*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Gelukkig voor Emma dat het geen blaasontsteking is…

Ah, best goed nieuws dus over Livia :thumbup: Al blijft het dan natuurlijk toch de vraag waar de problemen vandaan komen… toch? :?

Sproet, fijn dat Femke zo lang geslapen had? Maakt ze er nu ook een gewoonte van, of was het eenmalig?

Mascha, leuk, een nieuw paardje!!! :dance: Hoe gaat het er nu mee? En hoe is het met jouzelf? Heb je nog veel last van wat er allemaal gebeurd is?

Tijger, wat leuk, een eigen bedrijfje!!! :thumbup:

Jane, hoe is het met jou??? Nog lekker aan het zwangeren? :mrgreen:

Verder ben ik het ff kwijt hoor…

Kwam alleen nog ff melden dat ik net een nieuwe buikfoto in het sf heb geplaatst :angel:

Kom binnenkort wel een uitgebreidere update geven, heb nu ff geen fut…

Oja, voel wel beebje de laatste tijd echt goed bewegen! :dance: Eindelijk!! :dance: :inlove:

xHeske

Ha ha… nee, helaas was het niet het begin van een nieuwe trend. Vannacht was het weer 3,5 en 4 uur.

Ach ja, er komt vanzelf wel een keer wat regelmaat in en zolang ik verlof heb, moet ik vooral proberen overdag wat te rusten. Maar dat valt nog niet mee…

Gisteren had Femke flink last van krampjes. Ze gilde het echt uit, arm ding!

Er komt zo een vriendin, dus ik hou het ook ff kort.

Tierrr veel plezier vandaag bij de echo, hoop dat beebje mooie capriolen laat zien! :inlove:

Voor iedereen een :-*

Hey meiden even weer een berichtje namens Lieke. Dinsdag is Lotte weer naar Nijmegen overgebracht en gisterenmiddag is ze voor de 2e keer geopereerd aan haar maagje. De eerste keer heeft de chirurg het niet goed gedaan vandaar dat de klachten en het spugen bleven. Normaal gesproken mag een kindje na 2 dagen na zo’n operatie weer naar huis, maar Lieke heeft liever dat ze toch nog een paar daagjes blijft voor de zekerheid. Als het goed is gaan ze vandaag weer beginnen met kleine beetjes melk en dan weer opbouwen en een ritme krijgen. Ik hoop echt dat ze de kleine meid volgende week mee naar huis kunnen nemen en kunnen gaan genieten van hun gezinnetje!

Oeh, heeft Tierrr echo vandaag? Dat had ik ff gemist (of ik was het vergeten… :? ). Iig veel plezier en succes vandaag meis!!! :pray: :dance:

En Tijger, veel succes bij de ha! Ik ben héél benieuwd hoe het nu gaat lopen voor jullie. Ik hoop zo dat je nu eens snel zwanger mag worden :pray:

Ik ga zometeen (10.45 uur) naar de gyn. Heb er zin in, weer even het hartje van ons prinsesje horen. Sterre gaat mee, en misschien Tjip ook. Sterre vindt het nu al spannend, de dikke-buiken-dokter :lol:

xHeske

Tante Soesa, bedankt voor de update weer! :-*

Jemig, zo’n klein meisje en dan al 2 keer geopereerd :frowning: :hug: Wat ontzettend waardeloos dat het de eerste keer niet goed is gegaan zeg… Dikke knuffel voor Lieke en Lotte :hug: :hug: :hug:

Ohhhhh wat naar voor Lieke en Lotte. :frowning:

Hopelijk is het nu wel goed uitgevoerd en knapt Lotte snel op en mag ze daarna gezond en wel naar huis. :pray:

Tante Soesa, bedankt voor de update, wil je ze heel veel sterkte toewensen?

Hesje, veel plezier bij de dikke-buiken-dokter! :inlove:

tijgertje, suces bij de ha :hug:

Hihi, ik noemde het eerst altijd baby-dokter, tot het me opviel dat Sterre dan elke keer als ik terug was vroeg of de baby al geboren was :eh: :lol: Dikke-buiken-dokter is blijkbaar minder verwarrend voor haar. Ze weet wel dat we naar het hartje van haar zusje gaan luisteren. :inlove: Heeft net al even geoefend met haar poppendokterssetje :inlove:

En Tjip belde net dat hij al op weg naar huis is, dus hij kan mee :dance: :dance: :dance:

Jeetje wat een naar nieuws weer over Lotte… hopelijk gaat de operatie nu wél goed en kunnen ze straks tenminste echt gaan genieten van hun gezinnetje… :pray: :-*

Heske, veel plezier bij de buikendokter!! Lekker, je gezinnetje mee!!

Ik mag zo ook eindelijk weer!! :inlove:

Tante soesa bedankt voor de update.

wat naar voor dat meisje dat ze nu alweer haar 2e operatie achter de rug heeft. hopelijk knapt ze snel op en kan het gehele gezin van haar (thuis) genieten :pray: :-*

Hihi :lol: Heske veel plezier bij de buikendokter :inlove:

haha nee dan is babydokter niet het juiste woord :wink: :mrgreen:

Tierr veel plezier!! :inlove:

Lieke en Lotte hele dikke knuffel.

Al 2x geopereerd voor zo’n klein meisje…

Heske en Tierrr;

Hoe is het bij jullie gegaan ??

Ik ben bij de huisarts geweest en ze kon nu nog niet veel voor me doen. Ze begreep me verhaal me en ik had netjes temp lijstjes en ovulatietesten gebruikt. Daar mag ik nu mee stoppen. Raimond moet nu de eerste stap zetten om zijn zaad te laten controleren. Als zijn zaad goed is, dan gaan ze verder met mij onderzoeken…

Tijger wat jammer dat ze nog niet veel voor je kunnen doen/doen.

maar als ze het zaad van je mannetje hebben getest is het ook al een begin.

hopelijk is het niet meer nodig :pray: :-*

Ik vind het in ieder geval al een begin.

Heb net mijn vriend gebeld hierover en die begon al gelijk moeilijk te doen… Dus nu probeer ik het zelf met zijn huisarts te regelen…

een heel gebruikelijk begin tijger…

Van veel plezier is het hier niet gekomen vandaag…

Eerder van veel drama, verdriet en tranen met tuiten…

Hadden we met 7w4d nog een goede echo met een kloppend hartje, vandaag waren er 2 (!!) dode kindjes te zien… :cry:

Heb de hele tijd in het ziekenhuis lopen janken, ben nu inmiddels weer wat rustiger, maar helemaal leeg… morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder…

Maar waarschijnlijk wordt het curretage, want de beide kindjes zijn al 4 weken dood, de één is op de dag van de vorige echo overleden, de ander de dag erna… dus eigenlijk had het dan al afgestoten moeten zijn…

:cry: :cry: :cry:

Neee tierr :cry: :cry: :cry:

ah meis :hug: :-* heel veel sterkte gewenst (weet niet zo goed wat ik moet zeggen :cry: )

Ahhhhhhhh neeee tier, dat had ik nou niet verwacht! :frowning: :frowning: :frowning:

Oh wat erg meis, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. :hug:

Heel veel sterkte lieve tier. :-*

Hoi meiden…

Hoop dat ik hier weer mag inspringen.

Tierrr, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Wat een vreselijk nieuws…

:cry:

Arme Lotte… en arme Lieke.

Heel heel veel sterkte :hug: