Oh haha, zie dat de afspraak in het zkh pas donderdag is :doh: Alvast succes voor dan :-*
Meld!
Hier een redelijke nacht achter de rug… eindelijk weer eens
Alleen zit ons kleine meisje helemaal onder de bultjes.
Heb me al laten vertellen dat dat waarschijnlijk door de borstvoeding komt.
De zalf voor haar oogje slaat niet echt aan, morgen maar even op het CB navragen.
Vandaag 's ochtends en 's middags een vriendin op bezoek, dus mijn dag is weer helemaal gevuld. Maar moet toch echt vandaag stofzuigen :wall:
Jane, went het idee al een beetje?? :inlove:
he sproet, wat naar dat jullie meiske onder de bultjes zit, gelukkig niets ernstigs :-*
balen dat die zalf voor haar oogjes niet aanslaat :hug:
hihi ja het went al een beetje, maar 't houdt je wel behoorlijk bezig zeg :mrgreen: kan alleen niet wachten tot de echo pfff :roll:
Sproet,
Raar dat de zalf zijn werk nog niet doet.
Miekje ;
Dikke knuffel en sterkte.
Jane:
Weet je al wanneer je de echo hebt ??
Anne Sophie :
Hoe staat het bij jou ?
Ben je al bevallen of loop je uit ??
Hier gaat het zijn gangetje, ben moe, heb last van mijn heup en knieen. Veel plassen. Ongi is ook maar 2 dagen geweest :?
29 okt. heb ik een afspraak bij de huisarts en 's middags word ons meisje gesteriliseerd …
Miekje;
Hoe gaat het nu met je Livia ??
En hoe zijn Emma en Wouter hieronder ??
Die snappen er natuurlijk ook niks van dat hun zusje zoveel naar het ziekenhuis moet… :hug:
Mascha:
Hoe gaat ie nu met jou ?? Alweer een beetje opgeknapt ??
Heb je inmiddels ook al iets van je solicitatie bij de politie gehoord ??
:hug:
Lieke:
Hoe is het met jou kleine meisje ?
Weten jullie al iets meer ?? :hug:
Ik kom later posten, heb eindelijk foto s van Livia in het showforum gezet :oops: :oops: :oops: :inlove:
this beetje rustig hier :roll:
miekje, prachtige foto’s!! :inlove: :inlove:
even updatje:
ik heb vanochtend de vk gebeld, kon vandaag pas omdat ik ma/di moest werken :roll:
maargoed ik heb een afspraak voor 11 nov :dance:
eerder doen ze niet, pas vanaf 8 weken. en laat mij nou precies 11 nov 8 weken zijn :inlove:
de echo doen zij zelf , maar pas vanaf 11/12 weken, maarja dat geeft niet. wilde het zowiezo rond 3 dec doen, ivm vertellen aan ouders en opa en oma :inlove: (we hebben al een hele planning haha :lol: )
oh ja had gister nog even testje gedaan :lol: :inlove:
Mooie duidelijke test Jane !! :thumbup:
11 november is al snel hoor, tijd gaat vrij snel …
Mijn mannetje heeft net JA gezegd !!! :dance:
GEFELICITEERD CHANTAL!!! :inlove:
Hoe heb je het uiteindelijk gevraagd???
Jaaaaaaaaaaaaa, Chantal, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!! :dance: :mrgreen: :inlove:
Hoe heb je het uiteindelijk gevraagd? Hoe reageerde hij? Wanneer wordt het ongeveer??
Vandaag zijn we een tijdje op pad geweest… We moesten de trailer na laten kijken. Gelukkig had ik mijn pijnstillers mee :silenced:
Zondag gaan we onze nieuwe aanwinst ophalen :dance:
foto staat in sf :mrgreen:
Jane, weer een mooie test! :inlove:
Tijgertje, hij heeft JA gezegd!!! :dance: VERTEL VERTEL VERTEL!!!
Miekje, wat een heerlijke foto’s van je meisje en je andere knappe kids! :inlove:
Sproetje, hoe gaat het nu met de uitslag van je prinsesje? Hoe gaat het verder?
Memmie, ik heb democratisch besloten dat het tijd wordt voor mannenspam van jou! :snooty: Hoe gaat het met jullie?
Mascha, heb je al iets van de politie gehoord? Zowel je aangifte als de sollicitatie?
Voor iedereen een dikke :hug:
@Kim: nee, jammer hoor :?
De aangifte daar gaat de recherche mee aan de slag
Enne… woensdag zijn we waarschijnlijk weer in de buurt
Ik heb de hele trap van beneden naar boven vol gezet met kaarsjes en rozen in het midden van de tredes gelegd. Op de slaapkamer ook allemaal kaarsjes aangestoken. Via internet had ik een puzzel besteld van witte chocolade en daar een foto van mij en de tekst "wil je met me trouwen"op laten drukken. Deze heb ik uit elkaar gehaald en in huishoudfolie en een plastic zakje gedaan. Daarna de stukjes 1 voor 1 in een ballon gestopt en de rest van de kamer ook gevuld met rode ballonnen. Deze moest hij dus eerst kapot prikken en daarna puzzelen.
Ik had gevraagd of hij wou bellen als hij van het werk weg reed, toen ben ik gauw met de hond naar buiten gegaan en heb van een afstand staan kijken. Toen ik zeker wist dat ie binnen was, ben ik ook naar binnen geslopen en in de “bioscoop” gaan zitten. Ik heb gehoord dat ie de ballonnen kapot prikte en de chocolade uitpakte. OP een gegeven moment kwam ie de trap af lopen en heb ik de hond los gelaten.
Zegt ie eerst heel droog : dat hoor ik aan jou te vragen hoor…
Dan had je dat eerder moeten doen pannenkoek :silenced: :naughty: :lol:
Wat een superleuk ideeeeee :dance:
Hebben jullie ookal meteen een idee wanneer?
Over romantische verrassingen gesproken… 12 nov zijn Olov en ik 10 jaar getrouwd (en 15 jaar bij elkaar), ik wil hem dus ook ergens mee verrassen… maar wat…
Ik dacht, ik gooi hier even een balletje op, jullie zijn zo lekker creatief! :inlove:
Een 101 redenen waarom ik van je hou boekje
Met foto’s van jou en de kids :mrgreen:
Ik heb foto’s ter voorbeeld voor je (dat was mijn cadeautje voor Jer toen wij gingen trouwen. Toen we een jaar getrouwd waren heb ik er een vervolg op gemaakt)
Ja maar ik kan echtttt geen 101 redenen bedenken hoor… :eh:
Zou ik niet genoeg van hem houden dan? :think: :mrgreen: :lol:
Ik vond jouw boekje overigens heel leuk Mascha, tenminste de foto’s die ik daarvan gezien heb!
Als je eenmaal bezig bent red je het makkelijk hoor
We hebben nog geen datum geprikt , omdat we eerst gaan verhuizen.
Hij was ook al bezig om een leuke manier te bedenken.
Dus ik heb gezegd dat ie het alsnog kan vragen aan me als ie een datum weet.
Ik zelf wil graag op 22 juli ( dat is de dag dat het officieel “aan” was tussen ons. ) Maar dan heb je weer het gezeur dat bijna iedereen op vakantie is.
Dus binnenkort moeten we daar maar eens over praten en een datum prikken.
Mij had het leuker en makkelijker geleken als we zijn getrouwd voordat de kleine er is…
Ik weet al wel wat voor jurk ik wil…
Zal van de week proberen in te scannen…