*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Marijke… Balen zeg :hug:

Ook ik weet hoe het voelt… het is zo’n enorme teleurstelling! Je hoopt er zo op…

Maar net als KC was ik ook beide keren na de ma/mk in de 2e ronde zwanger. :pray:

Mijn duimen gaan giga draaien voor de volgende ronde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

KC, wat fijn dat Célia thuis is! Geniet ervan!

Miekje, :shock: werken??? Ben je er al klaar voor dan? Hoe was je eerste dag werken???

Heske, jullie hebben een supermarkt he?

Kiezen jullie er ook voor om alleen (of grotendeels) jongen meisjes aan te nemen? 'k Heb altijd met veel plezier als caissiere gewerkt (in mijn studententijd), maar kom niet aan de bak :frowning:

Ik ben haastig op zoek naar werk, maar er is niets voor iemand van 28 jaar…grrr!

Brilletje staat haar echt goed hoor :inlove:

:-*

Memmie, ik zou willen dat ik het tegen kon spreken, maar idd, hier hebben we ook het liefst jongeren in dienst… het scheelt gewoon heel erg veel geld, en het lastige voor jou is dat er ook heel veel scholieren zijn die na schooltijd in de supermarkt willen werken. Moet wel zeggen dat wij het belangrijk vinden om een beetje een mix van jong en oud te hebben hoor, volwassenen kun je wat meer verantwoordelijkheid geven en nemen hun werk serieuzer. En ze blijven vaak langer ‘hangen’ waardoor je uiteindelijk veel meer aan ze hebt. Maar toen wij de winkel overnamen, was de gemiddelde leeftijd véél te hoog, en de loonkosten rezen echt de pan uit. Na een jaar hadden we weer teveel jongeren in dienst en moest Tjip véél te veel werk zelf doen, en véél te veel aansturen, dat werkte ook ellendig. Toen hebben we weer wat nieuwe fulltimers en parttimers met werkervaring aangenomen en nu zijn we redelijk in balans denk ik… Ik denk dat je nét mazzel moet hebben…

Ik merk aan Tjip wel dat hij iemand eerder uitnodigt voor een gesprek als diegene in de winkel komt solliciteren, ipv via een brief of email. Als hij ziet dat iemand er netjes uitziet, is hij wel bereid om te kijken of we een plek voor diegene hebben. Doordat je geen papieren nodig hebt om in de supermarkt te werken, komen er ook veel ‘vreemde figuren’ op af, en de goeden haal je er in real life natuurlijk eerder uit dan uit een brief. En ik denk dat jij wel een erg goede eerste indruk zou maken, dus als je het nog niet deed, dan kan ik je wel aanraden om gewoon bij de winkels langs te gaan waar je zou willen werken. En ook als er geen vacatures zijn, gewoon eens vragen. Bij ons duurt het vaak een tijdje voordat we de moeite nemen om een vacature te plaatsen, simpelweg omdat jongeren die een baantje zoeken vaak ook op de bonnefooi een winkel binnenlopen… (Oja, en ook eens gaan kijken bij winkels die mensen op de versafdeling nodig hebben. Vaak is ervaring niet vereist, en is het dan wel een pré als je kassa-ervaring hebt, want dan kunnen ze je flexibel inzetten)

Succes met je zoektocht iig! :-* Hoop dat je snel wat vindt… niet makkelijk denk ik, maar ook zeker niet onmogelijk :-* (het is dat we geen ondernemers uit jouw regio kennen, anders zou ik een goed woordje voor je kunnen doen…)

Marijke :cry: :hug: :hug: :hug: :-* :-

KC wat super fijn dat jullie prachtige meisje weer thuis is en het zo goed doet :inlove: :inlove: :-

Heske wat balen dat je apie een brilletje nodig heeft :hug: :-

fijn dat ze het nog niet verschrikkelijk vind, maar kan me voorstellen dat je het zelf niet erg leuk vind :-
:hug:

en memmie succes met zoeken :-* :-* :pray:

KC, wat heeeeerlijk dat je meiske thuis is! :inlove:

Het klinkt alleen al zo fijn: thuis in haar eigen bedje… :inlove:

Geniet ervan meis! :-

Tierr, wat jammer zeg (zacht uitgedrukt) :frowning:

Ik hoopte zo ontzettend voor jullie dat het gelijk raar zou zijn (ze zeggen dat je heel vruchtbaar bent net na een mk, ik was ook 2x gelijk zwanger, ik hoopte zo dat dat bij jou ook het geval zou zijn… :frowning: )

Op naar de volgende ronde, en ik duim heel hard mee dat de test dan positief uitslaat! :pray:

Memmie, vervelend dat het niet lukt om iets te vinden. In onze supermarkt werken juist heel veel oude vrouwen. En als ik oud zeg, dan bedoel ik ook oud! Ik denk dat er zonder al te lang nadenken… ongeveer 5 vrouwen boven de 40/50 werken (zelfs 1 boven de 60 :inlove: ), en dan zeker nog een aantal boven de 25. En dan een paar handenvol studenten…

Ik blijf dus hoop houden voor je! :pray:

Heske, :-

Miekje, ik ga je nog mailen, maar heb nog even de rust niet om een heel verhaal te typen. Komt nog vandaag!!! :-*

Even ego: Ik voel me echt ff klote… heb pijn, voel me belabberd en ben verdrietig… :cry:

En ik weet dat het nergens op gebaseers is, maar heb helemaal geen vertrouwen meer in mijn lichaam, ben zo bang dat het weer heel lang gaat duren zwanger te worden…

Deze cyclus verliep raar… rond de eisprong rare pijntjes en wat bloedverlies (anders dan de 2 goede cycli die ik afgelopen jaar heb gehad) en ik had nu ineens maar een korte lf, ook weer korter dan bij die 2 goede cycli. En ook de temperatuurcurve en ovu waren niet heel duidelijk.

Nu weet ik wel dat een lichaam misschien wat tijd nodig heeft om op gang te komen na een miskraam, maar gezien dat gedonder vóór mijn zwangerschap heb ik gewoon niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam… en voel ik me nu even goed klote… gadver… :cry:

Marijke:

Hele dikke knuffel voor je en ik ga heel hard voor je duimen dat het volgende ronde wel raak zal zijn… :hug: :hug: :hug:

KC:

Goed dat jullie meisje thuis is end at ze het goed doet…

Geniet ervan !!!

Tierrr :hug: :hug: :hug:

Heske, wat wordt Sterre toch een grote meid zeg! Het brilletje staat haar leuk. Hoe vond ze het zelf vandaag?

lieve marijke kan me helemaal voorstellen al die emoties :hug: :hug: :-* :-

ik wou dat ik iets voor je kon betekenen maar kan je niets anders bieden dan een hele dikke :hug: en :-
en nog harder duimen als de rest dat volgende ronde voor jou mag zijn en alles goed mag blijven gaan :hug: :-*

Jullie zijn lief!! :-

Ik wéét wel dat het allemaal vast wel goedkomt, maar die ongi maakt me ook wat labiel, geloof ik… :roll:

Jane, 12 weken!! En morgen baby spieken!! Heel veel plezier!! Zrg maar voor wat mooie plaatjes hier!! :-

Hoi skatties.

Tierrr, he getver :hug:

Ik vind je helemaal niet labiel. Ik vind je juist onwijs sterk.

En natuurlijk voel je je klote… (zacht gezegd nog)

Gooi het er uit hier. En het is echt helemaal niet gek!

Hoop heel heel erg dat het de volgende ronde raak is…

Een hele dikke knuffel lieverd :-

Heske, och wat een wijs meisje met dat brilletje. Ik vind het ontzettend lief staan! Laat ze hem ook netjes op?

Wat een lieve foto’s :inlove:

(en ook van je 3e kleine spruit :inlove: :inlove: :inlove: )

Jane, heeeeeeel veel plezier vandaag! En nogmaals van harte met je 12 weken!

KC wat heerlijk dat je lieve meisje thuis is!!

En wat een plaatje zeg, prachtig meisje.

Hoe gaat het nu met je? Viel de bevalling mee verder?

Memmie, wat vervelend dat het niet lukt iets te vinden.

Naar wat ben je precies op zoek? Is het uitzendbureau niet iets?

Hoe gaat het met het huis? En met je 2 mannen?

En met jou natuurlijk!

Tijger, hoe is het met jou meis? En hoe staat het met het huis?

Kim, ik ga strakkies mijn mail even lezen. :-

Wij gaan morgen een weekend naar Duitsland. Moet alles nog pakken, moet een berg strijken en het is hier 1 kolleerruuhh zooi :oops: Bah…

Liv heeft haar eerste prikjes gehad. Toch even koorts, maar nu gaat het weer goed.

Hoe is het met alle andere meiden?

Miekje:

Met mij gaat het wel weer.

We blijven gewoon weer verder naar de volgende ronde…

Met het huis gaat het ook vrij goed, schieten al aardig op. Ik probeer van de week foto’s te plaatsen, want de nieuwe pui zit er nu ook in…

Dankjewel miekje… :-*

Heel veel plezier in Duitsland!! Zijn jullie allemaal genoeg opgeknapt??

Tijger, dat klinkt inderdaad alsof het aardig opschiet… ik ben erg benieuwd naar de foto’s!!

Ik heb vanochtend ruim 40 minuten op de bus staan wachten; de bus kwam gewoon niet opdagen… viel uit omdat er problemen waren met verkeerslichten elders… :roll:

En vervolgens had ik mijn plaatsingsgesprek en werd me verteld dat ik niet op mijn huidige locatie kan blijven werken en dus ben overgeplaatst… gelukkig wel naar een locatie die goed te bereizen is enzo; het is zelfs dichterbij dan waar ik nu zit. Maar toch… ik was hier net en nu moet ik weer weg… :?

Dus ik heb besloten dat ik nu lekker in bad ga en de hele dag niks meer doe! Zo! 8)

Gelukkig wel een leuk weekend voor de boeg; morgen naar de film en zaterdag naar de kerstmarkt! :slight_smile:

:cry: :cry: :cry: :**:

Ohhhhh lieve Jane… :hug: :hug: :hug:

Ik hoorde het al van Miek, die smste mij net…

Verdorie (zacht uitgedrukt, want vloeken mag hier niet). Wat baal ik voor je lieverd… :cry:

Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!

Mocht er iets zijn, roep maar!

Heeeeel dikke knuffel voor jou… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@Kim3e wrote:

Ohhhhh lieve Jane… :hug: :hug: :hug:

Ik hoorde het al van Miek, die smste mij net…

Verdorie (zacht uitgedrukt, want vloeken mag hier niet). Wat baal ik voor je lieverd… :cry:

Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!

Mocht er iets zijn, roep maar!

Heeeeel dikke knuffel voor jou… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* :-* :-*

Oh nee… .Jane… :cry: :cry: :cry:

Wat erg voor je meid.

Je had er zoveel vertrouwen in na je goede echo.

Gewoon niet eerlijk dat het dan toch nog misgaat.

Ik wens je heel veel sterkte :hug:

Ik kom me eventjes afmelden. Straks visite, vanavond de deur uit en vanaf morgen een paar dagen naar mijn ouders met Femke.

Dus tot volgende week :-*

thnx :-*

ik had er laatste tijd al minder vertrouwen in, mijn buik bolde totaal niet en ik vertrouwde het niet, paar dagen hiervoor begon ik al minder positief te zijn en niet zonder reden dus :cry:

ik hoop dat we niet lang meer hoeven te wachten, dit vind ik nog het ergste :cry:

Ja, dat kan ik me voorstellen. Had ik ook hoor. Vooral omdat je wel zwanger bent geweest… maanden verder bent en dan opeens niks meer.

Hopelijk mag je snel weer zwanger raken.

Ga je afwachten tot het spontaan komt?

Ja ik heb al paar keer wat krampjes gehad maar denk gewoon tegen gehouden, klinkt raar. dus ik ga voorlopig even wachten.

ja inderdaad dat je maanden verder bent en nog niets.