Maar natuurlijk miekje, gezellig dat je er weer bent! Hoe gaat ie nu bij jullie? :-*
Jane, zet het al door? Hier wel, jakkiebah zeg, niks aan… Cyclus van 40 dagen dit keer. Maandag over een week naar de fertiliteitsarts, ben zo benieuwd wat die gaat zeggen…
nee miek alleen ik mag dat, :naughty: niet zo’n gekke vragen stellen tuurlijk mag dat! :-* welkom!!! :-
tierr, ja gisteren eigenlijk al, toen begon het aardig te druppen, maar zo helder rood :think: dat herken ik dan niet, misschiens omdat het er maar precies 2 weken heeft gezeten ipv de standaard 4 weken… :think:
maargoed had vanochtend behoorlijke krampen en de hele dag wel zo’n beetje, en blijf goed lekker een echte ongi dus… maar nog steeds helderrood dat vind ik dan wel weer gek… maar andere kant beetje opgelucht nu heb ik een beetje (voor mijn gevoel) een echte dag 1 :lol:
:- :-* nee zeker niets aan, wat naar dat het ook nog zolange cyclus was bij jou :hug: :hug: :-*
De kijkers waren echt super enthousiast :dance: Er was een jongeman met een schoonvader. Schoonvader had op 't laatst gezegd, nou… je moet misschien ook nog maar een paar meer huizen bekijken :doh: . Die jongen (die er met zijn zwangere vriendin wil gaan wonen) zag het al helemaal zitten! Sssst, schoonvader :silenced: !
Effe snel een dikke :hug: en :- voor iedereen die het nodig heeft!
Ha ha… ja, die schoonvader moet vooral zijn mond houden
Jane en Tierrr… op naar een nieuwe (positieve!) ronde
Miekje… hai
HIer vannacht opeens een voeding moeten geven om 03.30 uur, dus mijn werkweek begon lekker. Gelukkig heb ik op dinsdag vrij. Hopelijk wil ons meisje vanavond iets eerder slapen (gisteren 01.00 uur).
Morgen krijgt ze haar prikken. Dan ben ik dus thuis en kan ze lekker bij mij hangen.
Manlief is wat later vanavond dus het wordt laat eten vrees ik… aangezien ik Femke ook elk moment verwacht…
Wat een rare schoonvader. Als die zoon het huis nu helemaal ziet zitten…
Ik hoop dat de zoon niet luisterd naar zijn schoonvader en mooi en acceptabel bod uit gaat brengen…
Ik heb afgelopen donderdag een kinderwagen gekocht, waar ik al een tijdje naar op zoek was. Had hem al eerder gezien maar hij was daar uitverkocht en niet meer leverbaar…
Spannend zeg. Gaaf dat de kijkers zo enthousiast waren.
Tijger, ik ga zo een kijken in showforum!
Tierrr, thanx, je bent een schatje. Hoe is het nu met je meis?
Jane, ongi geworden :think: hoe kan dat nou? Klopt dat met de berekening van de gyn?
Vandaag na het werk toch maar even met liv naar de ha gegaan. Ze bleef koorts houden. Haar ene oor was geknapt, blijkt nu haar andere oor hartstikke ontstoken te zijn. Dus toch een kuurtje.
Hoe is het met alle andere meiden?
Sorry ik ben weer veel te lang niet geweest…maar als het hier niet zo fijn gaat dan kan ik het gewoon even niet opbrengen.
Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen. En omdat vanaf nu alles helemaal perfect gaat lopen kom ik jullie weer lekker lastig vallen
Haha, memmie, wat irritant zo’n schoonvader met wijze raad… :mrgreen:
Hee, was er brand bij jullie in de straat gisteravond? Jullie er nog last van gehad?? :shock:
Tijer, een kinderwagen gekocht!! :shock: :mrgreen:
Sproet, poeh, dat is dan weer iets waar ik niet jaloers op ben… die gebroken nachten!!
Miekje, jij hoeft je niet te verontschuldigen joh… je gezinnetje is het allerbelangrijkste!! Jeetje, Liv alweer een kuurtje… pfff… arm ding!! Maar wat is het een schatje!! :inlove:
Hier gaat ie wel. Ben alleen doodop… pff, wat een dag! Een nieuw meisje op de groep en dat is me een portretje zeg… continu uitdagen, echt, dat slurpt energie… en dat terwijl je ongi ent… pfff…
Verder baal ik ontzettend vanwege de reorganisatie en de gevolgen die die voor mij heeft, maarja… niks aan te doen… ff afwachten hoe het gaat lopen maar!
Wat betreft het zwanger worden kijk ik gewoon uit naar volgende week maandag, ben heel benieuuwd wat ze zal gaan zeggen…
Miekje, wat een moppie is Livia toch :inlove: Balen dat je oorontsteking heeft… :hug:
Marijke, klopt! Ik bracht Jesse naar bed en zag vlammen uit het dak komen bij 1 van de senioren woninkjes voor ons. Ik Merijn roepen, die geloofde het eerst niet… :roll:
Ik: Ja echt! Er staat een huis in de fik! Bellen! Wij bellen, maar gelukkig was er net een melding voor ons binnen gekomen.
Wel een hele spectakel! Het was ineens zwart van de mensen, en eerst stond ik er alleen met een man.
Meiden, later reageer ik op jullie… ben moe
Manlief heeft zijn enkel geblesseerd tijdens het korfballen en Jesse kwam afgelopen nacht ook nog eens 3x… :roll:
Bedankt voor de complimentjes. Het is ook echt een lieverd hoor die Liv. Heb ook nog foto’s van het ziekenhuis maar das misschien niet zo een heel leuk gezicht :?
Kim, lieverd nog bedankt voor alle updates van Heske!
Hoe gaat het met jou en je geweldige gezinnetje?
Heske, had je mijn sms nog gekregen? Hoe gaat het nu met jou meis?
KC wat een prachtig meiske heb je toch :inlove: Hoe gaat het?
Jeetje Mem, das wel echt idd een spektakel. Geen gewonden hoop ik?
Hoop dat je vannacht een betere nacht hebt gehad!
Tierrr spannend volgende week maandag. Ben ook heel benieuwd.
Ja wat ongelooflijk he dat 1 zo een kindje zoveel energie op kan slurpen!
Heb je het nog wel naar je zin op je werk?
Ik heb het gedeelte over reorganisatie gemist :? wat voor gevolgen heeft het voor jou?
Tijger hoe gaat het met jou meis? En met het huis?
Zo, ik ben terug van de huisarts. Heb de buit weer binnen!!
Heb een verwijzing voor een mammografie gekregen, omdat er toch wel heel veel borstkanker voorkomt in de familie… ga het toch maar eens in de 2 jaar laten controleren.
Ook heb ik een verwijzing gekregen om bloed te laten prikken om te kijken naar mijn vitamine b12 gehalte. Dit omdat ik vroeger een te laag gehalte had en omdat een tekort kan zorgen voor menstruatieklachten en miskramen…
En tot slot heb ik een bewijs gekregen dat ik voor de komende 15 jaar beschermd ben tegen hepatitis B!
Miekje, het is inderdaad onvoorstelbaar hoeveel energie zo’n kind kan opslurpen… nu zit ze natuurlijk ook niet voor niks bij ons, maar allemachtig hee…
Maar moet zeggen dat ik het ook wel heel erg leuk vind hoor, het is wel een uitdaging natuurlijk! En op zich is het ook wel weer eens leuk dat het wat hoger niveau is dan de rest! Dus ja, heb het super naar mijn zin op mijn werk, maar door de reorganisatie word ik dus overgeplaatst… ander team, andere kinderen en geen vaste dagen meer, maar invalwerk… maw: ook nooit meer iets kunnen plannen, grrr… :evil:
Miekje, meer foto’s zijn wat mij betreft altijd welkom hoor! Van zo’n schatje kunnen we niet genoeg foto’s zien!! :inlove:
Femke kwam vanmorgen om zes uur. Nog steeds vroeg, maar iets beter dan half vier, ha ha.
Straks voeden en dan naar het CB. Ik zag in het boekje dat ze daarna pas over een half jaar weer voor prikjes hoeft. Gelukkig nu eventjes de laatste keer dus :dance: