Goeiemorgen meiden!
Even een teken van leven, want wil jullie héél erg bedanken voor het lieve verwenpakket :inlove: :-* Echt super lief dat iedereen zo met ons meeleeft.
Het gaat hier inmiddels wel wat beter. Heb na de echo van afgelopen woensdag weer wat rust in mijn donder, vind het een erg geruststellend idee dat het in een week tijd niet veranderd lijkt te zijn. Geeft me goede hoop dat we het wel vol gaan houden tot dé datum die nu afgesproken is. Blijf m’n buik en beebje niettemin goed in de gaten houden, en probeer me rustig te houden (valt niet mee hoor :? , met zo’n ondeugend apie om me heen…).
Voor de nieuwsgierigen… de inhoud van het pakket:
2 té schattige rompertjes
super lieve babymeidensokjes
tijdschriften
koekblik met koekjes :drool:
bonbons :drool:
grote kaart met knuffels van jullie allemaal
voor Tjip een fotoboekje om foto’s van zijn dochters te kunnen showen
Lief! mama douchegel
roze ballonnen en slingers voor als ons meisje geboren is
en dat alles in een mooie mand :thumbup:
En voor Sterre een Jip en Janneke pakket, met een koffertje, een schetsboek, stickers, potlood, lineaal, gum, puntenslijper, pennenblikje en een grote zak rozijntjes.
Bezoekje van Kim was erg gezellig! Casper is ook zo’n lekker ventje :inlove: :inlove: Vond het heerlijk om te zien hoe hij zo lekker op z’n gemakje door de kamer aan het scharrelen was :inlove: En Kim is irl net zo’n schat als online!!!
Verder even een dikke knuffel voor jullie allemaal, want geloof dat er hier heel wat meiden zijn die dat wel kunnen gebruiken :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Jane, nog onwijs bedankt voor je lieve pb’tje! :-*
Nou ja, zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd wat minder online. Ben gewoon teveel bezig met beebje en alles wat er komen gaat. Daarnaast heeft Sterre wat extra aandacht nodig, want die voelt de spanning ook en is er toch wat door in de war. Komt wel weer goed hoor!
Oja, en we zijn sinds donderdagavond één van onze katten kwijt Nieuwe wasmachine werd geleverd, en Tjip en ik hadden allebei niet in de gaten dat de voordeur open stond. Kat is enorm bang aangelegd, en is er vandoor gegaan… Arme beessie komt nooit buiten (alleen af en toe in de tuin, als wij zelf ook buiten zijn, anders durft hij niet) en ligt het liefst binnen bij de verwarming, dus ik vind het helemaal niks dat hij nu buiten in de kou is. Heb gisteren het asiel, de dierenambulance en amivedi al gebeld, maar hij is nog niet gevonden
Hoop zo dat hij straks gewoon ineens weer aan komt wandelen
Sterre is er ook helemaal verdrietig van, want ‘Jopie is haar beste vriend’
xHeske
Ik kom alleen snel Memmie even feliciteren met haar verjaardag.
Heel veel plezier vandaag en ik hoop dat de kijkers van vandaag opleveren dat ze misschien je huis willen kopen.
Vanmiddag of vanavond kom ik even alles terug lezen en reageren…
Owwww, Memmie jarig vandaag?
MEMMIE, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
En ik zal duimen dat jullie een mooi bod op jullie huis krijgen
Hee dames!
Ten eerste: Mascha, voor jou een dikke :hug:
Als je iets kwijt wilt, weet je me te vinden he?! :-
Heel veel plezier in winterwonderland!
Kim, wat een geweldig leuk pakket heb je geregeld!
Heske, fijn dat je weer eventjes wat komt posten! En heel erg fijn dat je je relatief goed voelt nu! :- (Wel balen van je kat… kan me voorstellen dat je daar niet helemaal gerust op bent… :? Arme Sterre ook… :-* )
Memmie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je een fijne dag hebt! Heb je nog wat van de kijkers van vanochtend gehoord?
Sjonge jong, ik moet écht om álles janken de laatste dagen… om die stomme reorganisatie, maar ook van berichtjes in de krant, op KOK, dingen op tv… :roll:
Memmie, gefeliciteeeeeeeerd met je verjaardag!
Ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe, vol liefde, gezelligheid en gezondheid! :-*
Mascha, vervelend van je dipje. :hug:
Tierrr, :hug: voor jou ook!
Memmie, gefeliciteerd!
Kim… jou kunnen we wel voor een boodschap sturen
Hier alles goed. Donderdag en vrijdag een half dagje gewerkt en dat schiet dus echt niet op. Femke weg brengen, even werken, kolven en dan kan ik alweer bijna weg om ons meisje weer op te halen.
Maargoed, dat is straks als het goed is alleen nog op vrijdag.
Verder hier in huis erg weinig kunnen doen, dus ik ben er ook weer vandoor.
Tierrr… wanneer had je je eisprong?
:-*
@Sproetje wrote:
Tierrr… wanneer had je je eisprong?
Aan de temperatuur te zien 4, 5 of 6 januari... denk ik...
Temperatuur:
Dinsdag 29 december 36,3
Woensdag 30 december 36,6
Donderdag 31 december 36,6
Zaterdag 2 januari 36,1
Zondag 3 januari 36,4
Maandag 4 januari 36,4
Dinsdag 5 januari 36,7
Woensdag 6 januari 36,6
Donderdag 7 januari 36,8
Maar het is dus niet overduidelijk, heb ook geen pijn gehad en 31 december waren er volgens de gyn nog geen follikels te zien, dus het is allemaal erg dubieus... :?
ah kim wat een leuk pakket heb je samengesteld, heske geniet ervan :inlove:
tierr: ik herken je verwarrende temp.
ik had 6 jan de echo en gyn zei dat er nog niets te zien was van beginnend ei en op 10 jan was de temp ineens 36.8 en sindsdien is die hoog gebleven, maar dat leek mij ook hoogstonwaarschijnlijk dat die klopte, ik gebruik nu ovutesten dus this ff afwachten wat er komende 2 weken gebeurt, tot nu toe zijn die echt helemaal leeg (op de controle streep na natuurlijk :mrgreen: ) :think: maargoed hier dus ook erg verwarrend qua ovulatie… :doh:
Dus jij hebt precies hetzelfde… :shock:
Raar is dat he? Wat moet je daar nou mee? Ik vraag me af of de gyn het wel goed gezien heeft dat er geen follikels waren… met name omdat de ovutesten rond die dagen van de temperatuurstijging ook wat donkerder waren. Maar aan de andere kant: ik heb ook geen pijn gehad, terwijl ik dat anders wel had bij de eisprong. En de temp is hoger dan aan het begin van de cyclus, maar niet heel hoog… echt heel verwarrend inderdaad…
Pakket :shifty:
Ik dacht eigenlijk dat het niet door zou gaan omdat ze uiteindelijk toch niet direct gehaald werd, dus had niet meer gereageerd :oops:
Klinkt als een erg leuk verrassingspakket, :thumbup: Kim.
Fijn gevoel denk ik Heske dat je een datum hebt.
Ik vond het zelf een ramp aan het einde van mijn zwangerschap, elke keer naar het ziekenhuis, maar steeds weer die onzekerheid of ze wel of niet beter geboren kon worden.
Memmie, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Heske, wat je zou kunnen proberen is kattenbakgrit (liefst gebruikt) voor je deur strooien en achter. Hoop dat ie snel terug is. Gaan kijken bij asiels wil ook nog wel eens helpen, soms hebben ze katten niet goed geregistreerd en verbinden ze de kat niet aan de eigenaar.
Jane, goed wat van je te horen meid. Rot dat je je niet helemaal top voelde de laatste tijd, maar ook heel begrijpelijk hoor :hug:
Tierr, voor jou ook :hug: Niet fijn die onzekerheden op je werk en natuurlijk ook met je cyclus.
Ik heb hier ook even niet gereageerd, wist niet zo goed wat te schrijven.
Wilde mijn wanhoop over C’s gehuil hier niet delen, dat leek me zo dubbel voor iedereen die maar wat graag een kindje zou hebben en het nog altijd niet heeft en de uren gehuil op de koop toe zou nemen. Ik mag in mijn handjes knijpen dat ik een gezond kindje heb en dan ga je daar niet over klagen. En ook alle momenten dat ik smelt en helemaal :inlove: ben met mijn kleine meisje…Het voelde een beetje ongepast om daar uitgebreid over te schrijven.
Maar C’tje doet het goed. Ze heeft gisteren een schedelecho gehad in het ziekenhuis en het vocht dat erin zat is bijna weg, hoeven we ons geen zorgen om te maken. Ze is ook bij het CB geweest van de week, ze weegt nu 2750 gram en is 50 cm. Een lange dunne soepstengel dus, maar wel een lekkere
Ankie: GEFELICITEERD!!!
Jammer dat ik niets van het pakket af wist! Anders had ik zeker mee willen doen :?
KC: fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen in het ziekenhuis :dance:
Foto’s van jullie meissie zijn altijd welkom hoor :inlove: :inlove:
Tierrr: dankjewel, dat is lief van je :-* :-
@Heske: heel veel succes alvast mocht de datum aankomende week zijn :- :hug:
Wij gaan met een paar uurtjes weg… tot volgende week zwaai
@M&J wrote:
KC: fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen in het ziekenhuis :dance:
Op de valreep.....in het sf staan een paar foto's :wink:
Veel plezier!!
(Er was een oproepje van Kim ivm een cadeautje voor Heske)
Weet iemand eigenlijk hoe het met Livia is?
Memmie nog gefeliciteerd :-* :-* een leuke verjaardag gehad?
Tierr vervelend hoor :hug:
ik had daarnaast gisteraaf ineens beetje roze :think: (maar wel na de gemeenschap :doh: ) daar werd ik dan weer onzeker van :doh: haha, achja this afwachten en zien, kan er toch niets aan doen…
en kc ik vind het hartstikke fijn te horen en zien hoe het met jullie kindjes gaan :inlove:
laatste keer dat ik miekje sprak (van de week) ging het aan de betere hand met dr, ze dronk alweer stukken beter :inlove: , maar krijg dr nu al paar dagen niet te pakken, dus wordt ik weer beetje zenuwachtig van :doh: , ze zal wel druk zijn met de kids :-* maar het gaat dus beter/goed :inlove:
kc ik ga meteen kijken :inlove:
@Kittycat wrote:
@M&J wrote:KC: fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen in het ziekenhuis :dance:
Op de valreep.....in het sf staan een paar foto's :wink:
Veel plezier!!
(Er was een oproepje van Kim ivm een cadeautje voor Heske)
Jammergenoeg ben ik er een weekje niet geweest; ik had nogal een dipje, Jer was ziek en de pc werkte ook niet helemaal lekker mee........
Ik ga nog even spieken in het sf :wink:
@Jane_S wrote:
ik had daarnaast gisteraaf ineens beetje roze :think: (maar wel na de gemeenschap :doh: ) daar werd ik dan weer onzeker van :doh:
Onze situatie lijkt wel bizar veel op elkaar Jane... ik had de afgelopen dagen ook wat bruinverlies... :roll:
En ik vind het inderdaad ook helemaal niet erg om te horen en te zien hoe het met ieders kindjes gaat! Tuurlijk, ik wil zelf heel graag zo'n hummeltje, en ja, dan zou ik dat gehuil graag op de koop toe nemen, maar ik kan me ook heel goed voorstellen hoe wanhopig je ervan kan worden als je moppie steeds zo huilt, vreselijk lijkt me dat... dus iedereen mag zijn gevoelens over dergelijke dingen hier best neerzetten hoor!! :-*
Meiden, vervelend dat het allemaal zo onzeker is bij jullie, hopelijk zijn jullie snel zwanger hoor. Laat jullie niet gekmaken! :hug: :-*
Mascha, jammer dat je het oproepje gemist hebt, maar had het toch open en bloot op het forum gezet. Ik kreeg zelfs opmerkingen hier en daar dat Heske het OOK zou lezen. Aangezien ik het ook bij de maartmama’s en septembermama’s heb gevraagd, vond ik het NET beetje te veel werk om iedereen persoonlijk te pb-en.
KC, vervelend dat Celia (trema gaat even niet op mijn iPhone) zoveel huilt/huilde.
Kan me voorstellen dat jij het zo voelt dat je het hier niet wilt vertellen, maar ik weet wel dat, hoe dankbaar je ook bent dat je een gezond kindje hebt, dat het soms ook echt wel moeilijk kan zijn. :hug:
Memmie, leuke dag gehad?
@Kim3e wrote:
Meiden, vervelend dat het allemaal zo onzeker is bij jullie, hopelijk zijn jullie snel zwanger hoor. Laat jullie niet gekmaken! :hug: :-*
:-*
Ik heb in principe alle vertrouwen dat het weer gaat lukken hoor! De vraag is alleen wanneer... Maar op zich heeft het feit dat ik weet dat ik zwanger kan worden me wel gerust gesteld... :) Hopelijk is het nu sneller dan verwacht raak... :pray:
En dat hoop ik ook voor Jane! En natuurlijk ook voor tijger en straks voor Mascha... :-*
sorry meiden kom even klagen hoor :shifty: :
ben het bloed zien zat! :evil: het drupt gewoon roze/rood en dat is zoooo frustrerend als je je vruchtbare periode verwacht :doh: :evil:
pff afwachten maar
klaagmodus uit :-
tierr onze situatie begint eng veel op elkaar te lijken ja, dus nu meteen zwanger worden jij, want ik volg je blijkbaar :roll: :lol: :-
kc meid wat ben ik jaloers, prachtig moppie zeg!! :inlove: :inlove:
dikke kus voor de rest! :-* :hug:
Memmie:
Hoe was je verjaardag ?
En hoe ging het met de kijkers ??
Mascha:
Je leest het niet meer , maar ik hoop dat jullie het naar je zin hebben in winterwonderland !!
Voor alle dames even een dikke knuffel. :hug: :hug: :hug:
We gaan zo weer naar het nieuwe huis …
Hier gaat het wel.
Moet alleen ontzettend veel plassen (terwijl ik niet veel drink). Gisteravond heerlijk uit eten geweest met Raimond en twee broers met aanhang. Vanavond gaan we wokken omdat mijn schoonzusje 50 wordt, het is een verrassing voor haar…
@Jane_S wrote:
tierr onze situatie begint eng veel op elkaar te lijken ja, dus nu meteen zwanger worden jij, want ik volg je blijkbaar :roll: :lol: :-*
:mrgreen:
Sorry, ben vanochtend ongi geworden... bah. :?