*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties :-*

We gaan die dag altijd naar mijn vader, gewoon even bij elkaar met mijn broer en schoonzus en de 3 kleintjes erbij.

Blijft moelijk hoor…

Kc heeeeeel veel succes morgen en ik zal zeker aan je denken.

Lotte s toen (omdater nergens anders plek was) ook op neonatologie opgenomen en ik vond het een naar gezicht.

Zo klein allemaal en dan al zo.n medische zorg nodig :hug:

Maar ze liggen daar iig wel het beste en er wordt super voor ze gezorgt!

Heel veel succes meid :hug:

Hee dames,

Ik heb vandaag op een andere groep gewerkt en dat kost altijd net wat meer energie, dus ik ben een beetje moe… dus ik houd het even kort…

Maar KC, jeetje zeg! Je eerste BIB en dan morgen direct een BIA…

Spannend zeg!! Maargoed, hee, je hebt iig de 37 weken uitgezongen, dus het komt vast allemaal goed! Hee, heel veel succes morgen meid… zet hem op!! Dikke :-*

KC :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES VANDAAG!!!

Meis, ik duim voor je dat je een voorspoedige bevalling hebt, en dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden :pray: Zet 'm op meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Even een snelle knuf voor de rest :hug: Ga het hier vandaag goed in de gaten houden :shifty: :shifty:

KC heel heel veel succes vandaag!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :x

Alle meiden dikke knuf, kom vanmiddag posten, was bezig maar liv alarm

Tot strakkies

KC ZET M OP!

KC, ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: me rot voor een voorspoedige bevalling en een mooi gezond kindje!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

('k Las bij de dec mama’s dat ze gisteravond naar het ziekenhuis moest ivm (een beetje) bloedverlies… Hoop maar dat alles goed is! :pray: :pray: :pray: )

Oh wat spannend hier zeg.

KC, zet 'm op meid!!!

Memmie, stoer hoor. Op de buik draaien.

Wij moesten met Femke meer oefenen op haar buik, maar ze wordt na twee minuten al driftig en begint dan heel zielig te huilen. Tja, dan is mijn moederhart zwak :angel:

Ik probeer het wel te trainen/oefenen, maar niet ten koste van alles.

Dan maar wat korter per keer.

Oh, en nog even een vraagje… jij had toch ook last van aambeien na de bevalling, is dat alweer helemaal over? Hier steeds opnieuw een ‘bevalling’ als ik naar de wc moet :silenced: Echt niet fijn dus!!! :hand:

Sproetje, dat zeiden ze bij Casper ook hoor, dat ik meer moest oefenen. Ja daahaaag, kind huilde alleen maar. :frowning:

Het gaat vanzelf! Tegen dat zielige huilen was mijn moederhart ook niet bestand hoor.

Een dag voor hij 4 maanden was, rolde hij om en ging hij uit vrije wil op zijn buik liggen!

Ow Memmie, wat spannend zeg… ik duim heel hard dat alles goed gaat! :pray:

Hoe zou het met KC zijn…? :pray: :-*

Ik ben ook al benieuwd hoe het met KC is …

Mascha heb jij iets gehoord / vernomen ??

Ik zit ook aan de buis eh… pc gekluisterd! :pray:

ikke ook hoor, kom later kletsen, maar spiek wel steeds…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik heb een baaldag, dus ik zit sowieso aan de pc gekluisterd.

Verhaal staat in de huiskamer :" waar moet dit heen…"

Maar omdat ik een baaldag heb, en daardoor weinig doe, heb ik extra veel tijd om KC alles toe te stralen en verder te gaan met duimen enzo…

Dames :

Ik hou het hier in de gaten…

Ik kan nog wel even snel iets vertellen voordat me batterij uit valt.

Ik ga zaterdagochtend testen en als de test positief is, krijgt mijn vriend hem in zijn schoen als sinterklaas cadeautje :oops: :pray: :pray:

@tijgertje1982 wrote:

Dames :

Ik hou het hier in de gaten…

Ik kan nog wel even snel iets vertellen voordat me batterij uit valt.

Ik ga zaterdagochtend testen en als de test positief is, krijgt mijn vriend hem in zijn schoen als sinterklaas cadeautje :oops: :pray: :pray:

Ooh wat hoop ik dat ie test positief is :pray: :pray:

Ik hoop mee Tijgertje! :pray: :pray: :pray:

Ongelooflijk tijger, wat kun jij lang wachten… en ons maar in spanning laten zitten… niet zo mooi… :naughty: :wink:

Kim, :-* :hug: , ik zal je verhaal even lezen…

wat is het spannend voor KC :pray: :-

ik duim ontzettend voor je tijger!! :pray: :pray: :-

memmie, ja ik leef heerlijk door op mijn roze wolkje :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: KC is blije :inlove: mama geworden! :dance: :dance:

Vandaag is de prachtige Célia geboren om 12.20h. Ze weegt maar 2010 gram en is 43 cm lang en ligt op neonatologie maar maakt het verder goed! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: