Jane, moeilijk om te zien denk ik he :hug: :hug: :hug: En jeetje, morgen dus al curettage… Wel fijn dat je dan een beetje weet waar je aan toe bent. Alvast heel veel sterkte lieverd :hug: (welke gyn had je nu eigenlijk? Weet dat Vosmar vaak echospreekuur heeft op woensdag, dus hoop dat je haar had, da’s zo’n lief mens :thumbup: )
KC, klinkt alsof jullie volop genieten van jullie mooie meisje! :inlove:
Tijger, jammer dat je vriend niet echt mee wil werken wat die afspraak bij de ha betreft
Leuk he, die sneeuw! Net ff wat foto’s in het sf geplaatst, van Sterre in de sneeuw. Ze heeft een mini-sneeuwpop gemaakt :mrgreen: , voor een grotere had ze geen geduld :inlove:
Verder weinig spannends te melden… Paar nachten erg slecht geslapen (dankzij dochterlief :roll: ), dus ben erg duf vandaag… Vanmiddag is Tjip vrij, dus dan kan ik wel ff wat bijslapen, hoop ik…
xHeske
Ja, wat een sneeuw he? Hier ligt wel een pak van 20 cm!! :lol:
En normaal ben ik altijd helemaal weg van sneeuw, alleen nu kan ik er niet echt van genieten… vanochtend bij de gyn geweest en die wil me niet meer helpen. Mijn lichaam heeft bewezen het zelf te kunnen, dus moet ik het ook maar zelf doen. Sja, aan de ene kant zit ik natuurlijk ook niet te wachten op medicatie enzo, maar aan de andere kant weet je dan wel zeker dat je kansen groter zijn… ik heb gewoon zo weinig zin in weer maanden temperaturen, ovu-testen, om de dag klussen en al dat soort ongein… :?
Nouja, ik hoop dat het meevalt en dat mijn lichaam het na de zwangerschap gewoon goed en regelmatig oppakt!
Tierrr :shock: , dat méén je niet! Jemig, dat moet een enorme tegenvaller zijn :hug: Ja, je lichaam heeft bewezen het zelf te kunnen, maar je lichaam heeft ook bewezen dat het best wel lang kan duren. Meis, ik hoop echt heelheelheel erg dat je die hele gyn ook gewoon niet meer nodig hebt, en dat je volgende maand met een positieve test het nieuwe jaar ingaat
@Ke wrote:
Meis, ik hoop echt heelheelheel erg dat je die hele gyn ook gewoon niet meer nodig hebt, en dat je volgende maand met een positieve test het nieuwe jaar ingaat![]()
![]()
![]()
Ik hoop met je mee!!

Ik ga in ieder geval maar weer lekker obsessief temperaturen, slijm controleren en ovu-testjes gebruiken… o ja, en lekker om de dag klussen… joepie!

Nouja, ik heb ook wel besloten om het 3 of 4 maanden te geven en anders gewoon weer een afspraak te maken bij een andere gyn die ik al eerder heb gehad ivm vruchtbaarheidsproblemen. Tenzij ik zeker weet dat mijn ei niet of veel te laat (na dag 25, ik zit nu op dag 9) komt, dan maak ik gewoon direct weer een afspraak. Sja, ik ben misschien ongeduldig, maar al dat gedoe wat bij het afwachten komt kijken heb ik gewoon geen zin meer in, dan liever de mmm.
Heske, klopt ik had vosmar.
ze was erg lief en goed. ben blij dat ik bij haar zo snel terecht kon, zij heeft er ook voor gezorgd dat ik morgen al curretage heb, ze zei al dat ze voor mij liever had dat het er niet vanzelf uit kwam omdat het gigabuikpijn moest komen en best al groot was
maar daaruit kon ik nog niet halen dat ze graag met spoed die curretage wilde inplannen, ze liet het kindje wel nog even goed zien, dus heb nog even laatste blikken kunnen werpen op ons kindje :inlove:
inderdaad behoorlijke plak sneeuw buiten :inlove:
lekker als je binnen zit :mrgreen:
tijger wat spannend
he tier bah wat balen zeg! :hug: hopelijk pakt je lichaam het inderdaad meteen op en ben je binnen nu en super snel zwanger
:-*
Tierrr:
Wat raar de gyn je niet verder wilt helpen…
Aan de ene kant wel gelijk dat je lichaam het zelf kan, maar wat als je weer zo lang moet wachten. Ik zou het heel even aankijken en duurt het voor jou gevoel te lang, dan zou ik naar een andere gyn gaan.
Mijn vriend zegt dat hij nog geen tijd heeft om een afspraak te maken, maar hij wil het wel graag ( een kindje dan he). Hij baalt er ook van dat het probleem tot nu toe bij hem ligt. Ik ga proberen om voor volgende een afspraak te maken en dan moet hij maar gewoon mee…
Winterefteling is zeker leuk. Ben er vorig jaar geweest met een neefje en nu ga ik met mijn nicht, dus is iets gezelliger…
:shock: Zooo lekker dan Tierrr. En daar sta je dan. Wat enorm balen.
Ik blijf hopen dat het snel raak is natuurlijk en niet nodig, maar goed dat je evt naar een ander zou willen gaan.
Jane, sterkte morgen.
Ik heb inderdaad begrepen dat afwachten niet altijd zo prettig is als het kindje al wat groter is. Heel veel :-* voor morgen alvast. Pfoe, het wordt geen prettig dagje voor je. Ik hoop dat het allemaal mee valt, ook de narcose.
Heel stom, maar bij mezelf is de datum van mijn curettage definitief mijn geheugen in gegaan en niet de datum dat we erachter kwamen dat ons kindje er al eerder mee gestopt was. Toen ik nog zwanger was en bij de gyn moest zijn en in de wachtruimte aan het wachten was, zo vaak zag je ook de mensen die van de gyn naar anaesthesie en bloedprikken werden doorgestuurd. De herkenning van de papieren en looprichting…Of slechts de blik in de ogen. Ik zat soms met plaatsvervangende tranen in mijn ogen, wist heel goed wat die mensen gingen doen Zat ik daar met mijn dikke buik die je op dat soort momenten toch even liever wilt verstoppen voor ze.
Hopelijk wordt 2010 jullie jaar Jane :-*
Ik moet straks de 2e MG prik halen. Voor het eerst autorijden door de sneeuw :shifty: Mijn vriend is nu de auto aan het krabben, schatje is het he.
Tijgertje, wat balen dat hij zo weinig initiatief neemt.
Misschien een goed voornemen om 2010 mee in te gaan?
Zijn jullie (en jullie partners) allemaal veilig thuis gekomen?
Jer was gelukkig vrij vandaag maar moet vannacht om 04:00 alweer beginnen… Ik moet zeggen ik vind het best eng. Hij zit weer 13uur op de weg morgen :?
@M&J wrote:
Zijn jullie (en jullie partners) allemaal veilig thuis gekomen?
Jer was gelukkig vrij vandaag maar moet vannacht om 04:00 alweer beginnen… Ik moet zeggen ik vind het best eng. Hij zit weer 13uur op de weg morgen :?
ik heb hem maar opgehaald :mrgreen:
maar ik vond het onwijs eng :mrgreen:
maar we zijn beide heel thuis aangekomen :lol: :mrgreen:
morgenochtend is het zover, ik ben giga nerveus, voel me gewoon een vrak, de krampen zijn heel erg geworden, heb maar een ibuprofen600 genomen en zie giga op tegen morgen

pff

Mascha:
We waren allebei veilig thuis gekomen…
KC;
Ik hoop ook dat dat een goed voornemen wordt voor 2010.
Meewerken met elkaar als we graag iets willen…
Jane:
Heel heel veel sterkte vandaag , ik denk aan je ! :hug: :hug:
Tas staat ingepakt , zo de auto schoonmaken, hond bij mams brengen, nichtje ophalen en gaan , op weg naar de Efteling. Vind het wel eng om te gaan rijden , het heeft hier weer gesneeuwd en ik krijg Raim zijn auto mee. Grote jeep met automaat. Met sneeuw kan je beter een schakelauto hebben. Maar ja we proberen er het beste van te maken en plezier gaan we toch beleven in de Efteling
Hoi meiden!
Ik was gister bezig met een berichtje, maar toen ging de telefoon, heb een uur aan de tel gehangen :mrgreen: en toen moest ik alweer rennen om Wout naar de psz te brengen.
Jane heeft gevraagd of ik jullie op de hoogte wil houden van vandaag, dus dat ga ik doen.
heel veel sterkte Jane, je leest het niet meer, maar ik zet t toch neer
Super weekend gehad. We waren vrijdag in duitsland en zijn maandag avond terug gekomen.
Liv deed het geweldig. Zo een makkelijke meid is het :inlove:
Dinsdag weer gewoon werken, s avonds borrel, woensdag weer werken, s avonds Emma haar kerst.
Meid mocht zingen op het podium. Daar stond ze dan met dr 4 jaar. :inlove: Ikke trots natuurlijk!
Gister weer een rendagje en savonds kerstborrel op het werk en nu lekker vakantie! Emma is een half dagje naar school en dan heeft ze ook vakantie.
Ik ga even bijlezen
@Ke wrote:
Leuk he, die sneeuw! Net ff wat foto’s in het sf geplaatst, van Sterre in de sneeuw. Ze heeft een mini-sneeuwpop gemaakt :mrgreen: , voor een grotere had ze geen geduld :inlove:
Verder weinig spannends te melden… Paar nachten erg slecht geslapen (dankzij dochterlief :roll: ), dus ben erg duf vandaag… Vanmiddag is Tjip vrij, dus dan kan ik wel ff wat bijslapen, hoop ik…
xHeske
Men Heske wat ga je snel! Alweer bijna 30 weken!!
Hoe gaat het met je? Heb je nog bij kunnen slapen?
Ga zo ff snel kijken in showforum naar je mooie dochter :inlove:
Tijger, heeeeeeeeeel erg veel plezier vandaag!
Tierrr, wat jammer dat de gyn je niet langer wil/kan/mag begeleiden. Ja je lijf kan het maar het zou fijn zijn als je de eerste tijd gewoon onder controle kon blijven.
Hoe gaat het nu met je? Trek je het allemaal een beetje?
Nog erg druk op je werk?
Kim, hoe gaat het met jou meis? Heb je nog wat gehoord verder?
Hoe gaat het met Casper?
Wat gaan jullie doen met kerst en oud en nieuw?
Masch, hier ook veilig aangekomen en thuisgekomen. Heeft Jerry erg last van het weer?
Ik vind het doodeng. Moet straks Emma weer ophalen, zit je toch met 3 kids in de auto. Griezelig hoor
KC wat kun je je dan machteloos voelen he als ze zo huilen :hug: Wat goed dat ze boven haar geboortegewicht is!

Hihihi :mrgreen: Livia zit bij mij op schoot en ik zit te typen, ik denk wat hangt ze nou raar… is ze in slaap gevallen :inlove:
Memmie, hoe is het met jou meis? En met je heeeeeeeerlijke mannen.
En hoe staat het met het werk zoeken en het huis?
Oh ja Tijger, ik zou ook gewoon een afspraak maken hoor en hem dan gewoon meetrekken. Je bent al lang aan het proberen en dan is het wel zo fijn om zo snel mogelijk die afspraak te hebben toch?
Hoe is het met alle andere meiden? Sneeuwpoppen aan ut maken? :mrgreen:
Tijger… veel plezier vandaag in de Winterefteling.
Zo leuk om daar heen te gaan als er ook daadwerkelijk sneeuw ligt :lol:
Jane, hopelijk valt het een beetje mee vandaag.
Ik ben nog steeds niet fit. Mijn hoofd doet gewoon niet mee. Dus ben weer veroordeeld tot hangdagen…
Vanmiddag komen mijn ouders, dus dat is wel weer even gezellig!
breek in
lieve jane,heel veel sterkte vandaag :hug: …ik hoop dat de narcose meevalt .
Ik denk aan je,liefs,molly
breek uit
Shit sorry Sproet, vergat helemaal om op jou te reageren!! :oops:
Ik wilde vragen hoe het met je ging en of je gister nog bij hebt kunnen slapen…
Veel plezier vanmiddag.
Update Jane:
Ze heeft veel pijn, werd huilend wakker Is nu weer thuis, haar man is bij haar. Ze moest eigenlijk nog 2 uur blijven, maar haar man mocht niet eens bij haar op de kamer blijven, dus wilde ze naar huis.
Logisch je hebt je man toch nodig dan? belachelijk…
Ze ligt nu lekker in haar eigen bed.
Aaah Jane…
:hug:
Miekje, ik heb gisteren nog even met Femke op 1 oor gelegen van 16.00 - 17.30 uur. Was ook echt even nodig.
Hmm… heb haar wakker weggelegd, maar dat gaat 'm niet worden
Goed om even te gaan liggen!
Post je snel weer foto’s van je mooie meid?
Ik moet Em ophalen met de auto maar durf niet :roll:
Morguhhhh!
Jane… het zit er weer op lieverd… :hug:
Dikke knuffel voor jou! Heel veel sterke!
En belachelijk dat je man niet mocht blijven, bah zeg! :x :hug:
Sproetje, beterschap meis… :hug:
Hopelijk voel je je snel weer wat beterderderder…
Tijgertje, veel plezier vandaag, het is prachtig weer, mooier kun je niet hebben denk ik! :dance:
Miekje, nog geen plannen voor Oud en Nieuw… :shifty:
Heb nog niemand kunnen verblijden met onze aanwezigheid! :roll: :mrgreen:
En hoe het gaat… ach het gaat een tijd duren voor ik helemaal op de medicijnen ben ingesteld. Tot die tijd blijf ik me knap waardeloos voelen. Half januari bij de internist komen en die gaat verder onderzoek doen. Scan of echo en dan kijken wat voor behandeling verder.
Olov heeft lekker vrij 2 weken, dus dat is fijn!
Minder fijn is dat hij hakkie takkie gaat doen straks (zo noemen ze het bij de sept. mama’s :shifty: ), hier dus geen kindjes meer… Voelt toch wel even raar hoor! :roll:
Ik ga even koffie drinken en dan zo met manlief naar het zh… wish me luck (ik ben zenuwachtiger dan hij :shifty: :shifty: :shifty: )
Dikke kus voor allemaal! Geniet van deze mooie, zonnige witte dag (en dan maar even niet denken aan het geglij en geglibber over de weg met de auto)
Even alleen een reactie op Jane, want ik voel me zelf de afgelopen 2 dagen helemaal niet goed…
Jane, meissie, het zit er weer op! :hug:
Ik hoop dat het infuus en de narcose je mee zijn gevallen…
Wel ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt… gek ook wel, want in principe zou de pijnstilling van de narcose zijn werk nog moeten doen… :think:
Maar het raarst vind ik nog wel dat je man niet bij je mocht blijven… waar slaat dat nou weer op? :shock: :evil: Juist bij zo’n operatie heb je de steun van je man toch nodig? Echt belachelijk dit!! Bezoektijden ok, maar kom op, je kan in dergelijke gevallen tochzeker wel een uitzondering maken? In het MCL waren ze juist heel erg lief en meelevend wat dat betreft…
Nou ja, je bent nu lekker thuis in je eigen bedje en je kunt beginnen aan de verwerking… heel veel sterkte en ik hoop dat je er lichamelijk gezien snel bovenop bent!! :-* :hug: