Tierrr ik ben er even stil van en weet niet zo goed wat te zeggen… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geeft niet Mascha, er zijn ook eigenlijk geen goede woorden voor… maar jullie lieve berichtjes doen me goed, bedankt!! :-*
Sja, en daar zit je dan… en wat duurt zo’n dag dan ellendig lang…
En zo zijn er weer 4 die samen mogen wachten op een tweede streepje… :?
:hug: :hug: :hug: voor jou Tierrr.
Ook (alvast) veel sterkte van Heske toegewenst. :hug:
Lieve Tierrr, wat erg meis Je verwacht het ook gewoon niet meer natuurlijk, na eerst een mooie echo. Lieverd, ik vind het echt heel heel heel erg rot voor jullie. Zo’n tijd moeten wachten, en dan dit…
Kim, dank je voor je berichtje :-
Tja, hier gewoon alles goed bij de gyn, maar voelt nu een beetje rot om dat zo te vertellen
Jakkes, ben echt ff van m’n stuk door dit nare nieuws zeg, had het echt niet zien aankomen. Maar dat had niemand natuurlijk.
Tiertje, heel veel sterkte meis, ik denk aan je! :-
Thanks, lief! En ik ben blij dat bij jou iig alles goed was! :-*
Hoe vond Sterre het bij de buikendokter?
Tierrr :hug: :hug: :hug:
Ik wilde dat ik wat kon doen…
Hee lieve meiden,
Het heeft even geduurd voordat ik het hier kon komen melden maar…
Op 14 Oktober ben ik de trotse moeder geworden van een zoon!!!
Hij heet Julian!!
Ik kom binnenkort even bijkletsen,
Dikke kus van A-S
Hey lieve meiden,
Een berichtje vanuit het Ronald Macdonaldhuis in Nijmegen.
Tierrrr…wat een K.T nieuws…wie had dit nu verwacht :: ::
A S van harte meid :inlove: En wat een geweldige naam :inlove:
Lotte is, zoals Suus al zei, voor de 2e keer geholpen.
Ik kan nu alleen maar hopen dat het goed gaat.
Pat is nu bij haar slapen in het ziekenhuis en jesse is voor het eerst sinds dinsdag weer bij papa en mama.
Vannacht slaap ik met mijn Jesse hier :inlove:
Sorry, ik kan er niet teveel overpraten, ben echt een emo doos nu.
Suus houd jullie op de hoogte :-* :-*
Tierrr, meissie toch… wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws… :hug:
Wat een enorme teleurstelling na zo’n 1e mooie en goede echo…
En dan ook nog te zien dat het 2 kleine wondertjes waren…
Ik wens jou en je hub heel veel sterkte toe!
Lieke, ik hoop dat deze ingreep wel voldoende is voor Lotte en dat ze er nu snel bovenop komt! Het heeft nu lang genoeg geduurd! Nu is het tijd voor genieten, lekker met jullie meisje en mannetje thuis! :-
A-S Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon JULIAN!
Ik wens jullie heel veel geluk toe!
Heske, fijn dat alles goed was bij de ‘dikke buiken dokter’ :inlove:
Hier helaas nog steeds spruw… :?
Het leek over te zijn, maar vandaag zag ik weer een witte aanslag op Jesse zijn tongetje… Hij dronk vandaag alweer zo onrustig… dat verklaart een hoop! Zijn nog met de kuur bezig, bijna op. Hopelijk is het genoeg
Ook wilde ik hier blij vertellen dat mijn vriendin de echo heeft gehad en dat het er 2 :shock: zijn!!! :inlove: :inlove:
Maar goed, nu maar ff zo… Kan een beetje hard aankomen voor die arme Tierrr … :hug:
Mascha, hoe is het nu met jou??? Ben je alweer een beetje opgeknapt van die laffe aanval? :hug:
Tijgertje, fijn dat het balletje nu gaat rollen voor jullie! Ik hoop alleen dat het niet meer nodig zal zijn
Kim, leuk om nu een gezicht bij je te hebben! Hoe is het met jou? Wat een mooi manneke is Casper! :inlove:
Miekje, jij mag altijd weer inspringen hoor! Hoe is het met je? En met je mooie lieve kindjes?
Sproetje, jammer dat het bij 1 doorslaapnacht bleef…Ik hoop dat er snel vele mogen volgen voor je! Hoe is’t verder?
KC, hoe is het met jou? Lekker aan het racen :mrgreen: Of wil dat niet echt meer met een dikke buik?
Miek, lekker aan het genieten van je mannetjes?? Of heb je ook zo’n ontzettende dikke monster als mij thuis?
Jane, hoe voel jij je?
Ik zal ongetwijfeld weer iemand perongelijk vergeten zijn…sorry… :oops:
voor die gene(n) alles goed? :-
Meiden, alvast een goed weekend!
Morgen ben ik er niet. Mijn vader werkt morgen zijn aller laatste dag van zijn leven! Hij mag vervroegd stoppen omdat zijn werk verhuisd en hij geen rijbewijs heeft en omdat hij er al ruim 43 jaar (heeft ge-)werkt!
We gaan hem met z’n allen van zijn werk halen en hebben een heerlijk buffet voor hem in de planning. Eerst lekker koffie met gebak en dan een lekker buffet gemaakt door zijn kinderen… wat zou 'ie nog meer willen?! (niets!!! Mijn vader is dol op zijn kinderen en kleinkinderen. Dat we er zijn zou alleen al genoeg voor hem zijn :inlove: )
:-*
A-S, van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!! :-
Memmie, veel plezier morgen, klinkt bijzonder!! :-
Ik ga maar proberen te slapen… zien of dat lukt… :?
Lieve Tierrr, heel veel succes vandaag meis :-* Ik zal aan je denken :hug: :hug: :hug:
AS, gefeliciteerd met jullie zoon!
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat het me moeite kost om je enthousiast te feliciteren als je niet eens de moeite neemt om op Tierrr te reageren… Snap dat je er misschien niet aan toe komt om te reageren nu je net moeder bent geworden, maar eigenlijk reageer je nooit, wat op zich niet geeft, maar in dit geval vind ik het persoonlijk nogal ongevoelig overkomen :silenced: Maar goed, neemt niet weg dat ik het wel erg leuk voor je vindt dat je kleine mannetje er is
Memmie, veel plezier vandaag! Bijzonder lijkt me dat, als je vader stopt met werken. Mijn vader gaat geloof ik nog een jaar of 3 door, hij is nu 59. Tjip z’n moeder is net gestopt, en zijn vader gaat per januari stoppen. Vind het best een gek idee
Lieke, fijn dat Jesse weer lekker bij jullie is, je zal hem ook wel verschrikkelijk gemist hebben. Ik hoop zo dat Lotte er nu snel bovenop komt meid! Denk aan jullie! :-
Miekje, hoe is het met jouw kleine meisje?
Tijger, jammer dat de ha nog niet echt wat kon doen, maar het begin is gemaakt he meid. :-
Mascha, hoe zit het nu eigenlijk met jullie? Is er al zicht op groen licht?
Sterre vond het gisteren trouwens prachtig bij de gyn, ze begon helemaal te glunderen toen ze het hartje hoorde. Ik had niet verwacht dat ze het echt zo leuk zou vinden. Ze vertelde ook heel trots aan de gyn dat ze een zusje krijgt :inlove:
Pfff, als ik dit vertel zit ik gewoon weer met een knoop in m’n maag… wij gisteren weer een mooi kloppend hartje gehoord, en Tierrr ineens niets meer Zo oneerlijk :**:
Vandaag werken… Heb geen zin, maar zit toch heel wat uurtjes op de zaak vast, want de auto moet naar de garage voor een onderhoudsbeurt en dat is vlakbij de winkel
xHeske
Heske, je bent lief! :-*
Maar jij hebt als geen ander dat mooie kloppende hartje verdiend, dus geniet ervan! Wat leuk ook dat Sterre zo enthousiast en trots was! :inlove:
Ik ben alweer een uur op…
Inslapen ging aardig goed, ik was ook helemaal kapot…
Maar toen ik om kwart voor 6 wakker werd was het ook wel gedaan met het slapen. Sjong, wat word je dan naar wakker zeg… ff goed liggen janken, nog geprobeerd weer in slaap te vallen en toen om kwart over 6 maar opgestaan…
En nu… ben ik benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren vandaag… we zullen zien…
Nou Tierrr, jij had het gewoon ook zo verdiend :hug:
Ik kan me voorstellen dat het erg rot wakker worden is. Alsof je in een nachtmerrie zit die maar door blijft gaan
Meis, lekker huilen, laat die tranen lopen, dat lucht misschien een heel klein beetje op. En nog maar een keer héél veel sterkte voor vandaag :-* :hug: :**:
Ik sluit me helemaal aan bij Heske…
Lieverd heel veel sterkte. Bah ik vind het zo vreselijk rot…
Een hele dikke knuffel vanaf hier kus
@Miekje wrote:
Ik sluit me helemaal aan bij Heske…
Lieverd heel veel sterkte. Bah ik vind het zo vreselijk rot…
Een hele dikke knuffel vanaf hier kus
ook even een kunffel voor jou :hug:
en voor je mooie meisje :-
tierr had al via pb gedaan maar alsnog even :hug:
je weet me te vinden he :-
Tierrr, ik sluit me bij de andere meiden aan… Meis, heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je (jullie) :-*
Oh neee Tierrr!
Wat vreselijk. En inderdaad na zo’n goeie echo hoop je toch dat alles gewoon goed mag blijven gaan. Ik vind het zo erg voor je. Vooral omdat je er zo lang op hebt moeten wachten
Heel veel sterkte meis… :hug: :hug:
En als je er weer aan toe bent, hoop ik dat net zoals toen bij mij de hormonen hun werk doen en dat het weer snel raak mag zijn :-*
Tijger… gelukkig nu toch een begin. Hopelijk heb je snel de uitslagen van de test zodat je weet waar jullie aan toe zijn qua vervolgstappen. Als die dan nog nodig zijn natuurlijk
A-S, gefeliciteerd met de geboorte van Julian! Is alles voorspoedig gegaan?
Heske, wat leuk dat Sterre zo enthousiast is :inlove:
Memmie, denk je dat je vader iets verwacht of zal het een grote verrassing zijn? In ieder geval heel veel plezier morgen.
Lieke, heel veel sterkte meis. Het mag nu toch wel een kleer klaar zijn :hug:
Miekje, gezellig dat je weer inspringt
Hier weer een goede nacht gehad. Nachtrust gekregen van 22.00 uur tot 04.00 uur :dance:
ze is 's avonds nog wel enorm aan het spoken, maar als ik daarna wat langer mag slapen, is dat niet zo erg. Verder doet ze het hartstikke goed.
Ik voel me alleen wel erg aan huis gekluisterd. Ik moet nu gaan beginnen met kolven, heb sinds gister een handkolf te leen. Ik durf nog niet echt op pad te gaan en als ik de verhalen van sommige anderen lees dan loop ik wel een beetje achter wat dat betreft. Ook hebben we een nieuwe auto waar ik nog niet mee heb gereden, laat staan geparkeerd. Voel me dus behoorlijk beperkt
Sorry dat ik nu pas reageer, maar gisteravond even druk met de hond.
Tierrr:
Weet even niet wat ik moeten zeggen… In ieder geval een hele dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd. Gewoon je tranen laten lopen… :hug: :hug: :hug:
Heske:
Mooi dat bij jou wel een hartje klopte en dat het goed gaat.
Lieke:
Hopen dat het nu gaat komen met Lotte… :hug:
Miekje;
Voor jou en je meisje een dikke knuffel :hug:
Sproetje:
De kleine meis weer een goede nacht gehad.
Memmie;
Veel plezier vandaag met je vader.
AS gefeliciteerd met jullie zoon.
Voor de rest weet ik het even niet meer maar voor iedereen een dikke knuffel :hug:
Ik ben gisteravond bezig geweest met de hond, die is geopereed, de baarmoeder is verwijderd. Dus die was gisteravond nog hartstikke duf.
Vanmiddag naar de huisarts van Raim op het potje ophalen. Ik heb zelf gebeld naar zijn huisarts om het verhaal uit te leggen. De assistente begreep het wel en ik mocht het gewoon komen halen zonder afspraak. Ze wenste ons zelf sterkte.
Tierrr er is heel veel wat ik tegen je zou willen zeggen maar alles klinkt zo nutteloos Ik wil je voor nu in ieder geval weer een dikke knuf geven :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:kaars: :: :: :kaars: