Oh gewoon een gevoel hoor, ze wilde het mij ook niet vertellen maar toen ze vertelde dat ze zwanger was zei ik meteen dat het een meid was hihi
over aambeien, sja…die van mij (1) wil ook nooit meer weg volgens mij :evil: :twisted: :x
Nu ben ik echt weg tot later
Janutje echt bijna 12 weken alweer men wat gaat dat snel :inlove:
Jij krijgt ook een meid trouwens :mrgreen:
oh wat goed joh :mrgreen:
hihi nog paar weekjes dan zullen we t zien :inlove:
Hihi, ik was er ook heilig van overtuigd dat KC een meisje zou krijgen, wilde ook steeds ‘ze’ typen, en dan dacht ik ‘oh nee, dat weet ik helemaal niet’ :lol: Gek he, dat je daar zo’n sterk voorgevoel over kan hebben.
Bij Jane weet ik het nog niet… als ik nu zou moeten gokken, dan denk ik idd ook een meid. :mrgreen:
Miekje, hoe is het nu bij jou thuis meid? Iedereen weer wat opgeknapt? En hoe gaat het met je kleinste meisje?
Hier gaat nog steeds alles eigenlijk gewoon z’n gangetje… Spanning begint op te lopen, dat wel. Merk dat Tjip er ook last van heeft, want die vraagt nu elke dag of ons ukkie nog beweegt… heeft ie de vorige zwangerschappen nóóit gevraagd :shifty: Vind het wel fijn hoor, dat hij die spanning ook voelt, dan kan ik er tenminste gewoon over praten en delen we het echt samen.
Donderdag pretecho :dance: En dan volgende week donderdag een echo bij de gyn, om te kijken of ons moppie niet te groot wordt, en of ze het nog naar haar zin heeft daarbinnen. Wel fijn om weer even naar haar te mogen gluren :inlove:
xHeske
Heske:
Gelukkig gaat het nog goed met jullie ukkie …
Jane:
Bij jullie ook alles goed ??
Mascha:
Heb je verder nog iets van KC vernomen ??
Ik heb nog niet getest hoor, ik wacht vandaag en morgen af en dan ga ik vrijdagavond testen…
Nou Tijger, dan duim ik nog even héél hard voor je verder!
Hoe voel je je vandaag? :shifty:
Vandaag iets minder misselijk maar nog steeds pijnlijke (.)(.) en vanmorgen weer die steken in me buik. Ik ben ontzettend moe, heb net ook even op bed gelegen…
meiden stiekem hoop ik dat jullie voorgevoel waar is :shifty: :silenced: (heb btw hetzelfde voorgevoel :roll: )
gaat goed hier, vandaag nieuwe jas gekocht, was ik echt aan toe! met een rits en aan binnenkant dichte mouwen (ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel ) en ook 2 zwangerschaps tshirts, handig voor de bv en hetzelfde daarvan maar dan de trui, zag later pas dat die dat had maar vond de trui voor gewoon al leuk :mrgreen: dus weer wat zwangerschapskleding erbij
:dance: ooh ja en bij de jas moest natuurlijk een nieuwe sjaal :lol: :inlove: ook gevonden! :mrgreen:
maar gaat prima hier, behoorlijk verder levend op de roze wolk en geduldig :liar: afwachten tot volgende week, maar die 11 weken staan goed :inlove:
pff tijger wat hoop ik toch voor jou dat het eindelijk eens zover mag zijn!!!
:-
oh wat leuk donderdag de pretecho en volgende week ook nog even spieken bij de gyn :inlove: wel komen showen hoor! :inlove: :-
ah wat lief dat tjip ook zo meeleeft, beide beetje in dezelfde spanningen dus :hug: :-*
Jane :
Wat leuk dat je een jas , sjaal , trui en 2 shirts heb gevonden !!!
Krijg je al een beetje een buikje ???
ja vond het vinden van een jas op zich een moeilijke opgave maar utieindeiljk had ik vandaag geluk! :mrgreen:
nee nog geen buikje, uhm ja wel al een buikje maar die had ik al, maar niet van beebje :mrgreen:
Gelukkig ben je vandaag dan toch geslaagd.
Ik heb ook altijd moeite met het zoeken van een jas.
Ik heb er vorig jaar 1 gevonden bij Rosada en ik heb hem na de winter naar de stomerij gebracht. Nu heb ik er weer plezier van…
Heske:
Heel veel plezier en succes morgen bij de pretecho !!!
Ik duik nu lekker mijn bedje in, ben het helemaal zat.
Dan hoop ik dat morgen de dag ook snel voorbij is ( zonder ongi) :oops:
:-*
Heske, veel plezier bij de pretecho!! Ik ben benieuwd naar de plaatjes!!
Ik ben vandaag bij de kapper geweest en ik zie er nu rampzalig uit…
Oh Tierr… wat balen dat je met een rotgevoel van de kapper terug bent. Ik moet er ook nodig heen, maar weet even niet zo goed hoe ik dat moet regelen. Mijn schoonouders zijn weer terug van vakantie, misschien dat die even een middagje willen oppassen.
Jane, lekker geslaagd voor kleren dus. Ik doe het nog wel met mijn jas van vorig jaar. Afgelopen weekend waren we naar Nijmegen maar ik had niet de rust om voor kleding te kijken helaas. Denk dat ik mijn heil maar op het internet moet zoeken. Maar dat vind ik dan weer zo’n gedoe als het niet goed zit en terug moet :?
Heske, lekker binnenkort twee keer naar de uk spieken. En fijn dat Tjip je gevoel van spanning wel deelt zodat jullie er goed over kunnen praten.
Hier trouwens een topnacht gehad. Voedingen om 23.30 uur en daarna… 07.15 uur :shock:
Ze ligt nu wel al wat te brabbelen dus ik duik gauw onder de douche.
Tijger… spannend!
Wow, das een beste nacht!! Heerlijk! :thumbup:
Ik ga vanmiddag weer ff terug naar de kapper… ik had mijn haar gekleurd, maar dat is dus echt veel te donker uitgevallen, waardoor ik nu net een spook lijk (ik heb een heel bleek gezicht)… dat moeten ze vanmiddag maar ff zien te fixen…
Sproetje, lekker, zo’n nacht! :thumbup:
Tierr… wat vervelend dat de kleur niet goed is. Hopelijk kunnen ze het vanmiddag herstellen. :hug:
Tierrr wat balen van je haar…wat is er precies niet naar je zin? Misschien vinden wij het wel heel mooi!!(maar ja daar heb jij niets aan)
Hoe is het nu verder met je?
Edit sorry lees het van je haar. Ja misschien kunnen ze er een lichtere spoeling overheen doen? Als je niet blij bent idd ermee terug hoor!
Sproet wat een geweldige nacht! Knappe meid
Kim heb je mijn sms nog gehad? hoe is het met je? Is je hoofdpijn helemaal weg? Hoe gaat het verder?
Heske, heel veel plezier meis bij de pretecho! Wat fijn dat jullie samen zo goed praten en de spanningen daardoor kunnen delen. Hoe is het met apie? En laat je ons de foto’s zien? :inlove:
Masch hoe is het met jou en idd heb je nog wat van KC gehoord?
Tijger, wouwie wat is het spannend zeg.
morgen ochtend testen he? Ben je ook erg emotioneel?
Ik hoop heel erg dat het zover is.
Jane, lekker wezen shoppen :thumbup: :mrgreen:
Memmie, hoe gaat het bij jou meis?
En hoe is het met je 2 mannen?
Alle andere meiden, alles goed?
Miek, zie pb!
Gatverdegatver, wij knappen maar niet op. Nou ja dat wel maar niet genoeg, wor gek van die koppijn. Gister Wout voor het eerst weggebracht, maar na 2 uurtjes belde ze dat hij toch nog veel aan het hoesten was. (ze moesten mij bellen dan had ik gezegd) dus maar opgehaald. Gaat verder prima, maar die kolere hoest blijft zo lang aanhouden. Emma is vanmorgen voor het eerst een ochtendje naar school. Jor nog ziek thuis. Liv moet strakkies naar de ka.
Ohw ja ik ziet m :mrgreen:
Miekje:
Van de week zat ik met mijn vriend op de bank en kreeg spontaan een huilbui…
Ik heb gisteravond stiekem getest …
en hij was negatief, kreeg alleen maar een streep dat de test goed gelukt was. Ook geen super licht streepje
He gadsiedarrie… tijger… :hug:
Mijn humeur daalt ook ineens naar het nulpunt… het leek allemaal zo goed… op de hoeveelste dag zit je nou? En hoe lang waren je vorige cycli? Misschien toch gewoon te vroeg getest… en niet met ochtendurine… dat scheelt ook altijd. En had je veel gedronken van tevoren?
Nouja, je staat in elk geval direct weer met beide benen op de grond… na zo’n negatieve test groeit je hoop in elk geval niet meer tot een hoogtepunt…
:hug: