Oktoberstoppers 2008 * deeltje 16

@tijgertje1982 wrote:

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn, ze zeggen toch altijd dat je na een miskraam en / of een hsg vruchtbaarder bent ???

Van die miskraam moet ik het niet meer hebben, ben ik bang... dat is inmiddels ook alweer een mooie poos geleden; 6 november gecuretteerd.. ruim 3 maanden geleden dus alweer. Van die HSG zou ik misschien wel wat vruchtbaarder kunnen zijn, maar op het moment heb ik mijn hoop eigenlijk vooral gevestigd op de clomid... ben heel benieuwd wat dat gaat doen!

Jullie hebben er niets aan maar ik snap jullie wel hoor! Ik duim heel hard!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:hug:

Miek weet nog steeds niet, er wordt gewoon botweg gezegd dat de radiologen het druk hebben :wall: :evil:

hè balen zeg!

Miek… :hug:

Newbe, succes voor nr. 2 :pray:

Hier nog steeds ziek… ben weer weg…

Sproetje :

Beterschap :hug:

Miekje:

Balen dat de radiologen zeggen dat ze het druk hebben.

Ik hoop dat ze jullie snel kunnen helpen…

Vandaag een ontzettende baaldag, nog steeds pijn, tenen hebben een doodgevoel, ben moe, misselijk, geen trek om te eten maar wel ontzettende dorst…

Zaterdag gaan we naar de negen maanden beurs , ik hoop dat ik het red om weer een hele dag met krukken in de weer te gaan…

Tijger, jij ook rustig aan hè.

Ik weet uit eigen ervaring hoe vermoeiend het is om op krukken te lopen.

Ik zou er eerlijk gezegd nog eens heel goed over nadenken.

Zeker omdat het er vast druk is en mensen niet altijd goed opletten en die dingen zo onder je vandaan schoppen :snooty:

Ik doe wel rustig aan hoor…

Raim leent misschien wel een rolstoel voor zaterdag, dus dan heb ik geen last van de mensen dat ze de krukken weg schoppen … :oops:

Miek heeft eindelijk een arts gesproken…

Er zit iets wat niet goed is. Ze zijn doorgestuurd naar een speciale longarts in het amc :cry: :cry:

Miekje en Livia :

Waarom moet alles zo lang duren ???

Waarom mogen jullie niet onbezorgd kunnen genieten ?/

:hug: :hug: :hug:

Allemachtig… wat een zorgen om dat mooie kleine meiske… :hug:

Waarom mogen ze nu niet een gaan genieten?!

Veel sterkte! Hopelijk valt het mee :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

De artsen hebben nog nooit zoiets gezien :?

De KA gaat nu bellen voor een afspraak in het amc

Miek is totaal op van de stress :hug: :hug: :hug: :hug:

Miekje, Livia… :cry: :cry: :cry: :hug: :-* :hug: :pray:

Jemig zeg, ze houden de spanning er wel in in dat zh :roll:

Maar wat erg dat er iets niet in orde lijkt te zijn.

Wat een zorgen steeds weer om dat keine mopje.

Heel veel :hug: :hug: :hug:

Even supersnel vanuit het revalidatiecentrum…

Livia moet met spoed gezien worden in het AMC. Dit gaat dinsdag gebeuren (nou wauw wat een spoed :? )

Er gaat in ieder geval een ct scan gemaakt worden. Dit gebeurd zonder narcose omdat Miek bang is dat ze er anders in blijft :cry:

:pray: :kaars: :pray:

Jeetje… :hug:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@M&J wrote:

Dit gebeurd zonder narcose omdat Miek bang is dat ze er anders in blijft :cry:

Pff, dit raakt me wel érg zeg...

:pray: :kaars: :pray:

dinsdag is toch geen spoed ? :?

Ik schrik er ook een beetje van terwijl ik het lees.

Lieve Miekje,

Heel veel sterkte, ik duim voor je… :hug: :hug: :hug:

@tijgertje1982 wrote:

dinsdag is toch geen spoed ? :?

Nee dat vond/vind ik ook al! :evil:
duurt veels te lang dit soort dingen :evil: :cry:

lieve Annemieke en gezinnetje :hug: :-* veel sterkte in deze (alweer) vreselijke tijden :hug: :-*

Ooh lieve Miekje, wat raakt het me toch dat je zo in de zorgen zit om Livia. Dikke :-*

Is Livia thuis Mascha, of is ze al opgenomen?

Vind dinsdag inderdaad geen spoed :cry:

In ziekenhuis termen is het spoed :wink: :? :?

Livia is nu (gewoon) thuis

Gister via mms een onwijs lieve foto van Liv gehad

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dan zie je dat lieve lachende snoetje en kan je bijna niet geloven dat ze best wel ziek is