Bij mij kwam het toen precies op de dag dat ik twaalf weken zou zijn geweest. Dat was ook ongeveer de termijn die ik wilde wachten. En de vk wilde anders ook dat ik een curretage zou overwegen. Gelukkig hoefde dat niet. Ik vond het wel belangrijk dat mijn lichaam het zelf zou opknappen. Maar ik begrijp een andere keuze ook wel.
Hopelijk hoef je er niet al te lang meer op te wachten en kun je daarna weer vooruit kijken. En hopelijk valt het mee hoeveel last je ervan hebt… :hug:
:-* bedankt.
ik hoop gewoon dat t vandaag of morgen komt
ik wil ook liever dar mijn lichaam t zelf doet
Ooooooh Jane… he gadvderdagadverdegavder… :shock:
Ik weet niet wat ik moet zeggen meid… wat erg… jij ook al, ook na zo’n poos en een goede echo… het is gewoon niet eerlijk…
He jakkes… heel erg veel sterkte lieverd, ik denk aan je!! :hug: :hug: :hug:
:kaars:
bedankt tier :-
ja je weet als geen ander hoe het voelt op moment :? bij jou nog net zo vers :-
He, lieve meiden… het is jullie zoooo ontzettend gegund… zo lang moeten wachten en dan toch weer afscheid moeten nemen van jullie grote droom en liefste wens…
Ik leef zo met jullie mee.
Jane, ik heb ook 2 van de 3 ma zelf afgewacht (3e kwam al voor ik wist dat ik zwanger was bij 7-8 weken). Ik vond het ook een prettig idee om het zelf te laten komen. Maar iedereen heeft daar een eigen idee bij, een eigen gevoel. En dat moet je vooral volgen!
Lieve Jane, ik hoop zo dat jij en Tiertje weer heel snel zwanger mogen zijn!
Zal ik daar mijn kerstwens maar van maken, iets anders te wensen heb ik toch niet!
Sproetje, veel plezier bij je ouders met Femke!
Jane :
Ik weet even niks te zeggen :?
Heel veel sterkte meid de komende tijd.
En voor nu een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Miekje :
Alvast veel plezier in Duitsland !!
Jane-S… Wat een verdrietig nieuws… :hug:
Mennnn, wat oneerlijk!
Heel veel sterkte lieverd!
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden (wanneer jij er weer aan toe bent!)
Ik hoop voor je dat het snel spontaan komt…
(Ik heb een minder goede ervaring (heb je misschien wel eens gelezen) met afwachten, maar dat is één op de …)
:-*
Lieve lieve Jane… ik ben er even stil van meis… wat ontzettend oneerlijk toch
Eerst Tierrr, en dan jij… allebei zo lang moeten wachten, dan éindelijk een mooi kloppend hartje, en dan gaat het toch nog mis… Lieve schat, ik wil je héél veel sterkte wensen voor de komende tijd. :hug: :hug: :hug: Ik denk aan je! :-*
Ach nee lieve Jane
Wat verschrikkelijk
hoe enorm verdrietig zeg.
Na zolang wachten eindelijk zwanger en al een mooi kloppend hartje mogen zien en dan nu dit :hug:
Heel veel sterkte en een megadikke knuffel :hug:
Laat je af en toe weten hoe het met je gaat, als je dat wilt tenminste?
jullie zijn lief!! :hug: :-*
zit nu met een glaasje naast mijn mannetje die ook een behoorlijk klap te verduren heeft gehad/heeft
Lieve Jane en vriend: hier ook even een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug:
:kaars: :**: :kaars:
@Ke wrote:
![]()
![]()
Lieve lieve Jane… ik ben er even stil van meis… wat ontzettend oneerlijk toch
![]()
![]()
Eerst Tierrr, en dan jij… allebei zo lang moeten wachten, dan éindelijk een mooi kloppend hartje, en dan gaat het toch nog mis… Lieve schat, ik wil je héél veel sterkte wensen voor de komende tijd. :hug: :hug: :hug: Ik denk aan je! :-*
Wat kan ik hier nog aan toevoegen…

Hey lieve Jane, hoe gaat het vandaag met je? :hug: :hug: :hug: Kun je er een beetje met je mannetje over praten? Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht… :hug:
Miekje, weet niet of je het nog leest, maar ik wens jullie een héle fijne vakantie!!! Als het ff kan zonder zieken… :shifty: :-*
Tierrr, hoe is het met jou? Gaat het een beetje na die mega teleurstelling? Is het bloeden niet té erg? Knuf voor jou :hug:
xHeske
Jane, hoe ben je de nacht doorgekomen? :hug:
Ik denk heel veel aan jou en Tier… ik vind het zo ontzettend sneu… beiden zo lang moeten wachten, hartjes zien kloppen… en dan dit!
Ik denk aan jullie! :hug:
Heske, Miek is al weg, maar ik zal het doorgeven aan haar! :mrgreen:
Wat zijn jullie toch lief dames!! :-
Hier gaat het wel. Heb deze keer erg veel buikpijn en ook vrij veel bloed verloren (en nog steeds), maar dat lijkt me juist goed. Ik had voor de zwangerschap al telkens het idee dat mijn ongi’s ook niet goed waren, te licht… nouja, dit is tenminste een echte ongi. Jammer dat ie moest komen, maargoed… we gaan er gewoon de volgende ronde weer vol voor! Hopelijk gaat mijn cyclus hem goed oppakken… we houden het iig in de gaten en mogen donderdag weer naar de gyn.
Verder ga ik straks weg voor een heel weekend, dus lekker veel afleiding!!
Jane, hoe voel jij je nu meissie? Heb je wat kunnen slapen? Ik weet nog wel dat ik de dagen na het slechte nieuws niet zoveel probleem had met inslapen, maar wel met doorslapen… ik werd elke keer huilend wakker… hoop voor je dat jij wel een beetje kunt slapen! :-
He jakkes, ik vind het toch zo naar voor je…
Ik ben een weekend weg, maar zal proberen af en toe online te komen om te kijken hoe het met je is! En mijn inbox staat altijd voor je open he? :hug: :hug: :hug:
jullie zijn lief meiden :-*
voel me gigantisch slecht.
zie er niet uit, gigantisch wallen onder mijn ogen van het huilen.
niet best geslapen indd zoals marijke zegt wel geslapen maar vaak wakker.
ik baal en wil graag dat mijn lichaam het a la minute oplost
breek in:
Lieve jane,ik vind het zo erg voor je…ik denk aan je,zoen molly
breek uit.
ah wat lief bedankt :-*
He, meissie toch… :hug: Ik kan het me zooo goed voorstellen! Ik hoop zo dat je lichaam je niet veel langer voor de gek houdt en dat het snel ‘opgelost’ word. :-
Marijke, Fijn weekend!
Ik ben ook te laat om Heske een fijn weekend toe te wensen…
Bij deze dan als je het terug leest Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad! (Hahhaa!)
Meiden, jullie ook allen een goed weekend!
:-