Jee Lotte ook al ziek, sterkte Lieke :-*
Elk ministapje is er eentje, dat er nog maar snel veel stapjes verbetering optreden bij Livia.
Tierr, jammer dat je tot morgen moet wachten, hopelijk helpen pijnstillers wat.
Tijgertje, :hug: , jammer van de reactie van Raim. Vind het erg vervelend voor je.
Meiden, wat een trieste nieuwtjes zo net voor en na de kerstā¦
Miekje, heel veel beterschap voor Livia! Ik hoop zo dat 2010 meer geluk voor jullie in petto heeft!
Lieke, Jij ook beterschap voor Lotte. :hug: Fijn dat ze wel thuis is.
Ma.rijke, wat vervelend dat je bloed zo midden in je cyclus en dat je er krampen bij hebt⦠:hug: Ik hoop dat het niets vervelends is
Ik hoop dat 2010 jullie jaar zal zijn!
Jane, hoe is het met jou? :hug: Voor jou hoop ik hetzelfde; dat in het nieuwe jaar jullie kinderwens in vervulling mag gaan!
Kim3e, wat een prachtig kaartje :inlove: Mooie kinderen hoor! :inlove: :inlove: :inlove:
Chantal, balen dat je vriend niet zo actief wil zijn in het bijdragen van het vervullen van jullie kinderwens :hug: Ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Heske, hoe is het met jou? Het begint nu al aardig op te schieten! Spannende tijd voor jullie zeker⦠:hug:
Sproetje, wat een heerlijk meiske :inlove: Is ze rood, zag ik dat goed? Vind ik prachtig, rode kindjes :inlove:
KC, hoe is het bij jullie? Leuke kerst gehad als kervers gezinnetje?
Mascha, ook voor jou hoop ik dat 2010 jullie jaar mag zijn! Hoe is het nu met de paardjes? Lekker zeker dat de sneeuw nu zo goed als weg is? Kunnen ze weer lekker rennen en vliegen zeker?
Miek, hoe is het met jou/jullie (Milan en Leon)
Hope, met jou en Imke en stijn?
Lu, en met jullie
Sarah, met jou en Lauren?
Muisje, met jou en Coen?
A-S met jou en Julian?
Als jullie nog mee lezen zou het wel leuk zijn om nog eens een update te plaatsen over hoe het met jullie en de kids gaat
Ik hoop dat ik iedereen heb gehad nu en anders, sorryā¦
Meiden, ik zeg het nu al maar vast:
IK WENS IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG, GEZOND EN VRUCHTBAAR JAAR TOE!!
Ik hoop dat voor iedereen met de wens, hun kinderwens in vervulling mag gaan en dat voor anderen de bevalling voorspoedig mag verlopen!
Dat het nieuwe jaar veel gezondheid met zich mee brengt en dat iedereen gelukkig mag zijn/geluk mag hebben!
:-*
Marijke:
Hoe voel je je nu?
Nog een afspraak gehad bij de huisarts??
Verder voel ik helemaal niks, geen kwaaltjes voor een zwangerschap zoals vorige periode en nog geen ongikwaaltjes.
Ik ga morgen de huisarts van Raim bellen en een afspraak maken, dan ga ik wel alleen. Wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben. Of er uberhaupt een kans in zit om op de normale manier zwanger te raken etc⦠Ben het wachten nu echt zatā¦
Jeetje⦠sterkte met de zieke meiden.
Hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op!!
Zijn jullie de kerstdagen goed doorgekomen?
Hier bij beide ouders geweest op 1e en 2e kerstdag. Femke heeft de dag erna erg veel geslapen. Moest denk ik toch een beetje bijkomen van alle indrukken en het schootgehop :roll:
Kim, leuke fotoās bij de kerstboom :dance:
Memmie, ik dacht zelf ook een beetje een rode gloed te bespeuren, maar volgens mijn man is daar niets van waar
Ik heb het in de zomer ook trouwens. Heel licht (mijn moeder is rood).
Tijger, ik kan me voorstellen dat je het wachten zat bent. Ik hoop natuurlijk dat 2009 op de valreep nog iets moois voor jullie in petto hebt en anders idd zelf maar eens richting zijn HA :-*
Tierrr⦠heb je nu echt bloedverlies of blijft het bij een beetje en die krampenā¦
Heske⦠waar ben jij? :think:
Ik ga om 15.40 uur alleen naar de huisarts van Raim. Ik heb vanmorgen een afspraak geregeld met die aardige man. Ik heb Raim nog gebeld maar hij gaat niet mee⦠Ik kom vanavond meer vertellenā¦
Tijgertje, hoe was het?
Eindelijk eens goed nieuws over Liv :inlove:
Het gaat een stuk beter; ze is van de zuurstof af en ze heeft goed gedronken vandaag!!! :dance:
Waarschijnlijk gaat Livia morgen naar huis! :inlove:
Dat zijn goede berichten! :thumbup:
Tijger�?
De kans bestaat nog steeds dat Livia naar huis mag, maar dat is dus nog afwachten wat de arts zegt.
Aangezien ze nu alle flesjes weer eruit gooit en aan de diarree is
Miekje kan de ors ook thuis geven en zuurstof geven ze niet meer, ze moet het nu zelf doen. Miekje hoop dat ze naar huis mogen. Daar is het ook rustiger voor Livia
Hoi Schatties!!! Wij zijn thuis!!!
Ze drinkt nog erg weinig en spuugt veel, (in combi met diaree) dus ors en 8 voedingen (ook snachts) maar we mochten het thuis proberen.
Kom later lezen en reageren, wilde dit ff laten weten!
Lieve Miek ik ben echt onwijs blij voor jullie dat jullie als gezin oud en nieuw kunnen vieren!!! :dance: :inlove: :dance:
Er gaat morgenavond een wenspijl voor Liv de lucht in
Miekje, Wat fijn dat jullie kleine meid weer thuis is en dat jullie oud en nieuw thuis kunnen vieren met zān allen!
Ik hoop dat Livia snel opknapt en dat 2010 haar veel gezondheid brengt!
Tijger??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
de rest :-*
Hee dames!
Ik heb alweer een poosje niet gepost⦠:oops:
Druk op het werk en 's avonds bij thuiskomst steeds hoofdpijn⦠:?
Maar nu valt het gelukkig mee. En, ook heel lekker, ik heb nu een paar dagen vrij! Dus ook weer ven wat meer tijd hier rond te hangen!
Miekje, ik ben heel erg blij dat jullie weer thuis zijn. Ik hoop dat het vanaf nu alleen nog maar de goede kant op blijft gaan en dat jullie op een mooie manier het nieuwe jaar samen in kunnen gaan!! Dat heb je verdiend!! :-*
Tijger, ik ben heel benieuwd wat de huisarts allemaal heeft gezegd⦠kom je dat even vertellen? Ik hoop dat het nieuws meevielā¦
Jullie nog oud en nieuw plannen?
Mijn zusje komt hier logeren, gezellig! En mijn zwager komt ook. Dus gewoon gezellig thuis hangen met een spelletje, de tv aan en wat oliebollen enzo! En overdag nog even naar het carbidschieten kijken, blijft leuk.
En verder morgenochten eerst nar de gyn. Het bloedverlies was vrijdag zaterdag en zondag vrij veel en met krampen⦠maandag was het weer over⦠maar sinds gister weer slijm met bloed, dus vandaag toch maar weer even gebeld en mag morgen komen. Ben benieuwd of de gyn wat kan vinden of dat het gewoon een verstoorde cyclus is ofzoā¦
Er staat iig voor de 25e ook weer een afspraak met de fertilteitsarts⦠:roll:
Meiden, Miek heeft het alleen in het babybabbelaars topic gemeld daarom hier even de quoteā¦
@Miekje wrote:
Maak me beetje zorgenā¦
Liv heeft de eerste 2 voedingen 120 gedronken en gespuugD (solly met een D) en de volgende voeding 50 en binnen gehouden en die daarna 60 en uitgekotstā¦
Denk dat dit niet gaat goedkomenā¦
Ik hoop echt dat we niet terug hoeven, maar als ik kijk hoe het nu gaat vrees ik echt heel erg van welā¦![]()
Oooh wat was ik blij met het positieve van Miekje dat ze thuis waren.
Maar wat rot dat ze nu toch weer spuugt
Gosh, ik hoop zo dat het allemaal snel beter gaat met jullie dappere meisje.
De duimen draaien hier dat jullie de jaarwisseling thuis mogen doorbrengen met een goedlachse en goed drinkende baby en 2010 een jaar met een hoop minder zorgen mag zijn :-* :-*
Tijgertje, hoe is het vandaag gegaan?
Tierr, wat mooi dat je al zo snel terecht kon. Wel fijn dat ze nog even gaan kijken he, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Word je nu toch verder geholpen in het ziekenhuis met je kinderwens? Dus dat is veranderd, nou ja, goed nieuws in ieder geval dat je in de gaten gehouden wordt en ergens op terug kunt vallen.
Hier ging het even wat minder. Mijn schouder/rug gaat gelukkig al een stuk beter. Maar C. deed het even wat minder goed. Veel spugen (kleine hoeveelheden wel steeds) en heeeel veel huilen. Zo erg je baby zo overstuur te zien. Ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik met haar aan moest. Heb zitten denken aan reflux of krampjes. Maar ben nu overgestapt naar de difrax s fles en dat lijkt vooralsnog beter te gaan, gelukkig. Ze krijgt nu zelf gelukkig ook wat meer rust. En ik ook. Gaat het niet beter dan toch maar de HA bellen.
Fijne jaarwisseling alvast gewenst en ik hoop op een 2010 met een hoop mooie gezonde kindjes en ouders zonder zorgen
@Kittycat wrote:
Wel fijn dat ze nog even gaan kijken he, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Word je nu toch verder geholpen in het ziekenhuis met je kinderwens?
Ja, heel fijn dat het even nagekeken wordt inderdaad. Ik ben niet echt bang dat ze nu iets verontrustends vinden, maargoed, ik neem liever het zekere voor het onzekere, want dat bloedverlies klopt gewoon niet..
En ik weet nog niet zeker of ze me in het ziekenhuis verder willen helpen wat betreft de kinderwens, maar na het bloedverlies ben ik zo brutaal geweest om gewoon zelf een afspraak te maken met de fertiliteitsarts... :roll: :mrgreen:
Maar wat vervelend dat het even niet zo goed ging met C zeg... dat lijkt me inderdaad heel erg moeilijk, om je kindje zo ziek/verdrietig te zien... ik hoop zowel voor C, Lotte als voor Liv dat het heeeeeeel snel weer beter gaat... :pray: :hug: :pray: :hug:
Tijger?? :roll:
Jane, ik heb jou ook al ff niet gezien hier... red je het allemaal wat deze dagen? :hug:
Sorry meiden dat ik even niks heb laten horen,
Als eerst Miekje:
Wat vreselijk balen dat Livia wel eerst naar huis mocht en nu toch weer spuugt. Ik hoop echt dat jullie meisje snel op mag knappen en dat 2010 een gelukkig jaar voor jullie wordt. :hug: :hug: :hug:
KC:
Balen dat Celia ook zo huilerig was en dat je dan niet zo goed weet wat je doen om je arme meisje te troosten⦠:hug: :hug: :hug:
Marijke:
Goed dat je een afspraak heb met ha. En vind het super dat je zo brutaal ben om een afspraak te maken met de fertiliteitsarts :thumbup:
Nou mijn verhaal dan maar:
Ik ben dinsdag bij de huisarts geweest en heel veel wijzer ben ik nog niet, maar het was een super aardige kerel. De kans dat we spontaan zwanger zullen raken is vrij klein. Raim moet nu nog een zaadonderzoek laten doen, maar hij denkt dat de uitslag niet veel beter zou zijn dan de eerste keer. Hij heeft in het kort uitgelegd welk traject we kunnen gaan bewandelen als we in het ziekenhuis terecht komen. En ook vertel dat we goed moeten blijven praten en dat we de vervolgonderzoeken allemaal samen moeten doen, omdat het wens van ons beide is en niet van mij alleen. Ook heeft hij gezegd dat er een kleine kans bestaat dat Raim zijn zaad iets beter kan worden door een kuurtje prednison. Nu is het dus nog even afwachten op het 2e zaadonderzoek. Is die uitslag slecht , dan komen we bij de fertiliteitsarts terecht. Ik heb netjes een uitdraai mee gekregen van de uitslag, dus daar kan ik misschien even mee op internet neuzen.
Meiden,
Alvast een super fijne, gezellige jaarwisseling toegewenst en op naar een gezond, gelukkig, vruchtbaar 2010 !!!
:-*
Wat fijn dat die arts zo aardig was tijger, dat scheelt vaak al een hele hoop!! :thumbup:
Ik ben het inderdaad met de arts eens dat jullie het traject samen moeten doen. Want het is een spannend en ingrijpend traject en daar wil je niet alleen doorheen, daarbij heb je elkaar nodig! Dus ik hoop voor je dat Raim dat ook in ziet. Hoe reageerde hij op wat de huisarts je allemaal verteld heeft? Wat zou volgens de huisarts het traject kunnen zijn bij de fetiliteitsarts?
Goed dat Raim een 2e zaadtest moet doen. Dat is heel gebruikelijk. Want: een 2e uitslag kan wel degelijk heel erg verschillen met de 1e. Dat was bij mijn vent ook zo. De eerste keer was echt super slecht, de 2e nog steeds niet goed, maar wel wat beter. Wanneer gaat Raim het inleveren? Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de 1e uitslag. Ik heb daar voor onszelf toen wat over rond zitten neuzen, dus misschien kan ik je helpen interpreteren? Wat was de hoeveelheid en de beweeglijkheid?
Nou, meid, de 1e stap is iig gezet, ik ga voor jullie duimen dat 2010 een heel mooi jaar wordt! MĆĀ©t een zwangerschap. Misschien nog niet direct een kindje, want de medische molen werkt traag, maar een zwangerschap in 2010 zou moeten kunnen lukken! :-*
Ik zal zo naar de gyn (een andere dan mijn eigen trouwens, dus ben benieuwd) dus ben heel benieuwd wat daaruit komt⦠ik ben gewoon elke keer weer nerveus⦠:roll:
Ik ben dus vanochtend naar de gyn geweest vanwege het tussentijdse bloedverlies en de krampen, maar de baarmoeder zag er gelukkig goed uit. Maar mijn cyclus is dus weer compleet van de regel. Ik zit nu op dag 23, tussentijds bloedverlies gehad en nog helemaal geen follikels te zienā¦
Nouja, op naar de fertiliteitsarts dus, 25 januari⦠:?