*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Sja, ik ben wat betreft dat soort dingen liever iets te voorzichtig… één viroloog zegt dat het geen kwaad kan… maar het staat wel in alle folders dat je beter niet direct zwanger kan worden… nu zijn ze in dergelijke folders natuurlijk ook voorzichtig om later geen claims aan de broek te krijgen, maargoed…

Nouja, jullie moeten doen waar jullie je prettig bij voelen!

En multivitaminen kunnen zeker helpen voor de kwaliteit van het sperma ja! Baadt het niet, het schaadt ook niet! Dus zeker doen!

Tijger… het is zaterdag… :pray: :pray:

Lieve Sproet… je hebt ff iets gemist/ erover heen gelezen… :-*

Tijgertje is helaas ongi geworden…

Sproetje:

Vind het wel lief dat je zo mee leeft, maar helaas was ik donderdagavond ongi geworden :frowning:

Ik blijf alleen last houden van misselijkheid en zere (.)(.) terwijl ik dat nooit had bij ongi zijn. Vrijdag ook normaal gevloeid en gister heel weinig.

Allemaal fijne sinterklaas :lol: :stuck_out_tongue: gehad ??

Fijne zondag allemaal !!!

:-*

Wat rustig hier ineens weer… iedereen zo druk?

Tijger, wat raar van die zere borsten en misselijkheid… nog steeds last van? :think:

Hier een giga druk maar gezellig weekend gehad! :slight_smile:

We zijn zaterdag eerst mijn band op gaan pompen in Drachten, daarna voor ons bedrijf naar de grootandel in Daarlerveen, toen op verjaardagsvisite bij familie in Hengelo en daarna sinterklaas gaan vieren in Rotterdam… en zondag weer op verjaardagsvisite!

Maar verder geen nieuws… af en toe denk ik: ja, het zou best eens kunnen… Maar op andere momenten voel ik juist weer helemaal niets… dus sja, echt gewoon nog een paar dagen afwachten. :pray:

Ik zal zo ff een fotootje in het showforum zetten…

Tijger… sorry meis, daar had ik inderdaad overheen gelezen… :oops:

Balen dat je dan wel de beginnende kwaaltjes hebt. Dan krijg je toch hoop.

Tierrr… bij jou inmiddels dus ook weer spannend. Ik was na beide mk’s de tweede ronde weer zwanger. De eerste keer omdat we een ronde wilden wachten dus wie weet :pray: :pray:

Hier weinig aan de Sint gedaan, maar wel een leuk weekend gehad. Zaterdag kwamen vrienden met een kleintje bij ons eten. De kids gedroegen zich niet echt lekker, maar het was wel gezellig.

Ik begin gelukkig iets meer energie te krijgen nu Femke al aardig doorslaapt :dance:

Ik krijg zo visite, dus ik ben weer weg!

Dankjewel nog allemaal!

Tieerrrr :pray: :pray:

Heske, wat super dat je zo hebt kunnen genieten van jullie kleine meid. Ben blij dat het allemaal zo lekker loopt.

Hier goed nieuws! C.élia mag morgen mee naar huis (als er niets meer veranderd tov nu). Ze was helaas gisteren maar nauwelijks aangekomen, weegt 1940 gram nu, maar de artsen denken dat ze thuis net zo goed verzorgd kan worden als in het ziekenhuis. En dus mag ze meer :dance:

Ohhh KC, wat een geweldig nieuws! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ga heel hard duimen dat jullie mooie meid mee mag. En dan heb je vast wel tijd voor een hele lading foto’s om te spammen he??? :inlove: :pray:

Jaaaaa, KC, wat een geweldig nieuws!! Lekker thuis van je meisje kunnen genieten!! Ik hoop dat het inderdaad doorgaat!! :pray: :-*

En inderdaad, foto’s zijn zeeeeeer welkom hoor! :roll: :mrgreen:

Wij hopen ook van harte dat er geen gekke dingen meer gebeuren tussen nu en morgen (en daarna natuurlijk ook niet). Willen haar zo graag thuis hebben eigenlijk :shifty:

We krijgen ook nog lekker kraamzorg (regulier + aangevuld met uitgestelde kraamzorg) tot volgende week maandag, dat is wel lekker. Gewoon nog een kleine week hulp en begeleiding. We moeten maar even kijken hoeveel nodig is.

Foto’s van onze beauty staan in het SF!

Oh KC wat een super goed nieuws!!

mijn duimen draaien gigantisch hard!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :hug: :-

en ze is echt prachtig hoor! :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: Marijke!! :pray: :pray: :-

KC, mijn duimen draaien hoor, laat je mooie meisje maar thuiskomen! En heerlijk dat jullie nog zo lang kraamhulp krijgen! :dance:

Ik ga naar het sf, je meisje bekijken! :inlove:

oooo KC wat een goed nieuws !! Ik duim heel hard voor jullie dat jullie meisje naar huis mag…

WHOEOEOEEOEOEOEOEOEOIIII KC, WAT EEN GOED NIEUWS!!! Super dat Célia vandaag (als het goed is) mee naar huis mag :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Tierrr, voor jou erg spannend nu he… Ooooh, ik hoop zo dat het raak is :pray: , dan heb je weer wat om naar uit te kijken en neemt het de pijn misschien een heel klein beetje weg :hug: De duimen draaien op volle toeren hoor meid! :-*

En dan ga ik nu eens heeeeel snel naar het sf :mrgreen:

Argh :wall: ik kom later vanmiddag, madammetje is weer wakker maar

WIEEEE KC! Wat een super nieuws zeg. En wat heb je een onwijs mooi meisje!!!

Ok tot strakkies, dan kom ik reageren, drukke dagen gehad. 2x Sint en gister eerste dag werken :? tot strakkies! :-*

O jee, eerste dag weer aan het werk geweest… hoe beviel dat?

Ik ga er maar vanuit dat ik dit keer niet zwanger ben… en dat vind ik eigenlijk stiekem heel erg balen… :cry:

(Ivm een vaccinatie vanmiddag heb ik er nu al een testje tegenaan gegooid… en niks noppes nada… nu zegt dat op dit moment natuurlijk nog lang niet alles, maar toch…)

Ahhh Tier… :pray: :pray: :pray: :hug:

Verdikkeme, wat hoop ik toch dat die test snel heel blauw uitslaat (of roze, of welke kleur jouw test ook is)!

Miekje… werken? :shock: Lieverd, je bent nog niet eens bijgekomen van al die maanden… :hug:

Doe je rustig aan??? :-*

Dankjewel allemaal!

Ze is thuis! Ligt nu heerlijk te slapen in haar bedje.

Vanmiddag is de kraamhulp nog even geweest om ons een beetje op gang te helpen. Voeding maken (in het ziekenhuis werd het voor ons gedaan) en bedje opnieuw opmaken enzo.

Gek hoor om nu opeens een kindje thuis te hebben, maar zooooo fijn :inlove:

Tierr, ik hoop dat het gewoon te vroeg was :pray:

Miekje, nu alweer werken, wat is de tijd snel gegaan zeg. Zal wel behoorlijk wennen zijn om weer te gaan werken :-*

Wat goed KC!! :lol:

Geniet ervan!! :-*

Hier: bloed… :cry:

Tierrr :cry: :hug: :hug: :hug: Jakkes meis, wat een teleurstelling :cry: :hug: :hug: :hug: Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, ik weet hoe het voelt om de eerste keer weer ongi te worden na een mk (en na het verliezen van een kindje… want ik vind het bij jou net ff wat verder gaan dan bij mijn mk, omdat je al zo ver was…), en het is gewoon k*t, kan er niks anders van maken. Lieve schat, we blijven met z’n allen voor je duimen, dat het dan iig maar gewoon vólgende ronde raak is :pray: :pray: :pray:

KC, wat heeeeerlijk dat je meisje thuis is! :dance: :dance: :dance: :dance: Best al snel joh! Super dat ze het zo goed doet! :inlove: Ik hoop dat je haar nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel gaat showen, want ik vind haar zó mooi! :inlove: :inlove: :inlove:

Hier gisteren een drukke dag gehad. Eerst naar de orthoptist en de oogarts… en daar, na heel veel wachten en een hoop testjes, te horen gekregen dat apie een brilletje moet :frowning: Was er nu wel op voorbereid hoor, maar het blijft jammer. 's Middags meteen naar de opticien geweest en een lief montuurtje uitgezocht. Helaas waren alle hippe brilletjes nog te groot, Sterre heeft nogal een klein koppie, maar we hebben uiteindelijk toch een leuke gevonden. De glazen waren op voorraad, dus we konden 'm 2 uur later al ophalen :thumbup: In de tussentijd nog naar de ha geweest voor mijn 2e MG-prik, en naar de stad omdat ik Sterre een balletpakje had beloofd (ze moest 's morgens twee keer oogdruppels, en die prikten nogal, dus ze had even een goedmakertje verdiend omdat ze zo onwijs flink was, en ook omdat ze zo goed meegewerkt heeft met alle onderzoeken bij de oogarts en orthoptist). Uiteindelijk was ik eind van de middag helemaal gevloerd, en ben ik om half 9 al gaan slapen :oops:

Maar goed, sterre is in de zevende hemel met haar brilletje. Ze heeft 'm nu op naar het kdv, en ik ben héél benieuwd hoe het zal gaan. Ze heeft me beloofd dat ze 'm de hele dag op zou houden, maar ja, weet niet hoeveel waarde ik moet hechten aan de belofte van een 3-jarige, die nog geen idee heeft hoe irritant een bril kan zijn. De juffen zouden iig in de gaten houden dat ze 'm niet zomaar ergens neer zou leggen ofzo, dus hopelijk komt ie straks iig weer heelhuids mee naar huis :wink:

Vanmorgen al even wat foto’s gemaakt, en die staan al in het sf :inlove:

xHeske