Oktoberstoppers 2008 * deeltje 16

Memmie:

Heel veel sterkte met je man, beterschap voor je mannetjes.

Ik ga morgen duimen voor je dat je word aangenomen. Maar goed van het huis dat het al verkocht is en dat jullie geen verlies lijden… :thumbup:

Heske:

Heel veel sterkte en succes morgen met de geboorte van jullie kleine meid…

Mascha:

Hoe is het met jou in Heliomare ?

Hoe is je eerste hydro therapie verlopen ??

Ach jeetje memmie, wat balen van de gebroken enkel… :?

Dat lijkt me erg lastig… succes ermee!! En ook heel veel succes morgen he?! Ben benieuwd!

Jeetje memmie wat had je een reeks goed nieuws! :inlove:

en het huis verkocht!! :dance:

balen van je mannetje met zijn gebroken enkel :hug:

beterschap voor je kleine mannetjes :hug: :-

jeetje heske laatste dag met een dikke buik :shock:

heel veel succes morgen, hoop dat je veel kan/mag genieten van jullie meisje :inlove: :-

tijger hoe is het met jou?

Ik heb miekje tijdje weer niet gezien :frowning:

hoe gaat het nu met je meis?

en miek ook niet :frowning:

en hoe is het met de rest van de meiden, sproetje en KC en…?

:-* :-*

Jane:

Hier gaat het wel hoor. Druk met klussen in het nieuwe huis en klussen vanwege eisprong.

Verder vadaag een ongelukje gehad … :oops:

Heske dikke :hug: voor morgen…

Ik weet hoe het is om te weten wanneer je bevalt en ik hoop dat je een mooie dag hebt :-*

@tijgertje1982 wrote:

Verder vadaag een ongelukje gehad … :oops:

Wat nou dan? :roll:

Heske, Ik wil je (alvast) een hele goede ks toe wensen! Wat zal het een mooie, maar ook emotionele dag voor julllie worden. Ik hoop dat alles heel voorspoedig mag verlopen :pray: Ik duim voor jullie en denk aan jullie! Hoe is 't met Sterre? Ook al zenuwachtig? Ook spannend voor haar hoor!

Tijgertje, vertel?! Klus-ze :wink:

Morgen gesprek…ben wel zenuwachtig hoor! Ik wil het zooooo graag!

Ik ga echt super mijn best doen!

Meiden, fijne avond en tot morgen! Laat wel efkes weten hoe het is gegaan (13.15 uur)!

:-*

Beetje stomme actie van Raim en mij en weet niet of ik het wel moet vertellen, is wel heel erg prive :oops: :oops: :oops:

Heb er in ieder geval een zwaar gekneusde enkel aan over gehouden…

Haha, hmm, je maakt me wel nieuwsgierig waar het precies om gaat hoor… maargoed, ik heb al een vaag vermoeden… :roll:

Wel balen van je enkel trouwens, dat kan goed zeer doen… sterkte ermee! Heb je hem in het verband zitten?

Tierrr:

Wat voor vermoeden heb je dan ? :oops:

Wil het wel pb-en naar je, als je het wil weten hoor…

Er zit nog niks om heen, moest eerst slinken, dus gister heel veel natte koude lappen erop gehouden en de enkel omhoog gehouden…

Heske heel veel succes, ik denk aan jullie :pray: :-*

Jaaaa zeg tijger nu maak je ons nieuwsgierig he :wink:

Ankie ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Vandaag ben ik “vrij” morgen weer naar Heliomare. Ik heb een bomvol programma morgen met bijna geen tussenruimte :frowning: dus dat gaat heel erg zwaar worden!

Hydrotherapie daarbij ga je oa aquajoggen. Daarvan denk je; ooohhhh dat doe je even… nou niet dus :? :silenced: het is vreselijk vermoeiend en ik heb er behoorlijk wat spierpijn aan overgehouden.

Gaat het nu al wat beter met de pijn tijger? Ik hoop het voor je!

En ik hoef het niet per se te weten hoor… als het zo prive is, moet je het lekker prive houden! Al ben ik wel nieuwsgierig, haha! :wink:

Memmie, nog eventjes en dan heb je je gesprek… spannend!! Ik duim voor je! :pray: Wat zou dat mooi zijn, zeg! Ben je trouwens helemaal klaar met de kinderopvang of wil je daar misschien later wel weer heen?

Mascha, fijn om ff van je te horen! Wat zwaar joh, zo’n vol programma…

Maar denk je wel dat het helpt? :-*

Hallo! Ben inmiddels al geweest. Ze belde of ik ook eerder kon… Lukte bijna niet, maar moest wel ff flexibel overkomen natuurlijk! Ik moest met Jesse naar de dokter (heeft ook oorontsteking, arm ventje… ook een kuurtje) dat liep lekker uit en rond 11 uur moest ik daar al zijn.

Het was een leuk gesprek. Het lijkt me ook erg leuk. Het is alleen afwachten. Er waren ruim over de 100 reacties geweest, dus de kans is klein… Maar was wel de 3e die uitgenodigd was voor een gesprek uit de ruim 100 brieven. Ze heeft nog een sellectie en volgende week krijg ik te horen of ik voor een 2e gesprek mag komen :pray: of dat ze het hierbij laten. Spannend dusssss…

Tijgertje, balen van je enkel… :hug: hadden jullie het kamasutra boek erbij :lol: :mrgreen: :silenced: Hopelijk is je enkel snel weer over.

Hoe laat moest Heske ook alweer??? Vind het zo spannend voor ze…

Ik zal mijn man efkes een broodje smeren. De kids liggen nu lekker te slapen (ff rust! Jesse is de hele nacht in de weer geweest).

:-*

Hopelijk slaat de medicatie aan Ankie :pray: Van oorpijn kan je behoorlijk krankjorum worden :doh:

Heb je zelf een goed gevoel aan het gesprek over gehouden??

Het lijkt mij wel leuk werk :thumbup:

@Tierrr wrote:

Mascha, fijn om ff van je te horen! Wat zwaar joh, zo’n vol programma…

Maar denk je wel dat het helpt? :-*

Geen idee :think: voor alsnog val ik steeds in de auto naar huis al in slaap :oops: maarja ze hadden al gewaarschuwd dat het niet makkelijk zou zijn…

Memmie, ik dacht al: 13.15 een gesprek en nu hier posten?! :mrgreen:

Maar een leuk gesprek dus! Nouja, das iig al mooi! En ook helemaal super dat je uit die 100 brieven ( :shock: ) uitgenodigd wordt in ieder geval… dan doe je toch iets goed! :mrgreen:

Nouja, ik blijf voor je duimen!

Mascha, maar het is toch ook niet raar dat je in de auto naar huis in slaap valt? Het is natuurlijk ook hartstikke intensief daar! Nouja, ik hoop voor je dat het werkt, dat je snel weer de oude bent en dan eindelijk voor een kindje kunt gaan! :-*

Zo, en nu ren ik weer naar Heskes topic!

Heske, Tjip, Sterre en Lente :**: gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje FLEUR!!!

Jullie hebben haar een mooie naam gegeven! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaaa, ze is er!!! :dance:

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje FLEUR

:inlove:

Heel veel geluk toegewenst!

Heske en gezin ,

Gefeliciteerd met jullie dochtertje Fleur !!!

Mascha:

Balen dat het zo vermoeiend is en dat je zoveel spierpijn krijgt. Maar als het dan maar allemaal helpt voor je gezondheid, dan krijg je er nog iets voor iets terug…

Memmie:

Ik ben benieuwsd of je voor een 2e gesprek mag komen…

Ik blijf voor je duimen :pray: 100 reacties is wel veel, maar je weet het nooit, er is een kans…