*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Even snel want zit te eten…

Tijgertje, 3 kiwi’s op de nuchtere maag, helpt echt goed! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Memmie, wat enorm balen van de spruw :frowning:

Ik hoop dat het snel over is :hug: :hug: :hug:

Tijger, idd kiwi’s… die helpen super. Verder zou ik eerlijk gezegd niet zelf gaan experimenteren met middeltjes, maar gewoon ff bij de ha aankaarten (komt goed uit dat je toch al een afspraak hebt :thumbup: ). Voor je het weet breng je heel je spijsvertering om zeep :eh: Sterkte meis :hug:

Memmie, dikke knuffel voor Jesse :hug: Sneu dat ie spruw heeft. Hopelijk is het mannetje er snel vanaf, en blijven bij jouzelf de klachten uit! :pray:

En dan Tycho ook nog niet zijn beste dag… kun je er dan niet bijhebben lijkt me. Dus ook een knuf voor jou :hug:

Tierrr, fijn dat de misselijkheid wat minder is. En ja, die vermoeidheid… daar kan ik over meepraten meid, het gaat bij mij dus echt niet over. Probeer elke middag even te gaan slapen, maar dat lukt lang niet altijd. :?

xHeske

Thanks meiden voor de tips.

Ik ga zo even douchen en dan langs de drogist voor Microlax ( eerst even proberen) en dan donderdag overleggen met de ha. Daarna naar mijn mannetjes zijn werk om hem te helpen…

Word een drukke dag…

:-*

@tijgertje1982 wrote:

en dan donderdag overleggen met de ha.

Waarom donderdag pas? Kon je niet eerder een afspraak krijgen ofzo?

Hoe sneller je erbij bent, hoe makkelijker er iets aan gedaan kan worden namelijk. En vaak kan de huisarts je telfonisch al wel een middeltje voorschrijven. 2,5 week niet poepen is namelijk volgens mij wel héél lang… :roll:

Iedereen fijn weekend!!

Nog dames met bijzondere plannen?

Tierrr:

Ik heb donderdag al een afspraak staan omdat we nog niet zwanger zijn en dan neem ik dit gelijk mee. Ik heb al wel bij de drogist Microlax gehaald en even kijken hoe dat werkt. Mijn eigen huisarts is namelijk met vakantie. Die begint woensdag weer.

Morgen paardje halen :dance: :dance:

En Mascha,

Hoe is het gegaan met het halen van je paardje ???

We zijn net pas terug…

Ze was heel erg lief met laden! Toen ze op de trailer stond heeft ze heel hard gehinnikt tegen haar vriendinnetje en de weg naar huis hebben we helemaal geen last met haar gehad :mrgreen: braaf paaaaarrrd

Het is echt een schatje! :inlove:

Mooi dat alles goed is gegaan. En dat ze zo lief is geweest in de trailer.

Ga je haar nu zelf zadelmak maken of mag je al op haar rijden ??

Ze was toch nog niet oud ??

Je andere paard had al een nieuw lief baasje gevonden ??

Gisteravond uit eten geweest met Raim, zijn 2 broers en hun partners. Bij Loetje in Laren. Was super gezellig, lekker eten en niet heel duur.

Ben vandaag bezig geweest om alles op papier te zetten voor mijn eigen bedrijfje. Zodra ik verhuisd ben en daar helemaal ben gesetteld, kan ik ook daadwerkelijk beginnen met opstarten…

En ik had vandaag een mooie positieve ovutest in handen en toevallig vandaag ook 2x geklust , dus nu is het afwachten … :pray:

En ik ben vandaag weer naar het toilet geweest :dance:

nu maar hopen dat het zo blijft gaan…

Oh, gelukkig Tijger! Ik heb er zelf ook af en toe last van en dat is bepaald geen pretje. Vooral nu na de bevalling en met een aambei is het geen feest om te gaan. Maar het gaat alweer wat beter.

Ook de nacht was dit keer iets beter… onze meid heeft zes uur geslapen. En daar was ik wel enorm aan toe. Ik begon gewoon een beetje moedeloos te worden van het zo weinig slapen. En als ze dan aan het einde van de avond zo onrustig is terwijl je zelf zo moe bent, is dat geen lekkere combinatie.

Vandaag zal trouwens wel rommelig worden, want we hebben iemand in huis aan het werk. We krijgen tegels in de keuken. Ik ga zo maar eens douchen en kennismaken aangezien mijn man richting zijn werk is vertrokken…

Gelukkig denkt hij het wel af te krijgen in één dag. Ik vind het maar niks.

Morgen komen mijn ouders weer langs. Daarna gaan ze naar huis (drenthe) en zie ik ze weer een poosje niet.

Hoe is het met de rest? :-*

Wat zal dat een opluchting zijn geweest Chantal! :hug:

Heb ik dat gemist eigenlijk?? Wat voor bedrijfje wil je gaan opstarten?

Sproetje, 6 uurtjes geslapen :shock: lekker hoor! :clap: Hopelijk gaat het nu de goede kant op :-*

Leuk dat je ouders komen morgen :smiley:

Onze nieuwe pony mag eerst nog een jaartje klein zijn. We gaan wel regelmatig heen om haar te verzorgen natuurlijk :mrgreen:

Enige nadeel is dat ik nu met een megavolle borst zit aan de andere kant… :roll:

Hopelijk drinkt ze daar straks ook goed aan.

Na twee keer een dreigende borstontsteking ben ik wel op mijn hoede.

Ik was ook al bang dat ik niet op had zitten letten.

Maar Tijger… ik ben ook benieuwd wat voor bedrijf.

Tell us (again?)! :smiley:

Sproetje:

Goed dat de kleine mied 6 uur heeft geslapen.

Wel balen dat je je ouders niet zo vaak ziet.

Dames:

Ik heb nog niks verteld over mijn eigen bedrijfje. Heb eerst alles voor mezelf op papier gezet. Informatie gezocht, naam bedacht etc…

En als ik verhuisd ben, ga ik er ook echt mee starten.

Ik wil graag geboorteborden gaan verhuren en als de mensen het leuk vinden, wil ik het bord dat ze huren ook als naambordje voor op bijvoorbeeld de slaapkamerdeur gaan verkopen. Als het goed gaat lopen, komen er ook geboortebedankjes en geboorteversieringen bij.

Wordt dus een drukke tijd.

Nieuw huis verbouwen en verhuizen, studie, bedrijfje , me gewone werk…

Leuk Chantal! En altijd blije mensen :mrgreen:

dusse… wij kunnen met korting een bord bij je huren?? :angel: :wink:

Wat een leuk idee Chantal, ik ben benieuwd hoe het gaat!!

Fijn trouwens dat je naar de wc bent geweest, hele opluchting lijkt me idd! :slight_smile:

En Sproet, de kleine meid 6 uur geslapen, lekker zeg!!

Das ook één van de dingen waar ik tegenop zie straks, haha… de gebroken nachten… benieuwd hoe dat zal gaan… :roll:

De dames van de oktoberstoppers kunnen tuurlijk met korting huren, maar ik ga eerst verhuizen en dan pas starten…

Was inderdaad een opluchting dat ik weer naar het toilet kon, maar ik kaart het toch voor de zekerheid even bij de huisarts.

Vanavond ga ik de lijstjes aanpassen…

Hoe zou het met Miek en Leon zijn? En met de andere mama’s en kleintjes waar we al een tijd niets meer van hebben gehoord?? :think:

Hier volgt weer een update!

Livia is vandaag bij de KA geweest en hebben de uitslag al binnen!

De uitslag van de bioptie heeft geen afwijkingen laten zien! Goed nieuws dus! :dance:

Volgende week moet ze weer bloedprikken om de bloedarmoede te controleren.

De motilium (voor het sneller ledigen van de maag) is weer verhoogd, verder is alles goed!

Jammer is wel dat Emma weer bloed bij haar urine had dus ze vandaag met Emma ook nog even langs de HA moest. Het blijven toch zorgen! :hug:

Gelukkig gaat het met Livia steeds beter.

Balen van Emma dat er bloed bij de urine zat.

Dikke knuffel voor het gezinnetje :hug:

Inmiddels bleek dat het bloed van een wondje kwam, geen blaasontsteking gelukkig!!! :dance: