*** Oktoberstoppers 2008 deeltje 15 ***

Hoop dat het snel werk tierrr, nu zit je ook maar te wachten…

@ Kim, Met Leon gaat alles heel erg goed! Het is een heel rustig ventje dat veel slaapt. heb foto’s op het sf gezet!

Lieve lieve tierr, denk heel de dag aan je.

fijn dat je mannetje bij je is :-* :hug: :hug: :-

oh ja las iets van KC, meisje toch wat een narigheid, hopelijk gaat kindje nog even lkkr hard groeien en komt :pray: 't goed :-
:hug: :-

even reageren op miek, ook wegens respect tegenover tierr :-
onder de spoiler :-

@miek1982 wrote:

Even uit respect voor Tierrr onder een spoiler:

Jane stuiter de stuiter!!! Wat super meis!!! Echt geweldig nieuws. Ben zooooo blij voor je! Helemaal super! Hoe voel je je?

jaaaaa ook helemaal happy, uhm voel me wel goed, voel me vaak als een vaatdoek zo belabberd en iets wat last van misselijk waardoor ik minder eet, en pijnlijke boobs, en vaker last van bandenpijn (steken)maar allemaal over voor een gezond wondertje :pray: :-

sorry wil op iedereen reageren maar helaas de energie niet meer voor :frowning: :zzz:

voor de rest :-* :-*

Tierrr:

Ik pas vanavond het lijstje aan.

Vond het zo lullig om het gelijk al weg te halen uit het lijstje zwanger :oops: Het was je echt gegund.

Hoe voel je je nu ? :hug:

KC :

Wat een naar nieuws… Goed rust houden dan maar en hopen dat de kleine een groeispurt gaat maken :hug:

Ik heb de lijstjes aangepast.

Tierrr:

Hoe is het nu met je ?

Is er al iets gebeurd ?

Om 7 uur kreeg ik wat lichte krampjes en had ik een paar druppeltjes bloedverlies… inmiddels heb ik de volgende 2 pillen ingebracht en nu heb ik behoorlijke krampen, maar vooralsnog nog niet zoveel bloed…

Maargoed, er gebeurt iig iets nu…

Bedankt voor het aanpassen van het lijstje tijger! :-*

En Jane… het klinkt heel stom, maar geniet van je kwaaltjes… hoe vervelend ze soms ook kunnen zijn! Laat je maar lekker verwennen en hou het doel in je hoofd! Het is je gegund!! :-*

@Tierrr wrote:

En Jane… het klinkt heel stom, maar geniet van je kwaaltjes… hoe vervelend ze soms ook kunnen zijn! Laat je maar lekker verwennen en hou het doel in je hoofd! Het is je gegund!! :-

tranen in mijn ogen, wat lief van je :- :-

hihi ja hoe stom het ook klinkt, maar geniet er indd wel van :mrgreen:

weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind gewoon **** :hug: :hug: :-

:-*

Had net even heel veel pijn, maar het is nu weer afgezakt, dus we gaan snel naar bed, hopelijk kan ik dan nog wat slapen vannacht… julllie horen het later wel!

Tierrr, hoe is het nu??? :hug: :hug: :hug:

KC, schrikken meis :hug: Hopelijk maakt die kleine een flinke groeispurt als je wat meer rust neemt :hug:

Miek, wat leuk dat je weer even langs komt! Fijn dat alles goed gaat met Leon :thumbup:

Oh, en goeie morgen! :-*

@Ke wrote:

Tierrr, hoe is het nu??? :hug: :hug: :hug:

Mjah, eigenlijk wel ok.. gisteravond had ik op een gegeven moment aardige krampen, maar die zakten op een gegeven moment ook weer aardig af.. dus toen snel naar bed en redelijk geslapen. Ergens om een uur of 5 naar de wc geweest en toen had ik aardig wat bloed en een aantal klodders... maar of de vruchtjes daar nou bij zitten?? :think:
Overigens kwamen toen de pillen die ik de vorige avond in had gebracht ook weer naar buiten... :roll:

Nu heb ik niks geen pijn en verlies ik af en toe wat bloed...
Geen idee of dit goed is, maar als het goed is, valt het me qua pijn en bloedverlies 100% mee...

Heb net trouwens toch maar weer 2 pillen ingebracht, dit keer hopelijk wel ver genoeg... benieuwd of die nog wat teweeg gaan brengen...

Op dit moment is het trouwens best confronterend om tegenover een basisschool te wonen... :?

KC, wat een tegenvaller meis. Doe inderdaad maar goed rustig aan in de hoop dat je kleintje nog wat gaat groeien… :hug:

Memmie, dat lijkt me best lastig. Als je er thuis al eentje rond hebt lopen en die vervolgens ook niet bepaald meewerkt :hand:

Tierrr… gelukkig is er iets op gang gekomen. Hopelijk duurt het hele proces niet al te lang zodat je het lichamelijke deel er in ieder geval op hebt zitten. En lieverd, alles is nu natuurlijk hartstikke confronterend. Zwangere buiken, kraamvisites, basisscholen etc.

Je wordt dan zo met je neus gedrukt op wat had kunnen zijn.

Heel veel sterkte! :hug: :hug:

Tierrr hoe is het nu. Wat heftig allemaal meis. Ik hoop dat het nu “klaar” is en dat het bloedverlies meevalt. Het is allemaal al vreselijk naar genoeg :cry:

Red je het een beetje? Is je man nog thuis vandaag?

Miek, fijn je weer te lezen. Hoe gaat het bij jullie lieverd?

KC jeetje, wat een naar nieuws :frowning: ik hoop dat het hetzelfde was als bij mij en dat het allemaal toch heel erg meevalt. (toen met de groei)

Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Een hele dikke knuffel, je bent je vast rot geschrokken. Hoe is het nu met je?

Masch prachtige foto’s hoor! Ik ben zelf ook dol op de goede oude man :mrgreen: heerlijke tijd Sinterklaas.

Tijger hoe gaat het nu met jou?

Memmie, is de spruw al helemaal weg?

Lieke, wilde even zeggen dat ik vaak aan jou en aan je gezinnetje denk. Ik hoop dat het nu beter gaat…

Kim, hoe staat het met de zieken?

Heske hoe is het meis. En met dat kleine mooie apie van je? :inlove:

Jane, hoe gaat het met jou nu?

Sproet hoe gaat het met jou en je mooie kleine meid?

Alle anderen een hele dikke knuffel ook hoor.

Hier gaat het weer. Wouter heeft een flinke keelontsteking erbij dus ook Anti biotica, maar is alweer koortsvrij :dance:

:-*

Miekje, gelukkig dat Wouter in ieder geval koortsvrij is :thumbup:

Hier begint het kluizenaarsgevoel een beetje toe te slaan. Femke slaapt wel wat langer 's nachts, maar vannacht een uur bezig geweest om haar tot slapen te krijgen en vanmorgen lag ze twee uur lang geluidjes te maken en daar word ik dan toch wakker van. Dan lig ik te luisteren of ze niet gaat huilen voor een maaltijd :roll:

Ze doet het harstikke goed en gaat ook steeds gerichter kijken.

Zal binnenkort even een recent kiekje plaatsen :inlove:

Verder dus veel thuis hangen, veel hoofdpijn en weinig slaap :frowning:

Oh Sproet ik ben erg nieuwsgierig naar je mooie meisje!

Ken dat kluizenaarsgevoel :roll:

Fijn dat het zo goed gaat meis. En :-* voor je hoofdpijn!

Livia doet mee aan kindje van de maand :inlove:

:hug: Tierrr, ik hoop voor je dat dat het was en dat het je 100% mee mag vallen! :pray:

'k Denk wel steeds aan je… hoewel hij bij mij destijds wel spontaan kwam kan ik me (heel goed) voorstellen hoe je je voelt… :cry:

KC, wat een schrik… :hug: Ik hoop dat jullie kleine spruit gewoon ff een dipje had en nu lekker een groeispurt gaat maken! :pray: Onzekere tijd ff voor jullie :hug: Hopelijk mag jullie kindje lekkker tot het einde bij jou zitten! :-

Sproetje, ik herken het wel wat je schrijft; kluizenaarsgevoel.

Ik heb op het moment ook een enorme dip en zit een beetje in een sleur. Iedere dag het zelfde… Heb helaas geen rijbewijs en kan dus niet zo snel ff naar mijn vriendin of ouders rijden.

Wil het nog wel gaan halen hoor, maar dan moet ik eerst rust in mijn ‘donder’ hebben!

Nu verdubbeld de dip omdat Tycho zo moeilijk is op het moment! Ben gister op de namiddag het huis uit gevlucht :oops:

Manlief was met Tycho aan het stoeien (leuk) en ik was Jesse aan het voeden die lekker in slaap was gevallen. Papa maar zeggen tegen Tycho; doe maar bij mama, vind mama altijd zo leuk. Ik: nee, ik heb een slapen mannetje op mijn schoot. Nu ff niet. Maar manlief gaat door, Tycho stormt op mij af, Jesse schrikt wakker, brullen en toen liep bij mij de emmer over! :oops: Ik zei; Je red je er maar ff mee, ik ga er ff uit!

Ben naar mijn zusje gelopen, die was gelukkig nog op haar werk en heb ff lekker met haar gebabbeld.

Ik heb ff ik-tijd nodig, hoe egoistisch het misschien ook klinkt! :shifty: Manlief gaat 2 avonden in de week trainen, is vaak een (groot deel van de) zaterdag kwijt aan het sporten en regelt zo nu en dan ook eens voor hem zelf een wedstrijdje Ajax oid. En nu wil IK ook eens iets voor mezelf!

Weer rustig aan gaan sporten, of werken…

Miek, leuk om weer eens iets van jou te lezen! OOk een moeilijk peuterpuber op het moment dus :hug: Best pittig dan he?!

Fijn dat Leon het goed doet! Is Milan ook zo trots op zijn kleine broertje? Tycho kust en knuffelt vaak met Jesse :inlove:

Heske, wat heerlijk dat je je kleine meissie nu steeds vaker voelt :inlove: Fijn dat het zo goed gaat!

Miekje, fijn dat de koorts is afgezakt bij Wouter :hug: Hopelijk is 'ie snel van de griep en keelpijn af! Hoe is het verder met jou en Livia? (En de rest van de fam. Emme en manlief? Moet toch een erg moeilijke en vermoeiende tijd voor jullie zijn (geweest)?)

Mascha, Kim, Jane, Tijgertje, Lieke (hoe gaat het met Lotte???), LU, A-S en anderen, Hoe is het met jullie?

:-

Miekje, wat fijn dat Wouter weer koortsvrij is, toch een hele opluchting, denk ik! Ik hoop dat ie snel weer helemaal de oude is en de rest van je gezinnetje het niet overneemt!! :-

Sproetje en memmie, :-

't Is inderdaad jammer dat je geen rijbewijs hebt memmie, anders had je hier wel ff kunnen komen vandeweek… ik verveel me toch te pletter, kan wel wat afleiding gebruiken…

Ik heb trouwens de gyn gebeld en die vond het inderdaad ook wel wat apart dat ik maar zo weinig bloed verloor en zo weinig pijn had…

Het kán wel dat alles er inmiddels uit is, maar voor de zekerheid moet ik doorgaan met die tabletten tot en met donderdagochtend (en moet Pieter dus een nieuwe lading gaan halen in het ziekenhuis)…

En dan moet ik donderdag om 10.00 uur weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gyn… ben erg benieuwd wat daaruit komt… en of ik tot die tijd nog veel bloed ga verliezen en pijn zal hebben…

De kleine huilt, dus ik ga afsluiten.

Maar heb 2 fotootjes in het sf geplaatst…

Heb ook ff ge-spamd!

Ik kom even snel voorbij om te kijken hoe het met onze Tierrr is… :hug:

Even een dikke knuffel voor jou Tierrr :hug:

Leuke spam in het sf! Meer spam is altijd welkom hoor! :inlove:

Eh Memmie, het is totaaaal niet egoistisch om aan jezelf te denken! Je hebt Jesse 9 maanden gedragen, nu al 24 uur per dag sinds zijn geboorte bij je… mag je ook eens een uurtje voor jezelf? Niet raar hoor, voel je daar vooral niet schuldig om! :hug:

Lekker van genieten, even er tussenuit! :thumbup:

Vervelend dat Tycho zo veel aandacht vraagt (lastig zijn klinkt zo negatief als ik dat zeg, dus zeg ik het zo :mrgreen: ), ik hoop echt dat het snel voorbij is, die fase! :hug:

KC, hoe gaat het met je? :hug:

Miekje, ik heb je gesmst! :smiley: (alleen wordt hij nog niet afgeleverd… :think: )