*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Aah memmie, wat sneu voor Tycho… oorontsteking is niet leuk! :frowning:

Nouja, vertroetel hem maar fijn!! En we zien je hier wel weer als het allemaal wat rustiger is bij je thuis! :-*

KC, beetje bijgekomen inmiddels?

Hier alles ok. Ben nu lichamelijk haast weer de oude. Alleen mijn temp is nog wel aan de hoge kant… jammer, zou zo graag door willen… :roll:

Ik heb bewondering voor je Tierrr, hoe goed je er mee omgaat! :hug:

Jane, hoe gaat het met jou???

Memmie, beterschap voor Tycho, arm manneke! :hug:

@Kim3e wrote:

Ik heb bewondering voor je Tierrr, hoe goed je er mee omgaat! :hug:

ik ook!! :-* :-*

@Kim3e wrote:

Jane, hoe gaat het met jou???

Goed hoor, redelijk wat kwaaltjes, eet minder en is goed aan mijn gewicht af te lezen, eet ook alleen omdat beebje moet groeien anders had ik het denk vaker laten staan :silenced:

beetje dubbele gevoelens over vrijdag...
heb er een goed gevoel bij, maar sta er ook bij stil dat het niet goed kan zijn. hoop natuurlijk dat het goed zit vooral omdat we zoveel gepland hebben :lol:
het zou niet in onze planning passen een negatieve echo :angel:

maar over het algemeen goed dus, ondanks de kwaaltjes leef ik behoorlijk op de roze wolk :)

hoe is het met jou? :-*
en met de rest van de meiden? :-*

Hoi meiden,

Hier gisteren een hangdag gehad. Niets was goed voor onze kleine meid dus dat was wel vermoeiend. Vooral omdat ik de nacht ervoor zo’n beetje twee uur naast haar bed had gestaan :?

Maar vannacht hadden we een goedmakertje. Om 24.00 uur ging ze slapen… tot 06.20 uur :dance:

En nu ligt ze even een dutje te doen tot de volgende voeding.

Jane, nog 1 nachtje slapen. Spannend hoor. Ben je in de ochtend aan de beurt? Dan hoef je niet zo lang in spanning te blijven zitten.

Zal duimen voor een goede echo :pray:

Memmie, beterschap voor Tycho. Sneu als die kleintjes wat mankeert :hug:

Tierrr… gelukkig ben je lichamelijk weer bijna de oude. Dan kun je voor je gevoel ook weer ‘verder’ :-*

Tijger, niet alles in één dag willen doen hè :hand:

Denk aan je lichaam(shouding) en de spiertjes.

Voor de rest even een knuffel.

Ik ga op internet op zoek naar een adapter voor de kolf (of misschien wel een nieuwe :silenced: ).

In deze zit een breuk met als gevolg dat ie er af en toe mee stopt. En dan opeens hoppa daar gaat je tepel weer :shock: … niet fijn :naughty:

Tierrr:

Gelukkig ben je weer bijna de oude, maar nog niet alles overhaasten he.

Memmie:

Beterschap voor je kleine man. :hug:

Sproetje:

Lekker dat Femke toch best een goede nacht hebt gehad.

Voor alle andere dames een :hug:

Ik wil ook niet alles te gelijk hoor, we hebben de tijd.

Gister is de oude vloer er uit gehaald en van het weekend worden de plafonds en muren geverfd beneden. Vandaag en morgen even niet naar het huis, maar gewoon even rustig doen. Morgen om 15.30 uur komt er weer bezichtiging in ons oude huis.

Ik heb foto’s gemaakt van het nieuwe huis toen het leeg stond, morgen even foto’s maken zoals het er nu uitziet en dan weer foto’s als het opgeknapt is. Zodra ik die foto’s heb, zal ik ze wel even plaatsen…

:-*

Beterschap voor Tycho Memmie.

Jane, mijn duimen draaien voor een goede echo hoor!

Laat je even weten hoe het gegaan is morgen.

Lekker sproet een aardig nachtje slapen.

Gaan jullie het hele huis strippen Tijgertje? Wel goed om eens een lekker rustdagje in te plannen. Al kan winkelen ook erg vermoeiend zijn natuurlijk.

Hopelijk hebben jullie een beetje dezelfde smaak. Veel succes met klussen. Is zo’n fijn gevoel om het langzaamaan in je eigen huisje te zien veranderen.

Ik heb vanavond toch maar de MG prik gehaald.

Leek me toch beter voor de baby. Als het echt een ukkie is is het misschien ook sneller vatbaar voor vanalles en als ik het dan zou krijgen…

KC: heb je hier al een buddy voor het geval dat?

Ik hoop het niet hoor :hug: Laat je kleintje nog maar even lekker veilig bij je blijven :pray: :pray: :pray:

Morgen weer naar fysio fitness; voor het eerst dat ik echt geen zin heb :silenced: Ik voel me niet echt lekker. Pijn in mn keel, enorm moe gevoel en een bonkend hoofd :?

Hoooooi meiden!

Even ego :oops: Gisteren bij de gyn geweest. Was best een heftig gesprekje :? Ze vroeg hoe het ging, en ik zat eigenlijk meteen al in tranen. Trek de spanning op het moment ff helemaal niet. Dus ook over de bevalling gehad, wil zo graag weten waar ik nou aan toe ben. Maar ze kan nog niks toezeggen :frowning: Ze gaat met de andere gyns overleggen wat ze met me aan moeten. Als ik geen ks had gehad, dan mocht ik zonder twijfel met 38 weken ingeleid worden. Maar een ks doen ze dus niet zonder meer, en de gyn zei dat ik er rekening mee moest houden dat ze tot 40 weken willen wachten totdat ze gaan snijden :frowning: Betekent dus dat ik na de termijn waarbij het met Lente* mis ging, nog 2 hele weken door moet lopen. Ze hopen dat het dan in de tussentijd toch spontaan nog begint, maar ik gaf aan dat ik dat niet zie gebeuren, en toen de gyn even een blik in mijn dossier wierp, moest ze me daar ook wel gelijk in geven. Sterre is natuurlijk met 42 weken ingeleid en toen was alles in mijn buik nog helemaal rustig en had ik ook nog geen ontsluiting. Lente* was met 38 weken nog niet eens volledig ingedaald en het zag er ook totaal niet naar uit dat ze al binnen korte tijd geboren zou worden. Dus nu gaat de gyn mijn bezwaren (en de gegevens van de vorige zwangerschappen) meenemen in het overleg, en hebben we het er bij de volgende controle weer over. Ik was echt best wel teleurgesteld, want had begrepen dat een ks met 38 wél een optie was :frowning: De dagen kruipen op het moment echt voorbij, ik ben óp van de spanning, doodmoe, kan overal om janken, en ik weet gewoon al amper hoe ik het tot de 38 weken uit moet houden, laat staan tot 40 weken :cry:

Verder was gelukkig wel alles goed met ons ukkie. Hartslag was 170 bpm :shock: :shock: :shock: Ik maakte me uiteraard gelijk zorgen, want weet niet beter dan dat de hartslag tussen de 120 en 160 moet liggen, maar de gyn vond het een teken van een lekker wakker kindje en heeft me wat dat betreft wel gerust weten te stellen. Buik ligt nog steeds 4 weken ( :shock: ) voor op schema, maar onderin was het helemaal leeg, beebje ligt dus gewoon erg hoog (in mijn maag :sick: ). Voor de zekerheid krijg ik over 3 weken een echo, om de groei te bekijken en om te kijken wat beebje allemaal uitvoert daarbinnen en of alles er gewoon nog goed uitziet. Voornamelijk voor mijn geruststelling geloof ik, maar moet zeggen dat ik dat wel ff hard nodig heb :shifty:

Oja, bloeddruk was nu 130/80… Iets hoger dan voorgaande keren, maar gewoon nog prima.

Moet nu waarschijnlijk 9 december weer op controle en dan ook gelijk voor die echo, maar het systeem lag plat, dus ik moet dinsdag even bellen om de afspraak definitief te maken.

KC, hoe voel jij je nu? Wanneer heb je weer een afspraak? Hoop zo dat je ukkie alsnog een groeispurtje gaat maken :pray: en dat het kleine eigenwijsje nog een tijdje mag blijven zitten :pray:

Tierrr, ook nog ff een dikke knuf voor jou :hug: :hug: :hug:

Jane, vandaag de echo!!! Hoe laat mag je? Ik ga duimen meis, het zit vast goed! :pray: :pray: :pray:

Kus voor de rest! :-*

Jeetje Heske, wat balen dat ze je in het ziekenhuis niet gerust konden stellen wat betreft inleiden met 38 weken… Ik vind het zó logisch dat je zo gespannen bent… dat moeten die gyns daar toch ook kunnen snappen?? Zulke spanning zou sowieso ook niet goed zijn natuurlijk… Nu doet jouw gyn iig zijn best, dus ik :pray: voor je dat dat effect heeft!

Gewoon ff een hele dikke :hug:

En voor de rest hou ik het ook ff bij een :hug:

Ik moet namelijk zo weg, werken… en ik heb daarna ook een heel druk weekend voor de boeg ( :? ) dus denk niet dat ik hier de komende dagen veel zal zijn…

Tierrr, het probleem is dat ik niet meer ingeleid mag worden omdat ik al eens een ks heb gehad. Was inleiden wel een optie, dan zouden ze dat zonder twijfel met 38 weken doen… Een ks is toch weer een zware ingreep en dat doen ze liever niet als het niet nodig is… Mijn gyn heeft gelukkig wel heel veel begrip voor onze situatie en ik hoop zo dat die ks met 38 weken alsnog mag. Moet ik tot 40 weken wachten, dan weet ik niet of ik nog wel voor een ks wil gaan… doe dan die 2 laatste weken er ook nog maar bij, misschien dat het dan wél spontaan gebeurt… Ik weet het ff niet, vind het gewoon heel rot, had me zo ingesteld op bevallen bij 38 weken :frowning:

Meis, succes met je drukke weekend! Denk je ook wel een beetje aan jezelf? :-*

Heske, wat een teleurstelling meis :hug:

Hopelijk hoor je gauw wat er uit het overleg is gekomen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Zoals Tierrr al schrijft, is die spanning natuurlijk ook niks. En ik kan me voorstellen dat je die twee weken na de 40 wk er dan net zo lief achteraan plakt… als je dan toch al zover bent bedoel ik.

KC, hopelijk heb je geen last van bijwerkingen.

Tijger, leuk foto’s van voor en na.

Bij ons is ‘na’ nog niet helemaal af, want ik wil er een soort plakboek van maken. Maar ik geloof dat een plakboek van ons meisje nu voor gaat en daarmee loop ik al 8 weken achter :wink:

Oh Sproet, 8 weken, da’s nog niks! :mrgreen: Ik loop met de plakboeken van Sterre al 2 jaar achter :oops: En het ergste vind ik nog dat ik die van Lente* nog steeds niet af heb… Wil ik wel gedaan hebben voordat ukkie er is, wordt daarna volgens mij alleen nog maar moeilijker… Maar pfff, kost me zoveel energie om me daar toe te zetten.

Tja, ik weet het echt niet hoor, of ik het nou zie zitten om met 40 weken een ks te krijgen. Denk dat ik dán toch de kans wil afwachten dat het spontaan komt… Dat is natuurlijk precies wat de gyn wil bereiken door het tot 40 weken de tijd te geven, die hoopt dat ik voor die tijd spontaan beval, maar dat lijkt me gewoon geen realistische hoop… Dus heel zwart/wit gezien, heb ik voor mezelf eigenlijk maar 2 mogelijkheden: óf een ks met 38 weken, óf overtijd lopen spontaan bevallen… Iets anders vind ik gewoon geen goede optie… :? Maar ja, wie weet denk ik er tegen die tijd ook wel anders over, ik weet het gewoon niet…

Jane, hoe was je echo?

Ik hoop zo dat je met goed nieuws komt :pray:

Kom later weer ff. Was ff nieuwsgierig… :-*

Ik zit ook al steeds te kijken tussen de bedrijven door… :roll: :pray:

ah wat lief,

sorry meiden dat ik jullie zo lang heb laten wachten.

Hierbij de update: :inlove: :dance:

we moesten er erg vroeg zijn, 9.00 uur.

en er was gezegd uur van te voren 2 glazen water te drinken, zou beter uitkomen voor de echo. Alleen is mijn blaas nogal snel vol en moest ik dus behoorlijk plassen toen we aankwamen :lol:

Het ging goed met beebje :inlove: en hebben zelfs het hartje gehoord en gezien. :inlove:

Beebje kwam maar 1 keer echt goed in beeld, niet helemaal maar het rompje en hoofdje waren duidelijk te zien, daarna drukte de blaas beebje steeds verder weg en werd het steeds lastiger (ook voor mij die steeds nodiger moest plassen :lol: ) :frowning: . Je kon duidelijk zien dat die blaas groter en groter werd :shock:

Maar beebje gezien :inlove: , doet het goed :inlove: en mevrouw kon aan de verhoudingen zien dat het wel 9 weken was :inlove: , helaas was opmeten haast onmogelijk geworden.

heb in SF even een plaatje van hoofdje+rompje foto geplaatst :inlove:

de ouders hebben we het ook maar meteen verteld en die vonden het uiteraard onwijs leuk :inlove:

Maar deze mama is erg moe, was een lange dag, maar heb onwijs genoten :inlove: Kijk nu al uit naar 10 december!! :inlove:

Sorry voor dit echo berichtje maar wil graag even knock-out tegen mijn mannetje aanliggen dromen op die roze wolk :inlove:

voor iedereen hele dikke :-*

Jane :

Leuk dat je een goede echo hebt gehad. Jammer dat je blaas zo vol was en dus het beebje steeds verder naar de "achtergrond"ging. Ga zo even in het showforum kijken.

KC:

Hoe is het nu met je ??

Schiet je al op met de naam, kaartjes en kleertjes ??

Woensdag is de oude vloer uit het huisje gegaan en gisteravond hebben we witsel ( voor het plafond ) en Dakar Beige verf ( voor de muren) gehaald. Zaterdag en zondag gaan we schilderen… Heb er al zin in :dance: :dance:

Heb vanmorgen ook gebeld voor de nieuwe pui en als alles mee zit , wordt ie geplaats in week 51. Dus dat is ook al vrij snel.

Vandaag helaas ook slecht nieuws gehad :cry:

@tijgertje1982 wrote:

Vandaag helaas ook slecht nieuws gehad :cry:

?? :hug: :hug: :-*

Tijger, wat is er aan de hand meid? Sterkte iig!! :hug:

Jane, van harte gefeliciteerd meid!! Heerlijk En ook het hartje gehoord en gezien!! Niks mooiers dan dat! :inlove: (Ik moet ervan huilen… :roll: )

En dus toch maar meteen de ouders verteld? Haha, moeilijk om dat niet te doen he?

Nou dames, ik moet weg en ben de hele dag op pad, dus tot later!

Marijke :

Je zal het wel niet meer lezen, maar veel plezier vandaag.

Het slechte nieuws, mijn mannetje heeft matig toch slecht zaad.

Verder weet ik nog niet hoe het zit, we moeten een afspraak bij zijn huisarts maken en dan op spreekuur komen. Dan bespreekt hij alles verder met ons.

De huisarts heeft al wel gemeld dat we eventueel een 2e zaadonderzoek kunnen laten doen en dat wordt dan nog uitgebreider onderzocht dan het eerste. Maar omdat we al langer dan een jaar bezig zijn, mogen we ook gelijk door naar een fertiliteitsarts (ik hoop dat ik het goed schrijf).

Alleen kunnen we verder nog geen stappen ondernemen door meerdere omstandigheden :

• We hebben net een nieuw gekocht en daar zijn we druk mee bezig en ook met het verkopen van ons oude huis.
  • Bij mijn mannetje op zijn werk is het super druk, die kan niet zomaar vrij nemen voor gesprekken en onderzoeken. ( op zijn werk weten ze ook nog niet dat we bezig zijn, dus overleggen over verlof gaat ook een beetje moeilijk)
  • Ik heb de prik tegen de mexicaanse griep gehaald en dan mag je 8 weken na de prik niet zwanger raken. In december moet ik de 2e prik halen en dan geldt weer dat termijn van 8 weken.

Toen ik het gister gehoord heb via de telefoon, ben ik gelijk naar het werk van mijn mannetje gereden om het te vertellen. Was alleen wel balen dat we even niet alleen konden zijn om elkaar even een dikke knuffel te geven. Thuis heb ik toch even een potje zitten huilen. :cry: Zijn we al die tijd voor niks bezig en testen en tempen etc… Mijn mannetje kon het eerst ook niet geloven en baalt er nu ook van dat het nu helemaal niet zo snel meer gaat lukken.

Nu even snel ontbijten en dan gaan we weer naar het huisje, we gaan verven…

:-* Chantal