Tierr :hug: wat een rotgevoel he. Fijn dat je het kunt delen met je mannetje. Neem je tijd om het te verwerken en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden van een mooi klein mensje.
Miekje, voor jou ook :hug: Jullie krijgen echt het een na het andere voor je kiezen.
Jane, klinkt nog steeds super Ben blij voor je.
Hoe is het met de andere meiden?
Ik heb donderdag afscheid genomen van mijn werk, wel raar hoor. Het voelde zo plotseling en ik heb niet alles zo netjes achter kunnen laten als ik eigenlijk van plan was.
Vrijdagmiddag zijn mijn vriend en ik naar Antwerpen vertrokken. Ik nog altijd snikverkouden en met pijn in mijn bekken en heupen niet normaal :shifty: Maar ik moest en ik zou gaan We hebben een leuk weekend gehad, ook al hebben we maar weinig gedaan. Beetje veel gelopen toch wel, dus vandaag heb ik een rustdag.
Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis, kijken hoe het dan met de baby gaat. Helaas moet ik alleen, voor het eerst, mijn vriend zit in Zuid-Limburg voor zijn werk, maar dit moest wel doorgaan natuurlijk. dat alles in orde is.
Hey meiden,
ff ego, ben heel moe.
Onze lieve Lotte is na een ziekenhuis opname van 6 weken en 2 operaties weer lekker thuis :dance:
De aankomende weken gaan we bijkomen en elkaar opnieuw leren kennen en dan hoop ik ook snel weer te kunnen gaan werken.
Maar nu eerst Lotje en mama weer opknappen.
Dikke kus voor jullie :-*
Lieke:
Wat fijn dat jullie meisje weer thuis is.
Geniet van de komende tijd en rust ook goed uit. :hug:
Kc:
Leuk dat jullie het toch gezellig hebben gehad in Antwerpen !
Nu goed rust houden…
Balen dat je vriend niet mee kan… :hug:
Lieke, wat fijn dat Lotte eindelijk thuis is! :inlove: Heel veel geluk toegewenst!
Tierrr, :hug:
KC, fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad ondanks je bekkenpijn…
Vervelend dat je nu alleen voor de echo moet… Ik hoop zo dat alles goed is met jullie kleine en dat 't mooi een groeispurtje heeft gemaakt!
Chantal, balen zeg… :hug:
Ik ga ff voeden en dan lekker
Zal volgende keer ff op iedereen reageren!
:-*
Lieke, wat heerlijk dat je je meisje weer bij je hebt.
Nu inderdaad gauw opknappen allebei :-*
Ik was net met Femke naar de nacontrole bij de vk.
Wel raar om zo’n lange periode dan definitief af te sluiten. Je kwam er toch iedere week op 't eind.
Gisteren heeft Femke voor het eerst het flesje gehad. Nou het maakt haar niet uit hoor waar het vandaan komt, als ze het maar krijgt. Lekker gretig dus. En dat heb ik vanmorgen ook gemerkt. Heb zo’n beetje de hele voeding over me heen uitgespuugd gekregen :sick:
Kon gelijk douchen. Dus ik was er vroeg uit vanmorgen, ha ha.
Tierrrr, wat een ellende allemaal. Ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende tijd… :hug:
Tijgetje echt heel erg dat het bij jullie nog steeds niet wil lukken. Gelukkig heb je je handen vol aan je nieuwe huis. En hopelijk komt er iets uit die testen en zijn jullie snel zwanger.
Lieke wat fijn dat je meisjeweer thuis is. geniet lekker van je gezin!
Kc, succes vandaag in het ziekenhuis. Gaan ze kijken hoeveel ze gegroeid is? Jippie verlof!!!
Miekje, hoe is het met jou en de kinderen?
Jane komt er al een buikje? :inlove:
Memmie hoe is het met je mooie mannen? ben jij ook zo moe?
Verder kan ik niet terug lezen dusvoor alle andere meiden een dikke :-*
Heske, hebben jullie al een naam voor jullie meisje?
En Mascha hoe gaat het met jou?
Sproetje, zijn de flesjes binnen gebleven?
Hier gaat alles goed. Leon heeft alleen net als Milan koemelkallergie. We zijn er gelukkig vroeg bij met de nieuwe voeding doet hij het weer prima. Het is een vreetzak en een slaapkop :inlove:
Begint me nu trouwens wel op te breken die nachtvoedingen… Hier echt geen kindje dat na 6 weken al doorslaapt… Hij komt echt nog om de 3 of 4 uur. Maargoed eens zal het over gaan
Heb zelfs al een dagje ingevallen met werk, waren zoveel zieken… Viel best tegen, december oficieel weer beginnen :?
KC, Suc6 vandaag!
Miek, leuk dat je er ook weer ff bent! Balen dat Leon kma heeft… fijn dat jullie er op tijd achter kwamen en dat het met de nieuwe voeding goed gaat! :thumbup:
Ja, ik ben ook moe… ondanks Jesse wel door slaapt! Is ook de tijd van het jaar een beetje mee denk ik.
Officieel moest ik per oktober alweer werken, maar werk nog steeds niet.
moet er nu 3 maanden uit ivm een 3e 0-uren contract. Dus mag per febr. pas weer opgeroepen worden. Ik had geen zin om eerst een maandje te werken en er dan vervolgens weer 3 maanden uit te moeten. Heerlijk hoor een half jaar vrij (zeker voor de bv!)!!! Maar financieel is dat goed te merken hoor!
MAAR, 'k moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens ff uit wil zonder de kids… ff Ankie zijn… :oops: Sociale contacten, ander praat en even heel wat ander dan de dagelijkse routine van thuis. En dan is werken wel weer ff lekker… Dubbel he?! hahhaa
Hoe gaat het met de zwangere meiden, Heske, Jane, KC???
Mascha, ben jij alweer helemaal hersteld van de aanval? Lekker aan het genieten van je paardje?
Kim, hoe is 't met Casper? Is hij de griep alweer te boven? Hoe is’t met jou zelf?
Sproetje, hoe gaat het nu met je gulzige meiske? Volgende flesje er wel goed in gebleven?
Tijgertje, al een beetje bekomen van de teleurstelling? :hug:
Tierrr, hoe gaat het met jou??? :hug:
Lieke, lekker aan het genieten van je beide kids thuis :inlove:
Miekje, hoe gaat het met de ziekenboed bij jou thuis? Livia nog steeds griepvrij? En jezelf???
Hoe is 't met de rest, LU, A-S, Muppet, …(forgive me if I did not call your name :oops: )??
:-*
@Memmie: ik kan me goed voorstellen dat je af en toe echt even iets anders wil Zou je in februari wel weer terug in je oude werk willen?
Liv is gelukkig nog steeds griepvrij en met Emma en Wouter gaat het ook langzaamaan beter
Zondag was Jer jarig, we hebben een heel gezellige dag gehad :dance: Hij werd geloof ik wel een beetje gek; echt alles was met 35 :mrgreen: 35 ballonnen met 35 erop, 35 cadeautjes een grote vlag met 35 enz enz
Ons nieuwe paardje heet Jody maar die naam vinden we niet leuk :silenced: Ze is echt een knuffeldoos :inlove: en leert best snel
@KC: verveel je je al?
Laat je weten hoe het in het ziekenhuis was? Succes!
@Miek leuk weer iets van je te horen :thumbup: Hopelijk slaapt Leon snel door
@Sproet: hoe ging het vandaag met het flesje?
@Lieke: Lekker genieten nu he van jullie meisje :inlove:
@Heske: alles ok bij jullie? Weer een beetje over je dipje heen? :hug:
Verder een dikke :-* voor allen!!
Ik ben weer wieberen: weer eens naar de bedrijfsarts :?
tierr hoe gaat het nu met jou en je mannetje? :-* :hug:
oh lieke wat een super goed nieuws, fijn dat ze thuis is, eindelijk thuis van jullie meidje genieten! :-* :dance:
kc succes vandaag, wat spannend zeg :-
Miekje hoe is het met de ziekenboeg thuis?
Miek, nop geen buikje, om eerlijk te zijn wel…maar die is van het vet :shifty: , buikje van de baby is er nog niet, dus nog even geduld . af en toe denk ik wel iets te zien bollen, gisteren nog, maar dan later lijkt het weer niet zo, dus dan zullen het wel even de drampjes zijn geweest ofzo. hihi
Heske, Mascha, muppet, lu, A-S, kim hoe is het met jullie?
Miek, balen dat beide mannen koemelkallergie hebben, wel fijn dat je er snel bij was nu :- ook wel balen dat jullie nachtrust nog niet optimaal is :hug:
Memmie, fijn dat je nog even langer vollop van de mannen kan genieten, hihi kan me wel voorstellen dat je af en toe toch wel wil werken, maar natuurlijk niet vollop :-*
hier gaat het goed hoor.
gisteren behoorlijk pijnlijke steken gehad, en schrok er wel weer van, geen krampen dus dat valt wel mee, maar was aardig pijnlijk en was blij toen we weer thuis waren…
Vandaag bij de VK geweest, voor intake dus stelt niet zoveel voor.
over 4 weken de 12 weken echo. wat duurt dat nog lang zeg!! :shock: maarja… 10 december mogen we dan bij de VK voor een echo.
maar zolang konden we natuurlijk niet wachten dus gaan volgende week al voor een echo, hopelijk is er al veel te zien, en het liefst een kloppend hartje!! :shock: en ene goedgroeiend beebje
pff duurt zo’n week dan weer lang he
Jane, wat leuk dat je bij de vk bent geweest!!! Wie had je???
En lekker joh, volgende week al een echo! Waar laat je dat doen dan? Bij Babyview?
Tierrr, hoe gaat het nu meis?
Miek, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Wel rot van de kma, maar gelukkig herkenden jullie het nu op tijd.
Memmie, op zich lekker dat je nog niet hoeft te werken, maar balen dat het er dan financieel zo inhakt he…
Miekje, hoe is het bij jullie???
Mascha, nog gefeliciteerd met je mannetje!
Sproet, lijkt me idd gek om zo’n periode bij de vk af te sluiten (ik kan me daar niks meer van herinneren :think: volgens mij was het hier na de kraamweek gewoon afgelopen :think: ). Fijn dat Femke haar flesje ook goed drinkt, nu nog iets minder gretig worden dus :lol: :inlove:
Lieke, wat een super goed nieuws dat Lotte weer thuis is!!! Meis, hopelijk kunnen jullie nu écht gaan genieten! :-*
KC, lekker joh, een weekendje Antwerpen. En raar idee dan he, om afscheid te nemen op je werk… Hopelijk doet de rust je goed (en beebje natuurlijk).
Tijger… gewoon een knuf voor jou :hug:
En toen wist ik het niet meer…
Ik heb gisteren na heeeeeel lang twijfelen en nachten wakker liggen, de Mexicaanse griepprik gehaald… Nu een beurse, stijve arm, en een beetje misselijk, maar ben op zich wel blij dat ik 'm nu gehaald heb. Zat er zo mee in mijn maag, en het geeft wel wat rust dat ik de knoop nu doorgehakt heb…
Sterre krijgt de prik straks ook, over een week of 2.
En vandaag is het nieuwe onderstel voor de kinderwagen geleverd :dance: Heb 'm meteen in elkaar gezet en op het vaste plekkie in de gang gezet. Staat heerlijk in de weg, dus Tjip zal straks wel mopperen, maar ik ben er zo blij mee :inlove: :inlove: :inlove:
Verder gaat het goed. Ik voel beebje nu steeds beter bewegen, en dat geeft me wel een beetje rust in mijn kop. Volgende week donderdag weer naar de gyn. Tjip had eigenlijk cursus, maar die heeft hij afgezegd, dus hij gaat lekker mee. Hij heeft ukkie nu ook voelen bewegen :inlove:
xHeske
Sproetje :
Goed dat Femke nu ook uit een flesje drinkt.
Memmie:
Balen vanje contract, maar wel lekker dat je nog langer van je mannetje kan genieten. Ook wel balen dat de financiele situatie dan ook gelijk heel anders wordt.
Tierrr:
Hoe is het bij jullie ?? Hoe voel je je nu ?
Jane;
Mooi gesprek gehad.
Heske;
Leuk dat je de beeb steeds meer gaat voelen !
Hier gaat het wel weer. ongi is al weer over.
Gister de prik voor de Mexicaanse griep gehaald. Stijve en beurse arm,maar aan de buitenkant niks te zien. Krijg ik een folder mee nadat de prik was gezet, staat er in dat je de prik niet mag als je binnen 2 maanden zwanger wil worden :?
Ben nu net het huis “uitgezet”. Om 16.00 uur komen er mensen voor ons oude huis om te bezichtigen, dat zijn de eerste die komen kijken, dus ben benieuwd. Heb nu wel zin om te gaan klussen in ons nieuwe huis, helaas nog even wachten tot maadag…
Hopelijk levert het wat op Tijger!
Memmie, aan de ene kant fijn dat je nog even bij je mannen kunt zijn, maar ik kan me voorstellen dat wat ankie-tijd ook lekker is. Misschien kun je ze af en toe bij een oma brengen en dan zelf even op adem komen?
Lekker dat het weer wat beter gaat Heske :thumbup: Fijn dat de kleine meid lekker goed beweegt.
Gefeliciteerd nog met de verjaardag van Jer Mascha.
Miss-je ongeduld Jane, kan het me zoooo voorstellen
Hoop op een mooie echo voor je.
Balen van de kma Miek, gelukkig gaat het met de nieuwe voeding beter.
En positief nieuws over Miekje lees ik, Wouter en Emma de goede kant op en Livia gelukkig niet ziek :thumbup:
Hier gaat het wat minder
Vanmorgen ongeveer 2,5 uur in het ziekenhuis geweest.
Het gaat niet zo goed met de baby helaas. De groei is alleen maar verder naar beneden afgebogen :(. Er zaten 9 dagen tussen deze echo en de vorige, maar de baby is niet met die termijn gegroeid. Het verschil tussen hoe ver ik ben en hoe ver de baby is wordt alleen maar groter. Het was niet leuk om 29 weken en nog wat dagen in beeld te zien verschijnen bij het buikje en 30 en nog wat bij het hoofdje. Ik zit inmiddels op 34+2.
De doorbloeding van de navelstreng is vooralsnog nog even voldoende. Hoeveelheid vruchtwater is nog altijd weinig.
Ik heb nog een half uur aan de ctg moeten liggen, terwijl ik ondertussen uitleg kreeg over hoe en wat nu verder. Ik moet nu om de dag naar het ziekenhuis voor een ctg, krijg elke week een doppler (voor het meten van de doorbloeding van de navelstreng en placenta) en elke 2 weken een groeiecho. Na elke ctg volgt een beoordeling en aan de hand daarvan gaan ze kijken of ik al dan niet direct opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Ze vermoeden dat de placenta niet helemaal doet wat hij moet doen. De conditie van de baby was nu nog goed gelukkig, dus een directe opname is me bespaard gebleven, ik moet vrijdag weer terugkomen.
Mocht ergens tijdens de rit blijken dat de conditie van de baby achteruit gaat of het groeit niet meer voldoende dan wordt hij/zij voortijdig gehaald. Maar liever willen ze hem/haar nog even laten zitten zolang dat verantwoord is. Vooral voor de rijping van de longetjes. De gyn noemde de kans dat ik de 40 weken ga halen niet zo heel groot.
Ik mag nu dus ook echt niets meer. Moet zoveel mogelijk rust houden. Dus geen boodschapjes meer doen, geen wasje draaien, niet stofzuigen…….maar alleen maar rusten rusten en rusten. En dan maar hopen dat nog een beetje helpt.
Het is wel gek hoor. Ik voel me zelf nog zo goed, het is zo gek me te moeten voorstellen dat een ukje in mijn buik het minder naar zijn zin heeft :?
Jeetje KC, wat een ontzettend klote nieuws… jakkes, kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrikt… Heel veel succes met het rust houden en ik
voor je dat je kindje nog een aantal weekjes blijft zitten en in die weken wél groeit… sterkte!! :-* :hug:
Tijger, ik laat idd geen mexicaanse griep vaccinatie zetten omdat je dan 2 maanden niet zwanger mag worden… en echt no way dat ik aan de voorbehoedsmiddelen ga… Ik heb wel astma, dus risicogroep, dus misschien zou het wel verstandiger zijn om de prik te laten zetten en dan 2 maanden te wachten met zwanger worden, maar dat lijkt voor mij een eeuwigheid… en daarbij: sowieso is het ook niet precies bekend wat die prik bij mij voor schade kan aanrichten… dus… wat zouden jullie doen in mijn geval?
Spannend trouwens die bezichtiging!! Ik hoop voor je dat het wat wordt!!
Heske, fijn dat je wat rust in je hoofd hebt… 't is wat allemaal he? :-
Jane, jammer dat je nog niet het hartje hebt geluisterd, maar daar was ik al bang voor… nog ff een weekje volhouden… succes!! :-
Mascha, nog gefeliciteerd met jer!!
Hoe gaat ie met jou? Wat zei de bedrijfsarts??
Memmie, ik snap je dubbele gevoelens wat betreft het werken heel goed… ff wat anders dan die dagelijkse sleur is ook wel eens lekker… al zou ik er nu een moord voor doen om lekker met 2 kindjes thuis te kunnen zitten… maargoed, ik snap je heel goed!! :-* Als je es een bakkie wilt komen doen, ben je welkom he?
Miek, fijn weer es wat van je te horen en dat alles goed gaat! Wel jammer van die KMA trouwens… :hug:
Hier gaat het wel… mijn mannetje is weer aan het werk en ik zit nog thuis. Lichamelijk gaat het steeds wat beter; iets minder pijn en iets mindder duizelig… maar nog geen 100%… nog ff kijken of ik vrijdag aan het werk ga… En verder mis ik mijn kindjes gewoon heel erg, het is zo’n raar idee dat ik anders over een half jaartje 2 dezelfde frummeltjes had… ik wou zo graag dat ze nog leefden…
Ik hoor ook tot de risicogroep maar heb me gister niet laten enten
Tierrr (mogen we en public hier je echte naam weten eigenlijk??) red je het een beetje nu je in je uppie thuis bent? :hug: :hug: komen de muren niet op je af?
KC: wat een schrik zal je weer gehad hebben in het ziekenhuis :hug: :hug: :hug: heb je hier al een buddy voor het geval dat?
kleintje van KC blijf maar lekker nog bij mama en probeer maar groter te groeien
Doen ze bij jullie iets aan sint maarten?
Hier is het elk jaar minder en minder :think:
@M&J wrote:
Tierrr (mogen we en public hier je echte naam weten eigenlijk??) red je het een beetje nu je in je uppie thuis bent? :hug: :hug: komen de muren niet op je af?
Dat mag hoor... ik heet M.arijke in het echt! :)
Gister en eergister was ik helemaal alleen thuis en toen had ik het wel vaak even heel moeilijk, veel huilen enzo... Vandaag had ik gelukkig een lieve vriendin op bezoek, met wie ik ook fijn over mijn kindjes kon praten, dus dat scheelde wel...
En morgen komen mijn oma en moeder.. al vraag ik me af of dat wel gezellig wordt... ik ben bang dat het eerder een trieste boel wordt eigenlijk... ivm mijn miskraam, maar ook omdat mijn moeder vandaag te horen heeft gekregen dat ze weer borstkanker heeft en haar borst eraf moet.... :cry:
Maar hoe is het nou met jou Mascha? :-*
Hier doen ze normaal trouwens nog wel aan sint maarten, dat vind ik altijd echt schattig... maar er is nu nog niks geweest...
Jeetje M.arijke, wat een vreselijk nieuws van je moeder… :hug:
Ik begrijp dat ze het eerder heeft gehad? Mennnn, wat een nachtmerrie lijkt me dat!
Fijn dat het lichamelijk weer wat beter met je gaat! Geestelijk heeft het gewoon zijn tijd nodig :hug: Rustig aan hoor! Als jij je nog niet optimaal voelt, niet aan het werk gaan tenzij je de afleiding ff nodig hebt! Enneuh… je bent hier ook altijd welkom hoor voor een bakkie! :-
KC, jeetje… da’s wel even schrikken zeg! :hug: Ik hoop dat de kleine nog zo lang mogelijk bij je mag zitten Suc6 met de volledige rust… moeilijk, maar alles voor je kindje!
Mascha, nog gefeliciteerd met je hubbie! Alles 35, hahhaa! Heel confronterend voor hem of niet?! hihi! Wat zei de berdrijfsarts?
Tijgertje, hoe is de bezichtiging afgelopen???
Hier heeeel druk aan de deur! Hoop dat er niet veel meer komen, want de snoep is bijna op! Vorig jaar veel te weinig… moest de fruitschaal er ook aan geloven, dus dit jaar flink bij gehaald. Hopelijk is het genoeg!
Ik weet nog niet of ik me/Tycho laat inenten… Laat me nog maar ff goed voorlichten en informeren!
Heske, en??? Hubbie mopperen over de ‘in de weg staande’ kinderwagen :mrgreen:
Jane, ik kan me je ongeduldigheid zoooo voorstellen! Nog een weekje!
Meiden, fijne avond! :-
Tierrr:
Ik zou gewoon even met de huisarts overleggen over de prik voor de griep. Ik las het pas in de folder nadat ik de prik al heb gehad. Ik ga morgen de arts bellen en vragen wat de gevolgen kunnen zijn als we wel zwanger mochten ( ga er niet vanuit dat het deze 2 maanden nog gaat gebeuren) Even een hele dikke knuffel voor jou. :hug: :hug: Wat een naar nieuws over je moeder. :hug:
KC:
Dat is echt flink balen dat je ukkie zo ver achter gaat lopen.
Nu in ieder geval veel rust houden, heel misschien dat het dan iets beter gaat en de kleine uk toch nog even kan blijven zitten.
Als ik iets voor je kan doen…
De bezichtiging is goed gegaan.
Was een jong stel, ze waren enthousiast en er volgt waarschijnlijk ook een 2e bezichtiging. Ze gingen nu overleggen. Stond er op onze bezichtigingskaart geschreven.
Hier wel snoep in huis gehaald voor de kids, maar nog niemand aan de deur geweest. Vorig jaar was het wel druk.