*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Memmie:

Ik heb de uitzending opgezocht en bekeken en Roel Coutinho van het RIVM vertelde dat het 2e en 3e trimester van een zwangerschap wel gevaar opleverd maar het eerst niet en als je probeerd zwanger te raken, je daar gewoon lekker mee door kan gaan.

Die Roel werkt op hetzelfde terrein als waar ik werkzaam ben.

Pcies! Heb het niet heel goed kunnen volgen… was Jesse aan het voeden en Tycho liep rond (te kletsen, schreeuwen, denderen, dansen :inlove: , zingen etc. en dan krijg je niet alles mee. )

Ik hoorde idd -tussen alle drukte door- dat wanneer je zwanger probeert te worden je er gewoon mee door mag gaan. Scheelt weer toch?!

2e en 3e trimester levert gevaar op?? Nee toch. Ik hoor juist overal eerste trimester.

Balen van de huizen die maar niet verkocht worden.

Gelukkig is er maar 1 koper nodig, dus positief blijven hoor.

Hoop dat jullie nieuwe huis nog wel door kan gaan hoor Memmie, wat enorm spannend, vervelend hoor.

Klinkt alsof jullie heel wat gaan veranderen Tijgertje, wanneer willen jullie er echt in trekken (of heb ik dat gemist?)

Is het nog gelukt bij de saturn? Is hier om de hoek zo’n beetje, wist je dat ?

Miekje, hoe is het eigenlijk met Livia? Heeft ze nu nog regelmatig controles in het ziekenhuis, of is ze nu helemaal gezond verklaard?

Sproet, hoe is het met de borsten 8)?

Kim, ben je al weer wat fitter?

Meiden, even kort van mijn kant aangezien de kleine nu ligt te slapen en mama dus even tijd heeft om te douchen :slight_smile:

Met mijn (.)(.) gaat het gelukkig weer de goede kant op.

Gisteren niet gekolfd maar dat geeft geen probleem. Hoewel ik aan een kant weer aardig vol zit.

Morgen gaan we een weekendje weg en dan ga ik denk ik ook niet kolven. Ik kan de melk toch niet zo lang goed houden. Zondag gaan we op de terugweg via Brabant naar huis en zijn we dus wel een tijdje onderweg :think:

Ik kreeg vanochtend sms van Miekje: Liv heeft weer steeds koorts en ze heeft een bovenluchtweginfectie en een dubbele oorontsteking. Zelf zijn Miek en Jorik ook totaal niet lekker :hug: :hug: :hug:

Ach nee toch :cry:

Wat blijven ze toch tobben.

Zo’n kleintje en dan weer zo ziek :cry:

En papa en mama ook nog.

Beterschap voor allemaal. Dikke knuffel :hug:

Sproet, heel veel plezier met je weekendje weg!

Jeetje, dat kan er dan ook nog wel bij… pff!

Hopelijk knappen ze gauw weer op :hug: :hug:

Ohh, die kleine Livia :hug: veel beterschap meissie.

Sproet veel plezier van het weekend!

Heske, ik heb ook zelf om een ks gevraagd en iom de de gyn. heb ik die ook gekregen.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis.

Lotte is vandaag voor het eerst naar het kdv geweest en het is goed gegaan :dance: :inlove:

Ze heeft zelfs een uurtje geslapen :inlove:

Ik heb er net opgehaald en kreeg een bigsmile van mijn lieffie :inlove: :inlove:

Hoi meisjes

De ka denkt dat livia de mexicaanse groep heeft.

Stom, wij moeten morgen allemaal voor de prik. Heeft weinig zin maar ja… tenminste emma en wouter, jorik en ik mogen alleen als we koortsvrij zijn.

De luchtweginfectie en haar oortjes zijn vaak bijwerkingen van de mg. Ze heeft nu antibiotica en we houden haar natuurlijk heel goed in de gaten.

Ze heeft net nog heerlijk zitten lachen dus ik heb er veel vertrouwen in.

Tierrr :hug: heb je een pb gestuurd.

Ik sluit me helemaal aan bij Kim. Niet sorry zeggen en blijven praten. Natuurlijk mis je je kindjes en heb je veel verdriet.

Een hele dikke kus. Hoe gaat het vandaag?

Tijger, wouw klinkt mooi hoor jullie nieuwe huis!

Hoe gaat het nu met je?

Lieke wat goed van je meisje! :dance: en zo lief lachen naar haar mama. Je kan trots op haar zijn!!

Sproet, fijn dat het beter gaat met je (.)(.) en heel veel plezier dit weekend. Maak je foto’s en showen dan he??

Kim, ben je helemaal opgeknapt meis? Hoe gaat het met Casper en de meiden?

KC, lief dat je er naar vraagt. Livia moet om de 2 weken naar de kinderdarts. En dat zal voorlopig wel zo blijven.

Hoe is het met jou? Kom je nog een mooie buikfoto showen?

