Ons Showforum :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=63545&postdays=0&postorder=asc&start=0
Showforum deel 2 :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82415
Wijzigingen graag even via een Pb naar Tijgertje1982.
Meld! :inlove:
Meldt!! :mrgreen:
Enne, Jane, ik heb al wel een beetje een buikje inderdaad, maar dat had ik een aantal weken geleden al en wordt nog niet echt groter ofzo… zullen de darmen wel zijn ofzo… hoop wel dat ie snel gaat groeien, dan wordt het helemaal echt! :mrgreen:
tierr, oh wat leuk zeg! :inlove:
ik kan niet wachten tot ik mijn buikje al iets zie groeien, al hoop ik dat het aan het eind een bescheiden buikje is :lol: :mrgreen:
maar het maakt het inderdaad meer echt daardoord :inlove:
Vind het zo leuk dat wij nou tegelijk zwanger zijn!! :mrgreen:
Al vind ik het wel jammer dat je geen mei-mama bent, haha! Dat was helemaal gezellig geweest!
MELD! :-
Oh meiden…heeeeerlijk dat geklets over zwanger zijn :inlove:
Vind het zoooo ontzettend leuk voor jullie beiden!
Ik hoop echt zo dat voor de laatste 3 ook snel hun kinderwens in vervulling mag gaan! Chantal, Mascha en Muuske :hug: en :-
Ik heb vandaag de babydoos van prenatal opgehaald…wat een flop-doos!
Er zit een pakje maadverband in, een scheermesje en een potje groente met lepetje en dat is het! Oh, en heeeeel veeeel foldermateriaal. Wat nou BABY-doos?! :twisted: Tegenvaller :?
Tierr ja echt super leuk
hihi nee net aan niet mei he :lol: , schelen maar 1 maandje
dus nu volgt Tijgertje en dan maken we er een leuk jaar van :inlove:
memmie, vaag dat er een scheermesje en maandverband zit in je babydoos… ik vraag me af wat een baby daar nu weer moet, this toch echt te groot om op eeen maandverbandje te liggen hoor :shifty: :roll: naja kvind maar stom!
Klinkt inderdaad een beetje als een raar pakket Memmie …
Hey meiden ik ben er heel even…
Ik heb nog veel hoofdpijn en vreselijke pijn in mn been. Van de pijnmedicatie word ik enorm misselijk
Jane; gefeliciteerd!! :dance: :-* je post komt wel een beetje l*llig over trouwens alsof alleen Chantal je nog moet volgen :?
Heske: nog een meid :inlove: wat leuk!!! :dance: :thumbup:
Memmie: jammer dat die babydoos zo tegen viel Hoe is in jouw mannengezin??
Net een smsje van Miek: Jorik blijft vannacht bij Livia zodat ze zelf een nachtje bijn Emma en Wouter kan zijn. Zij missen mama ook enorm steeds :hug: :hug:
Livia heeft een spoeling en weer een schoorsteentje gehad. Ze ligt weer aan de monitor
Mascha:
Even een dikke knuffel voor je en ik hoop dat de pijn snel verdwijnt.
:hug: :hug: :hug: Hopen dat je daarna ook snel groen licht krijgt en dat we dan samen een goed 2010 krijgen. Dat we ook snel zwanger mogen worden.
(ik heb het lijstje nog een keer gemaakt, als je het weer wil doen, geef je maar een gil en dan schuif ik hem weer door naar jou)
Het gaat slecht met Liv
Haar hartslag is gedaald van 160 naar 60 tijdens een dip. Het ziet er niet naar uit dat ze naar huis mogen Ook zijn er steeds problemen met de saturatie
Ik las het net
Het houd ook niet op he voor die kleine meid, zo erg.
:hug: :hug: voor het hele gezin.
:shock: Jeetje… :hug:
Nu al zoveel meegemaakt in haar jonge leventje…
Wat een ellende voor dat gezinnetje… Heel veel sterkte!
Wanneer houdt het nou eens op?? :hug:
Ze zijn weer thuis!
De hartdippen kunnen ze niet verklaren :think: Ze heeft nog wat incidenten na voedingen maar daar kan ze zich redelijk van herstellen.
Ze heeft een groot ijzertekort.
Twee keer per dag zijn darmspoelingen nodig en de medicatie is weer verhoogd.
Donderdag moeten ze weer terug voor een bioptie :hug: :hug: :hug:
Oh… … :hug:
wat lijkt me dat eng om zo’n ziek kindje thuis te hebben :silenced:
Hopelijk knapt ze nu snel op!
Miekje :hug: :hug:
Ik snap alleen niet dat ze jullie steeds naar huis laten gaan.
Lotte ligt maandag al 3 weken in het ziekenhuis en wij krijgen haar echt niet mee tot het 100% goed gaat.
Meid hou vol, ik weet hoe moeilijk het is :hug: :hug:
Lieve Miekje, wat een naar nieuws meer Oh meis, ik hoop zo dat je kleine prinsesje snel opknapt :hug: Zo naar dat ze niet weten waarom het nou steeds mis gaat… Lieverd, ik denk aan jullie!!! :-* :hug:
Miekje, hoe gaat het? :hug:
Lieve Miekje, succes vandaag weer in het zkh!!! Gelukkig heb je goed gezelschap vandaag Ik denk aan jullie! :-*