*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

@M&J wrote:

Met mijn astma gaat het juist beter met dit weer :think:

Mjah, ik heb wel vaker rond deze tijd dat het mis gaat… toch gewoon wat een verkoudheidje ofzo en dat slaat dan op mijn longen.

Op zich ging het het afgelopen jaar echt super!! Heb me gewoon het hele jaar helemaal niet ziek gemeld, en dat is voor mijn doen echt uitzonderlijk… heb ook tijden gehad dat ik elke 2 maanden wel weer een kuurtje antibiotica en/of prednison had… maar dit jaar dus alles goed! :slight_smile:

Maar merk wel dat ik ivm de kinderwens over ben gestapt op andere medicijnen en nu dus ook geen anti-allergie medicijnen meer gebruik.

En ik ben echt giga allergisch voor onder andere huisstofmijt… en ja, dat zit ook meer in wintertruien dan in zomerkleding he? Moet eigenlijk alle wintertruien die ik uit de kast pak eerst wassen, want anders is het mis… :roll: (en heb daar niet altijd zin in, haha…)

Sproetje:

Ik ben alleen maar verkouden hoor, nog geen griepverschijnselen.

Marijke:

Raar dat je je zelf in 1 zo voelde. Gewoon rustig aan doen en toch proberen te genieten van de mooie dingen…

Voor iedereen even een dikke knuffel :hug:

Ga weer naar het nieuwe huis. We gaan nu alle kozijnen schilderen en dan kunnen we de rest van de muren ook behangen. Gister de muren achter de verwarming behangen, zodat we de verwarmingen weer op konden hangen en weer aansluiten, want het was toch wel erg koud in het huisje zonder verwarming. ( 3 vesten en een dikke wollen trui en dan ging het wel een beetje)

:-*

Leuk kaartje Ankie! Het zijn wel echt broers he :inlove: :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ankie:

Wat een leuke kaartjes met je jongens zo samen !!!

Marijke:

Gelukkig gaat het weer beter met je. En kan je weer genieten van de kerst die er aan komt.

Hoe is het met Heske ? Volgens mij heb ik die al een tijdje niet gezien of ben ik nu gek geworden ??

Prachtig kaartje Mem, echt om op te vreten!

Tijger, heb je nog lekker gewerkt in jullie nieuwe huis?

Tierrr, hele dikke knuffel voor jou meis. :hug: Hoop dat je je heel snel weer lekker voelt. Gaat het al wat beter?

Wat vervelend dat je zo allergisch bent zeg.

Ik ben helemaal niet allergisch in aanleg, maar Jor wel. En de kids ook.

Masch hoe gaat het met jou?

Jane, hoe gaat het nu met je? :hug:

Heske alles goed daar meis?

Hier klote… Livia zit harstikke vol, gooit haar flessen eruit, flink diaree is helemaal niet lekker. Ze heeft nu een pufje (100, 4 keer per dag 2 pufjes) maar ik heb niet echt het idee dat ze wat doen en amoxiciline voor bronchitus. Ze heeft er nu 1.5 dag opzitten, maar het doet nog niets.

Hoop dat ze snel opknapt.

Hoe is het met alle andere meiden?

Het is hier best stil he?

Allereerst Memmie :shock: Jesse aan het fruit en brood zag ik. Ik dacht neeeee toch niet nu al, dat manneke is net geboren, dan zijn ze wel erg vroeg. Kijk ik in je banner en zie ik dat ie alweer ruim 5 maanden is :o Wat is het vreselijk snel gegaan zeg. Leuke kerstkaart ook :thumbup:

Kleine C. mag van mij nog even niet zo groot worden hoor :angel:

Tierrr :hug:

Mascha, hoe is het met je paardje afgelopen. Door de sneeuw kon je ook de afgelopen dagen maar weinig natuurlijk. En hoe gaat het met je zelf? Wanneer ging je nu ook alweer naar Lapland?

Miekje :hug:, jullie jaarabonnement op ziekenhuizen en huisartsen loopt hopelijk toch af op 1 januari :wink:

Jane, hoe is het nu met je?

Sproet, heeft jullie uk nog last gehad van haar prikjes?

Tijgertje, veel klusplezier!

En alvast voor iedereen hele fijne feestdagen gewenst!

En ik hoop dat 2010 een hoop moois mag brengen.

Met mij gaat het even waardeloos. Had het kunnen weten ook he, mijn jaarabonnement op medische zorg loopt pas 31 dec af (eenzijdig opgezegd van mijn kant welliswaar), dus we hadden nog een paar dagen :roll:

Heb sinds vrijdag last van mijn schouder/rug, het deed zoooo’n pijn, ik kon alleen maar huilen vrijdagavond, wat ik ook deed, alles deed pijn, zelfs ademhalen. Ik heb 3 dagen niet voor C. kunnen zorgen :cry: Uiteindelijk zijn we zondag naar de HA-post geweest en daarna door de sneeuw (met baby achterin de auto, brr) naar het zh in woerden om pijnstillers op te halen. Inmiddels ben ik bij de fysiotherapeut geweest en mijn ribben, wervels en spieren zijn niet in orde. Ga nu dus een reeks fysiotherapie tegemoet. Gelukkig heb ik nog wat roze vriendjes (pijnstillers :angel:)

Met C. gaat het uitstekend :inlove:. Gisteren zijn we voor controle in het zh geweest. De KA was tevreden over hoe ze het doet. Ze weegt 2340 gram inmiddels en was 47 cm (al is meten nooit zo betrouwbaar, maar goed).

Over een maand moeten we weer terug. Ze willen weer een echo van haar hersenen maken, er zat wat vocht vorige keer (maar dat schijnt bij de meeste pasgeborenen zo te zijn) en dat willen ze opvolgen en verder gewoon weer controle. Ze doet het in ieder geval lekker, dat is erg fijn.

Wel een hele onderneming trouwens hoor op pad met zo’n kleintje, ben de hele middag bezig geweest. Leuk een Quinny Buzz met MC door 30 cm sneeuw trekken :shifty:

KC, ik ben ook blij dat ik met dit weer nergens heen hoef met Femke.

Althans, behalve naar het CB afgelopen maandag maar hier ligt niet zoveel sneeuw en het is op loopafstand.

Net even in de supermarkt geweest, maar wat een chaos zeg.

Alsof de winkels het hele jaar niet meer geopend zijn :hand:

Femke heeft verder weinig last van haar prikken gehad. Wat meer huiltjes en ze is er wat suffer door, maar met een dag gaat het dan alweer beter en is ze weer ons vrolijke meisje :inlove:

Ik heb door dit weer het internetshoppen trouwens helemaal ontdekt.

Ik zit inmiddels op vier bestellingen te wachten, waar onder het kerstcadeautje dus ik hoop maar dat de postbode nog voor vrijdag komt.

En ik heb luxe gedaan voor mezelf. Heb de tas van Medela gekocht, speciaal met een koeltasje met koelelement en vier Medela flesjes erin. En dus een tas waar dat én de kolf samen in past.

Als ik straks weer ga werken, ben ik theoretisch dus helemaal klaar voor het kolven :shifty:

Oh, en Miekje kleertjes had ik bij Happy Bee besteld. Maar de maat 62 van Nopjes :wink: lijkt me nogal klein. Hoop dat ze dat nog past…

Balen dat Livia niet lekker is. Hopelijk knapt ze toch gauw weer op :hug:

Tierrr… balen hè dat je dan voor je gevoel zo’n terugslag hebt en vooral als je in de gaten hebt dat je gedrag eigenlijk niet redelijk is.

Maar mag best even hoor! :-*

@Sproetje wrote:

Tierrr… balen hè dat je dan voor je gevoel zo’n terugslag hebt en vooral als je in de gaten hebt dat je gedrag eigenlijk niet redelijk is.

Maar mag best even hoor! :-

Mjah, behoorlijk balen ja… maar heb echt het idee dat het toch nog wat hormonaals is… al past dat eigenlijk ook niet echt in de huidige situatie… :think:

Nouja, goed, het was natuurlijk sowieso wel heel veel ineens… last van mijn astma, ivm reorganisatie overgeplaatst worden op het werk, mijn man die het niet naar zijn zin heeft op het werk en de spanning rond een sollicitatie, een gyn die ineens niet meer wil helpen, het verdriet om de miskraam (met kerst zou ik 20 weken zijn…) en dan ineens met heel veel zwangere collega’s geconfronteerd worden… ik hou mezelf maar voor dat ik soms wel even gek mag doen… :wink: Als het maar niet te lang is.

Maar gelukkig gaat het nu inmiddels beter! :slight_smile:

Miekje, wat rot zeg dat Livia nu ziek is… leek het net ff allemaal wat beter te gaan… :? Ik hop maar dat ze heel snel opknapt en jullie gewoon een fijne kerst kunnen hebben en heerlijk het nieuwe jaar ingaan! :- :hug:

Jeetje KC, wat naar zeg, zo’n pijn… hoe komt dat dan? Veel sterkte ermee!! :hug:

Maar heerlijk dat C. het zo goed doet… heb je ook weer wat fotootjes?? :roll: :mrgreen:

Haha, sproet is zichzelf aan het verwennen! :mrgreen: Ik hoop dat het spul snel aankomt!

Voor de rest gewoon ff een :-*

Wij gaan nu ff eten… aardappel anders… jammie!! :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Mjah, behoorlijk balen ja… maar heb echt het idee dat het toch nog wat hormonaals is… al past dat eigenlijk ook niet echt in de huidige situatie… :think:

Nouja, goed, het was natuurlijk sowieso wel heel veel ineens… last van mijn astma, ivm reorganisatie overgeplaatst worden op het werk, mijn man die het niet naar zijn zin heeft op het werk en de spanning rond een sollicitatie, een gyn die ineens niet meer wil helpen, het verdriet om de miskraam (met kerst zou ik 20 weken zijn…) en dan ineens met heel veel zwangere collega’s geconfronteerd worden… ik hou mezelf maar voor dat ik soms wel even gek mag doen… :wink: Als het maar niet te lang is.

Maar gelukkig gaat het nu inmiddels beter! :slight_smile:

Ja hallo lieve schat, je noemt aardig wat op!
Nee hoor, het is heel begrijpelijk! :hug: :-*
Ik vind het zo rot voor je wat er allemaal is gebeurd...
En dan alles er nog omheen. Geen wonder dat je je zo rot voelt.
Ik ben blij dat het wat beter gaat. En voel je niet schuldig, ik vind dat je je er heel goed doorheen slaat. Mag je ook af en toe even :-*

Sproet fijn dat Femke niet erg ziek is geworden van de prikjes!
Is een leuke site inderdaad. Wel even showen he?
Heerlijk dat shoppen. En wat gaf die luxe medela tas :thumbup:

KC wat goed dat het met C zo goed gaat! Heerlijk meid!
De echo is vast ook helemaal goed.
Wel balen dat het met jou minder gaat. Lastig zeg die pijn! Is die nu wat minder? Succes met de fysiotherapie alvast!

Hoe is het met alle anderen?

Miekje hoe is het in de ziekenboeg? En hoe gaat het met jou met die koude weer?

Mijn beide paardjes kunnen nog steeds niet naar buiten :roll:

Die kleine staat in een grote loopstal samen met 2 vriendinnetjes dus zij vermaakt zich wel. Die grote hou ik bezig door elke dag wortels in zijn box te verstoppen en een baal stro in zn box te gooien. Hij staat dan alles lekker uit te zoeken :smiley:

Morgen wordt die grote ge-ent; hij zal wel weer stoerder zijn dan ik :mrgreen:

Vandaag hebben wel alvast de meeste boodschappen gedaan; morgen alleen nog naar de slager. Hebben jullie alles al in huis?

Goedenmorgen meiden,

Miekje : beterschap met Livia! ik hoop dat jullie dat een fijne kerst hebben… En dat Livia snel op mag knappen… :hug:

@Miekje:

We proberen iedere dag uit zons werk naar het nieuwe huis te gaan en dan te klussen , anders hebben we geen tijd en komt het huis nooit af…

KC:

Heel veel sterkte met je schouder, ik hoop dat de fysio snel aanslaat. Wel mooi dat Celia het goed doet !!

Sproetje:

Goed dat Femke weinig last heeft gehad van haar prikjes…

Mascha:

Balen dat je paarden nog steeds niet naar buiten kunnen …

Gelukkig kan de kleine in een loopstal en kan ze toch een beetje haar energie kwijt…Wel een goede oplossing voor die grote om dingen te verstoppen…

Jane:

Hoe is het met jou meis ?

Hier hebben we de meeste dingen voor kerst al in huis, vanmiddag de laatste dingen nog even halen.

Nu nog een halve dingen werken ( tot 12 uur , Raimond en ik allebei) en dan is het weekend !!

Meiden allemaal hele fijne kerstdagen !!! :mrgreen:

Nee he daar gaat een leuke kerst voor Miek en familie :cry: :cry:

Livia ligt weer in het zieknhuis :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ze heeft longontsteking en krijgt extra zuurstof. Om het uur vernevelen.

Miek wacht nog op uitslagen maar de artsen denken aan het RS virus

Ik denk aan jullie :hug: :hug: :hug:

:cry: :cry: :hug:

Dat meen je niet!! :cry: :cry:

Miekje, veel strkte met jullie kleine meid :hug:

Oh neee… :hug:

Wat een pech zeg… Balen met de Kerst voor de deur…

Heel veel beterschap toegewenst!

:mrgreen: :lol: Meiden, allemaal hele fijne feestdagen toegewenst! :lol: :mrgreen:

Liv heeft inderdaad het RS virus en longontsteking. Ze heeft het nog steeds best wel benauwd maar probeert het nu zonder zuurstof. Wel heeft ze nog steeds koorts!

Drinken gaat niet zo best. Ze weigert de borst en de fles gaat moeizaam :cry:

Ze heeft net wel naar mama gelachen :smiley:

Liv is een bikkel :inlove:

Lieve meiden,

Ondanks alle ellende met Livia, wilde ik jullie hierbij toch een heel fijn Kerstfeest toewensen.

En in het bijzonder voor Tierrr en Jane even een extra knuffel.

En Miekje, ik denk zo hard aan jullie! :hug:

aaa nee he

Miekje een hele dikke knuffel voor jullie :hug: :hug: :hug:

Hopelijk mag Livia snel naar huis. En ik ga duimen dat 2010 een beter jaar voor jullie word zodat jullie ook kunnen gaan genieten :pray:

Kim3e:

Wat een leuke kaart hebben jullie !!!

Wij gaan zo naar mijn moeder, maar het sneeuwt en regent, dus we moeten voorzichtig doen zei ma. Dan maar wat later aankomen…