Meis, wat spannend allemaal he. Misschien heb je volgende week je meisje wel al in je armen! Had je idd al iemand die voor je post?

Mem, wat een hoop gedoe zeg. Balen… :hug: Wat voor werk zoek je?

Hoe gaat het met je mooie mannen?

Heske, hoe is het met jou meis en met je buikje? Ik heb je “in tweestrijd zijn” gelezen. Lijkt me heel moeilijk. Wat zegt je gevoel?

Wanneer krijgen we van jou weer een mooie buikfoto? En hoe is het met je apie?

Leuk de groetjes van HOOP! Groetjes terug!

Masch, wat lees ik nou? Een personal trainer? Dat doe je goed!

Fijn dat het sporten helpt.

Hoe voel je je nu?

Alle andere meiden alles goed?

Miek hoe is het bij jou?

Aaaaarghh… miekje, nee he? Jeetje… :cry: :hug:

Sjongejonge, het zit jullie ook niet mee he? Heel veel beterschap voor jullie allemaal!! :-* Gelukkig maar dat Livia ook nog lekker kan lachen, dat geeft wel weer moed natuurlijk!! :-*

Lieke, wat super!! Is die mijlpaal ook maar weer bereikt en goed gegaan!! :thumbup:

Sproetje, fijn dat het beter gaat met je (.)(.)

Veel plezier met het weekendje weg!!

KC, hoe gaat ie nu?

Tijger, wat fijn dat het dus kennelijk niet echt erg is als je nu zwanger zou zijn! Toch een opluchting lijkt mij… hoe gaat ie nu? Ik gun het je zo!

Hee en dames… ik denk dat er toch een ei aan zit te komen morgen ofzo… :roll: Ik heb namelijk pijn linksonder in mijn buik en het lijkt veel op die 2 keer dat ik pijn had bij mijn eisprong. En ook mijn ovutestjes worden geleidelijk aan donkerder… jeeee, wat zou dat mooi zijn zeg… direct weer een ei… :pray:

Ik hoop idd maar dat het een ei is, en niet een infectie ofzo, want we hebben dinsdagavond voor het eerst sinds de curretage weer geklust…

En vanavond gaan we dus weer… er kan maar een legertje soldaatjes klaarliggen toch? :roll: :mrgreen:

Ik hoop met je mee M.arijke!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Miekje en gezin veel beterschap en sterkte. Het zit jullie niet mee.

KC:

Saturn is inderdaad niet ver uit de buurt en we hebben een magnetron gekocht. Vriezer en vaatwasser hebben we al uitgezocht maar nog niet gekocht. Op zich gaan we niet veel doen in het huis, maar het is van een oude man alleen geweest, dus wel een beetje achterstallig onderhoud. Geen grote verbouwingen dus, alleen een kunststof achterpui.

2e en 3e trimester is gevaarlijk als de moeder mexicaanse griep krijgt, zoiets begreep ik uit Roel zijn verhaal.

Sproetje:

Gelukkig gaat het weer beter met de borsten. Heel veel plezier van het weekend !!!

Marijke :

Ik hoop dat je een positieve ovutest krijgt :pray:

Lieke :

Wat goed dat Lotte een dagje op kdv is geweest en geen last hebt gehad en zelfs nog heeft geslapen…

Memmie:

Balen van jullie huis en de situatie. Ik hoop dat jullie ook snel een koper krijgen die een normaal bod uit brengt, zodat je niet al die zorgen hebt van borg staan…

Voor alle andere meiden even een dikke knuffel, heb niet alles onthouden van wat ik gelezen heb. Mijn mannetje komt me zo ophalen en dan gaan we weer naar het nieuwe huis.

Hier gaat het wel, alleen vanmorgen in 1x steken aan de linkerkant van buik. Trok een beetje gekke bekken en ging krom staan omdat het pijn deed. Toen vroeg mijn collega nog wat ik aan het doen was.

:-*

Halloooooo… waar is iedereen? Ik verveel me… :roll: :oops:

@Tierrr wrote:

Halloooooo… waar is iedereen? Ik verveel me… :roll: :oops:

hier :wink: :-*

Haha, mooi… hoi… hoe ist? :wink:

M.arijke hoe is het met je? en is er nog wat met je ovutest gebeurd?? :pray:

@Tierrr wrote:

Haha, mooi… hoi… hoe ist? :wink:

hihi ik was een paar sec. te laat :stuck_out_tongue:

gaat wel oke, beetje eng gevoel bij mijn baarmoeder af en toe en veel slijm bij afvegen vanmiddag :? (sorry voor de details)

maar verder op de roze wolk! :mrgreen: :-*

he waar ben je nu :shifty: :lol: :mrgreen:

Nog een paar daagjes Jane, dan mag je voor de echo !!! :dance:

ja nog 1,5 week :wink:

maar kijk er ook al super naar uit, een beweeglijk behoorlijk gegroeid beebje te zien! :pray: :inlove: