Heske:
:hug: Balen dat je ook even ruzie had met Tjip, maar als ik het zo lees van de grote bos rozen, is het weer goed gekomen.
Ik ben uitgegaan van 26 dagen , net als de 2 vorige cycli.
Raim denkt dat het deze keer wel raak ( zegt zijn gevoel) en ik ben anders in mijn doen en laten en heb een andere gezichtsuitdrukking…
Ben benieuwd of ie gelijk heeft …
Ik hoop het voor je tijger!!
Ik mag morgen weer naar de fertiliteitsarts… ben erg benieuwd, ben toch wel een beetje bang dat ze me weer blanco naar huis gaat sturen, maargoed, we’ll see… :roll:
Tijgertje :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Heske, leuk ‘resultaat’ die rozen (jammer wat er vooraf is gegaan)! Hangt het een beetje in de lucht??? Hier ook wat mopperig tegen elkaar :evil:
Tierrr, suc6 voor morgen! Ik hoop dat ze je gewoon helpen hoor
Sproetje, ik hoop ook dat je de 6 maanden vol kan/mag maken Met BV kan het gewicht nou eenmaal wat meer schommelen. Ook rond de 4 maanden (-dip) -> heel vaak geeft het CB dan aan dat je moet gaan bijvoeden omdat de BV niet genoeg lijkt te zijn, maar dat is onzin hoor! Je kindje heeft dan meer interesse in de omgeving en drinkt dan soms minder en onrustiger, maar vaak halen ze dag 's avonds of 's nachts weer in. Meestal zie je dan ook dat je kindje wat minder aan komt.
Ik moet dinsdag weer naar 't cb…ben benieuwd!
Jesse is nu nog steeds ‘in de weer’ 's nachts :roll: We hebben hem nu 2 x een pyjamapapje gegeven voor de nacht en die nachten heeft hij doorgeslapen :think: toeval of is de bv (250cc) te licht verteerbaar dat 'ie honger heeft??? Vanavond ook weer een papje proberen. Ik hoop dat dat de reden is, dan weet ik tenminste waar het aan ligt.
De BV gaat nog goed, maar Jesse begint te bijten…AU!!! Hij heeft nu 2 tandjes onder en die zijn vlijmscherp! Het wordt er niet leuker op! Maar vind het zo’n rot reden om daardoor te moeten stoppen… Probeer het nu af te leren en anders is het basta! Doet echt pijn!
KC, hoe gaat het nu met Célia? Huilt ze nog steeds zoveel? Misschien een Osteopaat bezoeken? Heeft ons wel geholpen. Je wordt er zo radeloos/moedeloos van als je kindje zo huilt En je weet dat ze het niet voor niets doet. Suc6 ermee! Trek je het zelf nog een beetje?
Hoe is’t met de rest? :-*
Marijke:
Succes morgen. Ik hoop dat ze wat meer voor jullie kunnen doen en je niet zo maar weg sturen.
Memmie:
Das jammer dat Jesse nu tandjes heeft en dat je daardoor misschien geen bv meer kan geven…
Hier nog geen ongi…
Ik durf alleen nog niet te testen, ben bang dat het vanavond misschien toch nog komt of dat ik deze keer een langere cyclus heb :oops:
oeh, spannend hoor Chantal!
Hier nog geen ongi, vanmorgen toch getest, maar geen streepje. ( ook niet heel licht)
Marijke:
Succes vandaag bij de fertiliteitsarts.
Heske:
Succes bij de echo, geniet van jullie meisje !
Balen tijger… :hug:
Maar als ik jou was zou ik ook mooi uitgaan van een cyclus van 30 dagen (je maximum) en als er dan nog niets is, nog een keer testen! Ik blijf voor je duimen!
Ik zal zo weg… toch wel spannend… :roll:
Lieve Miek,
Gefeliciteerd met je 29e ( ) verjaardag! :dance:
Aha, vandaag dus, thanx Kim! :mrgreen: :-
MIEKJE, GEFELICITEERD MET JE 18E VERJAARDAG!!!
(of begrijp ik nou dat je voor de 2e keer 29 wordt vandaag? Mooie leeftijd he, over een maand en een dag word ik het al voor de 3e keer )
Tijger… :hug: Duimen blijven draaien meis, zolang er geen ongi is, kan het nog alle kanten op :-
Tierrr, ben je al terug van de fertiliteitsarts? Ben zo benieuwd hoe het was meid, hopelijk sturen ze je niet weer zonder pardon naar huis
Oh, Miekje jarig?? Gefeliciteerd meid, ik hoop dat je een fijne dag hebt!! :-*
Ik ben terug van de fertiliteitsarts en… en dit had ik dus helemaal niet verwacht… ze neemt me erg serieus en ik moet vanmiddag voor een HSG… :shifty:
Miekje
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Marijke:
Dan neemt ze je wel heel serieus !
Succes vanmiddag…
Hier nog steeds geen ongi…
(sorry voor het melden iedere keer,
maar word er een beetje zenuwachtig van) :oops:
Tier, wat goed zeg, zo snel!!! Wat fijn dat je zo serieus genomen wordt!
Succes met de HSG!
Tijgertje, spannend joh! Wanneer ga je testen? Nog geen teken/gevoel van ongi?
Miekje, Gefeliciteerd met je verjaardag! Een gezellige dag toegewenst!
Chantal, jammer dat de test negatief was… :hug: Ik hoop dat je 'em (net) te vroeg hebt gedaan geen bloed = goed :thumbup:
Marijke, vanmiddag al?! Wat goed zeg! Fijn dat ze je wél serieus nam! :thumbup:
Suc6! :-*
Zo dan Tierrr, dat is snel, vanmiddag al! Super fijn dat ze je nu wé serieus nemen meis! Hopelijk kunnen ze snel wat voor je betekenen :-*
Tijger, hoef je toch geen sorry voor te zeggen, ben juist blij dat je het komt melden, dan hoef ik het me tenminste niet meer af te vragen. We leven met je mee hoor meid!
Miekje, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Maak je geen zorgen over 30 worden hoor, mijn 30e jaar is alweer voorbij en ik leef nog. Oke, ik zie er niet meer uit, maar ach, ik heb een vent en een kind dus wat maakt het nog uit.
Tierrr, wat snel al joh. Ik weet alleen niet wat een hsg is :shifty: , een belangrijke stap vooruit, dat snap ik dan nog wel, maar zou je het even kort uit willen leggen, en natuurlijk een uitgebreid verslag van hoe het is gegaan.
Memmie, pijnlijk voor je memmen die tandjes. Hihi, moest dat even zo zeggen hoor :lol:
Jammer Tijgertje, maar er is nog hoop hier hoor
oh c. alarm, tot later
Haha, sorry KC, soms vergeet ik dat sommige vaktermen die voor mij duidelijk zijn, niet voor iedereen duidelijk zijn… :oops:
Maar een HSG is een hysterosalpingogram: een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Er wordt dan een cupje op je baarmoedermond vastgezogen en vervolgens wordt er contrastvloeistof ingespoten en een foto gemaakt.
Inmiddels heb ik het achter de rug gelukkig! Bah, wel een erg vervelend onderzoek hoor… maar goed nieuws: alles is goed open!! :dance:
Had ook eigenlijk niet echt verwacht dat er wat dicht zat, maargoed, nu weten we dat tenminste zeker! :dance:
Nu deze cyclus ff doorlopen en volgende cyclus beginnen met clomid om mijn cyclus korter te maken! En bloed prikken op cyclusdag 21 om te achterhalen of ik inderdaad een goede eisprong heb gehad.
Marijke:
Gelukkig was open en mag je nu verder. Ik hoop dat het snel iets positiefs op mag leveren.
Kim:
Ik heb vanmorgen al een test gedaan en die was negatief.
Heske:
Ik hou jullie op de hoogte.
Nu nog steeds geen ongi, ook geen klachten dat het er aan zit te komen.
Als ik 1 deze dagen niet ongi word, probeer ik te wachten en test ik vrijdag weer…
Ik krijg wel een soort puistjes in me nek en op me rug en dat heb ik nog nooit gehad, weet niet of dat een teken ergens van is …
Meiden, ik loop momenteel eventjes een beetje achter de feiten aan.
Het werken in combinatie met de pogingen om de BV aan de gang te houden en het feit dat ik niet zo lekker ben valt wat zwaar op het moment.
Ons meisje ligt nu al wat te draaien, dus kom na de voeding wel even terug.
Tierrr… gelukkig zag alles er goed uit. Hopelijk doet de clomid goed werk!!
Tijger, spannend hoor. En zoals Heske al schrijft, we leven met je mee. Dus vooral opschrijven.
Ojee, hongeralarm. Tot laterrrr!
PS: Miekje nog gefeliciteerd! :dance:
Marijke, wat fijn dat alles er goed uit zag en dat je verder kunt! :dance:
Ik hoop dat Clomid snel zijn werk doet en dat je snel weer in blijde verwachting mag zijn
Chantal, spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Sproetje, herkenbaar! Rustig aan hoor meis! Anders zit je er straks helemaal doorheen… :hug:
Miekje, leuke verjaardag gehad?
Ik moet straks met Jesse naar het CB, ben benieuwd!
Ben een beetje verdrietig…
Gistermiddag is mijn beppe (oma) gaan slapen en niet meer wakker geworden… Ze is 85 jaar geworden, een hele respectabele leeftijd!
Het is een mooie dood en het is goed zo (haar gezondheid nam af), maar toch… ze was mijn laatste grootouder. Vrijdag is de begravenis.
Memmie, gecondoleerd :hug:
Sproetje, rustig aan meis, hopelijk voel je je snel beter en loopt de combi werk-bv wat beter. :hug:
Tijgertje, hoe gaat het met je?