Hoi :oops:
Ben ik ook weer…
Masch bedankt voor de updates.
Tierrr nogmaals dikke kus.
Hier gaat het weer beter. Emma en Wouter kunnen maandag weer naar school/psz. Wat een rotgriep, zijn er toch 2 weken uit geweest en ook jor en mijn ouders goed ziek.
Livia is niet ziek geworden gelukkig. Wij moeten trouwens wel allemaal alsnog komen voor een prik, alle 4 behalve livia.
ff bijlezen
Hihi ik werd gebeld tijdens het bijlezen, dus van posten is er niet echt veel meer gekomen.
Sproet hoe was je nacht en wanneer ben je jarig?
Heske hoe is het met jou en buikje?
Lieke, wat fijn dat alles nu goed gaat. Eindelijk rust na alle ellende.
Hoe gaat het nu met jou? Ik bedoel “echt” met je. Want je zal wel kapot zijn…
Tierrr hoe is het met je meis…nou ja ik weet het eigenlijk al, maar vraag het hier gewoon ook. Kunnen jij en je man er goed over praten? hoe gaat het met hem? :-*
Tijger, ik las dat je mannetje maandag zijn zaad gaat inleveren. Wat spannend allemaal. Het “wachten” vanwege de MG is dat jouw eigen keus of heeft iemand aangegeven dat dat beter is?
Masch ook ikke ga voor de spek met kaas :drool: hoest met t paardje?
Hoe is het met alle andere meiden?
Jane nog lekker aan het genieten van het zwanger zijn?
Miek, hoest bij jou meis? Las ook KMA welke voeding geef jij nu?
Liv heeft vannacht voor het eerst van half 12 tot 8 geslapen :o :shock: :dance:
KC alweer bijna 35 weken. Mennn wat gaat dat snel. Nog maar heel even en dan heb je kleine prullie in je armen. Voel je je ok?
Alle andere meiden, hoe gaat het?
Memmie, alles goed met jou en je mannen? Ben je er al even lekker uitgeweest?
Zitten te dubben. Kids willen zo graag naar de intocht. Maar ja ze zijn net weer beter, weet niet zo goed wat ik nu moet doen…
Miekje:
Ik zou de kids gewoon even dik aankleden, even naar de intocht laten kijken en dan weer naar binnen. Nog niet te lang in dit vieze weer laten lopen. Maar dat is mijn mening he. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Wat goeddat Livia zo lang heeft geslapen !!
Het is nu mijn eigen keuze om te wachten na de mgprik. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er wat het vruchtje gebeurd. Ik weet zeker dat ik dan spijt krijg en het me zelf niet kan vergeven.
We gaan zo winkelen in Veenendaal. In dit heerlijke weer :?
Intocht!!! :dance:
Enne wat een bikkel is Liv he :inlove: :thumbup: :inlove:
Ienimini paardje heeft geen kik gegeven met inenten; ze is dus heel wat stoerder dan ik :oops: :lol:
Een paar foto’s van lotte is sf!
Miekje:
Ben je nog bij de intocht van Sinterklaas wezen kijken ??
Lieke:Hoe doet Lotte het nu ze thuis is ??
Tierrr :
Hoe is het nu met jou ??
Jane:
Hoe voel jij je ??
Heske :
Ook alles goed ? Ook met de kleine ?
En hoe gaat het met Sterre haar oogje ??
KC:
Hoe is het bij jou ?
Lukt het een beetje om rust te houden ?
Memmie:
Hoe is het met jou en je mannen ?
Voor alle meiden die ik vergeet :hug:
Ik denk wel aan jullie.
Hier gaat het wel. Moet alleen even aan het idee wennen dat we met cd’s moeten klussen… Temp was vanmorgen 37,1. Vind het beetje raar. Kan nu nog geen eisprong hebben (denk ik)…
Ben druk met het huishouden en de spullen vast inpakken voor het nieuwe huis. Dan kunnen we dat mee nemen als we gaan klussen…
Heb gister nieuwe laarzen gekocht en een leuk zwart gebreid jurkje…
Ga nu even de hond uitlaten, plastic en glas wegbrengen naar de containers en dan weer gauw verder met het huishouden ( heb er zo geen zin in)
Ja, dat lijkt me idd raar tijger… klussen met cd’s… maarja, het is even niet anders… 't is wel het verstandigste, denk ik! :hug:
Inderdaad apart van die temperatuur… op welke cyclusdag zit je nu? Nog erg vroeg toch? Zou idd raar zijn als je je e al hebt gehad… of die ongesteldheid van laatst was niet echt een ongesteldheid? Of klopte die ongesteldheid wel met je temperatuur en dergelijke?
Nouja, er zijn natuurlijk meerdere factoren die je temperatuur beinvloeden… heb je slecht geslapen? Gedronken de dag ervoor? Misschien word je verkouden? Heb je wat last van de prik?? Ff doortempen maar… en ach, het is deze rondes natuurlijk ook wat minder interessant, gezien de cd’s…
En, Miekje? ben je nog weggeweest?
En hoe is met met de rest? Jane, wanneer had jij je echo nou? Bijna toch?
Pfff, wij zaten gisteren De Spaanse Droom te kijken… een televisieprogramma waarin de deelnemers strijden om een bed and breakfast in Spanje… was een van die deelnemers niet lekker, ging ze naar de dokter… en het volgende beeld was ineens dat ze een echo kreeg en zwanger was… zie je ineens heel onverwacht een vrolijk babytje op zo’n echo… pff, dat was wel ff confronterend… de meeste dingen kan ik wel aan, zwangere vrouwen en baby’s op straat enzo… maar dit was ineens zo onverwacht dat ik erom moest janken… :roll:
@Tierrr wrote:
Ja, dat lijkt me idd raar tijger… klussen met cd’s… maarja, het is even niet anders… 't is wel het verstandigste, denk ik! :hug:
Inderdaad apart van die temperatuur… op welke cyclusdag zit je nu? Nog erg vroeg toch? Zou idd raar zijn als je je e al hebt gehad… of die ongesteldheid van laatst was niet echt een ongesteldheid? Of klopte die ongesteldheid wel met je temperatuur en dergelijke?
Nouja, er zijn natuurlijk meerdere factoren die je temperatuur beinvloeden… heb je slecht geslapen? Gedronken de dag ervoor? Misschien word je verkouden? Heb je wat last van de prik?? Ff doortempen maar… en ach, het is deze rondes natuurlijk ook wat minder interessant, gezien de cd’s…
Ik zit nu op dag 8. Ongesteldheid was ook best raar. Eerst twee dagen normaal verlies, dag daarna alleen 's avonds iets bruin verlies, dag daarna alleen 's morgens iets bruin verlies. Temp was vanaf de ongi rond de 36,5 / 36,6. Ik heb ook niet gedronken, slecht geslapen en de prik is vorige week dinsdag al geweest. Beetje raar dus. Ik ga gewoon door met temperaturen, ( ik stop alleen met ovutesten) ondanks dat we op het wachtbankje zitten. Als we dan wel weer mogen beginnen en we komen in de onderzoeken terecht, kan ik toch de temp lijsten overleggen…
Ik ga nu even het eten maken. Franse spercieboontjes , gebakken krieltjes en varkenshaas met pepersaus. :drool:
Joehoe, waar zijn jullie??
Tierrr :-* :hug: :hug: :hug: Wat naar toch die confrontatie.
Miekje, ben je nog naar de intocht geweest met de kids? Of hebben jullie het lekker op tv gekeken?
Dapper paardje hoor Mascha :thumbup:
Ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor een ctg.
Het gaat nog altijd goed. Zat even in de stress toen ik de lampjes meerdere keren oranje zag worden en rood en toen de hartslag bijna wegviel, maar de gyn heeft me gerustgesteld dat dat betekent dat er niet voldoende signaal is doordat de baby beweegt.
Ze heeft mijn schema een beetje aangepast, woensdag nog altijd een doppler van de navelstreng, ctg en afspraak, maar nu krijg ik as vrijdag alweer een groeiecho.
En waarschijnlijk heb ik nog voor sinterklaas een baby in mijn armen.
De gyn (dit keer een die ik al veel vaker heb gehad en de hele geschiedenis heeft meegemaakt) vertelde dat vrouwen in mijn situatie vaak opgenomen worden, maar dat ze dacht dat het me meer rust zou geven thuis te blijven en onder uitgebreide controle te staan. Ze wil proberen om op de manier zoals het nu gaat de 37 weken te bereiken en waarschijnlijk gaan ze me dan inleiden. Het voordeel dat de baby daarna nog zou hebben van nog in de baarmoeder zitten is dan nog maar heel minimaal en dan kan de baby er beter uit zijn. Mocht er reden zijn om me al eerder op te nemen en de baby geboren te laten worden, dan doen ze dat natuurlijk al eerder.
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om, tja hoe zal ik het noemen, iets te hebben om naartoe te streven. En te leven. We gaan er wel vanuit dat de baby nog wel even in het ziekenhuis zal liggen en dat is natuurlijk wel minder fijn
Heb ook nog urine en bloed moeten afstaan, dat wilde de gyn voor de zekerheid nog even onderzocht hebben. Ivm de lever- en nierfunctie zei ze, maar hoe het precies zit…geen idee. Morgen bellen ze voor de uitslag.
Nu alleen nog als een gek de belangrijkste dingen regelen; een naam kiezen allereerst (we hebben er nog 2 in optie) :shifty: en geboortekaartjes. En nog wat kleertjes bestellen in kleine maatjes.
Pff, KC, jeetje, kan me voorstellen dat je erg in de stress zat toen de lampjes oranje en rood werden en toen de hartslag bijna wegviel…
Gelukkig is alles goed!! :-*
Klinkt alsof de gyn ook erg meedenkt, fijn!!
En ook fijn idd dat je nu iets hebt waar je naartoe kan leven!
Ik hoop dat het de komende 2 weken allemaal goed gaat! Succes met naam en geboortekaartjes uitzoeken!
Pff, ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt… toch wel heftig even… ben kapot… :roll:
Even snel, want ben thuis om te eten en daarna gaan we naar het nieuwe huis.
Kc lijkt me inderdaad beetje schrikken van die lampjes.
Aan de ene kant fijne gedachten om te weten dat je je kleintje snel vast zou kunnen houden en aan de andere kant wil je het zo lang mogelijk bij je dragen. In ieder geval succes met de kaartjes, de namen en de laatste dingen regelen. Maar niet te druk maken he, stress is nu niet goed voor je !!
Tierrr, balen dat je zo moe bent. Is het geen optie om deze week halve dagen te werken om weer een beetje in het ritme te komen??
Vanmiddag hebben we het zaad weg gebracht en vrijdag krijgen we de uitslag.
Sleuteloverdracht is goed gegaan, maar wat een verhaal kan zo’n notaris ophangen zeg…
Hoi meiden
Even snel hoor, heb een spiraaltje laten plaatsen vandaag en heb echt onwijze buikpijn. Het viel echt vreselijk tegen.
Tierrr, ik moest even slikken toen ik het las van die spaanse droom. Ik vind het zo rot dat het zo heeft moeten lopen…
Natuurlijk moet je huilen bij zoiets. Het moet goed pijn doen…
Lieverd, lucht hier je hart maar lekker. En ik hoop echt dat je heel snel weer zwanger mag zijn. Het zal het verdriet niet wegnemen, maar je wel wat nieuw geluk brengen. Dat verdien je zo… :-*
Masch, bikkel van een paardje hebbie!! Heb jij al nagedacht? laat je je echt niet prikken?
Oh wacht heel ff meiden, livalarmendatgaatmetochhaaarrrdddd
Ben ik weer…
Hmm meid is niet blij, maar wat het nou is…
KC weten ze de reden dat je meisje niet goed zou groeien? Is de doorbloeding van de placenta niet goed?
Ik hoop dat de onderzoeken aankomende week allemaal hartstikke goed zijn. Hoe langer die kleine nog kan groeien in je buik hoe beter.
Hoe voel jij je zelf?
Tijger Jorik is eind van de middag nog even met de kids weggeweest, de zon ging toen schijnen, en ze hadden er zo een zin in. Uurtje wezen kijken en dat was ook genoeg. Ze hebben net hun schoen gezet. Zo schattig, ook het slofje van Livia :inlove:
Lieke, oeh leuk ik ga zo even snel kijken! Hoe gaat het met jullie?
Tijger, fijn dat de sleuteloverdracht verder goed is verlopen.
Zaad is weggebracht las ik. Spannend vrijdag. Hoe laat krijgen jullie de uitslag en is dat telefonisch?
Alle ander meiden alles goed?
Morgen de uitslag van het bloed van Livia. Spannend!
Miekje:
Balen dat je zo’n last heb van het plaatsen van het spiraaltje :hug:
Leuk dat de kinderen het naar de zin hebben gehad met Jorik bij de intocht.
Vrijdagochtend bel ik zelf even naar de huisarts of ze uitslag al binnen hebben.
Vrijdagavond kom ik het hier wel even melden.
Zal tussen het klussen vast wel een gaatje vinden om even te posten.
Voor alle andere meiden :hug:
:-*
Tierr rustig opbouwen met werken hoor. Zo’n narcose en dan alle emoties nog hakt er toch aardig in hoor :hug:
Leuk dat je nu lekker aan de slag kunt in jullie nieuwe huis Tijgertje.
Heb je het nog erg druk gehad met allemaal dingetjes uitzoeken, zoals behang, gordijnen etc? Spannend vrijdag ook nog.
En Miek, sinterklaas heeft het kleine slofje van Livia vast niet overgeslagen?
Lekker dat Jorik de kinderen nog even meegenomen heeft.
Vervelend dat je zo’n last van het zetten van het spiraaltje hebt.
Hopelijk is dat snel voorbij.
@ Miekje, ze weten niet met zekerheid wat de oorzaak van het slechte groeien is, maar ze vermoeden inderdaad dat het de doorbloeding via de placenta is. Daarom elke week een echo van de navelstreng om te checken of daar nog voldoende doorheen komt.
En hoe ik me voel…, onrustig aan de ene kant, want het gaat allemaal niet zoals de bedoeling is, maar tegelijk krijg ik er wel meer vertrouwen in dat ze in het ziekenhuis op tijd gaan ingrijpen. Ik voel de baby ook nog voldoende (hoewel het geen druktemaker is) en dat is ook steeds weer geruststellend.
Ik hoop dat de baby nog wel wat groeit de komende weken, zou mooi zijn als het boven de 2 kilo uit zou komen. (Al reken ik maar nergens op) Met 33 weken werd hij/zij 1700 gram geschat. Vrijdag bij de groeiecho zal ik wel vragen op hoeveel de schatting nu zit.
Het vooruitzicht mijn baby in het ziekenhuis te moeten achterlaten omdat het te klein is daar zie ik wel tegenop, het wordt dan toch een rare kraamweek. Ik weet niet zo goed wat me allemaal te wachten staat, en dat is best vervelend voor een control-freak zoals ik :shifty:
Maarja, we moeten het er maar mee doen
@tijgertje1982 wrote:
Tierrr, balen dat je zo moe bent. Is het geen optie om deze week halve dagen te werken om weer een beetje in het ritme te komen??
Ik heb gelukkig de luxe dat ik maar 2 vaste dagen in de week heb en de overige dagen deze week niet ingepland sta.. kan nu dus ff 3 dagen bijkomen voordat ik vrijdag weer moet! Gelukkig maar, want halve dagen werken is bij ons geen mogelijkheid.. Vandaag dan ook heerlijk lang uitgeslapen en ff lekker rustig aan in huis gerommeld.
Miekje, hoe gaat het nu met je buik? Nog last? :-*
En hoe gaat het nu eigenlijk met je eeuh... hoe heette het ook alweer? Met die kou enzo?
Wat ongelooflijk leuk trouwens, dat schoentje zetten! Ik kan niet wachten totdat wij ook kindjes hebben die dat kunnen doen... :mrgreen:
Succes met het klussen tijger!
En ik ben benieuwd naar de uitslag! Ik hoop dat het goed is!! :pray:
KC, voor jou gewoon even een :hug:
En voor de rest van de dames ook trouwens!!
Heske, Mascha, hoe is het met jullie? En met de rest??
Tierrr:
Wel lekker dat je deze week dan maar 2 dagen ingepland staat, kan je tussendoor toch even proberen om tot rust te komen.
Kc:
Ik hoop dat je de kleine nog even bij je kan houden. Meestal als het te vroeg geboren word, is de kans groot dat het in het ziekenhuis moet blijven. En vooral als het te klein en te licht is.
(Hebben mijn ouders ook met mij gehad, ik heb 2 maanden in het ziekenhuis moeten blijven.)
We hebben al wel rond gekeken naar gordijnen, verf , behang , vloerbedekking, laminaat etc. Maar we zijn er nog niet helemaal uit hoe we het nu willen hebben, dus gaan we zaterdag weer even rond kijken en dan eventueel ook bestellen.
Ben helemaal op na een dag klussen, me schouders zitten vast, me knieen doen pijn en ben moe. Dus duik lekker mijn bedje in.
Hoi meiden.
Kom ff kussie brengen en spieken. Het is rustig de laatste tijd…
KC ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt vrijdag! :-*
Tierrr sluit me helemaal bij Tijger aan. Heb je lekker kunnen uitslapen?
Hoe gaat het nu met je?
Tijger, druk aan de klus dus. Ben nieuwsgierig naar het eindresultaat. :thumbup: Spannend vrijdag!
Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie??
Ik kom ook even langswaaien.
Ik was even een paar dagen niet op het forum… maar wil natuurlijk wel even wat knuffels uitdelen!
KC, het blijft wel spannend he… Nie leuk nie… Had je al zo’n spannende start van de zwangerschap, nu dus ook nog het eind spannend! :hug:
Ik duim heel hard dat je beebje nog even mag blijven zitten!
Tierrr, ik moet zo veel aan je denken laatste weken. :hug:
En dan ook al weer aan het werk… Knap hoor!
Hoe voel je je verder, kun je het een beetje een plekje geven? :hug:
Ik zag in het sf leuke foto’s van Lieke en Lotte :inlove:
Hoe doet Lotte het nu?
Memmie, waar ben jij? Hoe gaat het met je mannen? En vooral met Tycho? Nog moeilijke buien? Of al iets meer rust?
Voor Miekje een dikke knuf, you know why! :inlove:
Mascha, hoe gaat het met jou? Nog iets gehoord van de aangifte? En hoe gaat het met je paardje? Fijn dat je wel zoveel baat hebt van de fysio.
Ben je nog op banenjacht?
Tijgertje, lekker aan het klussen. Die pijn is niet leuk, wel verklaarbaar, je gaat ineens heel andere spieren gebruiken die je nooit gebruikt :lol:
Rustig aan he meis! :hug:
Verder weet ik het niet meer!
Ben er ff niet veel…Tycho heeft dubbele oorontsteking en is erg hangerig. Hoge koorts (40.1) en had vandaag ook diarree…
Wil alleen maar op schoot (heerlijk, wil 'ie anders nooit maar de reden is wel minderrrr…) eist al mijn tijd en aandacht op. Hij is echt zielig…(een echt man! :silenced: )
Moet zeggen dat je daar wel gaaaaaar van wordt, bankhangen met een warm mannetje en zelf ook slechte nachten draaien…
We waren een weekend weg met mijn fam. en zondag middag merkten we dat Tycho wat halfjes werd… moe dachten we, maar hij werd heel heet. De nacht verliep erg onrustig en de volgende ochtend zijn we op tijd naar huis gegaan. Gelukkig was dit de laatste dag en hebben we een heel gezellig weekend gehad!
Vandaar…
Wilde ff snel bij lezen en dan ga ik me ff lekker met mijn kleinste mannetje bezig houden :inlove: . Die schiet er een klein beetje bij in met zo’n grote zieke broer…
Jullie meoten het ff met een dikke :hug: en :-* van mij doen!