Kim :
De kinderen bij opa en oma brengen en dan in een mooi hotel de bruidssuite boeken ???
Ik zal er verder over nadenken…
Tijger… gefeliciteerd!!!
Wij zijn ook in de zomer getrouwd en onze ervaring was dat als mensen het op tijd weten, ze er wel vrij voor houden. Behalve mensen met kinderen die gebonden zijn aan de schoolvakantie maar dat waren maar twee tantes…
ohhh chantal(tijgertje) wat leuk, gefeliciteerd!! :dance: :inlove:
wat creatief, leuk hoor :mrgreen:
oh leuk lekker plannen van de bruiloft en uitzoeken ervan, dat is echt onwijs leuk (ikke is ook pas getrouwd :inlove: )
Kim, sorry ben niet zo creatief als de meeste meiden hier (zie al verschillende ideeen verschijnen ).
maar wat leuk en snel al. zolang wat leuk zeg! :inlove:
Zo, ben ik weer even. En dit keer met twee handen vrij om te typen.
Dat gaat een stuk sneller :mrgreen:
Femke wil vandaag al de hele dag mama-aandacht, dus ik kom nergens aan toe. Wel gezellig hoor, maar ze heeft al met al dus niet veel in haar bedje gelegen. Nu slaapt ze gelukkig, maar over een kwartier is het weer etenstijd :roll:
Kim, de uitslag in haar gezicht is alleen maar erger geworden. Het ziet er echt niet uit… hele gezichtje zit onder de pukkeltjes en vlekken.
Volgens de arts van het CB babypukkels. Zou vanzelf over moeten gaan en wanneer? Dat was volgens haar per kind verschillend en daar kon ik het mee doen. Met haar oogje gaat het iets beter lijkt het, alleen krijgt ze het nu ook aan het andere oog
Vandaag een dagje gehad zonder visite… heerlijk.
Is ook wel eens lekker tussendoor.
Ojee… ik hoor onze dame al. Die komt denk ik tien minuutjes eerder
Jane… spannend hè zo tot de eerste echo. Hopelijk heb je veel afleiding de komende tijd zodat het snel zover is
Nou, ik ga iemand een schone luier geven en dan wat te drinken.
Voor de dames die kolven / gekolfd hebben?
Wat zijn jullie ervaringen? Ik zit aan de Medela swing te denken.
En wanneer moet ik daarmee beginnen en hoe bouw ik dat op zodat ik een flesje bij elkaar heb?? :think:
Jane :
Wanneer ben jij getrouwd ??
vorige maand :shifty:
Jane… waarom mochten wij dat niet weten??? :shifty: :roll:
Nou ja, ik wist het stiekem toch, ik zat namelijk op die dag bij Miekje… :silenced:
ALSNOG gefeliciteerd meid! :inlove: :inlove: :inlove:
Hebben jullie een fijne dag gehad, krijgen we foto’s?
:lol: mazzelaar, maar ik zeg nog niet precies wanneer want wil nog eventjes anoniem blijven sorry, daarom heb ik het ook niet verteld gehad… :-
bedankt kim :mrgreen: :-
Oh ja, dat was het! :doh:
Geen sorry hoor, het is je goed recht!
Hebben jullie wel een mooie dag gehad, alles precies gegaan zoals jullie wilden? :-*
ja t was een mooie dag, gezellig, echt naar ons zin gehad :inlove:
Super! :dance: :thumbup:
Nou jaaaaaaaa zeg, gaan trouwen en dat ons niet eens vertellen?? Zo’n groot iets?? Hoe kun je dat in vredesnaam voor je houden?? :shock: Ik val van de ene verbazing in de andere bij jou!! :mrgreen:
Meid, gefeliciteerd!!
Mooie dag gehad dus? Ik ben nu wel heel benieuwd naar je verhaal en foto’s!! Al snap ik ook wel dat je graag wat anoniem wilt blijven… Eeeuhm… Pb?? :roll: Hebben jullie het klein gehouden of alles erop en eraan?
Sproet, oh, lekker zeg, een dag geen visite!!
Wat sneu trouwens van die pukkels, maargoed, zolang ze er zelf geen last van heeft… :-*
Meiden ff kort:
Als het goed gaat mag Lotte het weekend naar huis :dance: :dance: :dance:
Ik ga vlug weer want Jesse wordt 2 vandaag en ik ga traktaties maken.
Lieke, gefeliciteerd met Jesse’s verjaardag!!! :dance: :dance: :dance:
En wat een fijn nieuws dat Lotte misschien dit weekend naar huis mag, eindelijk dan! :dance: :inlove:
:hug:
Gisteren had Liv een goede dag na een drama nacht. Ze heeft zelfs na een beetje hulp voor het eerst weer zelf gepoept!
Vandaag zijn ze weer in het ziekenhuis voor de bioptie :hug: :hug:
Lieke ;
Gefeliciteerd met Jesse !!
En goed nieuws dat Lotte misschien naar huis mag.
Miekje :
Heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis !! :hug:
Jane :
Als nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Als je er zelf klaar voor bent en we mogen weten wie je bent, ben ik super nieuwsgierig naar je verhaal en natuurlijk de foto’s…
Maar neem de tijd hoor…
We zijn net in het nieuwe huis geweest en hebben alle maten opgenomen.
Dan kunnen we in ieder geval verder om spullen vast te bestellen.
Ik ga zo even met mijn mams shoppen , even kijken voor nieuwe laarzen en dan ga ik haar ook het nieuws vast vertellen. Voor de rest wil ik het in de familie ook nog even stil houden tot ik meer weet qua datum.
Ook hier de update van vandaag even…
@Kim3e wrote:
De bioptie is gedaan, en goed gegaan.
We kwamen om half 10 aan in het zh, eerst even op een kamer gezeten, wachten op de spoeling (klysma).
Na de klysma mochten we naar de behandelkamer en was het wachten op de arts.
De bioptie ging goed, er zijn 4 stukjes weefsel afgenomen en Livia was een bikkel! :inlove: Het schijnt geen pijn te doen, ze kunnen wel als onprettig ervaren. Maar Livia slaakte geen kreet! :inlove:
Ook Miekje sloeg zich er supergoed doorheen, wat een kanjers zijn het!
Echt diep respect voor jullie, Miek!
Al met al waren we tegen 13.15 uur thuis bij Miekje, Livia in diepe slaap van al het gesjor en gefriemel aan haar! :inlove:
De uitslag wordt over een dag of 10 verwacht…
Tijgertje, veel shopplezier en het vertellen aan je moeder! :inlove:
Mascha, hoe gaat het met je?
Gelukkig is het goed gegaan met Miekje en Livia.
Ik heb lekker geshopt , heb nieuwe laarzen gekocht.
Mijn moeder geloofde het eerst niet toen ik het vertelde, maar later begon ze honderd uit te vragen…
Chantal heb je heel stiekem ookal naar jurken gekeken? (misschien op internet of blaadjes)
@Kim: het lijkt langzaamaan wel wat beter te gaan! Ik werd vanochtend ook weer voor het eerst op mn buik wakker
Ik heb net een nieuwe skibroek gekocht. Zo maar even passen dan kan ie nog terug als het niks is :? hopelijk zit ie goed want hij is zooooo lollig :mrgreen:
Ga je skieen Mascha?
Ikke = jaloers, de laatste keer dat ik geskied heb… was toen Isabel 4 maanden oud was. Die wordt bijna 7! :shock: slik
Daarvoor heb ik 21 jaar geskied! I love it! :inlove:
Fijn dat het toch weer wat beter gaat! :hug: