We zijn weer terug. Ons meisje was maar 3 ons aangekomen, dus nu moeten we over twee weken terugkomen om haar nog een keer te laten wegen. Ze ligt nu te slapen. Gelukkig, want ze was zo zielig aan het huilen
Ik kreeg het er helemaal warm van…
Ach gosjie… arm ding!! :hug:
Wat vervelend dat ze maar 3 ons aangekomen was… ik hoop dat ze over 2 weken wel goed aangekomen is! Wat doen ze mocht dat niet het geval zijn?
Miekje:
Ondanks alle zorgen thuis, denk je toch aan iedereen.
Voor jou en je gezinnetje een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Gaat het nu iets beter met Livia ??
Hier gaat het redelijk. Ben veel moe en moet veel plassen. Misschien wordt het nu ook teveel : werken, weinig slaap , twee huizen ( dus zorgen om onkosten)…
Misschien dat de klachten ergens mee te maken hebben, maar dat weet ik pas over een dag of 5 en daar durf ik ook niet meer op te hopen…
Vriendlief gaat als het goed is, vrijdag zijn potje vullen en inleveren, een week later de uitslag…
Sproet :hug: :-* Hopelijk is ze de volgende keer genoeg aangekomen :-
tijger wat fijn dat je vriend het waarschijnlijk deze week gaat inleveren, en dan volgende week de uitslag spannend
Hoe voel jij je?
miekje :inlove: :inlove: wat een poppetje :inlove:
wat lijkt ze veel op haar papa zeg :inlove:
hoe gaat het nu met haar en je andere kindjes?
tierr fijn dat er toch even wordt gekeken naar je b12.
hoe is het nu met je?
Miekje, ja het is een beetje apart dat ik ongi werd omdat de gyn 1,5 week ervoor nog zei dat ik pas 4/5 (na die afspraak) ongi zou worden. maar als ik zelf ga tellen kom ik wel precies 4 weken na de curretage uit, dus zo kan mijn lichaam het ook geteld hebben… :think:
ik ben in ieder geval echt ongi geweest, 3 dagen hevige bloeding met behoorlijke krampen. ergens wel weer rust omdat ik dan wel een dag 1 heb om te tellen, ben benieuwd, pff vind het zo spannend en heb zoooo weinig geduld nog maar ,wil gewoon NU weer zwanger zijn :doh:
. en blijf maar tegen mezelf zeggen dat het echt nog langer kan duren
bah, baal momentjes hihi
Hekse hoe is het met je? druk bezig met beebje en gezinnetje? spannend hoor meis :-
Hoe gaat het met de rest? ik heb een aantal alweer tijdje niet gezien? :-* :hug:
UPDATE VAN HESKE:
Alles was weer in orde bij de gyn! Litteken zag er nog steeds hetzelfde uit, bloeddruk was keurig, urine ook in orde en beebje lag weer flink te bewegen met haar teentjes ongeveer in haar neusje!
Vruchtwater en placenta zagen er ook prima uit! Volgende week woensdag weer een echo!
Ik was jullie even kwijt, ik kom snel weer even kletsen! :-*
Bah, een hele tekst getypt is het weg… BALEN!!!
Heske, fijn dat alles nog steeds goed is! :thumbup:
Sproetje, 300 gram in 2 weken is toch prima? 100 - 150 gr pr week wordt er toch gezegd? Ik hoop dat ze over 2 weken goed is bijgekomen!
Tijgertje, ik begrijp hoe het voelt, zorgen over onkosten/geld…pffff! Maar, goed nieuws… volgende week woensdag alweer kijkers :dance: Hopelijk voor die tijd toch een reactie van één van de vorige twee kijkers
Nu ik geen inkomen heb (kwam net niet in aanmerking voor de ww :roll: ) is het behoorlijk krap een huishouden met 2 jonge kids en 2 huizen… Ben druk zoekende, heb op 3 vacatures gereageerd
Meis, ik hoop voor jullie dat je je huis snel kwijt bent!
Jane, ik begrijp zo hoe je je voelt :hug: Fijn dat je nu een dag heb om vanaf te tellen. Ik hoop zo voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat het niet weer zolang gaat duren!
Marijke, goed dat je je ff laat checken op bepaalde dingen! :thumbup: Balen van je werk… vervelend om geen zekerheid/vastigheid te hebben :roll:
Hoe gaat het eigenlijk met je moeder???
Ook voor jou hoop ik dat het snel weer raak mag zijn!
Kim, fijn dat je nu weet waar je lichamelijke klachten vandaan kwamen/komen. Hopelijk heb je snel verbetering met de medicijnen! THNX voor de up-dates!
Miekje, leuk dat je er weer bent! Balen dat Livia :inlove: oorontsteking heeft :hug: Hoe gaat het nu?
Hier gaat het wat minder op het moment… Vind het erg zwaar op het moment! Tycho is erg dwars/vervelend/niet luisteren/etc. :twisted: en Jesse is 's nachts nog regelmatig een paar keer wakker :roll:
Ik ben ff op…
:-* Voor iedereen!
Hoe is het met de rest?
Memmie, voor jou ff een dikke :-*
Waar heb je allemaal gesolliciteerd? Hoop dat het wat wordt!!
Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden goed. Veel pijn, moe en emotioneel… Maar vandaag te horen gekregen dat ze geen chemo hoeft!! :dance:
Tierrr, wat een goed nieuws van je moeder!!! :thumbup:
Memmie, wat rot dat je nog geen werk hebt kunnen vinden, zeker met een dubbele hypotheek :hug: :hug: :hug: Hoop dat jullie huis snel verkocht wordt en dat je een baan kunt vinden meid :-
Tijger, hoop dat jullie ook snel een koper vinden voor jullie huis. En toch weer spannend meid, je nod in aankomst
Jane en Tierrr, wat een ellende meiden, die cyclussen van jullie :hug: :hug: :hug: Lieve schatten, ik hoop zo dat jullie weer snel zwanger mogen zijn
Miekjuuuuhhhh!!! Gezellig dat je er weer bent. Wat een onwijs mooi meisje is Livia toch! :inlove: :inlove: :inlove: En ja, Kim had je sms netjes doorgestuurd! :-
Sproet, wat vervelend dat ze op het cb vonden dat Femke te weinig was aangekomen. Wat zegt je eigen gevoel??
Kim had natuurlijk gisteren al een update geplaatst, maar hier dan ook nog even van mij: alles was weer goed bij de gyn! Litteken ziet er nog steeds hetzelfde uit, dus ik mag er langzaamaan vanuit gaan dat het gewoon goed blijft gaan tot aan de geplande ks. Beebje was lekker lenig aan het doen (teentjes in haar neusje :inlove: :lol: ) en alles zag er keurig uit. En gyn kon zelfs al zien dat beebje al haartjes heeft :inlove: :inlove: :inlove:
Nou, en ik had het gisteren al willen vertellen, maar toen kwamen mijn ouders hier en had ik geen tijd meer, maar ik heb maar besloten om de datum van de ks gewoon te vertellen. Kan ik tenminste lekker af gaan tellen :inlove:
Lieve meiden, 8 februari krijgt Sterre éindelijk haar langverwachte zusje :inlove: :inlove: :inlove: Nog 18 dagen!! :shifty: :dance: :inlove:
Echt gek om ze precies naar een datum toe te kunnen leven hoor, maar ergens ook wel fijn, we kunnen alles lekker plannen. Tjip heeft op de zaak al alles geregeld zodat hij de eerste weken heel veel thuis kan zijn, mijn ouders nemen die dag vrij zodat ze op Sterre kunnen passen, Sterre is al afgemeld op het kdv voor de 8e, ik heb alle babywasjes al gedaan, en alle spulletjes in huis gehaald. Kraamzorg en vk weten waar ze aan toe zijn. En ik weet dat ik enorm op moet gaan schieten om het geboortekaartje op tijd af te krijgen :shifty:
xHeske
Ooooeh, geboortekaartje… wat ben ik daar nieuwsgierig naar!! :mrgreen:
Verder heb ik al gereageerd in je eigen topic, maar hier nog es kort: meid, ik ben zo blij voor je dat alles uiteindelijk toch mee lijkt te vallen… dat hebben jullie verdiend!! :-*
Heske, wat spannend!!! 8 februari, gaat snel!
Suc6 nog effies met het geboorte kaartje! En natuurlijk met de aller laatste loodjes
Tierrr, wat een super nieuws over je moeder! :thumbup: :dance:
Goed wat van je te horen Heske.
Wat ik me afvroeg…in een eerder stadium zou je geen ks kunnen krijgen en nu opeens wel. Snap dat het nu noodzakelijk is, maar de overige omstandigheden zijn toch niet veranderd. Waarom zou het eerst dan niet kunnen?
Memmie :hug: Ik las je eigen topic. Moeilijk om met 2 kleintjes wat tijd voor jezelf te maken.
Hopelijk wordt er snel een bod op jullie huis gedaan. Wonen jullie al in het nieuwe huis?
Tijgertje, hoe vordert jullie huis?
Tierr en Jane, wat een gedoe met die cyclussen.
Tierr wat een zorgen ook om je moeder :hug:
Miekje, wat een lekker meisje :inlove:
Hier gaat het wisselend. Vaak denk ik dat C. niet lekker in haar vel zit Nu heb ik geen verstand van babies, maar ik denk dat C. wel erg vaak een ontevreden baby is. Al kan ik dat niet met zekerheid zeggen omdat ik niet weet hoe het anders zou kunnen zijn en hoe andere babies zijn. Ik weet niet wat normaal is. Ze heeft dagen gehad dat ze van 9 tot 19-22u bijna aan een stuk kreunt en huilt. Dan slaapt ze 2 uurtjes op een dag ongeveer. Zo zielig om te zien
, zo’n kleintje zo verdrietig en helemaal uitgeput. Maandag moet ik naar de KA, eens kijken wat die zegt.
Nu ligt ze heerlijk naast me op de bank met een speen in haar mond een beetje te dutten :inlove:
Ik moet alleen nog zien te douchen en als ik haar nu ga verplaatsen breekt de hel vast weer los :? (en ik kan haar echt niet een half uur laten huilen)
Ik zal eens 2 foto’s van haar mooie blauwe oogjes in het sf gooien
Kc, of je nou ‘verstand’ van baby’s hebt of niet, jij kent jouw meisje het allerallerbeste, dus ik denk dat jij ook echt het best kan zien of je moppie tevreden is of niet. Ik zou het zeker aankaarten bij de ka, en je niet te makkelijk laten afschepen. Sterre was als baby erg makkelijk en tevreden, huilde alleen als ze honger had ofzo, en 's avonds tussen half 7 en half 8 een uurtje ‘zomaar’. Lijkt me rot om je kleine meid zo verdrietig te zien :hug: :hug: :hug:
Wat die ks betreft… het kón altijd wel al eerder (ks kan sowieso altijd, maar inleiden kan dus niet meer na een eerdere ks, misschien ben je daar ook mee in de war), maar omdat een ks toch een medische ingreep is, deden ze dat liever niet zonder reden. Ze snapten wel dat ik niet tot 42 weken door wilde lopen omdat de spanning dan te hoog op zou lopen, maar wilden wel kijken of de bevalling voor de 40 weken spontaan zou beginnen. Anders zou ik met 40 weken een ks krijgen. Nu het litteken zo dun blijkt te zijn, is het juist heel link om de bevalling spontaan te laten beginnen, want weeën kunnen het litteken doen scheuren, en daarom willen/moeten ze nu júist extra vroeg een ks doen, om alle weeënactiviteit voor te zijn. Als ik eerder weeën of veel harde buiken krijg, doen ze ook nóg eerder een ks. Is niet fijn voor ukkie, want 36 weken is natuurlijk al aan de vroege kant, maar met een gescheurd litteken zijn we verder van huis. Dan is er 10% kans dat ze het niet haalt, zéker als dat thuis zou gebeuren… Dus vandaar… we gaan er maar vanuit dat ik geen weeën krijg voor die 36 weken (kans dat dat wel gebeurt is erg klein aangezien ik nog nooit spontaan weeën heb gehad)
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is… :-*
Hoi poepies!
Heske wieeeeeeeeeeeeee das snel!! :inlove: :inlove:
Fijn dat de controles goed waren. Ikke ook heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar jullie kaartje! :inlove:
Sproet, ik sluit me aan bij Memmie. Volgens mij valt het mee hoor. En de ene x komen ze wat meer aan en de andere x wat minder.
Mem, oeh waar heb je gesolliciteerd?
Tierrr wat fijn dat je moeder geen chemo hoeft! Hoe is het nu? En met jou?
KC :hug: zou ht reflux kunnen zijn? Heeft ze last van zuur denk je? En van de voeding?
Dat is het eerste waar ik aan denk als ik dat kreunen en huilen lees…
Lieke, hoe is het bij jou meis?
Mascha is lekker op vakantie!
Tijger hoe is het? Heeft je vriend zijn potje vandaag nog gevuld? Ben je nog steeds zo moe?
Jane hoe gaat het met jou?? :-*
Alle anderen alles goed?
Dat heb ik dan inderdaad verkeerd onthouden Heske :oops:
En eerlijk, persoonlijk vind ik 36 weken nog best acceptabel om geboren te worden :shifty:, mits de baby een normaal gewicht heeft.
In jouw geval zou ik er persoonlijk geen enkel probleem mee hebben. Je wilt gewoon echt geen risico’s nemen die niet nodig zijn.
Tja, reflux, zou kunnen. Ik heb het vorige week aangekaart bij het CB, maar die dame kwam niet verder dan dat alle babies wel wat reflux hebben en dat we maar aan de nutriton moesten gaan. Hebben we geprobeerd, maar daar krijgt ze alleen maar weer extra last van haar buik van en daar had ze al last van. Ze spuugt en heeft last van haar darmen lijkt het. Ik vind het vooral zielig voor haar, ze slaapt overdag zo weinig en is soms echt helemaal op.
Ik ga proberen bij te houden hoeveel ze nu precies huilt. Vanaf vanmorgen 9.30 staat de teller op 3 kwartier en nog een kwartier kreunen.
Heske :
Jeetje toch de datum bekend gemaakt voor de ks. 8 feb schiet al aardig op. Jullie hebben nu echt een datum om naar toe te leven. Succes met het geboortekaartje.
KC:
Balen dat je denkt dat C een ontevreden baby is. Ik snap ook dat je je niet op je gemak voelt als ze zoveel huilt en je weet er geen reden of oorzaak aan vast te leggen. Sterkte in ieder geval :hug:
Marijke:
Gelukkig gaat het iets beter met je moeder. En gelukkig hoeft ze geen chemo.
Miekje:
Nee vriend heeft het potje nog niet ingeleverd, is verschoven naar volgende week.
We hebben van de week ruzie gehad en toen had meneer weer last van zijn buien en kon ik vertrekken als ik niet kon aantonen dat ik bij hem wilde blijven “voor de rest” van ons leven. Die ruzie was ook een beetje mijn schuld, maar hij is de laatste tijd zo jaloers. Hij controleerd mijn mails en berichten op hyves en daar heeft hij berichten van mij en me ex gevonden. Terwijl ik me ex dus absoluut niet terug wil, denkt hij van wel.
Ik ben nog steeds moe, veel plassen, had gister ook kleine steekjes in me buik en me (.)(.) jeuken af en toe heel erg en zijn gevoelig :oops: Maar ik durf nog nergens vanuit te gaan, ja dat de ongi gewoon op komt zetten over een paar dagen.
Gister weer alles uitgepraat en gelijk een weekend weg geboekt.
We gaan van 12 tot 14 februari naar Résidence Hunzebergen
in Exloo…
Tijger, wat balen dat jullie daar ruzie over kregen.
Maar wel erg leuk dat jullie nu een weekendje weg gaan :dance:
Heske, wat leuk dat we toch de datum mogen weten.
Spannend zeg!!
Hier nu even aan het clusteren geslagen, in het weekend gaat dat ff wat makkelijker. En de afgelopen twee avonden dus met Femke veel aan de borst op de bank gezeten :roll:
Hopelijk krikt het de productie wat op. Tja, ik zal toch aan het werk moeten. Maar zou het wel vreselijk vinden als ik daardoor niet (in ieder geval) de zes maanden vol kan maken met BV.
Heb in ieder geval besloten me vooralsnog geen zorgen te maken.
Ons meisje is vrolijk en alert/actief en ziet er bepaald niet uit alsof ze iets tekort komt :mrgreen:
Ik ga ff in huis aan de slag.
Sorry dat ik op de rest even niet persoonlijk reageer :-*
Vandaag de niet ongi dag ! ik hoop dat het ook niet door gaat komen.
Tot nu toe is er nog niks, ook nog kwaaltjes dat het er aan komt… :oops:
@tijgertje1982 wrote:
Vandaag de niet ongi dag ! ik hoop dat het ook niet door gaat komen.
Tot nu toe is er nog niks, ook nog kwaaltjes dat het er aan komt… :oops:

Oe spannend Tijger! Ik duim voor je!!!
Van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan?
Vervelend van de ruzie trouwens meis :hug: :hug: :hug: Hier heeft het gisteren ook weer even flink geknald, niet leuk Maar resultaat is wel een grote bos rozen
:thumbup: :inlove:
KC, ik vind 36 weken ook een prima termijn hoor. Ze verwachten in het zkh ook geen problemen, omdat ze qua groei ook zo mooi op schema ligt. Tja, en mocht ze even de couveuse in moeten ofzo, dan is dat zo, als ze verder maar gewoon gezond is. Ik moet natuurlijk na de ks sowieso ook een paar dagen in het zkh blijven, dus dat scheelt ook wel. Al hoop ik natuurlijk dat ze dan gewoon bij me mag blijven en niet naar de couveuseafdeling moet
Miekje, lekker taart gebakken gisteren? :mrgreen: Had je wat te vieren?
Hoe is het met Livia? En met grote broer en zus? En hoe bevalt het om weer te werken?
Hier gaat alles nog steeds hetzelfde. Begin weer een beetje vertrouwen in mijn lichaam te krijgen, al blijft het spannend hoor. Gisteren door de ruzie met Tjip weer een enorm gespannen buik, en dat was toch wel weer even eng, maar gelukkig zakte het weg zodra de ruzie over was en ik weer even rustig op de bank zat.
Nog ruim 2 weken… :shifty: Komende week even het geboortekaartje naar de drukker brengen, dan kan dat ook niet meer mis gaan. En de boxkleden nog wassen, dan is alles klaar. Morgenochtend intake van de kraamzorg (lekker op tijd :roll: ), woensdag weer echo, vrijdag intake bij anesthesie… dan de week erna nog een echo en dan zijn we er klaar voor :inlove:
xHeske