*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

JAAAAAAAAAAAAAAAA

Kc en hub van harte met CELIA :inlove:

Wat een prachtige naam

: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance::dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance : :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance::dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JAAAAAA, KC!! Van harte gefelicitieerd met Célia!! Heel erg veel geluk gewenst!! :-* :dance: :clap:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: KC gefeliciteeeeerd met jullie dochtertje Célia!! :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:

ah wat klein, hopelijk gaat t snel goed met haar en kunnen jullie thuis genieten van dr :-*

:dance: :dance: KC, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER CELIA :dance: :dance:

Heel veel geluk toegewenst!

Hopelijk groeit ze als een tierelier en mag ze snel mee naar huis! :pray:

Sproetje, helaas blijf ik er een beetje last van hebben (komen steeds terug)… terwijl ik er voor de bevalling nooit last van had! Een toiletgang kan idd voelen als een bevalling…auw! Hopelijk ben je er snel vanaf!

En wat het draaien betreft… wij hebben Jesse ook niet veel (lees sporadisch) op de buik gehad hoor! Hij vond het helemaal niets! Wat Kim al schreef: Het komt vanzelf!

Chantal, spannend hoor! Mijn duimen draaien over-uren voor je!

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

GEWELDIGGGGGGGGG!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Lieve KC, GEFELICITEERD met jullie prachtige meisje! Wat een fantastisch mooie naam zeg! Ik ben benieuwd naar de foto’s en het verhaal!

Nu eerst lekker bijkomen en hopelijk doet jullie prinsesje het heel goed zodat ze snel mee naar huis mag! :pray:

Geniet lekker meis!

Mascha, dank voor je sms, heel lief! :-*

WHOEOEOEOEIIII!!! KC EN HUBBIE, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE KLEINE MEISJE CÉLIA!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Meid, lekker genieten nu! :-* 't Is een heftige zwangerschap geweest, maar hopelijk ga je nu een fijne en onbezorgde kraamtijd tegemoed :-* Misschien niet helemaal hoe je het in gedachten had, maar hopelijk mag Célia snel naar huis en kunnen jullie daar aan het Grote Genieten beginnen :inlove:

slik… nu ben ik de volgende :shifty:

KC en hubbie:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Celia !!!

Hopelijk mag ze snel naar huis zodat jullie nu echt kunnen gaan genieten…

Vind het zo lief dat jullie allemaal mee hopen en duimen dat er een positieve test uitkomt.

Mijn (.)(.) doen nu echt allebei pijn, ben elke keer misselijk, heb steken in me buik, moet veel plassen (terwijl ik niet veel drink) en moest net zomaar huilen om niets… :oops:

Aan de ene kant wil ik nu al testen, maar ik ben zo bang dat ie negatief zal zijn :oops: Ik probeer te wachten tot zaterdag (als ik dan echt zwanger ben, moet ie toch wel positief aangeven ? ) En dan heb ik een super leuke verrassing voor mijn mannetje…

Dames ,

Ik duik mijn bedje in, ben echt moe…

:-*

Tijgertje…

Het is zaterdag!!!

:mrgreen: :mrgreen:

@lieke1 wrote:

Tijgertje…

Het is zaterdag!!!

:mrgreen: :mrgreen:

Die is goehoeeeddd! :lol: :lol: :lol: :thumbup:

Hahahaha, ja, tijger, als je al die klachten echt hebt en je ze dus niet inbeeld (niet lullig bedoeld, maar een lichaam kan je echt zo voor de gek houden als je iets graag wilt…) dan kan het bijna niet missen hoor… :roll:

En… volgens mij als je al zoveel klachten hebt dan moet het HCGgehalte ook wel hoog genoeg zijn om een streepje op te leveren op de test. Over 2 dagen is je NOD immers al!! Ik had ook een dag voor NOD getest, met een gewone test en niet eens met ochtendurine en ik had ook al een streep! Dus ik zou niet heel erg bang zijn voor een negatieve test terwijl je wel zwanger zou zijn.

En schoentje zetten kan ook vóór sinterklaasavond he?! Is zelfs gebruikelijker! :mrgreen:

Heske, de volgende! Jeetje, spannend!! :shock:

JOEHOEEEEE!!!

KC, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :dance: :dance:

Heske… nu jij de volgende… wauw!

Tijger :pray: :pray:

Tijger, hoe is het nu??? Niet toevallig per ongeluk stiekem vanmorgen al getest??? :shifty: Ik duim voor je meid :pray: :pray: :pray:

Oja, Sproet, wij moesten met Sterre ook het op haar buik liggen oefenen :roll: Hebben het wel af en toe gedaan, met een opgerolde hydrofiele doek onder haar borst, maar ze vond het gewoon niet leuk. Uiteindelijk rolde ze gewoon met 3 maanden om, en heeft ze zich juist qua motoriek altijd heel vlot ontwikkeld, dus lekker laten gaan hoor, je meisje laat zelf wel merken wanneer ze er zin in heeft :wink: Meiden zijn nu eenmaal eigenwijs (en Casper blijkbaar ook, maar dat heeft ie van zijn moeder :wink: )

@Ke wrote:

Meiden zijn nu eenmaal eigenwijs (en Casper blijkbaar ook, maar dat heeft ie van zijn moeder :wink: )

:shock:

:snooty: :naughty: :hand:

:mrgreen:

KC HEEL HEEL HEEL ERG GEFELICITEERD MET JE MEISJE!!! Een dochter IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET!!

Wat een prachtige naam!!!

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je verhaal en fooootoo’s!

Hoop dat jullie snel thuis van elkaar mogen gaan genieten.

Tijger, duimen draaien hier super voor je!

Meiden het loopt hier even niet zo lekker, ik ben er vanavond pas, gisteren lukte echt niet meer, solly…

Mascha bedankt voor de sms!

He miekje fijn je weer even te zien hier.

hoezo wist jij het? :stuck_out_tongue:

pff meiden gaat best hard, ik zie mijn banner alweer op 11 weken staan :shock: nog weekje en dan kunnen we weer genieten :inlove: