Jane een hele dikke knuf :hug: :hug: Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar
Hopelijk ben je snel weer bij ons terug als je daar aan toe bent :-*
@Kim: kan me voorstellen dat je nerveus bent :hug:
Die pb schiet lekker op
@Tierrr: ben je ziek? Of valt het je nu gewoon weer even erg zwaar allemaal? :hug:
@Sproet: veel plezier vanmiddag!
@Chantal: je bent natuurlijk allang weg maaaarrrrr HEEL VEEL PLEZIER!! :lol:
@KC: hoe is het autorijden gegaan gister?
@Miekje: Vannacht had Jer flink last van de sneeuw, nu alleen nog van de laag staande zon 8)
Hier trouwens ook nog geen plannen voor oud en nieuw ā¦
Ja, die lage zon kan ook zeer vervelend zijn!
Kim, hakkie tak klinkt wel erg onvriendelijk :shifty:
Hier trouwens ook nog niet duidelijk wat we met oud en nieuw willen.
Kerst bij beide ouders, dus ik hoef lekker niet te koken! :dance:
Nu alleen nog bedenken wat we vanavond moeten etenā¦
Jane :hug: :hug:
Kim, jij ook sterkte :hug:
Tierr, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit :-*
Sproet, leuk! Ik ga meteen even kijken, is weer veel te lang geleden, hint hint, vaker fotoās plaatsen dus :mrgreen:
Het autorijden is goed gegaan hoor gisteren, die MG prik zit er weer in.
Gek trouwens, mijn vriend krijgt geen prik omdat C. na 23 nov geboren is.
Toch bizar :roll: tis toch ook een baby tot 6 maanden en nog een kleintje ook. Heb nu de huisarts geprobeerd, maar die zegt een tekort te hebben voor de mensen die hem al mochten hebben en die gaat even overleggen wat nu te doen en of er niet toch een mogelijkheid is dat hij een prik krijgt.
Zou kraambezoek krijgen vanmiddag, maar die hebben afgebeld, jammer, had me op dit bezoek wel verheugd
Miekje bedankt voor het plaatsen van de update :-
meld me weer even, heb even de kans
manlief gaat wat eten halen :drool:
ik zet het hele verhaal onder de spoiler this nogal een onsamenhangend giga verhaal geworden (en dan is die nog kort :shifty: ) :doh: :mrgreen:
het is me meegevallen. maar ik ben goed brak en echt niet lekker.
moest om 7.30 melden en was om 10.30 weer thuis. na de ingreep mocht manlief niet bij mij zijn en ik wilde niet 2 uur op het kamertje zijn zonder hem,was nog aardig verdrietig.
het infuus heb ik in mijn arm gekregen, op mijn hand lag er geen duidelijk bloedvat. ik was erg bang, maar manlief mocht (na wat huil/paniek buien van mij) erbij zijn en ik was daardoor vrij rustig, het deed wat pijn maar minder dan ik me had voorgesteld.
narcose viel me ook 100 procent mee.
ik had mijn ogen dicht gedaan zodat ik niet duizelig zou kunnen worden ofzo. ze gingen het spul erin spuiten en vlak daarvoor zegt iemand, ja dat kan gaan prikken. :doh: :doh: had dat nou niet gezegd!!! :doh:
gelukkig hield ik me ondanks dat vrij rustig en voelde wel in mijn hoofd de narcose en was echt super snel daarna weg.
ik heb nu nog behoorlijk wat pijn, na het wakker worden had ik ook veel krampen en de pijnstilling was voor mij toch echt te weinig. ook werd ik weer onwijs verdrietig en heb nog in mijn uppie liggen huilen, wilde op dat moment niets liever dan manlief zien (2 meiden zijn wel nog even komen kijken en even komen praten :inlove: , daar werd ik dan weer even rustiger van. ik had ook een bloeddruk apparaat aan mijn arm en daar werd ik goed geirriteerd van, hihi. zelfs toen ik nog half wakker was zat ik te klagen dat het niet fijn was en dat die maar weer leeg moest :mrgreen: :mrgreen: )
uiteindelijk ben ik maar gaan zitten (en heb ik maar mijn kussen op schoot gelegd zodat ik daar mijn hoofd op kon leggen :mrgreen: ) omdat ik het zat was en mijn mannetje weer wilde zien :mrgreen:
na nog geen 2 minuten werd mijn bed omhoog gedaan en werd ik naar mijn plekje gereden waar manlief gelukkig ook snel heen kwam :inlove:
helaas moest die weer vrij snel weg, en moest ik alleen eten
toen ik vroeg hoelang het duurde voordat ik weer bij hem mocht zijn, zei ze 2 uur :shock: . nou dat zag ik dus niet zitten en heb het maar even laten weten. 5 min na het eten(wat ik super snel naar binnen heb gewerkt) mocht ik me dus wel al aankleden en daarvoor moest manlief komen want die had de kleertjes :inlove: en toen mocht ik toch al naar huis, hihi :mrgreen:
(daarnaast toen manlief net weg moest gaan, heb ik lekker uitgebreid met het meisje naast me gekletst, denk dat ze dat ook niet helemaal leuk vonden, dat lijkt me nou de reden waarom manlief er niet bij mocht zijn :mrgreen: . misschien is dat de reden waarom ik toch al vrij snel naar huis kon :lol: :mrgreen: )
maargoed ik heb er nog aardig wat last van, weinig bloedverlies :inlove:
maar veel krampen (na wat ibuprofen zakt het goed weg :inlove: ). heb van 11 tot denk 14.00/15.00 uur geslapen , en ben nu nog versuft :doh: hihi
maargoed 6 jan de nacontrole hoop dat alles goed is
verder weet ik niet of ik nu een komende eisprong moet ontwijken of dat het niet uitmaakt :shifty: hoop het laatste
iedereen bedankt voor jullie lieve steun :- :-* :-
en molly lief dat je nog speciaal hier een post achterliet, je bent een schat! :inlove: :-
Wat ontzettend raar dat ze iet gewoon begrijpen dat je op zoān moment je man er gewoon bij MOET hebben :evil: Gelukkig konden jullie snel samen naar huis! Hopelijk kan je straks een beetje slapen
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Goedenavond dames:
Allereerst Jane:
Een hele dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug:
Wat raar dat je man er niet bij mocht zijn, die heb je op dat moment juist heel hard nodig. Gelukkig gaat het nu iets beter met je ā¦
Gister een super dag gehad. Was wel koud maar het zonnetje scheen een beetje en alles was mooi wit van de sneeuw. En⦠het was niet echt druk. We konden bijna overal zo instappen⦠Heb fotoās gemaakt, maar die moet ik nog even op de pc zetten. Droomvlucht, Fata Morgana , Carnaval , Sprookjesbos heb ik allemaal op film gezetā¦
Jane:
Hoe voel je je nu ??? :hug: :hug: :hug:
:lol: :lol: :lol: Het heeft weer gesneeuwd !!! Er ligt hier nu een heel dik pak verse sneeuw !!! ā¦
Eisprong is geweest, we hebben netjes om de dag geklust, dus ben benieuwd hoe het nu gaat lopen ā¦
Ben alleen wel snipverkouden
Ik heb de fotoās van de winter-efteling op de pc staan, die ga ik zo even in het showforum zettenā¦
Daarna gaan we weer naar het nieuwe huis, we gaan behangen ā¦
Dames fijne zondag
:-*
@Chantal:
Een verlaat kerstcadeautje zou wel heel erg leuk zijn :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Iemand erbij voor 2010 :dance: :dance: :dance:
Jer slaap alweer⦠Zijn 1e rit is om 00:20 :shock: Heel het distributie centrum van AH staat op zn kop in deze tijd, het is loeidruk!!
@Heske: hoe laat komt bij jullie de 1e levering in deze tijd?
Jane, fijn dat het achter de rug is meis! :hug:
Vreemd dat het zo is gegaan⦠geen bezoek van je man mogen, pfff :evil: :naughty:
Ik wens je een goed (lichamelijk) herstel toe! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken!
Tijgertje,
Tierrr, bedankt voor het kerstkaartje! :-
Heb je adres nietā¦PBātje???
De rest geef ik ff snel een dikke :- en :hug:
Hier ff snel een berichtje van hierā¦
Heb 2 hele verkouden mannetjes thuisā¦
Tycho aan 2 soorten pufjes en neusspray en Jesse aan de neusspray (maar is ook behoorlijk vol in zijn longetjesā¦hoop dat hij geen pufjes hoeft/moet )
Weinig nachtrust, ben dus moeā¦
We moeten nog een maand aankijken hoe het met Jesse en zijn spugen gaat (bedje op 30 graden zetten en de wagen ed.) en als het niet beter gaat krijgt hij een doorverwijzing naar de KA. Hij spuugt op het moment wel erg veelā¦
Hij heeft ook behoorlijk last van zijn mondje en ik denk dat alles (verkoudheid, meer spugen, onrustig drinken, onrustig zijn) ook daar wel van kan komen. Voel wel bobbels, maar er komt nog steeds niks door.
Hopelijk komt dat snel, hij is zoooo aan het kwijlen en kauwen.
Ook heb ik Jesse sinds vorige week zondag een de fruit.
Hij vond het heeeerlijk! Wij met de camera ervoor, maar hij trok geen gekke gezichtjes. Meneertje vond 3/4 peer niet genoeg :shock:
Al deed 'ie het al jaren! Zijn mondje ging steeds verder open, prachtig! :inlove:
Appel moest 'ie meer aan wennen, hihi! Structuur is iets vaster.
We konden het echt niet langer uit stellen, hij hapt zo.
Vanavond zat ik met Jesse op schoot aan een broodje en was heel even met Tycho bezig. Jesse buigt naar voren en zat op mijn broodje te zuigen, hahaha! Boefje! Hij zag een kans en die nam 'ie meteen!
De BV gaat goed :thumbup: :inlove: Ben er echt heel blij om, maar moet ook zeggen dat ik het ook wel vermoeiend vind :oops: Jesse komt nog altijd om de 3 uur. Merk dat ik er dan soms ff geen zin in heb :oops:
Maar als 'ie eenmaal ligt⦠:inlove: En als het zo goed gaat, dan kan ik ook wel weer genieten! Straks als hij echt iedere dag fruit krijgt met een liga koekje en wat diksap dan scheelt dat ook weer een voeding.
Hier veeeeeeeel sneeuw! Er was in Drachten en Bakkeveen het meest gevallen en ik woon in Drachten dussssā¦
Na de eerste nacht lag er hier al 30 cm! :shock: Aan het einde van de dag 39/40 cm! En vandaag is er wel weer behoorlijk wat bij gekomen!
Tycho vond en vind het werkelijk prachtig! :inlove: We waren de eerste ochtend al vroeg buiten, hahhaaaa! Hij was niet meer te houden! Het was zelfs nog een beetje donker :mrgreen: Skipak aan en snowboots en gaan met die banaan! Prachtige kiekjes gemaakt! Zal eens ff kijken of ik wat kan plaatsen.
Volgende keer ga ik weer op jullie reageren meiden! Ga er nu weer vandoor! Ff lekker bankhangen, kolven en dan
:-*
Smorgens
Het sneeuwt weer hier en ik ben er nu niet blij meer mee
Mijn paard staat al dagen op de box en is helemaal hieper de pieper :doh: Hij is net een heliumballon naast me (ik heb het donderdag geprobeerd) en gaat door roeien en ruiten. Dan staat er 1.72m en 600kg naast je te springen waar je geen controle meer over hebt en eerlijk gezegd vind ik het op dat moment doodeng :silenced:
Ik help nu elke dag op stal (ik ben kapot erna maar het gaat om de dierenā¦) water te geven want de leidingen zijn bevroren. Er gaat per keer 100.000liter water doorheen :shock: En dat 2x per dag.
Hoi meiden!!
Kim ook hier geen plannen.
Ja met kerst wel, 1e dag mijn ouders, 2e dag Jor zijn familie.
He bah werd net gebeld, Emma is logeren maar komt naar huis, heeft een oorontsteking. Liv ook ziek, gaat weer lekker hier :?
KC gelukkig weer helemaal veilig thuis. Hoe is het met jullie mooie meisje?
Memmie, oh wat geweldig, alsof hij al jaren fruit eet! :inlove:
Rot dat ze zo verkouden zijn en weer aan de puf. Hier dus ook :roll:
De R is weer duidelijk in de maand.
Ben erg nieuwsgierig naar je kiekjes! Fijn dat de bv zo goed gaat!
Jane hele dikke knuffel. :hug:
Ik hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt meis.
Kanjer ben je!
Tijger, fijn dat jullie zo een fijne dag hebben gehad. Ga zo snel ff kijken in showforum. Hoe gaat het verder met je?
Tierrr, hele dikke knuffel :hug:
Gaat het weer een beetje?
Sproet, en wat hebben jullie gegeten? :mrgreen:
Hoe is het met alle andere meiden?
@M&J wrote:
Smorgens
Het sneeuwt weer hier en ik ben er nu niet blij meer mee![]()
Mijn paard staat al dagen op de box en is helemaal hieper de pieper :doh: Hij is net een heliumballon naast me (ik heb het donderdag geprobeerd) en gaat door roeien en ruiten. Dan staat er 1.72m en 600kg naast je te springen waar je geen controle meer over hebt en eerlijk gezegd vind ik het op dat moment doodeng :silenced:
Ik help nu elke dag op stal (ik ben kapot erna maar het gaat om de dierenā¦) water te geven want de leidingen zijn bevroren. Er gaat per keer 100.000liter water doorheen :shock: En dat 2x per dag.
Ach jee, kan me voorstellen dat je dat eng vindt. Dat komt zeker omdat hij zijn energie niet kwijt kanā¦
Denk je wel om jezelf? Hoe gaat het verder met je, voel je je wat beter?
Post je snel weer een fototje van je paardje? :inlove:
Hoi meiden,
Hier is inderdaad ook weer sneeuw gevallen. Best leuk, maar die rotzooi erna vind ik altijd zo ellendig.
Memmie, dat lijkt me erg vermoeiend⦠dat Jesse nog iedere drie uur komt. Maar als het zo goed gaat, kan ik me ook voorstellen dat je het er wel voor over hebt. Leuk dat hij lekker aan het fruitsmikkelen is geslagen.
Ik zit op ons meisje te wachten. Ze is niet lekker en heeft gisteren ook nog eens haar prikken gehad. Gisteren heeft ze veel geslapen en maar vier voedingen gehad. Nu ligt ze alweer vanaf zes uur te slapenā¦
Gisterenavond gekolfd en straks de andere kant ook nog maar een keer, anders raakt mijn systeem een beetje in de war vrees ik.
Miekje, we hadden uiteindelijk kip, rijst en boontjes gegeten. Niet heel spectaculair dus maar smaakte goed. Dit weekend was het vooral toastjes en soep met brood, dus dat is natuurlijk niet zo goed. Gisteren asperges (die vindt mijn man zo lekker) en vanavond biefstuk en morgen andijviestamppot⦠haha, ik hoef even niet meer na te denken
Mascha, ik kan me voorstellen dat het eng is als je paard zo hyper is en wild gaat doen. Hopelijk kan ie snel zijn energie weer kwijt.
Jane, hoe is het nu met je?
En Heske, geniet Sterre nog lekker van de sneeuw?
Tijger, gaaf hoor⦠winterefteling.
Ben je ziek geworden of alleen verkouden?
Ik heb dat al een week en ook flink hoofdpijn. Vanmiddag misschien ook maar even een dutje proberen te doen.
Kim, KC⦠hoe is het bij jullie?
Maar ik heb ook kleertjes voor Femke besteld en dan zul je net zien dat de postbode dan komt⦠:naughty:
Nou, ik spring gauw nog even onder de douche en ga dan eens kijken of ons meisje wakker wil worden. Anders wordt het weer niks met de voedingen vandaag vrees ik.
Leuk Sproet, wat en waar heb je besteld?
@Miekje wrote:
Leuk Sproet, wat en waar heb je besteld?
En als het aangekomen is fotoās??? :inlove: :inlove:
Ik heb voor jullie allemaal een kaartje in het showtopic gezet :mrgreen:
Even een :-* voor allemaal! :mrgreen:
Ik ben er weer redelijk.
Heb echt een paar dagen gehad dat ik absoluut mezelf niet wasā¦
Was niet helemaal fit, vrij benauwd door mijn astma en gewoon helemaal mezelf niet. Kon even nergens van genieten, niet van de sneeuw, de gezellige kerstmuziek, de kerstboom⦠ik vroeg me zelfs af waarom ik in vredesnaam zoveel moeite deed om alles zo gezellig te maken voor maar zoān korte periode⦠terwijl ik dat normaal juist prachtig vind allemaal.
En ik kon huilen om niks en boos worden om alles. En dan vervolgens ook weer boos worden op mezelf omdat ik zelf ook wel zag dat ik zo vreselijk onredelijk was⦠echt niks aan. Op een gegeven moment was ik zelfs zo overstuur dat ik ervan moest overgeven⦠:shock: Nou, dat had ik werkelijk nog nooit gehad⦠ik werd er gewoon bang van, echt eng als je zo jezelf niet bentā¦
Maargoed, dus maar ff rustig aan gedaan, iedereen in zijn sop laten gaarkoken, mensen ook maar gewoon verteld dat ik ff mezelf niet was⦠en dan toch maar proberen weer even een knop om te zetten⦠en gelukkig is dat redelijk gelukt en ben ik nu weer redelijk stabiel en kan ik ook weer genieten van de sneeuw, de kerstmuziek, de gezelligheid in huis en de onverwachte vrije dagen omdat ik door de sneeuwval niet naar mijn werk hoefde gister en vandaag! :mrgreen:
Maar waar dit nou allemaal op sloeg? :think:
Nouja⦠meiden⦠fijne dagen!! :lol:
M.arijke: hopelijk kan je de aankomende dagen toch overal van genieten en ben je snel weer helemaal jezelf! :hug: :hug:
Met mijn astma gaat het juist beter met dit weer :think: