*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Tierrr… .groot gelijk dat je zelf een afspraak hebt gemaakt.

Gelukkig zag je baarmoeder er goed uit, maar wel balen van je cyclus.

Tijger, enig idee inderdaad wanneer het 2e onderzoek dan gaat gebeuren? Hopelijk brengt 2010 iets moois!

Miekje, hoe is het gegaan vannacht? Hopelijk hoeven jullie niet terug met haar naar het zkh :hug:

KC, ik bregrijp helemaal wat je bedoelt.

Femke heeft echt een rampnacht gehad. Ze is van twaalf tot vier overstuur geweest. Ze was alleen rustig als ik haar een beetje in mijn arm wiegde en ze ondertussen op mijn pink kon sabbelen. Mijn man had de eerste twee uur met haar rondgelopen, maar na twee uur heb ik het overgenomen want hij moet vandaag gewoon werken.

Ook geprobeerd of ze misschien nog wat wilde eten, maar dat kwam er met dezelfde vaart weer uit.

en toen ik d’r in slaap had, werd ze wakker van een scheet die ze zelf liet en kon ik weer opnieuw beginnen… :eh:

Ze heeft nu om negen uur gedronken en ligt te slapen. Zal wel een rommelig dagje worden… :roll:

Jeetje… het lijkt wel in de lucht te zitten of zo :think:

Alle kindjes van de mik… :hug: voor Livia :hug: voor Célia :hug: Femke :hug: voor Jesse :wink: :hug: :hug: :hug: voor de vermoeide mama’s en papa’s!

Jesse is sinds hij erg verkouden is geweest ook van de mik 's nachts.

Komt nu voor 1 of meerdere nachtvoedingen en is steeds snel wakker… :?

Afgelopen nacht 03.48 uur wakker en 05.28 uur en wilde daarna niet weer slapen… grrr! (heeft erg last van zijn kleine bekkie… maar waarom altijd 's nachts/heel vroeg in de ochtend???)

Hij voelt zich er overigens niet minder om, hij is vrolijk (overdag) en hij kan slapen wanneer hij wil (mama niet! Die is :zzz: )

Hoe zit het met jullie mannen? De mijne hoort helemaal niets 's nachts :evil: En jammergenoeg is het ook nog wetenschappelijk bewezen dat er bij mannen een stofje ontbreekt en ze daarom de kindjes niet horen… :think: Volgens mij hebben ze die wel, maar zetten ze die uit als mama thuis is. Want als mama er niet is, horen ze de kids wel. :think: :naughty: :hand: :wall: :snooty: :evil:

Tycho is 's ochtends heel vroeg ( steeds rond 6.15 uur) dus kan ik vaak na het voeden er ook meteen uit…

Maar goed, vanmiddag nog maar ff bij slapen!

Tijgertje, fijn dat het een leuke man was die HA. Ik hoop dat Raim en jij er goed uit kunnen komen om jullie kinderwens in vervulling te (kunnen) laten gaan :pray:

Ma.rijke, fijn dat je bm er goed uit zag. Balen van die tussenbloeding(en). Ik hoop dat de mmm wederom niet nodig zal zijn :pray: Super dat je de 25e ‘al’ terecht kunt.

Meiden, nogmaals:

Allen een heel goed uiteinde en een nog beter, gezonder, gelukkiger en vooral vruchtbaar(der) 2010 toegewenst!

:-*

Marijke:

Gelukkig was je baarmoeder schoon.

Ik hoop dat je de fert.arts je verder kan helpen.

Ik heb de uitslag liggen, zal hem van de week ff scannen en naar je toe sturen via pb.

Het 2e zaadonderzoek : weten we nog niet wanneer dat plaats zal vinden, aangezien meneer met de kerst en oud & nieuw altijd 2 biertjes drinkt. Dus moeten we even wachten met inleveren, anders pakt de test weer verkeerd uit. Na het zaadonderzoek en de uitslag daarvan, kunnen we verder met bespreken met de arts en dan rollen we zo langzaam het traject in…

Oja inmiddels ben ik ook al ongi geworden (dinsdagavond). Ik heb nu ook besloten om even te stoppen met temperatuurlijsten en ovulatietesten. We gaan nu gewoon klussen wanneer we zin hebben en dan zin we wel of dat misschien iets oplevert. Het moet natuurlijk wel leuk blijven en geen “moetje” gaan worden…

Even snel…

Livia heeft lekker geslapen, Miek moest haar zelfs wakker maken.

Jammergenoeg spuugt ze nog steeds :frowning:

Miek heeft de HA maar weer gebeld

Via mms heb ik net wel een mooie foto van haar gehad; zelf ligt ze vrolijk te lachen :mrgreen:

He jakkie, wat sneu van alle kwakkelende kindjes zeg… ik hoop dat ze allemaal snel opknappen verdorie!! :pray: :-* :hug:

Tijger, ik ben benieuwd naar de uitslag. Ik zie hem wel verschijnen dan.

Heel verstandig trouwens om het ff rustiger aan te doen, want het is inderdaad erg frustrerend als je er teveel mee bezig bent en het wil maar niet… :hug:

Overigens is het volgens mij zo dat de effecten van alcohol volgens mij pas 2 a 3 maanden later aan het sperma merkbaar zijn? :think: Zaadcellen worden namelijk al ongeveer 2 a 3 maanden voor de lozing aangemaakt, dacht ik.

@M&J wrote:

Via mms heb ik net wel een mooie foto van haar gehad; zelf ligt ze vrolijk te lachen :mrgreen:

:lol: :inlove: :lol:

Miekje is weer naar het zh met Livia, ze hadden gebeld en moesten langskomen.

Ik hoop dat ze daarna weer naar huis mogen :pray:

Is inderdaad te hopen!!! :pray:

Meiden, ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling toe en een gelukkig 2010!!!

Miek smste nog een keer. Ze hebben nog een keer de arts gesproken en mogen op verzoek van Miek toch nog heel even proberen. Livia moet wel gaan drinken, anders krijgt ze alsnog een sonde en misschien infuus.

Duimen blijven draaien, duimen jullie mee? :pray:

Vervelend dat Jesse zo verkouden is.

De babyfoon naast papa zetten wil nog wel eens helpen :wink:

Mijn vriend had zijn wekker niet goed gezet vannacht, zonder geluid, niet de eerste keer overigens dat er met zijn wekker iets mis is :wink:, maar dan word je dus wakker door een kindje dat een beetje aan het mopperen is.

De duimen draaien hier heel hard voor Livia en Miekje.

Wel goed dat ze gebeld heeft en dat ze Livia wel goed in de gaten houden in het ziekenhuis. Klinkt misschien een beetje raar, maar ben blij dat ze het allemaal serieus nemen en er alles aan willen doen om Livia weer gezond te krijgen.

Femke ook al zo onrustig…jeetje, zwaar zo’n nacht. En dan moet je vanavond natuurlijk ook nog lang opblijven.

Tierr, in ieder geval goed dat je bm er goed uit zag. Wel vreemd van je cyclus. Hopelijk kan je arts je verder helpen.

Tijgertje, fijn dat het een goed gesprek was met de arts en je nu weet hoe het traject zal lopen. Maar goed dat je alleen gegaan bent. Schaamt Raim zich misschien dat hij niet zo hard wil lopen.

Heeft hij het prednisonkuurtje al of moet dat zaadonderzoek eerst?

En was bij jou nu eigenlijk alles in orde?

Mascha, hoe is het met jou? Ben je nog steeds aan het revalideren en hoe gaat dat.

Met C. gaat het erg goed vandaag. Ik merk dat ik het heerlijk vind dat ze zo rustig is :oops: Ik heb vandaag een dental speen gekocht voor op de difrax fles en tot nu toe heeft ze nog niet gespuugd (1x een mondje, maar dat is te verwaarlozen). Ze is nu lekker aan het slapen, voor haarzelf ook wel fijn om wat rust te krijgen.

Vanavond geen grote plannen, we hadden geen zin om naar vrienden te gaat eigenlijk, dus blijven we lekker thuis.

Veel plezier allemaal vanavond, wees voorzichtig met vuurwerk en hopelijk kunnen we allemaal 2010 in met een positieve instelling!

Alle goeds gewenst voor 2010!

Lieve meiden, wij wensen jullie en jullie gezin een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2010!!!

Gelukkig nieuw jaar allemaal!! Dat 2010 maar een goed jaar mag zijn voor ons allemaal! Inclusief voor iedereen een gezonde baby!! :-*

Goedenmiddag meiden,

Als eerst de beste wensen voor 2010 !!! Dat we maar een vruchtbaar jaar mogen krijgen !!!

Allemaal een goede jaarwisseling gehad ??

@Kittycat wrote:

Tijgertje, fijn dat het een goed gesprek was met de arts en je nu weet hoe het traject zal lopen. Maar goed dat je alleen gegaan bent. Schaamt Raim zich misschien dat hij niet zo hard wil lopen.

Heeft hij het prednisonkuurtje al of moet dat zaadonderzoek eerst?

En was bij jou nu eigenlijk alles in orde?

Ik heb 's avonds een gesprek met hem gevoerd ( moest van zijn ha) en hij schaamt zich niet, voelt zich ook niet aan getast in zijn mannelijkheid, vind het alleen super rot dat het aan hem ligt.

Het kuurtje heeft hij nog niet, moeten eerst nog een keer de zaadtest doen. Ik ben verder nog niet onderzocht, dus ga er van uit dat het bij mij goed zit. Im mei2008 heb ik een inwendige echo gehad er daar zag de gyn niks vreemd.

Lieve meiden, GELUKKIG NIEUWJAAR!! :dance:

Hee, wat een rust hier…

Ik zit ook maar heel eventjes achter de pc, want we gaan straks op pad richting een feestje. We wachten even tot Femke zich meldt voor de voeding en daarna gaan we.

Eigenlijk heb ik het wel eventjes gehad met feestjes en het halfzachte eten. Morgen maar weer even een normale dag met gezond eten… :thumbup:

Het was voor ons trouwens wel even wennen om met oud en nieuw met z’n tweetjes op de bank te zitten.

En weinig slaap gehad, want onze meid had om vijf uur alweer honger :eh:

Vanmorgen om zeven uur gevoed en toen met z’n drietjes geslapen tot elf uur. Dat konden we wel even gebruiken :smiley:

Hebben jullie nog goede voornemens voor 2010 ??

Livia is weer opgenomen en krijgt/heeft een sonde met ors. Door de AA drank was ze niet uitgedroogd, maar ze was wel afgevallen.

De duimen draaien weer flink!!

Wat naar weer… :hug: Hopen maar dat het snel weer beter gaat en ze naar huis mag… :pray:

Wat is het hier trouwens rustig de laatste dagen… iedereen druk?

Goede vraag over die voornemens tijger! Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :slight_smile: Ik heb zelf niet echt speciaal goede voornemens. Ja, proberen veel te sparen voor de kinderkamer als die ooit mag komen enzo…

Maar verder niet echt. Wel is er natuurlijk een heel grote wens, maargoed, dat is wel bekend.

Hebben jullie nog goede voornemens? En hoe kijken jullie terug op 2009? En wat hopen jullie voor 2010? :-*

Pff, mijn man werd gister gebeld door een vriend van ons… om te vertellen dat zijn vriendin zwanger is van een tweeling… au… weer een behoorlijk potje zitten janken…

Jane, hoe gaat ie nu met jou? Heb je hier al een hele poos niet meer zien posten… :hug:

En hoe is het met de rest?

Heske, jou heb ik ook al echt heel lang niet meer gezien… hoe gaat ie?

Het is hier inderdaad vrij rustig.

Dat is inderdaad wel even heel erg slikken als je zulk nieuws te horen krijgt, terwijl je zelf ook in verwachting was van een tweeling. :hug:

2009 is voor mij vrij snel voorbij gegaan.

voor 2010 :

Ik ben dus gestopt met roken ( 3e poging en nu proberen vol te houden)

Ik wil mijn studie afmaken

Ik hoop dat we in 2010 ons huis verkopen, dan zijn we van een hoop dubbele lasten af…

En natuurlijk hoop ik dat 2010 ons jaar wordt . Dat we zwanger mogen worden !!!

Dames :

We hebben weer een nieuw deeltje.

Deel 16 alweer !!! Het gaat lekker met de oktoberstoppers van 2008…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4212467#4212467