Oktoberstoppers 2008 * deeltje 16

Ah gosh Mascha, wat dubbel he.

Zo ziek, maar toch nog zo vrolijk dus. Ze heeft dat sterke karakter vast van haar mama. De duimen draaien hier volop dat het mee mag vallen dinsdag.

Wat voor klachten heeft L. nu? Bedoel of ze pijn heeft bijv.

Heb foto’s van C. in het showforum gezet.

Miek :hug: ik kan alleen maar :pray: dat alles goed is met jullie lieve kleine meid :pray:

Wat is het de laatste tijd rustig hier …

Van het weekend toch maar niet naar de beurs geweest.

We zijn naar het nieuwe huis geweest. Raim heeft het plafond afgemaakt. Nu kunnen we volgende week beginnen met behangen. Dan is er eindelijk 1 slaapkamer klaar ! :dance:

Gisteravond was ik misselijk en overgeven, dus Raim kreeg al goede hoop. Helaas vanmorgen toch ongi geworden…

Als ik mijn cyclussen eens op een rijtje zet, moet ik eerlijk zeggen dat ik een vrij normale cyclus heb, alleen het wachten op een beebje duurt nu zo lang, ik vind het niet leuk meer :frowning:

Sorry voor het ego berichtje …

Jane en Tierrr :

Wanneer is jullie nod ongeveer ?

Dan pas ik het lijstje weer aan …

He bah wat jammer tijger; ik kan me voorstellen dat jullie even goede hoop hadden gister :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik zit even met een moeilijk dilemma…

Na jaren zoeken heb ik nog niet zo lang geleden mijn 1e paardje weer gevonden. Ik heb contact gehad met de eigenaar, een heel lief vrouwtje waar hij het (zover je kan beoordelen natuurlijk) goed heeft. Ze heeft me een aantal foto’s gestuurd en ik mocht een keer langskomen.

Vanwege dat ik nu in het revalidatiecentrum zit is dat nog niet gebeurd.

Gister kreeg ik een mailtje van haar waarin staat dat het niet goed gaat met hem en dat ze niet weet hoelang hij nog heeft (en dat ze misschien de behandeling wil/moet stoppen) en dat ze me de gelegenheid wil geven hem nog te zien.

Erg lief uiteraard maar ik weet het niet :cry: :cry: :cry: :cry:

Als een paardje schimmel is (van kleur) worden ze donker geboren en worden ze steeds lichter. Ik kreeg hem op zijn 3e en toen was hij nog nagenoeg donkerbruin. Zo donker dat hij bijkans zwart was. Nu is hij bijna helemaal wit. Ik heb hem 13 jaar niet gezien.

ZO vastbesloten als ik eind vorig jaar was hem te vinden, zo onzeker ben ik nu of ik moet gaan. Als zij de beslissing neemt hem te laten gaan zal dat in zijn belang zijn en dat is iets waar ik absoluut vrede mee heb. Maar als ik ga… herkent hij me nog wel, herken ik nog iets van mijn “monster” enz enz

Jer zegt al: als je niet gaat en het kan straks niet meer heb je spijt! En dan denk ik heel koppig: ja en als ik wel ga misschien ook :think:

Ik weet het even niet meer… :cry: :cry: :cry: Ik ben er helemaal misselijk van en heb een enorme hoofdpijn. Het paardje waarmee ik zoveel heb meegemaakt is er straks echt niet meer

Lieve Mascha,

Moeilijke beslissing.

Als ik zoiets mee zou maken, zou ik denk ik toch wel even gaan kijken.

Je hebt toch heel wat jaartjes voor het beestje gezorgd en je hebt hem misschien ook niet voor niets opgezocht toch ?

:hug: :hug:

Lastig Mascha… maar helaas kan ik hier niks zinnigs over zeggen… je moet gewoon doen wat jouw gevoel zegt, waar jij je het beste bij voelt… :-*

Tijger, wat balen dat je weer ongi bent… kan me voorstellen dat je het nu wel heel erg lang vind duren, dat vind ik precies zo…

Al scheelt het bij mij denk ik wel dat er hulp is… daar kan ik me wel aan vasthouden. Jammer dat dat bij jullie nog niet het gval is…

Een NOD heb ik trouwens niet, ik weet normaal al niet wat mijn cyclus gaat doen, dus laat staan nu ik voor het eerst clomid gebruik…

Als ik een ei spot, geef ik wel een gil! :wink:

Iedereen ook schaatsen gekeken? Wat doen ze het goed, he?! :slight_smile:

Hier weer even een teken van leven van mijn kant.

Helaas nog steeds niet opgeknapt.

Ons meisje krijgt er schijnbaar gelukkig niets van mee.

Maar wat een zorgen weer om Livia zeg.

Miekje, ik wens je opnieuw heel veel sterkte.

Hopelijk komen ze niks (heel) ernstigs op het spoor en kunnen ze zorgen dat ze snel weer opknapt.

Je zult inderdaad wel doodmoe van alles zijn :hug: :hug: :hug:

Tijger, toch weer de duivels dus. En nu binnenkort dus echt het tweede onderzoek? Wel braaf trouwens dat je niet naar de beurs bent geweest :mrgreen:

Mascha, ik zou denk ik niet gaan.

KC, gaat het nog steeds lekker met C?

Hier een meisje dat haar stem(banden) heeft ontdekt. Ze is steeds aan het gillen. Niet zo fijn als je hoofdpijn hebt, maar verder natuurlijk wel leuk :angel:

Miek, sterkte en succes vandaag meid :pray:

@lieke1 wrote:

Miek, sterkte en succes vandaag meid :pray:

Inderdaad! We denken aan jullie!! :-*

PS: Jane, leuk dat je je oude avater terug hebt :smiley:

Weet iemand hoe laat Livia in het AMC moest zijn? :think: [/quote]

Lieve Miekje,

Heel veel succes en sterkte vandaag in het ziekenhuis met Livia

:hug: :pray:

Ik zit met een dilemma :oops:

Manlief heeft 1x potje ingeleverd en toen kwam er uit dat het zaad niet goed was. ( hij heeft daarvoor hoge koorts gehad) Nu moest ie voor een 2e keer een potje inleveren en daar zat veel te weinig zaad in, dus konden ze geen onderzoek doen. Nu heeft ie een nieuw potje gekregen om nog een poging te wagen. Het duurt alleen lang voordat ie het inleverd. Zijn huisarts wilde ons ook gelijk een verwijzing geven voor het ziekenhuis. Mijn vriend wil dat nog niet. Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen. Het liefst las ik nu even een pauze in tot vriendlief er wel klaar voor is, maar aan de andere kant wil ik verder, omdat ik al zo lang wacht…

@Sproetje wrote:

PS: Jane, leuk dat je je oude avater terug hebt :smiley:

:inlove: :inlove: ja ik herken mezelf beter bij die afbeelding en blijft die toch leuker vinden :inlove:

Had na de MA beetje moeite mee om dezelfde terug te zetten, maar nu toch weer terug gezet :inlove:

Miekje en gezin heel veel succes en sterkte vandaag :hug: :-*

@Kim3e wrote:
Weet iemand hoe laat Livia in het AMC moest zijn? :think:

Ik heb ook geen idee hoe laat :shifty:

Miekje, ik denk aan jullie :-*

Tijgertje :hug:

Eerlijk? Ik zou hem een schop onder zijn kont geven om dat potje te vullen. Nou ja, even anders zeggen misschien, ik zou er eigenhandig (haha) voor zorgen dat het potje gevuld zou worden, anders kwam ie er bij mij niet meer in :angel:

Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik heel erg aan mijn relatie gaan twijfelen. Ik zou er vanuit gaan dat we dit samen willen en ons er dus ook beiden voor in willen zetten. Ik zou me erg gekwetst voelen als hij zich niet in zou zetten en me afvragen wat de echte reden is. Drukte op werk vind ik een smoesje hoor :silenced:

Als hij er niet klaar voor is oke, je moet het beiden willen. Maar ik zou toch echt van hem verwachten dat hij dan zou uiten dat hij er niet klaar voor is en me niet zomaar in het ongewisse laat

Dus krijg je van mij een heeeeele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: Het is vast en zeker niet makkelijk voor je.

Jane, ik las in een ander topic dat je een ei gespot had :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Beterschap Sproetje.

Met C. gaat het weer wat beter. Ze heeft vorige week weer diarree gehad, ik word er niet goed van, de 2e keer in 3 weken en steeds een week lang. Verder heeft de fysiotherapeut gezien dat haar heupje mogelijk niet goed staat. Gisteren ben ik bij de kinderarts geweest voor follow up na de geboorte en haar heup is net wel of net niet goed. Nu moet ze een echo over een aantal weken. Als het niet goed is moet ze een spreidbroekje

:frowning:

Tijger, ja ik vind het ook moeilijk, maar ik heb het er al eens met mijn mannetje over gehad en hij heeft zowat alles ervoor over en zou daar geen problemen mee hebben. Maar zou hij het zo “ophouden” dan zou ik ook eens goed met hem praten of de wens voor beiden wel groot is. en goed laten weten hoe zwaar ik het er mee heb dat het zolang duurt en misschien wel langer omdat hij er geen haast mee heeft.

Succes this niet makkelijk zoiets :hug: :hug: :-* :-

pff alsof je het nog niet meoilijk genoeg hebt met iedere maand een teleurstelling :cry: :hug: :-

KC jaaaaaaa alweer een ei!! :dance: :dance: :inlove:

Gisteren op dag 13 weer :dance: , mijn lichaam heeft wat meer haast dan normaal :wink: :inlove:

Ik las in ander topic over C. wat vervelend dat ze zo aan de diaree blijft en miss ook nog een spreidbroekje :cry: hopelijk is het niet nodig! :pray: :pray: :hug: :hug: :-*

KC en Jane :

Dank je voor je reactie.

Zielig voor C. dat ze misschien een spreidbroekje moet hebben. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn … :hug:

Ik heb hem al een paar keer gevraagd of ie het echt wel wil en hij zegt van wel en hij is er ook aan toe en wil me ook niet kwijt, maar aan die woorden heb ik niet veel… Gisterochtend toen ik vertelde dat ik weer ongi was geworden en dus weer een maand verder met zwanger worden, dan knuffelt ie wel en zegt ie allemaal lieve dingen… :oops:

Hij stelt zelf ook voor om kinderkamers enzo te bekijken en nu met het nieuwe huis, het kleine kamertje word ooit voor de kleine, daar kiest ie nu ook al spullen voor uit zoals verf, behang , vloerbedekking.

Ik weet het gewoon even niet meer wat ik er nu van denken moet.

Update Miekje:

Ze zijn weer terug uit het zh.

Het is duidelijk dat het niet goed is. Wat het is, weten ze nog niet, maar ze hebben het wel over een operatie gehad.

Het zou kunnen zijn dat het een stukje afgestorven long is, of misschien een kluwen bloedvaatjes o.d. (om maar niet meteen te denken aan een kwaadaardig iets).

Er werd nog een scan geopperd met contrastvloeistof, maar liever wilden ze dat niet doen omdat ze ziek kan worden van de vloeistof. Die stap willen ze dus waarschijnlijk overslaan.

Miek houdt zich zo sterk en groot, maar ze zijn erg verslagen.

Tijdens de 20 minuten durende echo bleef Livia maar lachen, de bikkel! :inlove:

De kinderarts belt vanmiddag nog terug, er wordt nog het een of ander overlegd.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dank je Kim voor de update .

Hopen dat de kleine meid niet onder het mes hoeft.

Inderdaad een bikkel als ze maar blijft lachen …

Bedankt Kim!

Jeetje wat een schrik, bah!

Hopelijk is het inderdaad niet nodig, maar naar dat die spanning nog niet weg is :frowning:

Ah wat is het toch ook een schatje he :inlove:

Livia, je bent een bikkeltje hoor!

Ik hoop zo dat het uiteindeljk allemaal meevalt :pray:

Kim bendant voor je update :-*