*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Kim, ga ik morgen op reageren! Ik ga nu echt ff bedje opzoeken :zzz: :zzz: :zzz: Je bent een lekkere lieverd!

:-*

Ikke zie wel een pietje, zie je m nog steeds nie Jane?

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

en op mijn e-mail?? :mrgreen:

nop nog steeds niet :cry: :cry:

Huh zo raar!?

Ja ga ik doen :mrgreen: maareeuuh over mutsen gesproken, ga slapen Jane!! Jij moet veel slaapies doen :inlove:

Ik heb msn eigenlijk helemaal nooit aan, jullie? Ga ik morgen doen.

Nu ga ik eeeecht naar bed.

Ja heel maf, heb ruud al gemaild :mrgreen:

okeeeee :mrgreen:

uhm… ik kan uitslapen morgen!! :dance: :dance:

jup altijd aan hier :lol: wachtend op zo’n dinnetje die zei msn te gebruiken :wink: :lol:

Misschien even f5-en Jane? Dat wil ook wel eens helpen?

Meiden, slaap lekker! :-

Miek, goed hoor, morgen is vroeg genoeg, ik loop niet weg! :mrgreen: :-

Moruguh ben je de eerste Kim, kan nu ook wel schrijven wat ik ga schrijven hoor, dat ik je lief vin :mrgreen:

@Kim3e wrote:

Misschien even f5-en Jane? Dat wil ook wel eens helpen?

Meiden, slaap lekker! :-

Miek, goed hoor, morgen is vroeg genoeg, ik loop niet weg! :mrgreen: :-

thnx het werkte! :shock:

maar ik vind hem eng :oops: :cry: :lol: :lol:

Whoehahahahaaha

@Miekje wrote:

Moruguh ben je de eerste Kim, kan nu ook wel schrijven wat ik ga schrijven hoor, dat ik je lief vin :mrgreen:

En dat ga je morgen ook nog mailen, terwijl het net ook al in een pb stond, EN dus hier? Dus krijg ik het in drievoud??? :lol: :lol: :lol:

Maar ja… het is geheel wederzijds, hè mutsje van me! :inlove:

:lol: :lol: :lol:

maar uhm mutsen/meiden :lol: :mrgreen:

Ik ga op advies van mama miekje maar eens slapen :lol: :zzz:

Welterusten!! :-

en slaap lekker meiden! :-

Haha, wat hebben jullie gezellig gekletst zeg! :lol:

Kim, nog van harte met je man! :-*

Foto neerzetten durf ik niet hoor… ik ben echt rood nu… :shock:

Ben benieuwd naar de reacties op mijn werk. Over werk gesproken: ik moet me maar eens gaan klaarmaken… belooft een rare dag te worden, alweer op een andere groep invallen vandaag, pff…

Fijne dag dames!!

Wie viert er trouwens allemaal sinterklaas? :lol: :stuck_out_tongue:

Goedemorgennnnnn!

Net een uur bij school gestaan voor het binnenhalen van Sint. Nu koud en lamme armenvan Casper dragen!

Hier wordt Sinterklaas volop gevierd, moet ook wel… :lol:

Tier ik ben ook wel benieuwd naar je haar :wink:

HA Stinkies :lol:

Goeiesmorgens :mrgreen:

Ja Tierrr :naughty: dat kan dus niet he.

We willen je haar zo graag zien :inlove: en volgens mij staat alles jou!

Trouwens rood is stoerrrr

Moge Kim, hoe was je nacht?

Iedereen goed geslapen?

Nu met Wout ff naar ha. Blijft zo naar hoesten nu al 3 weken en gister weer verhoging :naughty:

Kim Em had gister de Sint. Zo leuk is dat he. Ik vind alleen de zwarte pieten echt vreselijk :silenced: :oops: probeer het nooit te laten merken aan de kids, maar net zoals bij clowns wor ik er nie blij van. Wel van een afstand hoor!

Emma heeft vandaag een studiedag. Vandaag gister de sint.

Heb je dat maffe wijf nog gezien? :evil:

Heyyy, wat is het gezellig hier! :smiley:

Allereerst: KC, wat een suuuuuuper mooi meisje is Célia :inlove: :inlove: :inlove: En wat kijkt ze al helder uit haar oogjes zeg!!! Ik hoop zo dat ze snel mee naar huis mag :pray: :pray: :pray:

Miekje, wat vervelend dat jullie zo blijven kwakkelen :hug:

En herkenbaar hoor, dat met die Zwarte Pieten, ik moet ze ook niet in mijn buurt hebben. Twee jaar geleden vierden we Sinterklaas bij mijn schoonzus, en toen liep m’n schoonmoeder gigantisch te flirten met Zwarte Piet :? Was echt enorm genant, volgens mij heb ik de hele avond zo :shock: zitten kijken :shifty: Tjip schaamde zich dood, maar de rest van de familie vond het blijkbaar nog leuk ook, en sm is er zelfs trots op, geloof ik :roll: Ach ja, gelukkig dit jaar hier geen sint op bezoek.

Vandaag komt ie wel op het kdv, en Sterre is zoooooo zenuwachtig :inlove: Ze was vanmorgen steeds maar aan het herhalen dat ze niet naar Sinterklaas durfde. Uiteindelijk hebben we bedacht dat ze dan maar samen met haar vriendinnetje Isabelle moest gaan, en dat heeft ze net meteen maar ff aan I gevraagd, en die vond het ook een goed plan :lol: Scheetjes :inlove:

En ja, wij vieren dus verder ook volop Sinterklaas. Morgen bij schoonzus en zondag bij mijn ouders. Sterre wordt weer lekker verwend :inlove:

Tijger… hoe is het nu??? :hug: Ik hoop zooooo ontzettend dat je toch te vroeg bent geweest met testen :pray: :pray: :pray: :pray: Het zou zo’n mooi Sinterklaascadeautje zijn en het is je echt onwijs gegund lieverd :-* :hug:

Tierrrtje, ik wil ook foto’s van je haar zien!! Hoe is het nu verder met je? Heb je al enig idee wanneer je nod is? En hoe voel je je verder? Kun je het een beetje een plaatsje geven? :hug:

Knuffie voor de rest :hug:

Gisteren de pretecho gehad. Oooooh meiden, het was zooooo mooi! :inlove: :inlove: :inlove: Kleine moppie lijkt echt veel op Sterre, zoals ik het nu kan zien :o :inlove: Ook een beetje op Lente* hoor, maar ja, Lente* en Sterre leken ergens ook wel wat op elkaar. Moppie heeft al lekker bolle wangetjes, en lag heerlijk te zwemmen :inlove:

Was echt genieten, zo fijn om even gewoon op een leuke manier met deze zwangerschap bezig te zijn, gewoon heel eventjes alle spanning laten varen en voor de volle 100% genieten :inlove:

Ze werkte ook echt onwijs goed mee, liet zich mooi van alle kanten bekijken, en deed zelfs haar handjes voor haar gezichtje weg toen we daar om vroegen :mrgreen:

Ik vond het wel een heel verschil met de pretecho die we bij Lente* gehad hebben. Lente* lag echt de hele tijd met haar snoetje weggedoken in de placenta en was veel minder wakker. Kan toeval geweest zijn, maar ergens heb ik gewoon het vermoeden dat het toen al niet helemaal goed met haar ging :? Zullen we nooit weten, maar ik ben iig ontzettend opgelucht dat dit kindje zo ontzettend wakker was, en ze zag er gewoon zo tevreden uit. Dit kindje gaat echt bij ons blijven, dat móet gewoon, heb er nu (even :wink: ) zó’n goed gevoel over :inlove: :inlove: :inlove:

Zal zo ff de foto’s in het sf plaatsen. Heb er onwijs veel, want heb plaatjes uit de dvd geplukt :lol: Dusse… kunnen jullie ook ff meegenieten! :inlove:

xHeske

Hee dames!! :slight_smile:

Zo, Kim, alweer wat opgewarmd? :slight_smile:

Leuk is dat altijd he? De sint bij school! Hij was ook weer bij ons vanochtend… de beste man heeft het maar druk! :shock: :lol:

Het zegt de kinderen bij ons niet zoveel, maar het hoort er ook gewoon een beetje bij!

Haha, Miekje, ik vind zwarte pieten juist geweldig… vind het ook zóóó leuk om zwarte piet te spelen… helaas dit jaar niet… :frowning:

Wat zei de ha over Wouter?

Heske, wat ontzettend fijn dat jullie zo’n mooie echo gehad hebben en dat je er nu zo’n goed gevoel over hebt… vasthouden dat gevoel!! Het moét ook gewoon goed gaan!! :-*

Ik ben alweer thuis. Wij hadden maar 1 kind op de groep, dus 's ochtends nog even ergens anders ingevallen en toen weer naar huis. Wel lekker, want we hebben een giga druk weekend voor de boeg…

Morgen eerst op verjaardagsvisite bij mijn zwager in Hengelo. Een roteind rijden, maar wel leuk om mijn neefje van 3 weer es te zien. Daarna door naar Rotterdam om sinterklaas te vieren met de hele familie: allemaal volwassenen! :mrgreen: En dan zondag weer trerug naar Friesland om de verjaardag van mijn schoonvader te vieren.

Ik ben er wel blij mee. Lekker veel afleiding!

Want ik heb inderdaad weer een NOD Heske… 11 of 12 december… aaargh, ik heb het nu al niet meer… :?

Verder gaat het trouwens wel aardig hoor. Vandaag voor het eerst sinds weken mijn zwangere collega weer gezien. Man, wat was die gegroeid… zulke dingen is dan altijd wel weer even confronterend… maarja… wat doe je eraan?

Oh enne vooruit vooruit… er zullen het weekend vast wel een aantal foto’s gemaakt worden, dus als ik er één heb waar mijn haar duidelijk op staat post ik hem wel… :eh:

KC, Wat en prachtig meiske! :inlove: :inlove: :inlove: Dat kleine bolletje met haartjes echt SO CUTE!!!

Jammer dat je niet 24/7 bij haar kunt/mag zijn… hopelijk mag ze snel mee naar huis!

Chantal, wat enorm balen voor je :hug: Ik had ook zo’n goede hoop… :frowning:

Fijn dat je ook leuk/goed nieuws had :thumbup: Ff een oppeppertje na zo’n grote domper!

Heske, wat een prachtige echofoto’s! :inlove: Heel mooi en super duidelijk! Kan me voorstellen dat jullie hebben genoten!

Miekje, ik hoop dat jullie snel opknappen thuis!

En wat een mooi foto’s van jullie mooie kindjes! :inlove: :inlove: :inlove:

Tierrr, ik ben benieuwd!

Kim, nog van harte met je man!

Mascha, Jane en de rest… :-*

Fijn weekend allemaal!

Ff snel,

Kc wat een lief meissie :inlove: :inlove:

Heske wat fijn dat echo zo mooi was en dat jullie lekker hebben kunnen genieten :dance:

Ik ga snel wat we vieren zo :lol: bij opa en oma (schoonouders :? ) wel leuk voor Jesse.

En morgen avond fijn met z’n 4tjes pakjes avond.

Ik ren vlug naar het sf om heske’s beauty tye bewonderen…

Tierrr:

We gaan er gewoon vol voor de periode. Ondanks de prik.

We gaan proberen om na mijn ongi om de dag te klussen en ik ga Raim veel eieren laten eten ( heb gehoord dat het goed is voor het zaad???)

Je bent niet meer bang voor eventuele gevolgen van de prik?

En, zit Raim al aan de multivitaminen? Dat schijnt ook goed te zijn voor het zaad… dat doet denk ik meer dan eieren…

Tierrr:

Memmie wees mij op een uitzending van 1 vandaag met daarin een verhaal van een viroloog. Die vertelde dat als je probeerde zwanger te worden, je gewoon door kon gaan. Dus we gokken het nu wel. Ik ga er ook van uit dat we niet snel zwanger zullen zijn, met het zaad van Raim.

Nee hij slikt nog geen multivitaminen. Zou dat werken dan ??