*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Waarom gebeurt dat nou steeds weer :cry: ??

Ik las in een ander topic dat het hartje een paar dagen na de eerste echo gestopt is. Bij Tierr was dat ook zo en bij mij ook. En dan met 12 weken erachter komen dat het niet goed meer zit…Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he :cry: Sterkte meis :hug: :hug: En laat die tranen maar lekker komen hoor

Wil je het afwachten of zit je te denken aan curettage?

Tierrr :hug:

liefst wacht ik het af.

ik kan slecht tot niet tegen de narcose :sick:

maar ergens wil ik wel zo snel mogelijk verder, voor mij staat de wereld nu stil :?

:kaars: :**: :kaars:

Lieve Jane… ik heb zo met je te doen meis… :hug:

Bij mij heeft het beide keren ongeveer een week geduurd tot de mk vanzelf kwam. Ik kon ook nog kiezen voor pillen, maar er werd bijgezegd dat ā€œallesā€ in stukken eruit komt, met een risico dat niet alles loskomt en er alsnog een curretage moet plaatsvinden. En ik wilde het dus in zijn geheel eruit, zodat ik het kon begraven. Dit gaf gewoon een goed gevoel voor mij. Maar ieder doet wat ze zelf het prettigste vindt natuurlijk. Ik hoop voor je dat het uit zichzelf komt… want dat is wat jij wilt toch? :hug:

Dikke :hug: voor jou! :hug:

Jane :hug: :hug: :hug: Hoe is het nu? Heb je al het gevoel dat er iets gebeurt? Ik hoop ook voor je dat het vanzelf komt hoor meis :hug: :hug: :hug: Heb je vannacht een beetje geslapen, of weer niet? Toen Lente* was overleden heb ik een tijdje Valdispert Nacht gebruikt. Niet dat je daar nu meteen als een blok van in slaap valt, maar als ik dan wakker werd, dan was ik wat rustiger, niet dat paniekgevoel… Het is gewoon homeopatisch, dus als je slecht blijft slapen is het misschien het proberen waard…

Tierrr, hoop dat je ongi snel voorbij is, dan kun je weer je blik vooruit richten en heel hard gaan hopen voor de volgende ronde meis :hug: :hug: :hug:

Oh, en Memmie, ik ben niet weg hoor, dat was Miekje :wink: Maar ik hoop evengoed op een fijn weekend :wink: :lol:

KC, hoe is het met je kleine meisje???

Jane :

Hoe is het nu met je nu ??

:hug: :hug: :hug:

Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf af stoot en dat het niet te lang duurt (komt misschien beetje raar over zo om het op te schrijven, maar bedoel dat je dan niet met pillen of curretage aan de gang hoeft)

Verder wens ik iedereen een fijn weekend !!

We gaan weer naar het nieuwe huis…

:-*

't lijkt met de dag slechter te gaan.

alles lijkt voor mij stil te staan en hierom te draaien.

iedere dag blijfik huilen en voel me gigantisch k**t.

ik wil echt niet langer dan een dag wachten tot het afkomt ik wil gewoon verder. maar ben steeds banger dat dei curretage voor mij even de enige oplossing is.

af en toe voel ik wel wat krampen, gistermiddag nog best hevige maar die zakken dan weer vrij snel weg :cry:

ik kan het gewoon niet aan :cry:

ik zie gigantisch op tegen die curretage vanwege de narcose, ik heb dat vaker gehad en werd daar altijd goed ziek van :sick:

@Jane: ik weet even niets te zeggen maar wilde je een enorme knuffel geven! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jane, er zijn geen woorden die ik kan uiten die je kunnen troosten helaas, anders had ik ze zeker neergezet. Wil alleen even laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef en ik begrijp hoe je je voelt :hug: :hug: :-* :-*

als jullie maar keihard duimen dat het doorzet. :-

net ietsiepietsie bloed gevonden en het geeft zoveel hoop dat ik er verdrietig van wordt, ik wil het zo graag afsluiten en hoop zoooo dat het dit weekend komt zodat ik op het werk niet in problemen kom :roll:

maargoed ik zit dus hier met hoop dat het doorzet en alles los laat zodat we het geheel kunnen afsluietn en dus hopelijk ook sneller weer kans maken :pray:

was weer even een super-ego update, voel me daar ook telkens k
t om , alleen maar nieuws over mezelf en this neit eens leuk nieuws :evil:

voor jullie allen dikke :-*

Je moet je niet schuldig voelen lieverd, het is hartstikke logisch dat je aan niks anders kunt denken dan aan wat jullie nu overkomt… het is ook vreselijk… ik hoop heel hard voor je dat het allemaal uit zichzelf loskomt!! En liefst vannacht nog!! Ik denk dat het positief is dat je krampen en wat bloed hebt… misschien zit het eraan te komen… Sterkte meid!!

Je hoeft jezelf absoluut niet schuldig te voelen :hug: :hug: :hug:

Ook in niet zo leuke situaties zijn we er voor elkaar hier :-* :hug: :hug: :hug:

Morgen meiden,

Jane. hoe is het nu ? Heb je nog meer bloed verloren vannacht ?

In ieder geval leef ik met je mee, ik denk aan je , dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Morguh,

gisteren niets meer :cry:

vanochtend oudbloed bij afvegen :pray: :pray:

Jane… :hug: Ik hoop zo voor je dat het snel door gaat zetten :pray:

Ik denk aan je, meissie…

En voel je aub absoluut niet schuldig! Het is ook verschrikkelijk om dit mee te moeten maken :frowning: Aan je droom/wens komt zo abrupt een einde… Zodra je een positieve test hebt denk je al aan dat/een mini mensje… Je bent een kindje verloren ook al was het nog maar piep klein!

Oeps…foutje! Dan was dat voor Miekje bedoeld :mrgreen:

Maar ik wens jou net zo’n mooi weekend toe hoor! :wink:

Tierrr, hoe is het met jou? :hug:

Ik kom even langswaaien om jullie even een :hug: te geven, maar in het bijzonder even voor Jane en Tierrr natuurlijk!

Ik denk aan jullie! :hug:

Jane… ik weet zo goed hoe het voelt, maar toch weet ik even weinig te zeggen… Ik hoop dat het nu snel voor je door gaat zetten! :pray:

Sterkte lieverd!

Liefs, Kim

Lief Kim! :-

Ik kreeg net te horen dat er wéér een collega zwanger is en ik begon gewoon te janken… stom he? :?

Jane, hoe gaat ie nu met je? Nog weer bloed verloren? Al iets besloten? :-
:hug: :hug: :hug:

Jane en Tierrr

voor jullie allebei even een dikke knuffel

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik heb net de lijstjes aangepast en geplaatst.

Als er nog iets veranderd moet worden, laat het me weten en dan probeer ik het zo snel mogelijk te regelen. Ik moet dit alleen op mijn oude laptop doen en die is zo traag. Op mijn nieuwe zit namelijk nog geen power point, maar het komt allemaal goed…

Tierrr, vind je het zelf stom of gek dat je moet huilen bij het horen dat iemand zwanger is, terwijl jij net je twee kleintjes verloren bent, na zo lang wachten?

Ik vind het dus niet stom, het is een heel normale reactie. Je kunt je gevoel niet zomaar uitschakelen.

In feite zit je in een rouwproces nu. Je moet afscheid nemen van die twee kleine vruchtjes in je buik. Ze waren nog zo klein, maar je droom was zo groot.

Je was zwanger, en al telde het kleintje in je buik nog maar enkele cm, toch had je het in gedachten al in je armen. En het heeft gewoon tijd nodig om afscheid te nemen van die droom, dat beeld.

Voor de een duurt het langer om afscheid te nemen dan bij een ander, iedereen doet het op zijn eigen manier. Neem er de tijd voor en sta jezelf toe om verdriet te hebben.

Ik heb voor mezelf alle keren gemerkt dat het helpt als je snel weer zwanger bent, het helpt verwerken en je blik op vooruit te zetten.

Ik hoop echt ontzettend hard dat jullie snel zwanger mogen zijn en dat het verdriet dan een plekje krijgt! :pray:

He meiden,

het leek weer even rustig in het koppie.

gisteren weinig huilbuien gehad.

helaas ook weinig bloed.

smiddags wat oudbloed bij afvegen en vanochtend ook.

zoals ik met mezelf had afgesproken heb ik een afspraak gemaakt met de gyn. helaas kon mijn eigen gyn niet dus heb een andere. Maar a.s. woensdag zien we waarschijnlijk het kindje voor het laatst want ze maken nog even een echo en meteen een gesprek.

over mijn keuze, ja dat is nog lastig, ik weet gewoon niet wat ik wil, ja ik weet het wel, kindje moet er NU uit! zucht

maar curretage vind ik eng ook al proberen meiden me gerust te stellen dat de narcose verbeterd is :-* ,heb ik er een behoorlijke trauma aan overgehouden.

Daarnaast wil ik het kindje wel graag nog kwijt voor kerst, het duurt gewoon veels te lang! :cry: Ik wil graag verder en lijk daar vrede mee te hebben.

Het vanzelf komen duurt me dus te lang, ondanks dat ik vaak krampen heb en soms best heftige. Er komt gewoon geen bloed mee en dan schiet het ook niet op :cry:

conclusie ik heb dus nog geen keuze gemaakt. ik denk wel dat ik voor mezelf beetje een max heb en dat is dat ik toch uiterlijk volgende week de curretage wil als laatste optie. maar ben bang dat 't helaas wel zolang gaat wachten :cry:

volgens mij klopt mijn verhaal niet echt, of loopt het niet aaneen maarja dat zullen de emoties wel zijn :roll:

maar ben wel blij dat ik nu een afspraak heb staan met de gyn.

ik hoop dat deze mij dingen wat beter op een rijtje kan zetten.

ik ben nog behoorlijk droevig en ik leef nog steeds in een eigen wereldje waar ik graag uit wil. met vooruit kijken dat ik toch weer zwanger ben voel ik me goed en voel daarbij geen verdriet, maar het wachten zal toch andere emoties losmaken :doh:

zo dat was weer even mijn klaagzang :-

wil nog even zeggen dat ik niet vind dat ik zo met mezelf bezig moet zijn.

tuurlijk is dit verschrikkelijk, maar ook jullie hebben dingtjes die misschien minder erg, net zo erg of zelfs erger zijn en vind dat ik ook daar meer op zou moeten reageren. helaas lukt het me gewoon niet, al lees ik wel gewoon mee, maar het reageren vind ik soms wat moeilijk (moe, uitgeput) dus nog even voor jullie een dikke :hug: en :-