*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

We gaan weer naar Lapland :dance: :inlove: :dance:

Lekker met de huskys weg en een tocht maken met rendieren en eentje met sneeuwscooter en en en en en en…

Wil je mee in mn koffer?? :mrgreen:

zitten bij het haardvuur enzo…? :inlove:

zucht, zwijmel

Jaaaa, in de koffer! :dance:

Gezellig :-*

Je hebt een haard en sauna in elk huisje (ik alleen helemaal niets met saunas)

Mascha:

Ja ik heb al jurken gekeken…

Nog niet in de winkel, maar wel op internet en heb thuis nog een paar plaatsjes van jurken die ik heb uitgezocht toen ik nog op school zat. We moesten jurken zoeken die we mooi vonden en daar een bruidsboeket bij maken. Hetzelfde als met de trouwauto. Auto uitzoeken en bruidsversieringen voor maken. Dat heb ik nog bewaard…

Probeer ze van de week wel even in te scannen en te plaatsen…

Gezellig naar Lapland… Mijn collega is er vorig jaar geweest en die heeft het naar zijn zin gehad…

Nee sauna heb ik ook niets mee, mij te benauwd, maar haardvuur is dan wel weer gezellig!

Mn broek past, Mn broek past,Mn broek past,Mn broek past :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Super Mascha dat je broek past, kan je alvast beginnen met de voorpret…

Sauna heb ik op zich ook niet veel mee, heel af en toe vind ik het wel lekker, maar haardvuur is echt geweldig. Kan zo romantisch zijn … :wink:

@M&J wrote:

Wil je mee in mn koffer?? :mrgreen:

Hoe groot is jouw koffer?? :roll: :mrgreen:

Klinkt goed zeg, heeeeerlijk!! Wanneer gaan jullie??

Fij dat je broek past!! :dance:

Chantal, leuk he? Jurken kijken!! Ik weet het nog heel goed!! :inlove:

Hoe is het met de rest?

Ik ga zo de deur uit, nog een dagje werken en dan lekker weer weekend!! :dance:

Mijn broek past ook weer…

kan er alleen nog niet in gaan zitten :lol:

Vandaag hebben we twee rondleidingen op de kdv’s waar Femke naartoe gaat.

Mascha… leuk naar Lapland.

Die koffer van jou gaat echt uitpuilen :wink:

Tijgertje, gefeliciteerd! Wat heb je je aanzoek op een leuke manier gedaan, origineel hoor.

Jane, ons niet vertellen dat je ging trouwen hè :naughty:

Maar alsnog gefeliciteerd natuurlijk en ben blij te lezen dat het een mooie dag is geweest.

Krijgen we wel af en toe je buikje te zien? Je mag je hoofd er dan afknippen hoor om lekker anoniem te blijven :wink:

Sproet, jammer van de bultjes bij Femke :?, hoop dat het snel wegtrekt.

Weer naar Lapland Mascha, dat is een mooi vooruitzicht!

Fijn dat Lotte misschien weer naar huis mag. En gefeliciteerd met Jesse.

Miekje, hoe is het met jou en Livia?

En Memmie, hoe is het met de mannen en jou zelf?

mevrouw van moeders voor moeders is net weg, test in ons showforum :inlove:

maandag mag ik beginnen.

Tierrr :

Hoe gaat ie nu met jou ??

Nog veel misselijk ??

Jane :

Ook al last van misselijkheid ??

Mascha :

Heb je al iets gehoord over je sollicitatie bij de politie ??

Sproetje:

Goed dat je broek weer past , binnenkort kan je er ook weer in zitten hoor …

KC:

Hoe voel jij je ??

Gaat alles nog steeds goed ???

Miekje:

Hoe is het nu met Livia?

Weet je al iets meer na gister in het ziekenhuis ?

Heske :

Hoe is het bij jou ?

Hoofdpijn helemaal over ??

Voor de dames die ik vergeten ben :

een dikke knuffel :hug:

Haaaaaa meiden!

Allereerst: Tijger, wat onwijs stoer dat je je vriend ten huwelijk gevraagd hebt!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Lieke, fijn dat Lotte waarschijnlijk naar huis mag! En nog gefeliciteerd met Jesse! :dance:

Miekje, hoe is het met je mooie kleine meisje? Hoorde van Kim dat het weer een vermoeiende dag was in het zkh. Wat een schat is Kim ook he, dat ze met je meegaat (dat zeg ik omdat ze het niet wil horen :stuck_out_tongue: :mrgreen: )!

Jane, sjips… ik schaam me echt dood… ik wist natuurlijk best dat je ging trouwen, maar ik ben gewoon echt helemaal vergeten :oops: Alsnog gefeliciteerd meis!!!

Mascha, naar Lapland, wat gaaf!!! Ik vind sauna wel lekker hoor, zolang het maar gewoon een privéding is, ik heb weinig behoefte om tussen vreemde uigezakte oude mannetjes te zitten :wink:

Sproet, nu je broek alweer aan :shock: Dat doe je goed zeg! :thumbup: Zitten is niet nodig :wink:

Tierrr, hoe is het met de misselijkheid?

Oja, je vroeg in het sf nog welke camera ik nu heb… de Canon Eos 450D :thumbup: Was een cadeautje van Tjip :shifty: Lief he, ben er echt onwijs blij mee :dance: (Zowel met Tjip als met de camera :wink: )

KC, hoe gaat het met jou en je ukkie?

Wij hebben gisteren gebabyshopt :inlove: Nieuwe Maxi Cosi (en heb uit betrouwbare bron vernomen dat het dezelfde is als die Miekje voor Livia heeft :mrgreen: ), en onderstel voor de kinderwagen (oude onderstel stuurde heel erg verrot, maar reiswieg en wandelwageninzet zien er nog veel te mooi uit om weg te doen, dus alleen een onderstel gekocht :thumbup: , met een extra grote ‘shoppingbag’ voor eronder :dance: ). En hydrofiele washandjes, lichtroze… ook heel boeiend :lol:

Hoofdpijn is helaas nog steeds niet over, maar heb er gelukkig niet meer continu last van, het komt nu echt met vlagen, en met name 's avonds. Dan ga ik gewoon vroeg naar bed, en sta ik 's morgens met een beetje mazzel weer hoofdpijnloos op :thumbup: Dus het is te doen :wink:

Met Sterre gaat het goed, alleen heeft ze wéér ontstoken oogjes. Dinsdag naar de oogarts geweest, en we hebben weer wat tips gehad om het goed schoon te maken en te proberen de ontsteking ‘los te weken’. Maar de kans is groot dat het toch weer weggesneden moet worden :cry: Weer onder narcose, en het zijn nu 2 oogjes, dus ik denk dat ze ook 2 keer geopereerd moet worden :cry: (lijkt mij tenminste dat ze niet allebei de oogjes tegelijk doen, want het moet een tijdje afgeplakt worden, en anders ziet ze dus niks meer :shifty: Lijkt me aardig traumatisch om ‘blind’ wakker te worden uit de narcose, dus dat gaan we maar niet doen :? )

Verder is ze voor de 2e keer ‘gezakt’ voor de ogentest :frowning: Dus over een maand moeten we weer naar de oogarts, om naar de ontstekingen te laten kijken én voor een oogmeting. Ik hoop niet dat ze een brilletje moet :? , maar hou er stiekem al wel een beetje rekening mee (ik had zelf ook al vroeg een bril, en mijn zusjes ook… dus het zit in de familie :roll: ).

xHeske

En Memmie, hoe is het met de mannen en jou zelf?

Jesse heeft spruw... :( Wilde al een paar dagen niet zo best drinken en had wat een wittig tongetje. Vandaag ontdekten we ook witte blaasjes op zijn gehemelte en in zijn wangen en binnenkant lipjes... Om 16.00 uur kunnen we de medicijnen halen. Ik zelf heb helemaal nergens last van :think: Moet toch gaan smeren uit voorzorg. Ben nu met een spuitje aan het voeden, als hij moet zuigen heeft hij er veel last, arm ventje!

Tycho heeft een off-day :twisted:
Mennnnn, wat is die dwars! Al bij het opstaan vanochtend.
Ach, iedereen heeft wel eens een off-day zullen we maar zeggen!

Tijgertje, Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Origineel aanzoek hoor! :inlove:

Jane, jij gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat het een mooie dag was!

Ik laat het hier weer ff bij... mijn mannetjes kunnen wel aandacht gebruiken!

Fijn weekend allemaal! :-*

Dames

Ik wil graag weten of jullie tips hebben voor een best genant (weet niet precies hoe ik het schrijf) probleem.

Ik heb al geprobeerd :

• warm water drinken op de nuchtere maag.
  • sinaasappelsap
  • dulcolacs (zijn tabletjes)
  • bruin brood (lust ik helaas niet)
  • koffie (lust ik ook niet)

Het probleem:

Ik kan al bijna 2 weken niet poepen :oops: :oops:

Krijg er nu ook echt buikpijn van, misselijk, chagarijnig.

Hmm, das vervelend tijger… ik zou er wel een beetje mee oppassen. Ik wil je niet bang maken, maar mijn zusje heeft ook eens anderhalve week niet gepoept en die is toen in het ziekenhuis terecht gekomen… :roll:

Ik zou veel vezelrijke voeding eten en goed drinken. En anders de huisarts even bellen en vragen om een middeltje.

Linkje: http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz42.html

Memmie, wat vervelend van de spruw… en van de dwarse grote broer… :roll: :-

Heske, het zit Sterre ook niet mee met haar oogjes he? Hoop dat het meevalt en ze niet geopereerd hoeft te worden… :-

Jane, leuk he? MvM! Wat voor cadeautje heb je gekozen? :slight_smile:

Hier laat ik het ff bij… ben erg moe, drukke dag gehad… gelukkig nu weekend!! Met de eetlust en de misselijkheid gaat het de laatste dagen trouwens beter!! Yes!! :dance: Alleen die moeheid… :shock:

Ik heb wel eens gehoord dat vijgen goed helpen maar microlax werkt echt als een trein!!! Dat kan je zo halen bij de drogist of apo. Er zitten er 3 in een verpakking.

Succes :hug: :hug: :hug:

Dank je Tierrr voor de link.

Ik heb hier wel een paar dingen op gevonden wat ik wel lust

(ik ben heel moeilijk met eten)

Ik heb donderdag een afspraak bij de huisarts staan, dus dan leg ik dit ook gelijk voor.