Oktoberstoppers 2008 * deeltje 16

Jeetje, wat een tegenvaller van Livi.a. Het liefst hoor je als moeder toch meteen dat er niets aan de hand is en je kindje gezond is.

Zouden ze moeten opereren om erachter te komen wat er met haar aan de hand is Kim, of begrijp ik dat verkeerd?

Jane, laat dat lichaam maar goed zijn werk doen hoor. Een ei is een prachtig begin, hopelijk met een nog veel mooier resultaat :pray:

Ze weten helaas nog steeds niets zeker KC :cry:

Hmmm :frowning: en hoe en wanneer denken ze daar achter te komen?

Wachten ze nog op uitslagen van iets ofzo?

KC, de kinderarts zou vandaag nog terugbellen. Ik heb nog niet gehoord of ze de ka al gesproken hebben en wat uit dat telefoontje is gekomen, dus blijft nog even afwachten.

Mascha, heb jij al iets gehoord?

Nee ik ben vandaag degene die niets meer hoort :think: :frowning:

Oh enne Kim: ik stuur je morgen even een pb terug. Ik kom net terug en ben doodmoe :-*

Livia krijgt (waarschijnlijk al voor volgende week) een oproep voor een ct scan met contrast vloeistof. Ze moeten weten waar ze in gaan snijden; dood of levend weefsel :hug:

Dag lieve meiden.

Allereerst mijn excuses.

Ik ben gewoon echt een tuthola.

Zodra er iets niet goed gaat steek ik het liefst mijn kop in het zand en trek de gordijnen dicht…

Jullie steun is via Mascha, Kim, Marijke en Chantal zeker aangekomen.

Het spijt me dat ik zelf zo weinig heb laten horen. (lees: niets)

Ik vind het moeilijk en rot om hier onze ellende neer te zetten…

Liv staat bovenaan de wachtlijst voor een ct scan. Heel waarschijnlijk volgende week, iig binnen 2 weken.

Ze doet het heel erg goed. De artsen snappen niet hoe het zo goed kan gaan, gezien wat er aan de hand is. ikke trots

Wat er zit moet worden weggehaald. Dit is een hele zware operatie. Ze willen dus eerst weten wat het is.

Via een CT scan met contrastvloeistof via infuus kunnen ze zien of het om dood of levend weefsel gaat,

“Wat” het is weten ze niet.

Ook het UMC weet het niet.

Heel spannend dus allemaal…

We wachten het af.

Ik ga nu even bijlezen en nogmaals mijn excuses :oops:

Lieve Miek; jij hoeft nooit sorry te zeggen hiervoor!

We leven allemaal enorm met jullie mee :-*

Ik wou dat ik meer voor je kon doen :frowning: :hug: :hug:

Kom op klein lief Livje; vechten hoor, je kan het!! Iedereen denkt aan je hier :kaars: :vlinder: :kaars:

Miekje:

Je hoeft geen sorry te zeggen.

Ik hoop dat Livia snel terecht kan voor de scan en dat ze dan meer weten.

In ieder geval een hele dikke knuffel voor nu …

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Miek, geen sorry hoor… :hug:

Ik vind je een kanjer, lieverd!

Ik hoop en duim en bid voor een een zo goed mogelijke uitslag! :pray: :pray: :pray:

Lieve miekje toch? Gekkerd, je hoeft toch geen sorry te zeggen?!

Ik leef zo met jullie mee… ik hoop zo ontzettend dat er een zo gunstig mogelijke uitkomst uit de ct komt… ook al weet ik niet wat de best mogelijke uitkomst is… :think:

Lieverd, heel veel sterkte! :-* :pray: :hug:

Btw: ik vertelde net aan een vriendin dat we het weekend noggeen concrete plannen hadden, maar eigenlijk nog wel bij een aantal mensen op bezoek moesten… vroeg ze of ik ze moest vertellen dat ik zwanger was… :?

Terwijl ik op het moment echt geen idee heb van wat er gebeurt in mijn lijf en waar ik aan toe ben. Ik voel vanalles, heb nu (dag 9) al veel slijm en mijn temperatuur schommelt erg… zal allemaal wel door de clomid komen, maar is wel lastig zeg… zo de eerste ovutest er maar tegenaan gooien! Ben benieuwd!

Nou Jor en ik hebben een goed gesprek gehad vannacht.

We willen eerst weten WAT het is en in hoeverre het echt gevaarlijk is voordat we zo een operatie laten doen.

Dus eerst die scan. En alleen als het echt slecht voor Liv is gaat de operatie door. Maar goed, das natuurlijk normaal.

Ik laat iig niet zomaar iets weghalen waarvan ze niet eens weten wat het is. Hoop dat het na de scan duidelijk is.

Tierrr, eh :shifty: volgens mij heb ik heel veel gemist… VERTELL!!!

Dank voor jullie lieve berichtjes!! :-*

Miekje, hopelijk geeft de scan inderdaad voldoende duidelijkheid.

Zo´n grote ingreep… dan wil je natuurlijk weten waar het precies om gaat.

KC, hopelijk hoeft C geen spreidbroek. Hoewel ze er op deze leeftijd zelf gelukkig niet zoveel erg in hebben. Dus dan liever nu dan later, als je me begrijpt. Maar het liefst natuurlijk helemaal niet :-*

Hier nog steeds ziek. Ik word er wel een beetje moedeloos van. Om half zes een voeding, dus dat viel wel mee, maar ik was kapot. Zo kolven en dan weer naar bed. Ons meisje is naar de opvang. Hopelijk kan ik vandaag een beetje bijkomen. Het lijkt op voorhoofdsholteontsteking maar ik wil ook weer niet te veel paracetamol slikken…

Dus veel hoofdpijn :frowning:

Mascha, heb je al besloten of je naar het paard gaat=

Lieve Miek en Jor; wat jullie ook besluiten wij zijn er altijd voor jullie en jullie prinsesje :hug: :-* :hug:

@Sproet: ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet over uit :?

Hopelijk kan je nog even wat slaap inhalen! Het zal je goed doen!! :-*

@Miekje wrote:

Tierrr, eh :shifty: volgens mij heb ik heel veel gemist… VERTELL!!!

Nou, ik zit dus deze cyclus voor het eerst aan de clomid.. En dat is op zich natuurlijk heel mooi, daarmee hoop ik een betere cyclus te krijgen. Maar voorlopig zorgt het er dus alleen maar voor dat ik mijn lichaam niet meer snap en dat ik bijvoorbeeld niks meer met mijn temperatuur kan...
Nu zit ik ook pas op dag 10, dus misschien vóel ik over een paar dagen mijn ei wel en is alles duidelijk, maar tot nu toe vind ik het gewoon erg lastig dat ik niks meer van mijn lichaam snap...
En dan krijg je van een vriendin dus ook nog ineens de vraag of je zwanger bent... nou, nee, helaas... :?

Sproetje, nogmaals beterschap!!

Sproetje:

Beterschap !!! :hug:

Makelaar belde net op, we hebben zaterdag om 10.15 uur weer een bezichtiging. Hopelijk zijn deze mensen echt geinteresseerd.

Mijn voet is nu eindelijk dunner aan het worden, maar wel mooi blauw/geel/paars en veel vocht…

:dance: :dance: :dance:

Ik kreeg net weer cijfers terug van mijn huiswerk

( ik doe de opleiding spw3 kinderopvang)

Een 9 en 9,5. Ik sta nu gemiddeld een 7.6.

Als ik die ene 4 verruil voor 7,5, sta ik gemiddeld een 8,6.

:dance: :dance: :dance:

Tijger, wat goed zeg!! :thumbup: :thumbup:

Ooohhh tijger wat goed; gefeliciteerd met deze mooie opsteker!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Sproet heb je een beetje kunnen slapen nog??