*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

@Memmie wrote:

Jeetje M.arijke, wat een vreselijk nieuws van je moeder… :hug:

Ik begrijp dat ze het eerder heeft gehad? Mennnn, wat een nachtmerrie lijkt me dat! :frowning:

Ja, 5 jaar geleden heeft ze een borstbesparende operatie gehad en bestralingen… ze was nu net officieel genezen verklaard… sja… :cry:

Wat betreft de mexicaanse griep ben ik wel benieuwd hoe lang ze denken dat die griep nog gaat duren… voor mezelf ben ik namelijk niet zo bang, ik overleef het wel… ik ben alleen bang voor straks eventueel een baby in mijn buik die het ook benauwd kan krijgen als ik het benauwd heb… en waarvoor medicatie slecht kan zijn… en sja, om nu een prik te halen voor als ik straks zwanger ben en dan eerst 3 maanden te moeten wachten met zwanger worden… dan is die griep misschien al voorbij…

Nouja, ik dub nog even verder… misschien maak ik idd ook wel een afspraak bij de huisarts…

Fijn dat ze enthousiast waren tijger!! Hoop dat het wat wordt!

memmie, wat leuk zoveel kids aan de deur! Hier waren dit keer maar 3 groepjes… heb je het nog gered met het snoep? :slight_smile:

ik was jullie kwijt! :shifty: (alweer)

Voor iedereen even een dikke :hug: en :-*

En een speciaal voor Tierrr, meis, ik denk aan je! :hug:

haaiiiiii Kim :mrgreen:

Haaaaaaiiii Mascha! :mrgreen:

Hoe gaat het met jou?

Tierrr… leuk om je echte naam nu te weten :mrgreen:

En wat een vervelend nieuws van je moeder.

Mijn moeder zit nu aan de hormoontabletten (na borstamputatie en chemo), maar ze heeft veel last van de bijwerkingen.

Ik zou in jouw geval de prik niet halen, maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Ik twijfel ook nog erg wat wij nu moeten doen met een kleintje in huis. Voor mezelf zou ik het sowieso niet gedaan hebben, maar misschien moeten we er nu alsnog aan geloven.

Ik was trouwens vergeten dat je met kolven meer “vraag” creëert. Zit af en toe dus met zeer volle (.) (.). Eigenlijk kun je dus niet meer stoppen als je eenmaal bent begonnen of zie ik dat verkeerd… :think:

KC… wat ontzettend balen dat je kindje niet lekker groeit :hug:

Inderdaad toch maar heeel rustig aan doen. Maar dat lijkt me ook best moeilijk als je je zelf wel nog fit genoeg voelt om dingen te doen.

Hopelijk kan je kleintje nog eventjes blijven zitten en zich nog wat ontwikkelen in de groei.

Hmmm… verder weet ik het even niet meer… sorry.

Ja, Jane. Nog een week geduld. Spannend hoor!!

En Tijger, lekker dat de kijkers in ieder geval enthousiast waren :pray:

@Sproetje wrote:

En wat een vervelend nieuws van je moeder.

Mijn moeder zit nu aan de hormoontabletten (na borstamputatie en chemo), maar ze heeft veel last van de bijwerkingen.

He jakkes, jouw moeder ook al? Je hoort het ook steeds meer he? Klote-ziekte.... :cry: :hug:

Wij hebben trouwens nu definitief besloten dat ik de prik niet haal!

Ha, Kim, daar was je weer! :mrgreen: :-*

Lekker dat je de knoop hebt doorgehakt :thumbup:

Ik stap maar eens onder de douche. Dan kan ik daarna de kleine in bad doen. Kwam er gisterenavond niet van. Meestal gaat ze na de voetbaltraining met papa mee in het grote bad :mrgreen:

Hopelijk slaapt ze vanmiddag ook nog zo lekker.

Dan kan ik even meedoen. Twee vermoeiende nachten achter de rug en overdag niet geslapen :zzz: :zzz:

Ik heb het op mijn werk nagevraagd en bij de huisarts over de vaccinatie van de Mexicaanse Griep.

Bij de gewone griepprik weten ze wat de bijwerkingen en gevolgen zijn voor een ongeboren vrucht.

Vac­ci­na­tie in de eerste drie maanden van de zwan­ger­schap wordt afgeraden omdat er vrijwel geen wetenschappelijk onderzoek is over de risico’s van deze vaccinatie voor het ongeboren kind. De eerste drie maanden worden alle organen van de baby aangelegd en is het risico op beschadiging het grootst. Vandaar dat wordt afgeraden om in de eerste drie maanden te vaccineren.

Als ik dit dus van tevoren had geweten, had ik de prik niet gehaald. In december moet ik voor de 2e prik en dan telt weer dat termijn van 8 weken…

Beetje dom ook van mij, want ik werk waar de prikken vandaan komen…

Chantal als ik het dus goed begrijp zit je nu op het wachtbankje of laat je het gewoon gebeuren?

Met mij gaat het langzaamaan de goede kant op :smiley: Ik heb veel baat bij fysiofitness en slaap niet meer elke dag overdag.

Tot het einde van het jaar gaan we zo door en als we uit Lapland terugkomen ga ik 8 weken in een revalidatiecentrum aan de gang

Mascha:

Goed dat je baat hebt bij de fysio…

In principe zitten we nu even op het wachtbankje.

Ik durf de gok niet te nemen om toch zwanger te raken. Misschien gaat het wel goed, maar mocht er wel iets verkeerd gaan, dan vergeef ik me dat zelf nooit.

Helaas het is even niet anders :frowning:

welkom bij de cd’s club maar weer dan :hug: :hug:

met een beetje pech zijn wij pas in maart aan de beurt :silenced:

dat gaat bij ons ook niet veel schelen. 10 december krijg ik prik 2 en dan weer 8 weken wachttijd. Dus februari.

Balen tijger… :cry:

Maar inderdaad heel verstandig om toch te wachten… je vergeeft het jezelf inderdaad nooit als er wat misgaat… :hug:

Mascha, wat fijn dat het met jou steeds beter gaat zeg!! :dance:

He, ik hoop toch zo dat volgend jaar jullie jaar is!!

Dames ik heb eindelijk het special topic weer aangepast.

Voor Mascha en mij heb ik een wachtbankje gemaakt.

Als je erbij wilt, moet je het maar even laten weten…

Ook heb ik een nieuw showtopic geopend.

De link staat onder de oude link in het eerst bericht van dit topic,

of als laatste bericht in het oude showforum.

Nu ga ik even snel verder eten, mijn mannetje is pannenkoeken aan het bakken :drool:

Leuk idee Chantal! :thumbup: alleen de reden is wat minder :? :wink:

Oohhhhh lekker pannenkoeken :drool: :drool: vooral met spek en kaas vind ik ze erg eetbaar!!

Mascha:

Ik heb er ook geen reden bij gezet. De mensen die de reden moegen weten, weten het misschien allang waarom het nog niet kan…

Vind jij dat ik het wachtbankje weer weg moet halen ?? Je moet het eerlijk zeggen hoor, vind het niet erg …

Pannenkoeken met ham, kaas en ananas vind ik super lekker, maar die eet ik meestal als we bij de Kabouterhut in Amersfoort gaan eten. Thuis is het simpel met kaas of stroop.

Ik ga nu lekker afsluiten en naar bed. Lekker nog even tegen mijn mannetje aankruipen. Arme stakker heeft onthouding omdat ie maandag zijn zaad in moet leveren. En dan kom ik vanavond met de boodschap dat het de eerste 8 weken helemaal niet mag ( het zwanger worden dan he)

:-*

@tijgertje1982 wrote:

Mascha:

Ik heb er ook geen reden bij gezet. De mensen die de reden moegen weten, weten het misschien allang waarom het nog niet kan…

Vind jij dat ik het wachtbankje weer weg moet halen ?? Je moet het eerlijk zeggen hoor, vind het niet erg …

Nee hoor van mij mag ie gewoon blijven :) Vind het juist leuk dat je ons toch een plekje hebt gegeven

Morning…

Hier weer een redelijke nacht achter de rug van 22.00-05.00.

Gisteren lukte het kolven niet, maar vanmorgen toch weer 80cc.

Morgen vier ik voor mijn familie mijn verjaardag, dus misschien dat ze het dan uit een flesje krijgt. Maar ik moet ook ‘sparen’ voor dinsdag, want dan ga ik naar de nagym.

Ik heb al echt zin om tzt weer te gaan sporten!!

Tijger, jammer dat je nu ook noodgedwongen op de wachtbank moet plaatsnemen. Gelukkig heb je straks wat afleiding van het nieuwe huis. Wanneer gaan jullie daar beginnen met klussen?

Ik zag Muuske trouwens in het lijstje staan, maar hebben we ooit nog iets van haar gehoord (=gelezen) eigenlijk?

Mascha, gelukkig gaat het weer de betere kant op :-*

Mascha, wat een positief nieuws dat je je lichamelijk wat beter begint te voelen :thumbup:

Wel jammer dat je het wachtbankje waarschijnlijk tot maart moet bezetten, maar een kerst 2010 kindje zou dan nog net kunnen hoor :smiley: Ach, elke andere maand is natuurlijk ook goed. Vind het iets positiefs om naar uit te kijken, ook al duurt het nog zo lang.

Tieerrr, wat treurig om het nieuws over je moeder te lezen. Erg hoor, vreselijke ziekte is het :cry:

Gun jezelf de tijd om je verdriet om het verlies van de :: :: te verwerken :hug:

Jammer tijger dat ook jij op het wachtbankje zit nu. Maar een kindje met een afwijking wil je liever voorkomen misschien.

Lekker Sproet, zo’n nachtje ‘doorslapen’, hopelijk volgen er meer.

Mascha :

Dan laat ik het wachtbankje staan.

Sproetje :

Lekker dat je weer een goede nacht hebt gehad.

Wanneer ben je jarig ??

Maandag krijgen we de sleutel en dinsdag ga ik beginnen met klussen in het nieuwe huis.

Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik op het wachtbankje zit, maar ik wil inderdaad geen problemen veroorzaken waarvan ik het van tevoren had kunnen weten. Die 4 maandjes kom ik ook wel over heen. Wacht nu ook al meer dan een jaar. In die tussentijd kunnen we wel verder met onderzoeken om te kijken of het nu aan mij ligt of mijn vriend…