Even een zwaai en een knuffel voor de meiden die hem kunnen gebruiken!
Leef nog steeds met jullie mee, maar even geen puf om te reageren!
Dus:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
voor jullie!!!
Oh Heske hoop voor je dat het niet nodig is, en wat naar dat ze nu aan beide oogjes moet worden geholpen :hug: :-
jeetje sproet wat eng, houdt het maar goed in de gaten :hug:
fijn dat je koorts alweer gezakt is :-
Jeetje tijger wat een naar nieuws, fijn dat jullie er goed over kunnen praten samen :hug: :-
tierr hoop snel op een positieve ovutest gevolgd met zw.test :-
lieke nog gefeliciteerd! :-
KC :hug: :- :hug:
Miekje Beterschap meid! :-* :hug:
Ik heb even een dipje…
Lucht het op om het van je af te schrijven M.arijke??
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@Jane: hoe is het eigenlijk met jou? Geen kwaaltjes meer? Is het al helemaal tot je doorgedrongen dat je echt mama gaat worden?? :mrgreen: :-*
@M&J wrote:
Lucht het op om het van je af te schrijven M.arijke??
Ik mis soms gewoon mijn kindjes heel erg... wat zou het mooi geweest zijn als we over een half jaartje twee 'dezelfde' frummeltjes hadden... ze waren zo gewenst... :cry:
En ik vind het maar niks dat ik nu helemaal geen idee heb hoe mijn lichaam het nu straks weer op gaat pakken... voordat ik zwanger was heb ik maandenlang geen eisprong gehad... ik hoop niet dat dat nu weer zo is.. En nu weet ik wel dat er nog niks aan de hand is, wie weet heb ik volgende week een keurige eisprong. En zo niet, dan wil het ziekenhuis me vast wel helpen. Maar toch, het duurt zo lang voordat onze droom werkelijkheid wordt... :cry:
Maargoed, genoeg geklaagd... sorry!
Tijger, hoe is het met jou? Nog kwaaltjes? Geef es antwoord op mijn vragen van gister... :wink:
Hee gekke M.arijke!!! Doe es effe niet sorry zeggen! :naughty: :-*
We staan voor je klaar hoor! Lucht hier je hart maar, genoeg lieve meiden die er naar willen luisteren!
Het is niet niks, een miskraam. En dan nog een mk van 2 wondertjes! En dan ook nog na heeeel lang wachten pas zwanger geraakt…
Ik vind het niet gek dat je in een dipje geraakt hoor! Redenen genoeg om verdrietig te zijn. Sta jezelf dat ook toe. :hug:
Zorg goed voor jezelf lieverd! En weet dat je hier altijd terecht kunt.
Dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug:
Even snel, kom vanavond uitgebreid reageren, maar ben druk met klussen in het huis, dus iets minder online.
Marijke :
Ik heb nog onveilig geklust deze periode en temp blijft vrij hoog. Heb geen ovutest meet gebruikt. Kwaaltjes zijn er nog, alleen het rare gevoel in me buik is iets minder.
Voor iedereen vast een dikke knuffel en vanavond ga ik alles terug lezen en reageren.
:-*
Spannend tijger… wat hoop je nu? Hoop je op een zwangerschap of liever niet ivm die prik? :roll:
Kim, bedankt voor je lieve woorden… :-
Soms voel ik me zo lllig als ik klaag, omdat ik weet dat ik wel zwanger kan worden, dus dat er wel zicht is op een fijne toekomst met kinderen. En dat is al meer dan sommige anderen kunnen zeggen.
Maargoed, soms doet het gewoon pijn dat het zolang duurt… en dat we onze eerste 2 wondertjes verloren zijn…
Nou, niet lllig voelen… Ik snap wel dat je dat zo misschien ervaart… maar het is echt niet niks om na zolang gewacht te hebben je twee wondertjes te moeten verliezen.
En dat geeft jou alle recht om je gevoel te delen. Je klaag niet, je deelt je gevoel en verdriet met ons. Dat mag!
Dikke knuffel voor jou! :hug: :-
Lieve M.arijke je hoeft jezelf echt niet schuldig te voelen hoor :hug: Het is niet niks wat jullie meemaken :hug:
Wij zijn er voor je!!! :-*
Voel je niet schuldig om je verdriet te uiten Ma.rijke.
Dat moet je wel gewoon doen. Je hebt heel lang moeten wachten om zwanger te raken en toen was het eindelijk zo ver en ging het mis.
Dat is en blijft heel verdrietig en je moet jezelf de tijd gunnen om dat te verwerken. En dat kan een hele tijd duren. Voel je daar ook niet bezwaard over hoor, gewoon lekker je verhaal doen hier.
Ik hoop van harte dat je lichaam het ritme qua eisprongen weer op gaat pakken en dat je snel weer zwanger mag zijn. Heb je het gevoel dat je lichamelijk al wat hersteld bent? Verlies je nog steeds bloed bijv of niet meer?
