Lieve Heske van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Wat een geweldig nieuws en prachtig gewicht en lengte! En een prachtige naam!
Heel heel veel liefde en geluk toegewenst.
:-*
Ook hier natuurlijk nog even:
Lieve Heske, Tjip, Sterre en Lente*, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fleur! Wat een prachtige naam! Geniet ervan jongens, dit hebben jullie zo verdiend!!
Ik ben echt zo nieuwsgierig naar het geboortekaartje en de eerste foto’s… maar vooral eerst zelf van dit wonder genieten hoor! :-
Miekje, fijn weer wat van je te lezen… hoe gaat het? :-
:dance: :dance: Lieve Heske ook even hier VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochtertje Fleur, prachtige naam!
en inderdaad keurig gewicht en lengte! :inlove:
Heske, gefeliciteerd met de geboorte van Fleur! :inlove: :inlove:
Geniet ervan meis… :-*
Dames ,
Hoe gaat het met jullie ??
Heske:
Hoe is het met jullie kleine meisje en natuurlijk met jezelf ?
Miekje:
Hoe is het nu met jullie kleine meid ??
KC:
En met jullie kleine meid ??
Memmie:
Nog iets gehoord over je sollicitatie ?
Weet je al of je op het 2e gesprek mag komen ?
Tierrr en Jane :
Wanneer mogen jullie testen ??
Voor alle andere meiden even een dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Hier gaat het redelijk, nog veel pijn, gister foto laten maken en het is niet gebroken. Moet het weekend even afwachten en als de pijn niet minder wordt, moet ik woensdag een vervolg afspraak maken bij de huisarts. (dii gaat vrijdag tot dinsdag met vakantie vanwege carnaval) Ik hoop dat de pijn snel afzakt, want we zouden dit weekend weg gaan ivm valentijnsdag…
Ik ben bang dat ik deze ronde gewoon moet overslaan en volgende ronde weer fris er tegenaan moet gaan. We hebben deze periode maar heel geklust, eigenlijk alleen zondag :oops:
Tijger, balen dat je nog steeds veel pijn hebt… hoop dat het voor het weekend over is! Waar gaan jullie heen het weekend?
Jane lijkt ongesteld te zijn geworden, vertelde ze in een ander topic…
Hoe is het met de rest?
Ik denk dat ik er zondag een testje tegenaan gooi als de temp dan nog hoog is… zou wel een heel mooi valentijnscadeau zijn!
Jane balen :hug:
Tierrr
ik ga duimen voor je …
we gaan naar Residence Hunzebergen in Exloo…
Ik heb last van ongi klachten en bruinige afscheiding, wat kan dit zijn ?? :oops: :oops:
Thanks tijger!
Sja, in deze periode van je cyclus kan ik daar niet heel veel van maken eigenlijk… ja, eisprong kan soms gepaard gaan met wat rare afscheiding, maar of dat bij jou nu het geval is? Geen flauw idee…
Voor de zekerheid nog ff proberen te klussen?
Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad in mijn cyclus.
Maar we hebben al besloten dat we vanavond een poging gaan doen om te klussen… Dus wie weet…
:dance: :dance:
De makelaar belde net :
We hebben zaterdag om 12.00 uur een bezichtiging voor ons oude huis.
:dance: :dance:
Wat goed! ik hoop dat het wat wordt!!
Ik ben trouwens een beetje verdrietig… Vrienden van ons hebben de 4e (en nu echt laatste) IVF poging achter de rug en er kon niet eens een terugplaatsing plaatsvinden… echt zo naar voor ze…
Tierrr :hug:
Kim3e:
Hoe is het nu met Heske en Fleur ???
Heeft Heske ook een eigen topic waar ik kan lezen ?
Ik wil graag het lijstje aanpassen dat Fleur geboren is …
Zijn er verder nog veranderingen voor de lijstjes ???
Heske heeft inderdaad een eigen topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85174&highlight=
Wat betreft de lijstjes mag mijn NOD erwel bij: 16 februari!
Chantal, wat fijn, een bezichtiging! :thumbup:
Vreemd die donkere afscheiding… kan idd de eisprong zijn. Hoor je wel vaker dat dat gepaard kan gaan met een beetje bloedverlies en pijn… Goed dat jullie toch maar ff aan het klussen zijn gegaan! :thumbup:
Tierrr, wat vreselijk verdrietig voor je vrienden… :hug:
Ben vanmiddag voor het eerst begonnen met Fimoklei.
Ik had het al heel lang in huis, maar nooit iets mee gedaan.
Aangezien ik nu niet veel kan lopen en mijn huiswerk wel een beetje gezien hebt, ben ik begonnen met een klein figuurtje.
Hij staat nu in de oven om af te bakken. Ikzelf vind hem niet goed gelukt.
Ik zal een foto laten zien als ie is afgekoeld…
Dames :
Ik heb de lijstjes weer aangepast.
Tierrr:
In welke ronde zit jij nu ? Dat staat niet in het lijstje…
Als je je verjaardag , trouwdag , verjaardag van de kinderen etc vermeld wilt hebben in het lijstje,
moet je maar even pben. Dan pas ik dat ook zo snel mogelijk aan…
Wat is het hier stil ???
Dames alvast een fijn weekend !!
Om 15.00 uur vertrekken wij richting Exloo, even een heerlijk weekendje weg. Weg van alle zorgen en drukte van de huizen…
:-*
Tijger, veel plezier!
En wie weet dus binnenkort een bod…
Ik ben grieperig, dus ben even niet zoveel online.
Ons meisje ligt nu net weer te slapen, dus ik ga eens onder een lekkere warme douche staan.
Goedemorgen!
Ik zit een weekendje met mijn mannen op Ameland.
Een is al wakker (de kleinste), een slaapt nog (de grootste).
Fijn weekend allemaal! :-*
Zozo, Kim ook al een weekendje weg… heerlijk zeg! Geniet ervan meid, je hebt het verdiend!! :-*
Ben benieuwd hoe jullie weekendjes geweest zijn straks!
Sproetje, beterschap!
Hee, dames, ik denk dat ik morgen misschien wel ga testen… gaan jullie voor me duimen? Hebben jullie nog wat magische woorden voor me?
O ja, enne… tijger, ik doe niet echt aan rondes… dat is met zo’n rare cyclus en een zwangerschap tussendoor niet echt representatief…