*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Lieve Tierrr, ik denk aan je vandaag! :pray: :hug: :hug: :hug: :hug:

Heske, wat blijft dat moeilijk he, het vraagstuk waar Lente* is… voor Sterre, maar ook voor jullie.

Fijn dat je al zoveel werk thuis hebt kunnen doen! :thumbup:

Op naar het moment dat je alles thuis kunt doen!

En wat fijn dat Tjip Ukkie heeft gevoeld! :inlove:

Mascha, waar ben je? Gaat het goed?

Miekje, ik ben je kwijt! :wink: Hoe gaat het met de ziekenboeg? :hug:

Memmie, hoe gaat het met jullie? Lukt het allemaal met Tycho? :hug:

Jane, hoe gaat het met jou? :inlove:

Tierrr, ik denk aan je vandaag! Ik hoop dat de ingreep je mee mag vallen!

Heel veel sterkte! :hug:

Ook van mijn kant veel sterkte Tierrr… :hug:

even onder de spoiler, ben zo met mijn gedachten bij tierr :-*

meiden jullie vroegen:

@Miekje wrote:

Jane, hoe gaat het met jou nu?

@Memmie wrote:

Mascha, Kim, Jane, Tijgertje, Lieke (hoe gaat het met Lotte???), LU, A-S en anderen, Hoe is het met jullie?

@Kim3e wrote:

Jane, hoe gaat het met jou? :inlove:

't is een beetje een late reactie.. :shifty:
maar.... 't gaat goed hier, veel kwaaltjes: moe,misselijk, pijnlijke boobs, en veel steken(wat af en toe een sec op krampen lijkt :( ) maar verder het volste vertrouwen erin en leef nog helemaal op de roze wolk :inlove:

volgende week (11/11) intake bij de VK en week erna 20/11 de echo :inlove: (niet via vk)
als de echo goed is gaan we die dag de ouders vertellen en dag erna mijn opa en oma :inlove: :inlove: kijk al helemaal uit naar die datum :inlove:

Zo, ik ben er weer… we waren gister om 8 uur in het ziekenhuis en om kwart voor 10 kon ik geholpen worden. Eerder dan we hadden verwacht gelukkig, want toen we aankwamen zeiden ze nog dat ze geen flauw idee hadden wanneer ik geholpen kon worden. Maargoed, uitkleden en zo’n charmant ok-pakje aan dus en op naar de ok… toch wel heel raar hoor om in zo’n ziekenhuisbed door het ziekenhuis gereden te worden.

Maargoed… toen ik wakker werd na de operatie was het eerste wat ik vroeg of ik verder mocht slapen, hahaha… nouja, dat mocht wel, maar dat lukte niet, want ik kreeg me het toch koud… op een gegeven moment lag ik met 4 dekens over me heen en een warme blazer in mijn bed en nog lag ik te rillen… op een gegeven moment begon ik ook spontaan te huilen, terwijl ik eigenlijk nog niet eens wakker genoeg was om ergens aan te denken…

Ik moest trouwens ook heel erg nodig plassen, maar dat lukte eerst helemaal niet… heeft de verpleegster een echo van mijn blaas gemaakt en er zat idd erg veel in. Maar het was volgens haar nog wel mogelijk om het zelf uit te plassen… dus ik mocht kiezen: nog een keer zelf proberen of eenmalig een katheter inbrengen. Nou, gelukkig lukte het bij nog een keer proberen zelf!

Maargoed, de operatie was goed gegaan vertelde de arts… en nu ben ik dus officieel niet meer zwanger en zijn mijn kleintjes ineens weg… :cry:

Het moest natuurlijk en het is fijn dat het achter de rug is, maar het blijft een naar idee… :cry:

Verder gaat het trouwens wel aardig. Ik ben erg moe en heb af en toe ook wel wat pijn, maar het valt me niet tegen… en gelukkig is mijn mannetje heel erg lief voor me… hij kwam gister zelfs met een bos bloemen met een heel lief kaartje aan, nou, en dat is heel wat voor hem! :wink: :-

Nu afwachten hoe het komt met mijn cyclus… ik begin over een paar dagen in elk geval weer met temperaturen en ik ga ook ovutestjes aanschaffen. 18 december mag ik terugkomen bij de gyn om te kijken van hoe of wat…

–

Jane, wat spannend is dat he? Alles aan de familie vertellen… kan me voorstellen dat je haast niet kan wachten! :slight_smile:

Heske, jeetje, blijft een lastig vraagstuk inderdaad… maar ik vind het erg knap hoe jullie er allemaal mee omgaan! Hoe gaat ie nu met je?

En memmie, hoe gaat het met jou?

En miekje, hoe gaat het met jullie? Niet meer zieken hoop ik?? :-

Tierrr, :hug:

Ik wens je een voorspoedig herstel toe!

Ik hoop dat (wanneer je er weer aan toe bent natuurlijk) jullie wens snel weer in vervulling mag gaan :pray:

(dat het maar net zo voorspoedig mag gaan als bij mij!)

Hoe is het met Pieter? Het wordt vaak vergeten (lees: niet bij nagedacht) dat een man zijn droom ook in duigen ligt… Al was het voor hun vaak nog niet echt tastbaar. Sterkte samen! :-*

@Tierrr: alles lijkt zo nutteloos wat ik je wil zeggen dus ik hou het maar op een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje :hug:

Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar…

Voor jullie 2 kleintjes die niet meer bij jullie zijn

:kaars: ::

:
: :kaars:

@Tierrr: je krijgt van Miek ook een hele dikke knuf :hug: :hug: :hug:

Helaas ook bij Miek thuis nog meer ellende te melden :cry:

Alletwee haar ouders blijken het ook te hebben en zitten aan de tamiflu.

Bij Emma en Wouter zien ze nog geen verbetering en ook Livia is niet lekker; zij heeft steeds diaree maar gelukkig geen verhoging. Als dit wel gaat gebeuren moeten ze onmiddelijk naar het ziekenhuis :frowning:

Lieve Miek, we denken aan jullie :-* :-*

Dankjewel Mascha… :-* Mijn man en ik hebben inderdaad veel steun aan elkaar gelukkig… ben zo bllij met hem! :-*

He jakkes Miekje… houdt het dan nooit op?? Nogmaals veel sterkte lieverd! En ik :pray: dat Livia geen verhoging krijgt en jullie allemaal snel opknappen!! :hug:

Sorry dames , maar val hier even in.

Tierrr een hele dikke knuffel en ik hoop dat je snel opknapt. Als ik het zo lees heb inderdaad een lieve man. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer verder mogen om het te proberen. Maar deze :: kleintjes :: zal je nooit vergeten . :hug: :hug: :hug:

Voor Miekje en haar gezinnetje en ouders ook een hele dikke knuffel. Houd het dan dan op met de problemen ? Mogen ze dan niet genieten ?? :hug: :hug: :hug:

Heske:

Blijft toch moeilijk om zoiets uit te leggen over :: Lente :: .

Kijkt Sterre wel uit naar de dag dat haar zusje geboren gaat worden ? ( beetje rare zin als ik het zo na lees)

Voor alle andere dames, ik heb wel terug gelezen, maar even geen fut om op alles te reageren. Ik denk wel aan jullie en leef op afstand wel met jullie mee. :hug:

Hier veel moe, veel plassen en pijnlijke linkerborst…

:-*

@tijgertje1982 wrote:

:pray:

Veel geklust dit keer??

@Tierrr wrote:

Zo, ik ben er weer… we waren gister om 8 uur in het ziekenhuis en om kwart voor 10 kon ik geholpen worden. Eerder dan we hadden verwacht gelukkig, want toen we aankwamen zeiden ze nog dat ze geen flauw idee hadden wanneer ik geholpen kon worden. Maargoed, uitkleden en zo’n charmant ok-pakje aan dus en op naar de ok… toch wel heel raar hoor om in zo’n ziekenhuisbed door het ziekenhuis gereden te worden.

Maargoed… toen ik wakker werd na de operatie was het eerste wat ik vroeg of ik verder mocht slapen, hahaha… nouja, dat mocht wel, maar dat lukte niet, want ik kreeg me het toch koud… op een gegeven moment lag ik met 4 dekens over me heen en een warme blazer in mijn bed en nog lag ik te rillen… op een gegeven moment begon ik ook spontaan te huilen, terwijl ik eigenlijk nog niet eens wakker genoeg was om ergens aan te denken…

Ik moest trouwens ook heel erg nodig plassen, maar dat lukte eerst helemaal niet… heeft de verpleegster een echo van mijn blaas gemaakt en er zat idd erg veel in. Maar het was volgens haar nog wel mogelijk om het zelf uit te plassen… dus ik mocht kiezen: nog een keer zelf proberen of eenmalig een katheter inbrengen. Nou, gelukkig lukte het bij nog een keer proberen zelf!

Maargoed, de operatie was goed gegaan vertelde de arts… en nu ben ik dus officieel niet meer zwanger en zijn mijn kleintjes ineens weg… :cry:

Het moest natuurlijk en het is fijn dat het achter de rug is, maar het blijft een naar idee… :cry:

Verder gaat het trouwens wel aardig. Ik ben erg moe en heb af en toe ook wel wat pijn, maar het valt me niet tegen… en gelukkig is mijn mannetje heel erg lief voor me… hij kwam gister zelfs met een bos bloemen met een heel lief kaartje aan, nou, en dat is heel wat voor hem! :wink: :-

Nu afwachten hoe het komt met mijn cyclus… ik begin over een paar dagen in elk geval weer met temperaturen en ik ga ook ovutestjes aanschaffen. 18 december mag ik terugkomen bij de gyn om te kijken van hoe of wat…

–

Jane, wat spannend is dat he? Alles aan de familie vertellen… kan me voorstellen dat je haast niet kan wachten! :slight_smile:

Heske, jeetje, blijft een lastig vraagstuk inderdaad… maar ik vind het erg knap hoe jullie er allemaal mee omgaan! Hoe gaat ie nu met je?

En memmie, hoe gaat het met jou?

En miekje, hoe gaat het met jullie? Niet meer zieken hoop ik?? :-

:hug: voor jou tierr ik zit hier gewoon te huilen bij je verhaal alles komt weer naar boven ik voel weer hoe jij je nu voelt :cry: :hug:

en dat koud hebben haha daar moest ik f om lachen ik had ook 4 dekens en koud had ik het nog steeds :lol:

@Tierrr wrote:

@tijgertje1982 wrote:

:pray:

Veel geklust dit keer??

nee 1dag voor de eisprong en 1x maal op de dag van de eisprong.
Helaas ook weer een ronde verder.
Vanmorgen om 6 uur kwamen de :twisted:

Tierrr :
Hoe voel je je nu ???

Mascha :
Hoe is het met jou ?
Weten jullie al meer wanneer jullie mogen beginnen voor een kleine ??

Jeetje tierr, this ook niet niets he, wat lief van je mannetje.

fijn dat jullie veel steun aan elkaar hebben :-

ja het is erg spannend het te kunnen vertellen aan de ouders. komt steeds dichterbij :mrgreen:

He bah tijger wat jammer :frowning: :hug: :-

jeetje het lijkt ook nooit meer te stoppen bij miekje thuis :frowning: :hug: :-

hopelijk blijft het livia gespaard :pray:

arme wouter en emma (en hun ouders!! :hug: ) :-

He jakkes tijger, wat een teleurstelling weer… ik vind het nou toch wel heel erg lang duren inmiddels bij jullie hoor… niet leuk meer… Hoe zat het nou ook alweer? Je vent zijn zaad zou nagekeken worden toch? Is daar al wat meer over bekend?

Ik voel me wel redelijk. De pijn valt goed te onderdrukken met paracetamol, ik ben alleen nog erg moe en duizelig… dat verbaast me enigzins… Maargoed, het is ook allemaal niet niks natuurlijk: hormonen, narcose, de ingreep zelf, de emotionele kant van het verhaal… zal wel even duren voordat ik daar helemaal bovenop ben.

Zie er trouwens ook behoorlijk tegenop dat mijn lieverd morgen weer moet werken… we zijn de afgelopen 11 dagen contnu samen geweest en morgen ben ik ineens helemaal alleen… maarja, 't is niet anders…

Ben inderdaad ook benieuwd hoe het nu met jou is, Mascha…

En hoe gaat het nu bij Miekje?

O, ik heb trouwens vrijdag 18 december een afspraak bij de gyn om te kijken hoe nu verder… dus die kan wel in het lijstje!

Tierrr:

Ik ga jou afspraak ook in het lijstje zetten als ik die morgenavond verander. Vanavond uit eten geweest, dus geen tijd gehad voor het lijstje.

Mijn mannetje gaat 16 nov zijn zaad inleveren en daarna is het even afwachten hoe verder, omdat we dan ook de sleutel van het nieuwe huis krijgen en daar dus druk mee bezig zijn. Misschien is dat juist wel goed voor me, zodat ik dan even mijn zinnen ergens anders op kan zetten dan het zwanger worden…

Ok, prima tijger! Lekker gegeten?? :slight_smile:

Waarom moet je mannetje zijn zaad trouwens de 16e inleveren? Wij konden dat destijds gewoon direct doen…

Nouja, maakt ook niet zoveel uit… ik hoop idd voor je dat even rust en er minder mee bezig zijn helpt voor een goed resultaat, net als bij Jane! :slight_smile:

@Tierrr wrote:

Ok, prima tijger! Lekker gegeten?? :slight_smile:

Waarom moet je mannetje zijn zaad trouwens de 16e inleveren? Wij konden dat destijds gewoon direct doen…

Nouja, maakt ook niet zoveel uit… ik hoop idd voor je dat even rust en er minder mee bezig zijn helpt voor een goed resultaat, net als bij Jane! :slight_smile:

We hebben heerlijk gegeten!

De 16e heeft hij tijd. Anders moet ik het allemaal regelen.

Hij werkt iedere dag van 7.30 uur tot 18.00 uur.

Tierr :hug: wat een rotgevoel he. Fijn dat je het kunt delen met je mannetje. Neem je tijd om het te verwerken en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden van een mooi klein mensje.

Miekje, voor jou ook :hug: Jullie krijgen echt het een na het andere voor je kiezen.

Jane, klinkt nog steeds super :smiley: Ben blij voor je.

Hoe is het met de andere meiden?

Ik heb donderdag afscheid genomen van mijn werk, wel raar hoor. Het voelde zo plotseling en ik heb niet alles zo netjes achter kunnen laten als ik eigenlijk van plan was.

Vrijdagmiddag zijn mijn vriend en ik naar Antwerpen vertrokken. Ik nog altijd snikverkouden en met pijn in mijn bekken en heupen niet normaal :shifty: Maar ik moest en ik zou gaan :angel: We hebben een leuk weekend gehad, ook al hebben we maar weinig gedaan. Beetje veel gelopen toch wel, dus vandaag heb ik een rustdag.

Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis, kijken hoe het dan met de baby gaat. Helaas moet ik alleen, voor het eerst, mijn vriend zit in Zuid-Limburg voor zijn werk, maar dit moest wel doorgaan natuurlijk. :pray: dat alles in orde is.