Meiden, fijn weekend! Thuis of op ‘vakantie’
Marijke, spannend!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Oh Tierrr… dat zou zo’n mooi valentijnscadeau zijn
Memmie, trek je het nog een beetje met je man in de lappenmand?
Ik duik nu zelf weer onder de wol.
Ben helaas toch echt ziek nu
Sproetje, beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt!
@#*%$… voor beide sollicitaties afgewezen… -zucht-… BALEN!
Aaaaah memmie, wat shit zeg…
Sja, 100 sollicitanten is natuurlijk ook wel echt heel erg veel… maarja, je hoop het toch he? :hug:
Hee, maar wil je sowieso geen kinderopvang meer? Of…?
Tierrr, ik sta voor alles (op callcenterwerk en promotiewerk na dan :oops: ) open.
Helaas zijn er geen vacatures voor de kinderopvang…
Spannend voor jou!!! Ik hoop het zo voor je! Hopelijk is je temp morgen nog hoog en kun je de test uitvoeren! Erg mooi valentijnscadeautje! :inlove:
Worden er ook geen invalkrachten gezocht in de kinderopvang, of zie je dat niet zitten?
Ik ben trouwens best wel bang voor een negatieve test, lijkt me erg rot… :?
Tierrr, ik ga morgenvroeg heel hard duimen, vanuit Ameland dan!
Sproetje, beterschap meis :hug:
Memmie, wat balen van de sollicitaties
:hug: voor jou, en ik hoop dat je toch snel nog iets leuks vindt…
Tierrr??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:inlove: :inlove: :inlove: Happy valentinesday! :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, iedereen inderdaad een fijne valentijnsdag gewenst! Doen jullie er ook allemaal echt wat aan? Ik heb een kaartje voor mijn vent, maar verder niet…
Helaas ook geen positieve test… en mijn temp was ook met 0,1 gedaald, dus die zal morgen wel verder dalen en dan word ik ongi… bleeegh…
Tierrr:
:hug: Balen meis , :hug:
OK dan noteer ik geen rondes bij jou in het lijstje.
Memmie:
Balen van je sollicitaties …
Sproetje:
Heel veel beterschap…
Ik ga zo eerst even de koffer uitpakken… Zijn net binnen. Veel sneeuw gehad onderweg, maar super naar ons zin en ook rust gehad. Zal proberen vanavond een paar foto’s te plaatsen in sf. Ook nog naar Dierenpark Emmen geweest. Was wel super zwaar lopen in de sneeuw en met krukken :oops:
Zaterdag werden we gebeld door de makelaar en de bezichtiging ging niet door. De dame was ziek en ze wilde perse samen bezichtigen. Ze kunnen alleen maar op zaterdag kijken ( terwijl onze makelaar nooit op zaterdag werkt) Nu bellen ze maandag voor een nieuwe afspraak hebben ze gezegd.
Wij doen ook niet veel aan Valentijn. Ik heb een kaart , een doosje Milka en een beertje met fotohouder en een foto van mij aan mijn lief gegeven. Vanmorgen wel heel uitgebreid geontbijt in het hotel met champagne enzo…
Balen dat de bezichtiging niet doorging, maargoed, nu dan volgende week?
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Hoe gaat ie nu met je voet?
he meiden ben ik ook weer ff.
sproetje beterschap :hug: :-
tijger wat balen dat die bezichtiging niet doorging
en ik heb ook vermoedens over je gebleseerde enkel :mrgreen: , vervelend hoor :hug: :-
Ik ben inderdaad alweer ongi geweest, woensdag zette het door, dinsdagmiddag voelde ik het gewoon al aankomen + een negatieve test dus had ook wat meer zekerheid :), maar keurig 25 dagen
nu weer aftellen naar nieuw eitje :inlove:
even update van Miekje:
Het gaat niet zo goed met livia, waarschijnlijk heeft ze weer RS, gisteren zijn ze in het ziekenhuis geweest, als ze weer benauwder wordt zal ze weer opgenomen moeten worden . Haar longfoto was ook niet goed, bovenin haar rechterlong naast haar hartje zit iets wat lijkt op een gezwel of een stuk wat niet werkt.
Miekje en gezinnetje heel veel sterkte :hug: :-
Dat het snel beter met haar mag gaan en het gedonder hierna toch echt voor altijd over mag zijn :hug: :-
Morgen horen ze meer over Liv :hug: :hug: :hug:
Ach nee he? Miekje… jeetje, ik weet gewoon niet wat iki moet zeggen, wat een ellende… Ik hoop dat het snel beter gaat… sterkte!! :hug:
Miekje:
Wanneer is alle ellende nu eens achter de rug en kunnen julie echt genieten ?
:hug: :hug: :hug:
Jane:
:hug: op naar de volgende ronde, balen dat je toch ongi ben geworden.
Ik ga duimen dat het volgende ronde raak mag zijn
Wanneer er een nieuwe bezichtiging komt , weten we nog niet. Ze zouden maandag contact opnemen met de makelaar.
Mijn voet doet nog steeds zeer en hem bijna niet bewegen. Als het niet minder wordt moet ik woensdag opnieuw een foto laten maken, maar dan van de hele voet en een stukje onderbeen. Nu hebben ze het alleen gedaan van de enkel.
Paar van de foto’s staan in het showforum…
Ik kom Miekje even sterkte wensen! :hug:
Hier nog steeds ziek helaas…
Ahh nee, Miekje :hug:
Heel veel sterkte, en ik hoop dat na bijna een half jaar jullie ook eens mogen genieten van Livia
Jeetje…het blijft ook tegen zitten he, bij miekje thuis…
Heel veel beterschap voor Livia! :hug: