Marijke:
Raar van het streepje van je test dat ie nog donkerder kleurt, terwijl je toch pijn hebt. Ik zo gewoon lekker klussen… Mocht je dan toch je ei hebben, dan mis je die in ieder geval niet.
Jane:
Gelukkig gaat het weer beter met je. Ik hoop dat het "trucje"jullie deze keer ook helpt.
Ik blijf ook altijd +/- 15 minuutjes liggen ( met opgetrokken benen op de borstkas), maar tot nu toe geen resultaat word er ook een beetje moedeloos van dat het zo lang duurt. Af en toe denk ik wel eens dat het voor ons niet is weg gelegd om zwanger te raken… :oops:
Tuurlijk gaat het jullie wel lukken tijger! Ze kunnen zoveel tegenwoordig en Raim had in elk geval wel bewegende zaadjes, dus ze kunnen vast wat voor jullie doen als het spontaan niet lukt! :hug:
Jane, jij en ik tegelijk zwanger deze ronde??
Ik heb namelijk zojuist nog een ovutest gedaan en nu was ie dus van helemaal geen streepje ineens veranderd in een donkere streep!! :dance:
Ik voelde het dus tóch goed!! Die pijn en het slijm zijn inderdaad van de eisprong!! Nu klussen vanavond!! :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Tuurlijk gaat het jullie wel lukken tijger! Ze kunnen zoveel tegenwoordig en Raim had in elk geval wel bewegende zaadjes, dus ze kunnen vast wat voor jullie doen als het spontaan niet lukt! :hug:
Jane, jij en ik tegelijk zwanger deze ronde??
Ik heb namelijk zojuist nog een ovutest gedaan en nu was ie dus van helemaal geen streepje ineens veranderd in een donkere streep!! :dance:
Ik voelde het dus tóch goed!! Die pijn en het slijm zijn inderdaad van de eisprong!! Nu klussen vanavond!! :mrgreen:
:shock: :shock: whwaaaaaaaaaaaaaa super!!! jaa hoor daar gaan we voor!! :inlove: :inlove: :-*

tijger :hug: :-* wat tierr zegt, ze kunnen tegenwoordig zo veel, alleen zo k***t dat niet snel spontaan kan

ghehe zit helemaal te stuiteren van tierrs eitjesnieuws :mrgreen: :lol:
@Jane_S wrote:
ghehe zit helemaal te stuiteren van tierrs eitjesnieuws :mrgreen: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja, ik vind het zelf ook echt helemaal ongelooflijk! Een duidelijk ei, op tijd! :shock:
En wat zou het ook een stunt zijn om nu zwanger te raken trouwens… dan zou ik tot 2 keer toe net voor de Clomid zwanger zijn… :roll: :shock: :mrgreen:
Maargoed, zo ver is het natuurlijk nog lang niet… eerst nu zo even goed ons best doen en dan maar hopen dat de zwemmers dat ook doen…

Als het goed is, is alles in ieder geval schoon daarbinnen, dus we zijn nu echt van de zwemmers afhankelijk!
Hee, hoeveel dagen geleden heb jij je ei nou gehad? Ik mis je banner, haha!

Hoi meiden,
Hier helaas alsnog in de lappenmand. Nu echter vanwege mijn schouder.
Ik werd vanmorgen gewoon wakker van de pijn. Waarschijnlijk ontstaan doordat ik op mijn werk (en tijdens het kolven en voeden) niet goed zit. Ik til nl. mijn rechterschouder een beetje op als ik achter de pc werk en als ik schrijf zit ik ook niet goed. Beetje (erg) overbelast dus…
Hier overigens geen trucje gebruikt. Behalve dan de frequentie van het vrijen. Maar niet speciaal blijven liggen ofzo. Ik hoop in ieder geval dat het voor jullie wel werkt!!
Tijger… kan me voorstellen dat je er een beetje moedelioos van wordt. Maar nu dus toch nog een keer zwemmers inleveren en dan een verwijzing?
Hopelijk is het op de valreep alsnog spontaan raak. Die dreiging schijnt goed te werken, hè Tierrr
Ik moet zo - door de regen - naar het CB. Opnieuw wegen om te kijken of ze weer een beetje richting de curve gaat. Ze ligt nu te slapen, dus we gaan denk ik na de volgende voeding.
@Sproetje wrote:
Die dreiging schijnt goed te werken, hè Tierrr
Haha, zeg dat wel! :mrgreen:
Ik kan er echt niet over uit wat een idioot exemplaar ik ben... altijd ontzettend lange en rare cyclussen... de eerste keer dat ik de volgende ronde aan de clomid zou was ik ineens zwanger. En nu zou ik volgende cyclus dus weer starten met clomid, spot ik dus gewoon rond dag 17 (vrij normaal dus) een ei!! Echt onvoorstelbaar... :shock:
Nu maar hopen dat de zwemmertjes van mijn vent die wel goed willen zwemmen het eitje ook daadwerkelijk gaan vinden en er eentje binnendringt... Maargoed, ik kan dus een banner maken!! :mrgreen:
Sproet, wat vervelend van je schouder... ik hoop dat het snel over gaat!
En anders misschien eens een keer naar de fysio ofzo? Dan kan die je misschien ook leren goed te zitten?
Ik hoop dat je meisje goed gegroeid is! :-*
Marijke en Jane :
ik ga heel hard voor jullie duimen deze ronde !!
Mijn duimen draaien mee, lieve meiden! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ook voor jou Chantal! Balen dat het niet voldoende was… Ik hoop dat het de volgende keer wel voldoende is en dat de uitslag positief(er) is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt :hug:
Sproetje, beterschap voor je schouder! Hoe was het bij 't CB? Femke goed gegroeid?
Hier ook een heel ziek mannetje… Tycho heeft (wederom) een fikse dubbele oorontseking! Heb gelukkig een kuurtje voor hem gekregen.
Een pittig nachtje, afgelopen nacht
Hij had zo’n pijn, 't arme ventje (ondanks de zetpillen) hield zijn hoofdje vast en riep au, au! Kon wel huilen, zo zielig vond (vind) ik het voor hem.
Zijn longetjes zijn ook weer vol (gelukkig alleen bovenin) en moeten ook gaan puffen (waren we al mee begonnen). Jesse begint ook al al wat te hoesten en te roggelen… ook maar beginnen met de pufjes.
Er is vooruitgang met de verkoop van ons huis :dance: We zijn weer in bieding! Gisteren zouden we nog een bezichtiging hebben, maar die hoefde niet door te gaan omdat er serieus werd geboden. Gelukkig maar, zag het niet zitten om met Tych de deur uit te gaan. Het was hondenweer!
Als we overeen komen moeten we er half april al uit :shock: Ze zijn nl in blijde verwachting en verwachten in mei hun kindje, dus van te voren willen ze alles graag klaar hebben…begrijpelijk. Spannend!
Heske, het einde komt nu goed in zicht he?! Spannend hoor! Nog effies en je hebt de dochtertje in je armen :inlove: Suc6 met de laaste loodjes!
Mascha, wat fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad! En wat heerlijk dat je ff goed op adem bent gekomen letterlijk en figuurlijk!
Hoe is het met de rest???
Een dikke :-* en :hug: voor wie het kan gebruiken of het gewoon lekker vind (niet sexistisch bedoeld :naughty: )!
Memmie:
dikke knuffel voor jou en je mannen. Ik hoop dat ze snel opknappen :hug: :hug: :hug:
Maar super goed nieuws van jullie huis !!! :thumbup:
Wanneer is jullie eigen huis klaar ?? Want april is wel vrij snel…
Ach memmie, wat ontzettend sneu voor Tycho… ooh, oorontsteking kan ook zo zeer doen… jakkes!! Verwen hem maar goed… :-*
Maar wel super dat er serieuze biedingen aan de gang zijn… spannend!! Ik duim voor jullie!! En inderdaad, wanneer is jullie nieuwe huis klaar??
…begin 2011 pas… We hebben dus eerst een tussen oplossing nodig.
Gelukkig heeft onze makelaar tegen die tijd waarschijnlijk een paar huur huizen in de aanbieding
O ja, nou ja, beter zo dan dat je jullie oude huis nog hebt als jullie het nieuwe huis in gaan natuurlijk… het is natuurlijk niet ideaal, maar er komt vast een mooie tussenoplossing!
@Tierrr wrote:
Hee, hoeveel dagen geleden heb jij je ei nou gehad? Ik mis je banner, haha!![]()
uhm bijna een week :shifty:
vind het zoooo spannend

en banner, ja wil niet die banner, wil mijn laatste banner weer

memmie wat fijn dat je huis eindelijk een bieding heeft :dance:
vervelend dat jullie een tussenoplossing moeten zoeken, maar indd fijner dat jullie huisje straks verkocht is.
en Heske nog 5 dagen :shock: jeeeetje wat gaat het hard!! spannend :hug: :-
tijger ik duim ook voor jou

sproet vervelend dat je weer in de lappenmand zit :hug: :hug: :-*
Heske:
Is het nog gelukt met het geboortekaartje ?
Je mag nu beginnen met aftellen, nog 4 daagjes…
:dance: Joehoeoeoe! :dance: Ons huis is verkocht (onder voorbehoud van financiering)!!! Hopelijk gaat het nu allemaal WEL door
En jah, de tussenoplossing… De makelaar heeft waarschijnlijk voor een half jaar een huis voor ons van iemand die een half jaar naar het buitenland moet/gaat. Ben benieuwd… Hoe zit het dan met meubels e.d.? Lastig om in iemands huis te zitten met 2 kleine kinderen en de meubels van een ander. Weet niet of dat zo’n goede oplossing is. Maar goed, eerst maar ff afwachten. We mogen ook altijd in het huis van mijn zusje, dan gaat zij samenwonen met haar vriend :mrgreen: We hebben altijd plaatst!
Ook ben ik vandaag uitgenodigd om a.s. maandag op sollicitatie gesprek te komen voor een banketbakkerij/chocolaterie/tearoom voor 20 uur! Hoop zo dat dat wat wordt!
Meiden, fijn weekend! :-*
Jee, memmie, wat een goed nieuws allemaal!! :dance:
Echt super!! Ik hoop dat ze de financiering enzo rond krijgen en de koop echt doorgaat…
En dat je aangenomen wordt!! Klinkt leuk, hoor! Welke zaak is het?
Nouja, ik ga voor jullie duimen! Laat je het ff weten? Hoe laat heb je maandag die sollicitatie?
Oh, enne… die meubels dat redt zich allemaal wel joh… niet druk om maken! Dat het huis verkocht is, is het belangrijkste!! Konden jullie wat overeenkomen met de prijs? Is er niet teveel van de vraagprijs af gegaan?
Memmie wat een goed nieuws van jullie huis !!! :thumbup:
Ik ga duimen voor je dat je aangenomen wordt.
Aangezien ik geen ovulatietesten meer gebruik en niet meer werk met een temperatuurlijst, weet ik niet precies wanneer mijn eisprong is. Vandaag de hele dag al een zeurderige pijn in mijn linkerzij en aan de linkerkant van mijn onderrug. Kan dit te maken met de eisprong ??
Zou op zich heel goed kunnen, maar heb je dit dan voorheen nooit gevoeld? Dan zou ik namelijk eerder denken dat het iets anders is…
Want je had altijd wel een eisprong toch? Welke cyclusdag zit je nu?
En op hoeveel dagen is je banner ingesteld?
Nouja, voor de zekerheid gewoon maar klussen…
Ik heb wel eerder rond mijn eisprong steekjes gevoeld, maar dit voelt anders aan.
Ik heb mijn banner ingesteld op 28 dagen. Ik zit nu op dag 11…
Ik heb altijd een eisprong gehad. Was duidelijk te zien op de ovutesten en op de templijsten.
ff ego…
Zat het eindelijk weer een beetje mee, heeft manlief gisteren zijn enkel gebroken bij het sporten -zucht-
De banden hebben een stukje bot losgetrokken aan de binnenkant van zijn enkel. Hij moet tot 15 febr. in een gipsspalk en mag niets doen :roll:
Daarna kijken of het loopgips wordt of intapen.
We hebben ons huis verkocht voor dezelfde prijs als de vorige kopers het hadden gekocht. (5,5 duizend minder dan de vraagprijs) Prima dus :thumbup:
We hadden zoiets van: als wij maar quit spelen. (hebben zelfs 1500 euri winst we wonen er nog geen 4 jaar.)
Jesse en Tycho zijn beide nog erg verkouden. Beide nog aan de pufjes. Tycho zijn oortjes zijn wel weer opgeknapt. Kuurtje is ook bijna op.
Nu heeft Jesse ook koorts… hopelijk is dat snel over en krijgt hij er niets bij
Ik heb maandag om 13.15 uur het gesprek. Ik hoop zo dat het een goed gesprek word en dat ik word aangenomen.
Ik heb zo’n zin om weer te gaan werken.
Ik zal mijn man ff bedienen…
Fijne zondag allemaal! :-*