Miekje, jemig een operatie is niet niks zeg. Ik kan je alleen maar ondersteunen in jullie beslissing eerst te willen weten wat het is ipv haar direct te laten opereren.
Dankjewel Mascha en Kim voor de updates.
Tierr, dit is de eerste maand clomid toch? Werkt het direct of heeft het een soort van inwerktijd nodig? dat het gekke gevoel dat je hebt tot iets heel positiefs leidt hoor.
TIjger, leuk een bezichtiging Nog steeds last van je voet joh, duurt lang. En mooie cijfers :thumbup:
Mascha, ik zou denk ik wel gaan. Ik denk dat ik liever spijt zou hebben dat ik wel gegaan was (omdat ik hem bijv niet zou herkennen als het paard van vroeger), dan dat ik spijt zou hebben als hij eenmaal overleden is. Sterkte met je keus :hug:
Sproet, duurt lang joh dat je ziek bent, beterschap.
Vannacht is de oma van mijn vriend overleden. Het ging al een week heel erg slecht. Het was een lieve oma, ik ben blij dat ze eindelijk rust heeft eerlijk gezegd.
@Miekje wrote:
Nou Jor en ik hebben een goed gesprek gehad vannacht.
We willen eerst weten WAT het is en in hoeverre het echt gevaarlijk is voordat we zo een operatie laten doen.
Dus eerst die scan. En alleen als het echt slecht voor Liv is gaat de operatie door. Maar goed, das natuurlijk normaal.
Ik laat iig niet zomaar iets weghalen waarvan ze niet eens weten wat het is. Hoop dat het na de scan duidelijk is.
Tierrr, eh :shifty: volgens mij heb ik heel veel gemist… VERTELL!!!
Dank voor jullie lieve berichtjes!! :-
:hug: Zo hebben wij ook altijd gedacht met de operaties van Lotje.
Meid volg je gevoel in alles :-
Lotje moet in april nog een keer onder narcose

Ik wilde het eerst niet, maar na 3 ab-kuren is er geen andere oplossing.
Haar traanbuisjes worden doorgepikt.
Ik weet het is gelukkig geen zware ingreep, maar wel weer een operatie.
@Kittycat wrote:
Tierr, dit is de eerste maand clomid toch? Werkt het direct of heeft het een soort van inwerktijd nodig?dat het gekke gevoel dat je hebt tot iets heel positiefs leidt hoor.
Clomid werkt in principe direct dezelfde cyclus. Het zorgt ervoor dat er die cyclus een ei komt. Als het werkt tenminste, dat doet het niet bij iedereen in de laagste dosis namelijk. Maar dit onduidelijke kan sowieso nog geen zwangerschap aanduiden hoor... heb nog geen eens een ei gehad... en dat hoeft ook nog niet op dag 10 trouwens. 't Is dus echt afwachten!
Tijger, gefeliciteerd!! Goed zeg!!
KC, gecondoleerd... zoiets is altijd naar....
Lieke, wat sneu dat Lotje in april onder narcose moet... sterkte ermee!!
Heske:
Als eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en jullie 2 jarig huwelijk !!!
KC:
Gecondoleerd met het verlies van oma :hug:
Miekje:
Heel veel sterkte met de uitslag en beslissing om Livia te misschien te laten opereren of niet. Ik zou ook eerst graag willen weten wat er zit en waarom ze opereren , voordat je definitief ja zou zeggen … :hug:
Tierrr:
:hug: Balen dat je nu niet precies weet hoe je cyclus gaat lopen…
Ik heb zo om 9.30 uur een afspraak bij de kapper, ga een headline laten zetten (zijn een soort krullen) En we hebben gister een nieuwe auto gekocht :dance: Een Ford Focus van bouwjaar 2000, kleur zilver. We hadden een Mercedes ML, maar daar hebben ze een paar weken terug, bij ons voor de deur ingebroken om hem te stelen. Nu voelde Raim zich niet meer veilig met die auto, omdat de kans groot is dat ze terug komen om hem te halen…
Heske van harte gefeliciteerd met je verjaardag en 2 jarig huwelijk!
Tierr hopelijk doet de clomid zijn werk in 1 keer goed :mrgreen:
Lieke wat naar dat lotte in april weer onder narcose moet :hug: :-
KC wat naar, gecondoleerd! :-
Tijger wat een goede cijfers! :inlove:
en morgen een bezichtiging, spannend ik duim voor jullie!
Wat vervelend dat ze in jullie auto hebben gezeten en proberen mee te nemen Hopelijk met deze nieuwe auto niet :-
Nieuw kapsel, veel plezier! :mrgreen:
Pf Miekje wat zwaar succes met de komende onderzoeken en keuzes :hug: :-
Sproetje jeetje nog steeds ziek :hug: :hug: :hug: :-* :-* Beterschap! en nu wel eens beter worden zeg! :-*
Hallo!
Ben ik ook weer eens… :oops:
Heske, nog van harte met je verjaardag en je 2 jarig huwelijk!
Heb je een gezellige dag gehad? Of ga je het dit weekend vieren?
Hoe is 't met Fleur? En met Sterre? Vast heeeeeel trots op haar kleine zusje :inlove:
Hoe is het met jou? Gaat het herstel een beetje voorspoedig?
KC, gecondoleed met de oma van je vriend :hug:
Sproetje, jij hebt het goed te pakken zeg… :?
Beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt! Niet fijn zo!
Miekje, wat een ellende voor jullie… :hug:
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Moeilijk hoor! :hug:
Heel begrijpelijk dat je hoofd ergens anders zit dan bij dit forum! Sterkte! Mijn duimen draaine voor jullie mooie kleine meid!
Lieke, wat sneu dat lotte ook weer onder narcose moet :hug: Ook al is het een kleine ingreep, het is en blijft vervelend! Hoe is het verder mt jullie?
Tijgertje, hoe is de bezichtiging verlopen??? Waren ze positief???
En wat zag ik een goede cijfers voorbij komen! :thumbup:
Hoe is je nieuwe kapsel gelukt? Ben je er tevreden mee?
Wat voor auto hebben jullie nu?
Tierrr, ik hoop ook dat de Clomid zijn werk goed gaat doen en dat deze dosering voldoende is voor jou! En natuurlijk dat je snel weer zwanger mag worden/zijn
Hoe is 't verder? Kun je een beetje wennen op je ‘nieuwe’ werk?
Jane, hoe gaat het met jou? Is je ei alweer in zicht? Ik hoop zo dat je snel weer in blijde verwachting mag zijn :hug:
Mascha, suc6 met je besluit om je paardje van vroeger nog te gaan bezoeken of niet… moeilijk hoor! :hug:
Begin je nu zelf ook verbetering in je gezondheid te voelen?
Kim, hoe is het met jou? Doen de medicijnen hun werk goed? Voel je je al beter?
Hoe is het met de dames die ik niet heb genoemd??? :-
Hier gaat het redelijk…
Jesse is bijna van zijn schimmel af (had schimmelinfectie op zijn billen en balletjes van de AB-kuur). Helaas is hij 's nachts nog steeds flink in de weer. Vannacht heb ik ook ieder uur van de klok gezien
Ik hoop dat 'ie snel weer zijn ‘oude’ slaap ritme heeft. Vind het erg vermoeiend, het is nu al 4 weken zo… :?
Verder gaat het goed met 'em. Hij zit nu steeds op handen en knietjes, ben dus benieuwd wanneer hij dan echt gaat kruipen. Jesse heeft nu 6 tanden, en er zijn nog 2 op komst (kunnen ieder moment doorbreken). Daar heeft 'ie erg last van (gehad) en ook heeft hij weer last van krapmjes nu hij wat meer vast voedsel krijgt. Jesse reageert erg leuk op Tycho. Tycho kan/mag ook alles bij hem doen=altijd lachen (of het gaat net wat te ver…als mama of papa het ff niet ziet). Tycho vind het ook erg leuk als Jesse bij hem op 't speelkleed ligt :inlove: :inlove:
Met Tycho gaat het ook goed! Hij mag bijna naar de peuter :dance: Ben echt zooooo beneiuwd hoe het daar zal gaan. Ik denk dat hij het erg leuk gaat vinden! Hij heeft nog wel erg moeilijk dagen (dagdelen) erbij, maar het gaat op het moment goed met zijn gedrag. Helaas heeft 'ie ontdekt hoe hij uit zijn bedje kan klimmen… :? Hij kon het al heeel lang, maar deed het eigenlijk nooit. Zeker niet met slaapzak aan!
Zaten M en ik laatst op een avond beneden, tv te kijken, dachten we al…wat een gestommel bij de buren :think: even later gaat de deur open, staat Tycho in de deuropening…Hai! We moesten ons beide inhouden met lachen. 't Was zo grappig! Maar je moet boos doen, anders is het een feestje voor Tycho.
Gisteren is hij op zijn hoofd gevallen bij het uit bedje klimmen (dikke bult op zijn voorhoofd, arm ventje), dus hoop dat het een les voor hem is dat hij toch maar in bedje moet blijven
Meiden, fijn weekend! :-
@Memmie wrote:
Jane, hoe gaat het met jou? Is je ei alweer in zicht? Ik hoop zo dat je snel weer in blijde verwachting mag zijn :hug:
even snel lees later de rest :mrgreen:
Ik heb begin van de week mijn eitje al gehad! :inlove: dus heb alweer bijan een week wachtweek om :inlove: :-*
Spannennndddd!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Jane, wat zijn die twee weken na je ei toch spannend hè.
En ze lijken ook altijd wel langzamer te gaan.
Hopelijk heb je voldoende afleiding en is het straks je N(!)OD :-*
Hier eindelijk af van mijn hoofdpijn.
Nu alleen nog verkouden en moe, maar afgelopen nacht een goede nacht gehad.
Daar knapt een mens ook wel van op
Morgen maar weer aan het werk…
Heske alsnog gefeliciteerd meis!!! :-* :inlove:
Nou Liv mag a.s. dinsdag al voor de scan :? bah ik vind het dood eng met die vloeistof. En niet weten is ergens ook een beetje veilig :oops:
a.s. maandag zou ze de eerste opname hebben voor blinde provocatietest koemelk, maar die laat ik niet doorgaan. Dinsdag is al genoeg voor dat lijfje, je spuit er toch iets in wat niet hoort.
He get, wat naar dat je kleine meid weer onder narcose moet. Ik vind dat zo vreselijk. Bij Emma en Wouter werd ik zowat gek… Dikke kus voor jullie meisje. En voor jullie zelf natuurlijk.
Hoe gaat het nu met haar?
Tijger wat spannend! Ik hoop dat deze mensen gaan kopen, dat zou toch geweldig zijn! Hoe gaat het verder met jou? Ik heb de rest van de onderzoekjes gemist… wat kwam eruit?
Spannend Jane. Ik hoop heel heel erg dat het raak is
KC gecondoleerd meis…
Fijn dat het oude mensje rust heeft.
Hoe is het met jou en je mooie meisje? Wat een prachtige foto’s zeg in showforum! Jij bent ook knap zeg…
Mem, oh zo leuk de psz!! :inlove:
Fijn dat het schimmeltje bijna weg is. Kunnen ze flink last van hebben he?
Wanneer komen er weer fooooooooooootttoooooooooossss :inlove:
Wat lief dat ze zo saampjes spelen… :inlove:
Sproet fijn dat je van je verkoudheid af bent en een goede nacht hebt gehad.
Hoe is het nu met jou en met Femke. Post je ook gauw weer een foto??
Tierrr… oh niet zon handige vraag :?
Wat spannend meis. Ik denk vaak aan je en hoop dat het snel raak is.
Hoe voel je je? Heb je er last van of dat niet zo?
(weet niet zo goed hoe dat met clomid is) hoor er trouwens altijd erg positieve verhalen over. :-*
Mascha krijg jij mijn smsjes nie? (via Jor)
Hoe gaat het met je? Red je het allemaal nog harde werkster?
Bijna jarig he! Ga je het nog vieren?
Ik hoop niet dat ik iemand vergeet, zal zo nog even verder terug lezen.
Ga nu eerst ff spammen in showforum :inlove:
hihi Liv heeft een superloopzitautowagen, gaat de hele kamer door, geweldig!
Sproet die weken zijn inderdaad spannend, vooral omdat je weer dingen gaat voelen en gaat lopen denk van wel of niet :lol:
Verder vind ik dat de wachtweken (sinds de MA) op zich wel snel voorbij gaan. Ben er best veel mee bezig maar toch ook weer minder ofzo
Memmie wat vervelend dat Jesse een schimmeltje had en jullie daardoor alweer langere tijd met slaaptekort zitten :hug: :-* Hopelijk is die vlug helemaal beter :-*
wat leuk dat de 2 broers het zo goed met elkaar kunnen vinden :inlove:
Hihi grappig verhaal van Tycho bij de deuropening :lol: probeer dan maar eens je lach in te houden :lol: :lol:
Maar hopelijk leert ie inderdaad nu netjes in zijn bedje te blijven liggen :mrgreen:
Wanneer kom jij je 2 mannen weer showen?? :inlove:
Miekje wat een leuke foto’s weer :inlove: maar liv heeft ook nog een prachtige broer en zus! :inlove: (hint hint! :lol: )
Bedankt mag hopen dat het nu toch eeens raak is, geduld raakt wel op na 1,5 jaar :shifty: :shock:
maarja we wachten ‘rustig’ af :liar: :lol:
Tijger hoe was de bezichtiging? al iets gehoord daarover…?
Heey meiden,
Weet even niet wie het vroeg, maar we hebben nu een Ford Focus.
Bezichtiging was een beetje raar. De makelaar heeft het volgende op de bezichtigingskaart geschreven :
Jong stel uit Hoogland.Gaan vandaag 6 woningen bekijken. Deze woning viel ze mee,maar ze vonden de weg wel erg gehorig. Heb aangegeven dat deze verdiept zal worden.
Ben dus bang dat dit geen kopers voor onze woning zullen worden…
Miekje:
We hebben nog geen onderzoeken gehad. Alleen zaadonderzoek en die uitslag was niet zo goed…
Hebben net lekker met zijn tweeen gegeten bij de Kabouterhut in Amersfoort.
Memmie, gaat de goede kant op dus bij jullie, fijn joh.
Miekje, spannend dat je nu een concrete datum hebt voor onderzoek. Kan me voorstellen dat je bang bent hoor.
Jane, nog een kleine week wachten? Ga je eerder testen?
Jammer Tijger dat het waarschijnlijk niks wordt met de potentiele kopers.
Dankjewel allemaal voor het medeleven met het overlijden van mijn vriend’s oma.
En had ik nooit eerder een foto van mezelf geplaatst joh, ik dacht van wel.
Heb weer een paar foto’s van mijn kleine meis in ht sf gezet.
We hebben een mijlpaal gehaald, ze past nu alle kleertjes in maat 50.
Al heeft ze nog 1 pakje maat 44 wat goed past en een broekje 48 en past ze ook al een 56 vestje :dance: Ze groeit en daar gaat het om.
@Kittycat wrote:
Jane, nog een kleine week wachten? Ga je eerder testen?
Dankjewel allemaal voor het medeleven met het overlijden van mijn vriend’s oma.
En had ik nooit eerder een foto van mezelf geplaatst joh, ik dacht van wel.
Heb weer een paar foto’s van mijn kleine meis in ht sf gezet.
We hebben een mijlpaal gehaald, ze past nu alle kleertjes in maat 50.
Al heeft ze nog 1 pakje maat 44 wat goed past en een broekje 48 en past ze ook al een 56 vestje :dance: Ze groeit en daar gaat het om.
Jup minstens nog een week :roll:
testen… ja weet het nog niet, was eerst vastberaden zondag te gaan testen maar er bestaat een kans dat ik de ongi afwacht en pas 10 maart test dan zou ik 28 dagen zijn, die zijn natuurlijk ook niet onbekend :roll:
Nee volgens mij is dit inderdaad de eerste keer dat we je zien :inlove:
jeetje wat groeit ze hard!! :inlove: :dance: :inlove:
ik sprint snel naar het SF :inlove:
We hebben gisteravond vakantie geboekt, het is nu afwachten of de boeking goed is gegaan en of ze nog plek voor ons hebben…
Wel een probleempje met ons oude huis , kregen vrijdag een brief dat we binnen 10 dagen een energieleverancier moeten hebben anders worden we afgesloten. Na veel bellen ( vandaag ook nog gebeld) blijkt het dat onze leverancier het contract heeft stop gezet omdat we in het nieuwe huis ook al gas en energie hebben aangevraagd, Hij was er van uit gegaan dat we daar al woonden en nu geen energie meer nodig hadden op het oude adres. Nu moeten ze het dus zo snel mogelijk weer opnieuw aansluiten … :x
Miekje:
Hoe is het vandaag gelopen met de scan ???
Weten jullie nu iets meer ??
Heske:
Hoe is het met jou en de kleine meid ???
Ben ik weer hoor, maar ben gewoon super blij (moet vaker ziek zijn :oops: . Ik heb weer 2 cijfers terug van mijn huiswerk een 9,5 + 9 + 9. Ik sta nu gemiddeld een 8.4 … :dance: Ik hoop dat ik het zo snel mogelijk kan afronden (moet nog 5 boeken) … Dan kan ik examen doen en daarna op zoek naar een andere baan
Dat zijn echt cijfers om super trots op te zijn Chantal!! :thumbup: :dance:
Nog niets gehoord van Miekje maar wil haar nu ook liever niet smsen (straks zitten ze daar nog :shifty: )
Ik was ook benieuwd of er al nieuws was
Tijgertje, kei goed joh!
Ze zijn inmiddels terug…
Het infuus wilde niet echt goed lukken in haar beide voetjes dus dat is uiteindelijk via haar handje gegaan. Tijdens de scan werkte Livia goed mee, ze is erg lief geweest.
Jorik was met Miek mee en daar heeft ze veel steun aan gehad :hug:
Ze mag donderdag bellen
:hug: vor Miek en Jorik en een hele dikke :thumbup: voor Livia die het zo goed doet!