunnen hebben… hoe heb je dat deze cyclus gehad?? 
En met een beetje donker bedoel ik dan ook echt een beetje donker, maar nog niet half zo donker als de controlestreep. Niet positief te noemen dus.
En die beetje donkere test was dus donderdag, dus al zou je die als positieve ovutest beschouwen dan zou dat ei inmiddels echt al geweest moeten zijn en dat is het dus nog niet… temp is nog steeds laag namelijk en ik heb nú die pijn.
ooohhh ja :doh: inderdaad dan zou je temp het wel hebben aangegeven… :doh: nou ik ben wel heel benieuwd hoor :mrgreen:
ik heb nu hetzelfde gedaan als 3/4 maanden terug… 
we zullen het zien… :shifty: