Ons Showforum :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=63545&postdays=0&postorder=asc&start=0
Showforum deel 2 :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82415
Wijzigingen graag even via een Pb naar Tijgertje1982.
Dames :
We hebben weer een nieuw deeltje.
Deeltje 16 alweer !!!
Het gaat lekker met de oktoberstoppers van 2008…
We kletsen wat af …
Hoe snel gaan we dit deeltje vol krijgen ??
De link naar het oude deel :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=81165
En nu maar hopen dat de laatste meiden ook snel zwanger mogen zijn
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@tijgertje1982 wrote:
En nu maar hopen dat de laatste meiden ook snel zwanger mogen zijn
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mijn duimen draaien mee voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Dikke :hug: voor Livia (en Miekje natuurlijk!)
Voor iedereen :-* en :hug:
:-*
Liv slaapt vannacht weer lekker in haar eigen bedje! :dance:
Hopelijk heeft ze een goede nacht
Iets uitgebreider:
Livia is weer thuis. Ze heeft in het zh een sonde gekregen en ORS toegediend gekregen.
Nadat de ORS erin zat, mochten ze naar eigen keuze de nacht thuis doorbrengen. Dus Livia is lekker thuis (wel met sonde).
Morgen moeten ze contact opnemen met de dienstdoende kinderarts en dan bespreken ze de situatie.
Ze heeft vanavond wel een flesje melk (60cc) gedronken en binnengehouden!
Hopelijk gaat het vanaf nu beter!!
Héél veel beterschap voor Livia, en een hele dikke knuf voor Miekje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hier ook even minder leuk nieuws… voel ons ukkie al een paar dagen minder bewegen, dus sta nu op het punt om naar het zkh te gaan… Tjip gaat gelukkig mee, heb hem wel ff nodig, want ben echt onwijs bang
Jemig wat een schrik Heske!! :hug: :hug:
Ik duim voor je dat er niets ernstigs aan de hand is
Meld!
He bah Heske, dat is nu natuurlijk superbeangstigend.
Hopelijk kunnen ze je geruststellen in het zkh :-*
Miekje, dikke :hug: voor jullie!
Tijger, hier geen voornemens.
Er weer een fijn jaar van maken
Nog allemaal het beste gewenst voor 2010!
Dat het ook maar écht een mooi jaar mag worden voor iedereen!
Pfoooe, wat een start van 2010 heeft Livia
Gelukkig is ze thuis, maar mét sonde, het blijft maar tobben met haar gezondheid helaas he. Hopelijk keert het tij snel.
Heske, wat een stress :shifty: Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie meisje.
Tijgertje, ik heb wel een goed voornemen, afvallen 8) Er zitten nog zo’n beetje 10 zwangerschapskilo’s aan en een deel ervan wil ik eigenlijk wel kwijt.
Met C. gaat het wisselend. Ze huilt sommige dagen echt zoo vreselijk veel. Ze heeft erg last van haar darmpjes en het spugen lijkt haar ook moeite te kosten. Ze krijst soms zo hard dat ik bang ben dat ze ervan buiten bewustzijn raakt. Echt niet normaal, ze is dan zo rood als een tomaat. Arm kind
We zijn nu maar overgestapt op dr brown flessen, hopelijk helpen die wat.
Anders weten we het ook niet meer hoor.
Als ze niet hoeft te huilen is het een heerlijk kind :inlove: :inlove:
Gelukkig is Livia weer thuis, dan wel met sonde.
Hopelijk gaat het nu allemaal de goede kant op…
Heske:
Dat is schrikken !!! Weet je al iets meer ?
Gelukkig is Tjip bij je om je te steunen…
KC:
Balen dat C. af en toe zo kan huilen en dat je je dan een beetje machteloos voelt…
Lieve meiden,
Bericht van Heske:
Heske moet iig een nacht in het zh blijven. De CTG was niet dramatisch, maar ook niet helemaal top. Er wordt dus vanmiddag en vanavond weer een CTG gemaakt en eind van de middag is er ook een echo. Ook is er bloed geprikt om te kijken of er niet weer hetzelfde aan de hand is als bij Lente. Het blijft dus erg spannend. Bij twijfel is er kans dat ze beebje eerder gaan halen. Heske is er redelijk rustig onder, Tjip niet.
We moeten met z’n allen echt heel hard duimen, dit MOET goed gaan hoor!!
Uiteraard wordt hier heel hard geduimd
Gelukkig wordt alles nu goed in de gaten gehouden!
Je bent wel razende reporter he Kim
Ook hier draaien de duimen voor je Heske!!
Er zitten zoveel meiden in spanning… ik heb echt even alles uit mijn handen laten vallen hiervoor. Kinderen moesten even wachten op een boterham… :oops:
Ohhhh mennnn, ik hoop zo dat het allemaal goed komt!
Jee, wat schrikken van Heske. Maar wat goed dat ze er op tijd bij zijn in ieder geval. Lijkt me een behoorlijke geruststelling voor ze. Ondanks dat het natuurlijk verre van ideaal is als ze de baby eerder zouden moeten gaan halen. Ik voor heske, tjip op een afloop met een mooie gezonde baby.
Kim, wat ben je toch een geweldig mens :-*
KC, dat valt wel mee hoor, alleen er zijn een aantal mensen die me heel lief zijn, en daar maak je graag plaats voor. :inlove:
Livia is weer thuis zonder sonde. Ze heeft sinds gisteravond niet meer gespuugd en drinkt kleine beetjes melk weer.
Op naar beterschap!!! :dance:
Oh jeetje… wat een schrik voor Heske… :shock:
He jakkes, niks aan. Maargoed, ze zijn er gelukkig vroeg bij en ze zijn in gode handen! Ik ga heel erg voor jullie … :hug: :-
Gelukkig wel super nieuws over Livia! Wat een stoere meid is het toch!!
En Kim, inderdaad heel erg bedankt voor alle updates… als we jou toch niet hadden… :-
UPDATE:
Sms van Heske!!!
De uitslag van het bloed was goed, en de tweede CTG was ook beter. Helaas bij de echo minder goed nieuws. Het litteken van de ks is veel te dun. Morgen moet ze naar Leiden en daar gaan ze kijken of het nog veilig is om de kleine te laten zitten. Mocht ze buikpijn of weeen krijgen, dan krijgt ze direct een ks. Veel langer dan een week zal het waarschijnlijk niet meer duren. Ze vindt het echt doodeng.
Eerst even posten en daarna ga ik ademhalen…