Bij mij ging de eerste ronde na mijn curettage voorbij, die ongi was ook niet zo lekker. Maar de keer erna was ik zwanger. Ik hoop van harte dat dat jullie ook gegund is hoor, de duimen draaien hier in ieder geval volop :hug: :hug: :hug: :-* :-*
Heske, wat rot dat Sterre geopereerd moet worden. Geen leuk vooruitzicht voor het nieuwe jaar hoor.
Mascha, super dat je je beter begint te voelen :thumbup: Ik heb je nummer inmiddels opgeslagen hoor, als er iets spannends gebeurd dan laat ik het weten.
Met de thuismonitoring gaat het nog steeds goed. Nog geen reden om me op te nemen gelukkig. Aankomende zaterdag krijgen we een rondleiding op de afdeling Neonatologie in het ziekenhuis. Dan kunnen we even kijken waar onze kleine uk op genomen zal worden nadat hij/zij geboren is. Zoals het er nu naar uit ziet wordt de baby direct na de geboorte opgenomen Word nu al verdrietig als ik eraan denk dat ik als kersverse mama mijn baby niet bij me zal hebben.
dat de baby maandag extreem snel gegroeid blijkt te zijn ofzo.
Ik heb zojuist een nieuwe digitale spiegelreflexcamera besteld, stout he.
Wilde er al zo lang eentje, maar vond het zo duur. Heb nu gewoon op Bestellen gedrukt en weg was ie :shifty:
Marijke:
Niet schuldig voelen en sorry zeggen. Je kan gewoon je hart luchten en van je af schrijven. Dat kunnen deze meiden in het cluppie wel hebben hoor ( sorry dames, praat even voor de groep).
Ik hoop dat je snel een positieve ovu test mag hebben en als het dan toch mee zit ook weer een mooie dikke streep. Deze 2 kleintjes zal je toch nooit vergeten, die hebben een mooi plekje in je hart :hug:
Mascha:
Gelukkig zie je dat je langzaam vooruit in je gezondheid. Over een poosje ben je weer helemaal de oude en mag ook jou grote wens in vervulling gaan. :hug:
Miekje :
Beterschap !!! :hug:
Sproetje:
Gelukkig is de koorts weg, wel balen dat je nog last heb van een harde plek in je borst :hug:
Heske :
Balen van Sterre en haar oogjes. Misschien als ze verder gaan onderzoeken, dat het dan misschien toch nog mee blijkt te vallen . :hug:
Ik snap het wel als een kind geen bril op wil, ik heb er ook 1 en zet hem ook nooit op ( alleen met autorijden in het donker, voel ik me iets veiliger)
Kim:
Voor jou ook een knuffel :hug: omdat je even geen puf meer hebt.
Marijke: wat betreft je vraag of ik hoop op een zwangerschap. Aan de ene kant hoop ik van wel omdat we al best lang bezig zijn, maar aan de andere kant zit toch ook te denken aan de prik en wat daarvan eventueel de gevolgen zouden kunnen zijn…
Is toch wel handig een laptop, kan nu gewoon het eten klaar maken en tegelijkertijd even reageren op jullie …
We gaan zo eten als mijn mannetje thuis komt en daarna gaan we even Saturn in Vleuten om nieuwe magnetron te kopen en gelijk even te kijken naar andere apparatuur voor in het nieuwe huis…
:-*
Jullie zijn super lief!! :-
In het dagelijks leven heb ik niet echt het gevoel dat ik erover kan praten, mensen verwachten volgens mij toch dat je gewoon de draad weer opppakt en verder gaat waar je mee bezig was… Nu doe ik dat op zich ook wel, maar het speelt wel de hele tijd in mijn achterhoofd… en soms zorgt dat dus ff voor een dipje. Maar ik vind het super fijn dat ik dat hier van me af kan schrijven!! (En nu zit ik dus te janken omdat ik jullie allemaal zo lief vind… :oops: :roll: :- )
KC, wat fijn datt het met de thuismonitoring nog steeds goed gaat! Ik hoop zo voor je dat beebje nog een groeispurt maakt zodat je de eerste weken gewoon lekker samen kunt genieten…
Wat gaaf trouwens, een digitale spiegelreflex! En hee, je hebt nu een goed excuus he?! :mrgreen:
Tijger, ja, handig he, een laptop? Ik kok ook altijd als ik kook! :mrgreen:
ik kan me voorstellen dat je dubbele gevoelens hebt bij een eventuele zwangerschap nu. Maargoed, daar moet je je vooralsnog maar niet druk over maken, want grote kans dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt… en mocht je nou straks wel zwanger blijken dan kun je je altijd nog druk gaan maken…
M.arijke, ik denk dat ik een kookschort krijg met: ik kook niet, want ik kok! :oops:
Dusseh… ik moet nodig nu gaan koken! :lol:
En blijven praten meis, dat lucht op!
Ik heb dan wel nooit een tweeling verloren, maar wel 3 mk gehad, dus snap heel goed wat je voelt. :hug:
Tijgertje, dat je voor de groep spreekt: :thumbup: Goed gezegd meid!
Veel plezier met een nieuwe magnetron uitzoeken (en de rest!)
KC, fijn dat het thuismonitoren zo goed gaat. Ik duim voor een superspurt.
Oh, ik kan je gevoel wel voorstellen dat het confronterend is om over de afdeling te lopen waar je kleintje straks komt te liggen (ik hoop van niet, ik hoop van niet, ik hoop van niet… ).
:hug: voor jou!
M.arijke, :hug:
KC: Bij mij ging de eerste ronde na mijn curettage voorbij, die ongi was ook niet zo lekker. Maar de keer erna was ik zwanger. Ik hoop van harte dat dat jullie ook gegund is hoor, de duimen draaien hier in ieder geval volop
Hier hetzelfde... duurde bijna een jaar voordat ik zwanger raakte (1e kindje), ma/mk (11w4d), curettage, 1e ronde ongi (na ongeveer 6 weken) en daarna weer zwanger! Je hoort het vaker, omdat je baarmoeder dan mooi schoon is...
Ik hoop ook van harte dat je snel een eisprong spot en snel weer zwanger mag worden! :pray:
Het erover praten en verwerken is heel belangrijk hoor! Ik heb ook ervaren dat mensen al vrij snel weer verwachten dat je 'erover heen' bent. Terwijl je droom/wens gruwelijk is verstoord! In je gedachten was het kindje(s) er al bijna... Zelfs toen ik weer opnieuw zwanger was heb ik het er nog heel vaak moeilijk mee gehad (en nog wel eens...denk/droom ook vaak dat het een meisje was...?). Ook omdat ik het (mijn gevoel) niet goed kwijt kon (mijn man is ook absoluut geen prater).
Schrijf hier dus maar lekker van je af! Klaag, zeur, schreeuw, huil er maar lekker op los! :-*
KC, fijn dat het nog steeds rustig is bij jou. Ik hoop dat je kindje nog ff goed groeit :pray: Lijkt me idd erg moeilijk om je kindje niet bij je te hebben na de geboorte... :hug:
Miekje, beterschap :hug:
Kim, :hug:
Tijgertje, bij één vandaag hadden ze het gisteren over de MG en zwanger worden. De viroloog die ze daar hadden zei dat je niet hoeft te wachten met zwanger worden...(misschien ff kijken op herhaling gemist?) Spannend, ik hoop voor je dat het op de valreep 'raak' is! :pray:
Schiet het al een beetje op met klussen in jullie nieuwe huis?
Mascha, fijn dat je weer aan de beterende hand bent en baat hebt met het sporten. Toe maar... een personal trainer! :thumbup:
Heske, wat vervelend van Sterre d'r oogjes... :hug:
Jane, hoe is het op je roze wolk???
Miek, Lu, Lieke, A-S, hoe is het met jullie???
Meiden, fijne avond! :-*
PS jullie krijgen de groeten van ~Hope~!
'k Sprak haar laatst op msn!
Kc:
Gelukkig blijft het even rustig bij jou en je beebje. Hopelijk krijg je maandag toch iets beter nieuws en dat de kleine uk toch maar weer gegroeid mag zijn.
Lijkt me ook een trieste gedachte om je kindje gelijk "af te staan "en naar zo’n afdeling te brengen en dan niet de hele dag bij hem/haar kunnen zijn…
Memmie:
Behang is van de muren, houten vloeren zijn er uit, beneden zijn bijna alle muren geverfd, plafond is gewit. Nu is het wachten op de nieuwe kunststof schuifpui ( als het goed is in week 51) dan kan de nieuwe vloer erin. En boven de schoorsteen er uit slopen en dan kunnen we behangen en vloerbedekking leggen. Dus ja eigenlijk schiet het wel op met het nieuwe huis.
Alleen het oude huis gaat moeizaam. We hebben een bod gehad maar dat is 40.000 euro onder onze vraagprijs …
Herkenbaar… Ons huis is ook nog steeds niet verkocht :?
het zit allemaal tegen… we kunnen nu ons nieuwe huis niet financieren omdat ik op het moment geen dienstverband heb, moest er 3 maanden uit ivm 3x een 0-uren contract. Errug balen. We hebben nu uitstel gekregen tot 30 dec. Ben dus druk op zoek naar werk.
We kunnen/mogen het doen als Merijn zijn ouders garant staan en dat gaan we waarschijnlijk wel doen als niet op tijd werk vind. Ze zitten dan nergens aan vast alleen als wij het financieel niet gaan redden maandelijks. En daar gaan we natuurlijk niet vanuit!
Fijn dat het in jullie nieuwe huis wel opschiet! Hopelijk trekt de huizenmarkt snel aan en zijn jullie (lees WE) je huis snel kwijt voor een mooie prijs!