*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Jane :hug: :-*

Eh… Jane… wil je even niet zo gek doen :wink: (die laatste zinnen)? Gekkie, je hoeft echt niet op iedereen te reageren nu.

Je mag aan jezelf denken. En wij zijn er om je te troosten waar we kunnen.

Het is gewoon verdrietig, en zoals ik vanmorgen ook zei: sta jezelf toe dat je verdrietig MAG zijn!

Als het verdriet over een tijdje een plekje heeft gekregen, dan reageer je vanzelf wel weer hoor! Iedereen heeft er begrip voor (denk ik zo)!

Bij mij begon het ook eerst met oud bloed en krampen. Pas net voordat het een mk werd, kwam pas het rode bloed. Dat je hier en daar al krampen en oud bloed hebt, is denk ik al een positief teken dat het misschien wel vanzelf komt.

Goed dat je een grens hebt gesteld om het voor Kerst ‘kwijt’ te zijn.

Doe rustig aan meis… en maak je niet druk om onbelangrijke dingen zoals hier reageren op iedereen!

Liefs en een :hug:

@Kim3e wrote:

Tierrr, vind je het zelf stom of gek dat je moet huilen bij het horen dat iemand zwanger is, terwijl jij net je twee kleintjes verloren bent, na zo lang wachten?

Mjah, ik weet het niet… ik ben het van mezelf niet gewend, zeg maar…

Ik ben normaal vrij nuchter en kan dingen meestal wel aardig relativeren enzo… en zomaar in huilen uitbarsten als je een foto ziet van een kindje met een slap met ‘Hieperdepiep, ik word grote broer’ ben ik niet van mezelf gewend. Maar zo gek zal het inderdaad niet zijn… het is ook niet niks natuurlijk… en ook wat betreft mijn werk is een boel onzeker, dus dat geeft natuurlijk ook weer spanning…

Nouja… in elk geval fijn dat ik het hier kwijt kan.

En ik vind het zo lief hoe jij en sommige andere meiden altijd reageren… :-

Ik heb sinds gister trouwens af en toe heel pijnlijke steken in mijn buik en ik weet niet zo goed wat dat nou is… of dat met mijn baarmoeder te maken heeft of misschien heel ergens anders mee… :think: nouja, donderdag maar ff vragen aan de gyn, want dan heb ik een afspraak staan…

Jane, :hug: , ik pm je zo ff terug!! :-

En om toch een beetje wat vrolijkheid het topic in te brengen… ik heb mijn kerstpakket gekregen! Straks als mijn man er is gaan we hem uitpakken. Ben benieuwd!! Hebben jullie ook kerstpakketen?

Tierrr, een mk maakt een ander mens van je, deels door verdriet, maar vergeet niet dat hormonen ook een grote rol spelen! :hug:

Het komt goed lieverd, echt! :-*

Hier geen kerstpakket omdat ik nog steeds niet werk! :wink: En manlief verstrekt geen kerstpakket!

Maarja, ik doe kerstinkopen, doe ik het gewoon van ZIJN rekening, heb ik ook een kerstpakket! :mrgreen:

update: net voor het eerst wat roze gedruppeld :dance: :smiley:

nu doorzetten! :mrgreen: :pray: :pray:

:pray: :hug:

Tierr, nuchter of niet, zo direct geconfronteerd worden met babies kan zo’n pijn doen.

Ik zag opeens overal babies en zwangere vrouwen, voorheen vond ik dat nooit zo boeiend, maar toen ik zelf een MA gehad had was dat me gewoon teveel. Je wilt zo graag…maar je droom ligt in duigen.

:-* :-* hopelijk komt je droom weer snel dichterbij.

Jane, zou het dan komen? ik hoop het voor je. Sterkte :hug:

Jane… heeft het doorgezet?

Ik had ook wat dagen roze/rood verlies. Na een paar dagen kwam het toen los. Het klinkt dus “hoopvol” (je begrijpt wel wat ik bedoel).

Sterkte meis! :-*

Hoi meiden,

Ik ben er weer na het weekendje weg. Gister pas erg laat thuis (10 uur en toen nog eten :roll: ) en vandaag werken.

Kom even zwaaien en kusjes strooien en ben na het eten en als de kids op bed liggen er weer.

Jane, ook hier nogmaals extra dikke knuffel en kus. Ik vind het echt heel naar… :cry:

ja sproet het klinkt hoopvol :dance: :smiley:

even een update want:

mijn lichaam is in ieder geval druk bezig.

heel de dag al krampen, begon met vage krampen, voelde wel als krampen maar niet zoals ik ze ken, heel de dag roze verlies gehad en bij plasbezoekjes donkerrood met van dat slijm heel donkerrood telkens.

en nu blijft het ook maar donkerrood verliezen, eigenlijk zowat de hele dag, niet als ik loop ofzo dan komt het haast niet :doh:

maar krampen blijven, ze zijn nu weer zoals bekend :dance:

ben trots op mijn lichaam als straks blijkt dat alles weg is en het zelf gedaan heeft :shock:

dus het blijft spannend.

morgen gesprek met de gyn. ben benieuwd wat zij te zeggen heeft.

Jane nog even een hele dikke knuf voor morgen :hug: :hug: :hug: :hug:

Hopelijk komt het toch nog vanzelf :pray: je lichaam is op de goede weg :hug:

Jane, hoe is je nacht gegaan?

Hier nog steeds niet fit en gisteren is het niet gelukt om overdag nog eventjes te slapen. Femke ligt nu op een oor, maar over een uur heeft ze waarschijnlijk weer honger. Dus dan blijf ik maar op. Misschien lukt het vanmiddag. Beetje bijtanken…

Jane, ik denk ook aan je! :hug:

Sproetje, :hug: hopelijk lukt het vandaag om even bij te tanken! Belangrijk hoor! :thumbup:

Tiertje, hoe gaat het met jou? :hug:

Miekje, hoe was je weekendje Duitsland?

M&J, ik ga je vandaag nog even terugpb-en! :wink:

Memmie, hoe gaat het met je mannen? En met jou?

KC, hoe gaat het met je mooie meisje? Doet C.élia het goed? Meer spam is toegestaan hoor! :angel: :inlove:

Geldt overigens ook voor de andere mama’s! :dance:

Hoe gaat het met de andere meiden?

Jane, hoe gaat het nu met je? :-

Miekje, wat het leuk in Duitsland?

Sproet, neem je rust, lekker je bed in duiken als Femke slaapt.

Kim, :-
voor jou als lieve trouwe meelezer met altijd interesse in iedereen.

Met C.élia gaat het goed. Gisteren is er iemand van het cb geweest en woog ze 2080 gram, boven haar geboortegewicht dus. Ze heeft nog altijd moeite met haar temperatuur, dus we blijven trouw kruiken vullen en temperaturen. Verder drinkt ze uitstekend, ze zit nu op 55 ml per fles, 8 voedingen per dag. Ze spuugt nog wel af en toe wat helaas, waarschijnlijk omdat ze zo snel drinkt. We moeten steeds die fles eruit trekken tussendoor omdat hij anders in 3 minuten leeg is. We vergelijken haar vaak met een hondje met baknijd, zo gefocust is ze op eten. Ze ligt echt met gebalde vuistjes te drinken en als de fles eruit is gaat ze jengelen en heel wild met haar handjes slaan en probeert ze haar mondje te vinden. Echt sneu om te zien.

Gisteravond heeft de het grootste deel van de avond liggen huilen :cry: , wat kun je je dan machteloos voelen zeg.

En vandaag hebben we lekker een dagje met zijn 3-en. Papa slaapt nog, maar ga ik zo uit bed schoppen 8), hij is ook kapot van de nachtvoedingen dus wat uitslapen had hij wel verdiend. En straks gaan we haar lekker in bad doen, wordt leuk, de eerste keer helemaal zelf een badje maken :shifty:

het kindje is niet met 9 weken en 3 dagen gestorven, maar een week later, 10 weken en 2 dagen, we hebben het nog heel goed kunnen zien, was erg mooi om te zien, met beetjes en armpjes en zonder kloppend hartje :frowning: wel weer jammer :stuck_out_tongue: maarja die verwachting hadden we al niet hihi.

anyhooowww vrijdag de curretage :shock: :shock: :shock: :cry:

Jane: :cry: :hug: :cry:

Heb je voor jezelf ook nog een printje meegekregen van echo?

Hoe is het nu met kramp? :hug: :hug: :hug:

Een kaarsje voor jullie kleintje :: :kaars: ::

nee helaas niet :frowning:

Aaahhhhhhh Jane… :frowning: :frowning: :frowning: :cry:

Fijn dat er zekerheid is dat er vrijdag een volgende stap genomen wordt.

Zal wel heel confronterend zijn om je kleintje op de echo te zien zonder kloppend hartje :frowning: :hug:

Sterkte lieverd!

Jane hele dikke knuffel voor jou, zal wel heel moeilijk geweest zijn om je kleintje te zien…

Heel veel sterkte morgen…

KC:

Goed dat jullie meisje het zo goed doet !!!

Hier gaat het wel, krampjes , dus ik denk dat de eisprong is geweest. We hebben om de dag geklust, dus wie weet… Durf er alleen bijna niet meer op te hopen.

Mijn vriend is ook zo eigenwijs en wil nog steeds geen afspraak maken bij de huisarts voor een gesprek over hoe nu verder met zijn zwemmertjes :?

Vanmorgen een verrassing toen de gordijnen open gingen, alles wit, dat wordt een lekker ritje naar het werk… :?

Heb wel zin in morgen , ga met mijn nichtje naar winter erfteling :dance:

@tijgertje1982 wrote:

Mijn vriend is ook zo eigenwijs en wil nog steeds geen afspraak maken bij de huisarts voor een gesprek over hoe nu verder met zijn zwemmertjes :?

Eeuh... waarom niet?? :think: :naughty:

Tijger, winterefteling is leuk!! :mrgreen:

En idd, sneeuw!! :lol:
Hoop alleen dat we er op de weg niet veel last van hebben, want mijn man moet op sollicitatiegesprek en ik naar de gyn... :roll:

Jane, hoe gaat ie? :hug:
Als ik straks weer thuis ben stuur ik je een pb! :-*