*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Haha, sorry, had ff telefoon… :wink:

Maar wat heb je voor eng gevoel dan bij de baarmoeder?

En slijm is normaal!

Met mij is het wel ok. Ik denk haast dat ik vandaag een eisprong heb gehad… ik had eergister (woensdag) namelijk erg veel slijm en een klein beetje pijn linksonder in mijn buik. Ook werd mijn ovu-testje ietsje donkerder.

Gister (donderdag) had ik de hele dag vrij veel pijn linksonder in mijn buik en een nog donkerder ovutestje. Lang niet zo donker als de teststreep, maar wel duidelijk donkerder dan de voorgaande dagen.

En vanochtend nog even pijn linksonder en daarna niet meer… en een lichter ovutestje. Temp was vandaag ook lager dan de voorgaande dagen… temperatuurdipje door de eisprong? Ik hoop het!!

Ben benieuwd hoe mijn temp morgen is…

Wat zou dat mooi wezen… een ei!! :slight_smile:

hoe is het jou tijger?

lukt het klussen een beetje? en is het toch nog spannend over 6 dagen? :pray: :mrgreen:

hihi daar was je dus! :mrgreen:

uhm ja beetje pijn af en toe, voelde niet als de bandenpijn die ik normaal had… misschien is het het wel en waren het de andere keren iets anders, heb er nog steeds een goed gevoel bij, dus op dat punt nog geen zorgen.

oh dacht dat meer afscheiding normaal was, maar niets gelezen over slijm, was echt vies zeg :lol:

ooooooohhhh ik hoop het zo meis! wat fijn! :inlove:

zo super als je lichaam het alweer heeft opgepakt! :pray:

Haha, een zwangerschap is wat dat betreft een raadsel… allemaal rare kwaaltjes en dingen… en iedereen heeft weer andere dingen! Ik zou me ook inderdaad geen zorgen maken als ik jou was, das zonde! De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan de kans dat het fout gaat! Dus… :slight_smile:

Sjong, ik vind het echt retespannend… ik verwacht dus gister of vandaag mijn ei gehad te hebben en ik heb dinsdag en donderdag geklust… het zou dus kunnen. Raar, weer ineens die spanning van het wachten… en nog veel meer dan het ooit geweest is… komt natuurlijk omdat ik toen wist dat het moeilijk lag… en nu weet ik dat het kan en wil ik zo mogelijk nog liever zwanger worden dan vóór de miskraam…

Ik vrees dat het 2 lange weken zullen worden de komende 2 weken… en dat een negatieve test dan een behoorlijke teleurstelling zou zijn… :roll:

hihi ja het blijft een raadsel dat vrouwelijk lichaam :wink: :lol:

Oh M.arijke wat spannend zeg! ik vind het voor jou ook weer super spannend. ik vind het ook niet gek dat je nu nog meer drang hebt en toch andere gevoelens, aangezien je wel zwanger kunt worden :inlove: hoop echt dat je net als KC onwijs snel weer zwanger bent en lekker kunt genieten! :pray: :-*

hoe is het verder met je?

Ja, verder gaat ie op zich wel ok. 't Is wat raar allemaal. Op zich hele leuke dingen in de planning staan, ik vind december altijd leuk! :slight_smile:

Maar er hangt wel wat een schaduw overheen nu natuurlijk…

Nouja, en dan de spanning van het zwanger raken weer, en wat spanning op mijn werk ivm reorganisatie… het is allemaal wat raar…

Hoe gaat ie met jou verder dan? Wie weten het allemaal al inmiddels?

fijn dat je allemaal leuke dingen in de planning hebt, en december is inderdaad een leuke maand :slight_smile:

vervelend al die spanningen :hug: :-*

ja verder gaat het goed, geniet van alles, ook van het niet lekker zijn. de ouders, zussen en broers en mijn opa en oma weten het :inlove:

Leuk dat jullie zo lekker actief zijn weer :smiley:

We gaan morgen naar komt een vrouw bij de dokter. Is iemand van jullie al geweest?

Vanochtend weer gesport maar alles viel me zwaar tegen vandaag :?

@Marijke: hopelijk brengt december je toch nog iets heel moois :pray:

@Jane: ben je al aan het idee gewent? Mogen we binnenkort meegenieten van je echo?

@Chantal: hoe is het met jou? Nog van die rare steken gehad?

nop niet geweest.

ja hoop het ook voor je M.arijke!! :pray:

ja denk het wel :mrgreen:

tuuuuurlijk mogen jullie meegenieten, heb nog meer echo’s die ik nog steeds wilde showen, maar die ik nu geplaatst had was het duidelijkste, ik had er ook 1 van het zwangerschapsringetje :mrgreen:

hoe is het met jou Mascha?

Het gaat steeds een stukje beter maar vandaag echt een off day ofzo :think:

Bij het fietsen had ik al na 2 minuten verzuurde benen :silenced: en een hartslag van 150 :shock: Die liep alleen maar verder op dus ik moest rustig aan doen verder vandaag.

Ik heb de rest van de dag op de bank gehangen :zzz:

Jeetje :shock: ,ja die dagen kun je ook hebben he :hug:

lekker even rustig aan doen! :thumbup: :-*

maar leuk morgen dus naar komt een vrouw bij de dokter? :mrgreen:

maar uhm Mascha HEEEELP

ik loop me al half uur rot te zoeken, en ik weet dat jij ons de vorige keer hebt geholpen :stuck_out_tongue:

ik zoek dat lijstje bij hoeveel berichten je volgende rank krijgt, kan het echt niet vinden :doh:

Jemig ff zoeken hoor :think:

:lol: jij hebt het ook niet zo bij de hand dus :stuck_out_tongue:

hihi sorry! :stuck_out_tongue:

Ik kan 'm ook niet meer vinden maar heb een bp naar een moddie gestuurd :wink:

ah je bent een schat :-* , had ik zelf natuurlijk ook kunnen doen :doh:

2 weten meer dan 1 toch :wink: :hug:

hihi dat is waar, jij had het de vorige keer zo snel erbij dus dacht jij weet die plek wel, ik was het namelijk vergeten :doh: :lol:

Ik kom er niet meer op welk zoekwoord ik gebruikt had toen :oops:

Heeee Chantal wat doe jij nog zo laat wakker??? :mrgreen: