Nouja, ik moet maar es even kijken of ik kan slapen..
... :hug:
:-*
KC, vervelend zeg! Hopelijk blijft het bij verkoudheid en is het snel over. Vreemd dat die pijn klachten zo ineens kwamen :think: Niet verstapt ofzo? Toch nog bi op het laatst van de zwangerschap...? :hug:
Tierrr, heel veel sterkte vandaag meis! Ik hoop dat de pillen hun werk doen, hoe raar dat ook klinkt… en dat je er niet teveel last van zult hebben… :hug: :hug: :hug:
Tierrr, wat een verhaal meis. En wat onwijs stom dat ze niet heeft gezien dat het er 2 waren. Ik wist helemaal niet dat de kans dan zoveel groter was dat het mis kon gaan…
Ik heb zo met jullie te doen…
Bah… ik wil zoveel zeggen maar weet gewoon niet wat.
Heel veel sterkte iig vandaag. begrijp dat je met de pillen begint vandaag.
Dikke kus lieverd. Ik denk aan je.
Even onder een spoiler wat ik vind het niet zo gepast
Wouter wordt behandeld voor de mexicaanse griep. Zit aan de tamiflu en is hartstikke ziek. Ik vind het maar doodeng.
Hij spuugt ook enorm, heeft al 2 keer die troep eruit gegooit. Gelukkig waren we binnen 24 uur aan de medicatie. Hij is overigens niet getest. Op school en psz heerst het enorm. Alle kinderen die daar wel waren getest zijn positief getest :shock: Wouter heeft alle symptomen. Ze testen hier nu niet meer, meteen aan tamiflu.
We moeten Emma en Livia goed in de gaten houden en bij verhoging gaan zij ook aan de tamiflu. Dit is allemaal in het ziekenhuis besloten ga straks nog even met de ha bellen. Ik hoop dat hij hem alsnog wil testen, gewoon zodat ik het zeker weet. Bah…naar allemaal…
Hier in NH geven ze trouwens geen pillen. Schijnt per regio verschillend te zijn.
Ik heb het destijds spontaan laten komen, had ook geen bloedverlies gehad en zat met de echo op 10,5 week. Uiteindelijk is het toen precies met 12 wk vanzelf gekomen. Ik heb er - voor zover dat kan natuurlijk - een positieve ervaring aan over gehouden. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal mee zal vallen, fysiek gezien bedoel ik dan natuurlijk :-*
Miekje, jeetje… wel schrikken dat Wouter dus aan de Tamiflu moest. Hopelijk knapt hij gauw op en gaat het aan de rest voorbij :hug:
Vind je het eng Tierrr? Hoe voel je je eronder? Kan me voorstellen dat het nu wel heel vreemd moet voelen, dat je nu moet afwachten wanneer er wat gaat gebeuren :? Weet je een beetje wat je te wachten staat? :hug:
Miekje, wat rot dat Wouter misschien de MG heeft :hug: :hug: :hug: Bah, ik vind het ook eng hoor :? Ik zou het ook fijn vinden als het alsnog getest werd trouwens… Ook omdat ze jonge kinderen misschien willen inenten, als hij het dan nu al heeft, dan hoeft hij dat vaccin misschien niet meer :think: Meis, ik hoop dat je dappere ventje snel opknapt, en dat jullie verder de dans ontspringen :-*
En natuurlijk een hele dikke knuf voor die kleine lieverd Wout en zijn schat van een mama :hug: :hug: :-*
Die verjaardag vieren we dan wel een andere keer! Laat eerst die ellende maar eens afgelopen zijn; het is leuk geweest, jullie hebben die portie meer meer meer dan genoeg gehad!!! :hug: