Ik kom even snel voorbij om te kijken hoe het met onze Tierrr is… :hug:
Even een dikke knuffel voor jou Tierrr :hug:
Lief, dankje! :-*
Hier gaat het wel...
Ik heb vannacht een paar kloddertjes verloren, maar verder heel weinig pijn gehad en vanaf vanochtend ook geen druppel bloedverlies meer...
Dus vanmiddag weer even naar de gyn geweest en die heeft nog een echo gemaakt.. alles zat er nog gewoon.. ik heb meer pillen gekregen en ze willen het vannacht en morgen nog een kans geven.. Donderdagochtend weer een echo en als het dan nog niet (geheel) weg is word ik gecurreteerd...
Dus sja, ook al zie ik wat op tegen de pijn, ik hoop dat het toch nog komt... :pray: :?
Dankjewel meiden :-*. We zijn behoorlijk geschrokken. Met 26 weken liep alles nog op schema, en opeens nu niet meer. Is niet leuk om steeds maar 28/29 weken in beeld te zien terwijl je weet dat je al 33 weken bent. Het gewicht is nu berekend op 1700 gram, vind ik zelf nog best netjes eigenlijk, hoewel het niet veel is. De beentjes liepen maar een paar dagen achter, misschien dat dat nog wat scheelt.
Hopelijk doet een boel rust de baby goed en is het volgende week netjes gegroeid
Tieerrr :hug:, wat rot dat je zo aan het wachten bent. Hopelijk gaat het allemaal meevallen met de pijn :hug:
Memmie, :hug: een beetje tijd voor jezelf claimen is niet verkeerd hoor, gewoon lekker doen. Daar word je een blijere mama van.
Miekje, fijn dat het Wouter koortsvrij is :thumbup: Nu nog helemaal beter worden en die nare keelontsteking ook weg krijgen. Hoe is het nu met jullie kleine meisje?
Sproet, lekker een wandelingetje maken met Femke misschien om er toch even tussenuit te zijn?
Ik begin er nu toch ernstig rekening mee te houden dat de pillen niet gaan werken, heb al sinds gisterochtend geen krampje meer gehad en geen druppeltje bloed meer verloren… :?
Tierrr… balen dat het op deze manier niet lijkt te werken :hug: :hug:
KC, gisteren even met Femke richting winkelcentrum gelopen om boodschappen te doen. En tussen de middag geslapen. Voelde me gelukkig al wat meer mens. Ik hoor het nu onweren buiten…
Hoop dat het vanmiddag droog is dan ga ik met haar naar het inloopspreekuur van het CB. Even laten wegen.
Hele dikke knuffel en een super dikke kus :hug: wat gaan ze nu doen? Heb je al gebeld of moet je nog gewoon door met de pillen?
Even ego:
Ikke ben er later als het hier wat rustiger is.
OLE, we zijn flink aan de beurt hier, Emma ook sinds gisteravond aan de tamiflu Wouter gister een allergische reactie op de ab, dus weer met spoed naar de ha. (hij had ab erbij vanwege keelontsteking)
Liv is snot en snot verkouden en had gister diaree. Maar vooralsnog geen verhoging dus duimen maar dat het haar overslaat!
Reageer later vandaag meiden, maar wilde wel even wat van me laten horen.
Even snel een teken van leven… Zit al een paar dagen enorm klte in mijn vel. Mis m’n kleine moppie zo ontzettend en de emmer is gewoon weer eventjes helemaal vol … Moeilijk om dan hier te lezen over dat kluizenaarsgevoel :? … doe mij daar maar een portie van (ik weet het, is niet eerlijk om dat zo te zeggen, want het is heus niet alleen maar rozengeur en manenschijn met een klein ukkie :oops:, en dat mogen jullie best hier lekker van je afschrijven hoor :- … al ken ik dat kluizenaarsgevoel niet, ik vond het heerlijk om me samen met Sterre af te sluiten voor de rest van de wereld :oops: Tjip heeft me op een gegeven moment echt het huis uit moeten trappen :oops: )
Miekje, hele dikke knuffel voor de ziekenboeg… alsof het nog niet genoeg was he meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tierrr, nog steeds niks meis? Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken voor curretage? Zo rot dat het zo moet lopen meis :hug: :hug: :hug:
Kim, dikke knuf voor jou :hug: You know why Laat je niet gek maken he meis :-
:- voor de rest… Ik ga weer even weg achter de pc. Koppijn is sinds gisteren weer niet te harden :roll: Nou ja, ben dus niet op m’n best vandaag (Gisteren trouwens wel suuuuuuuuuuper schattige kleertjes ontvangen die ik zaterdag al besteld had… maatje 50 en 56 :inlove: Ga er zo lekker weer even naar gluren :inlove: En heb gisteren alle Sintcadeautjes online besteld, en die worden vandaag bezorgd, vind ik dan stiekem ook wel weer heel leuk :inlove: )
Als ik gezelliger ben kom ik weer meer kletsen hoor :-*
Heske dat gevoel duurde ook maar even hoor, had ook koppijn en te weinig gedronken en geslapen.
Vanmiddag ga ik met Femke bij een vriendin langs
Tja, en het blijft natuurlijk een persoonlijke beleving, Je eigen "problemen"zijn soms niets vergeleken bij die van anderen, maar kunnen voor jezelf op dat moment toch groots aavoelen.
Heske, een heel dikke :hug: voor jou!! Weet verder ook even niet wat te zeggen… ben een beetje leeg… :roll:
Sproetje, ben benieuwd naar de foto’s!
Kim, hoe gaat het met jou? :-*
Ik ben gisteravond ingestort… weer een (extra) dag met pillen die helemaal niks deden, terwijl je er toch de hele tijd op aant wachten bent. De spanning, het verdriet, ik was helemaal kapot… en toen 's avonds ook nog het nieuws dat mijn moeder weer een knobbel in haar borst heeft… jakkes! Was echt even heel erg boos en verdrietig, zo oneerlijk allemaal…
Maargoed, vanochtend weer de hele dag in het ziekenhuis geweest.
De gyn heeft weer een echo gemaakt en er was niks geen bloeding te zien, dus de kans dat er nog wat zou gebeuren was zeer klein. Komt overigens maar zelden voor dat die pillen echt zó weinig doen bij iemand… heb ik weer…
Maargoed, een curettage dus helaas… hij wilde me wel op de spoed zetten en dan kon het vanmiddag nog wel. Ik schrok al helemaal, want ook al wil ik het nu wel graag ‘afsluiten’ dit was ineens wel heel erg snel.
Maargoed, het ging uiteindelijk ook niet door vanwege ongedierte in de ok… juist… Nouja, nu wordt het dus morgen, over het tijdstip word ik nog gebeld… vandaag al wel bij de anesthesist geweest enzo, dus dat hoeft morgen niet meer…
Vandaag gaat het wel ietsjes beter, geloof ik. Tjip heeft gisteren voor het eerst ons kleine ukkie voelen bewegen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zo’n mooi moment, maar ook weer heel dubbel, en zowaar kwam toen bij hem het verdriet om Lente* ook weer even los. Was fijn om weer even samen over haar te praten en dat heeft mij iig wel wat geholpen.
Vanmorgen was Sterre om 6.15 wakker en wilde toen weten waar Lente* nu was :? Eerst proberen te vertellen dat ze nu bij de sterretjes is, maar dat ging er niet in bij mevrouw, want Lente* kon toch niet vliegen :roll: Dus uiteindelijk maar gewoon uitgelegd dat ik het ook niet weet… Dus de dag begon lekker, maar ik kan het wel hebben nu, en dat geeft me goede moed voor de rest van de dag. Zometeen een paar uurtjes werken. Heb al een groot gedeelte thuis gedaan, dus ben snel klaar :thumbup: Kan ik vanmiddag weer lekker ff slapen