Even kort hoor, want moooeeee…
J is de laatste tijd behoorlijk aant kwakkelen en dan af en toe zo zielig.
Maar met C gaat het gelukkig steeds beter, echt een verademing.
Foto in sf!
KC, jee, ik vind het nu wel spannend worden hoor!!
Heee meiden
Kc hij groeit zeker goed :mrgreen:
Nou Timmetje is ook weer beter, maar super dwars, werd me vanochtend om 6 uur al wakker :shock: Jeeeetje ben gesloopt! En meneer had de hele dag een pest humeurtje bleh! En dat rare gillen ook van hem phoehh nou zoals jullie lezen, heeerlijke dag. Gehad :snooty: :naughty: :snooty: :roll:
Kc balen zeg dat je zo last hebt van je rug en bekken, wat lekker zeg dan zo’n massage! Lijkt me een raar idee dat je buik zo “hangt” dan, voelde dat niet raar? Hihi :mrgreen:
Maar spannend zeg je beebje komt gewoon alweer bijna :inlove:
Leuk sproet, geniet er nog maar lekker van :thumbup:
En uhh bedankt voor t fijne vooruitzicht :shifty: :shock: :mrgreen:
Bij Tim ging t ook zo , en ineens veranderde alles en ging t super, maar Tim wilde niet eens in zijn bedje slapen, dat vind Thomas gelukkig geen probleem :thumbup:
Ahh tierr bslen dat J zo kwakkelt,beterschap :hug:
Fijn dat C t daarentegen wel beter doet :dance:
En leuke fotos zeg! :inlove: :inlove:
Tijger hoe is t met jou en Fleur?
@MARIJKE Beterschap voor Jesse :hug: Hoop dat ie snel weer opknapt. Gelukkig gaat het met Chris steeds beter.
@SPROET Geniet nog even van je vakantie !
@KC Je kan ieder moment gaan bevallen !
Rommelt er iets ? Maar wel balen dat je zo’n last van je rug hebt.
Wat is zo’n massage tussendoor dan even genieten he?
@ MEMMIE Hoe is het bij jou thuis en met je mannen ?
Ook heerlijk aan het genieten van je bolle buik en de kleine frummel ?
@ CHANTAL Balen dat het vandaag weer een mindere dag is. Maar wat lijkt me dat lekker dat Thomas wel in zijn eigen bedje wil slapen!
@ MIEK Hoe is het bij jou? Al bevallen ? Want je loopt toch aardig met kc op ?
Hier gaat het goed. Fleur heeft geen last gehad van de prikjes ( niet ziek geweest) Alleen het slapen is nog steeds drama. Hooguit twee uurtjes ligt ze in der eigen bedje, dus papa en mama zijn een beetje gesloopt.
Morgen een dagje naar Limburg naar een oom en tante, even kijken hoe Fleur zich daar gedraagt. Verder heb ik echt een klimaapje in huis. Als ze de kans krijgt gaat ze de trap al op en vanmiddag zat ze ineens op de salontafel :shock:
Maar verder is het wel een schatje en ze gaat steeds meer woordjes zeggen…
ik las net bij de juli mama’s dat KC vandaag is bevallen van hun 2e dochter! meen 3390 gr en 50 cm. Naam staat er nog niet bij…
KC, Hub en C’tje Gefeliciteerd met jullie dochter en jouw zusje!
Een fijne kraamtijd toegewenst!
:-*
KC gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje !!
Ik heb even op fb gespiekt en daar staat dat hun dochtertje de naam Charlotte heeft gekregen.
Mooie naam !
Jeeee, super zeg, KC, van harte gefeliciteerd!! :inlove:
Alles goed gegaam?
Jeetje zomaar ineens bevallen!!! :inlove:
Gefeliciteerddd!!! :inlove:
Lekket zo op tijd :thumbup: Wat een lengte en ewicht zeg! Netjes!! Zal wennen zijn voor ze :mrgreen:
Geniet kc en gezin! :-
Memmie bedankt voor t “doorposten” :inlove: :-
Nog ff een stukje gekopieerd van de juli mama’s, hopelijk vind je het niet erg… We zijn hier natuurlijk ook nieuwsgierig. Kan me voorstellen dat je er ff geen tijd voor hebt :inlove:
Even heel kort. Ben dus bevallen vanmorgen van een dochter, ze heet C.harlotte. Ging heel snel, om 3.15 werd ik wakker van wat pijn, werd na 2 weeen om de 5 minuten, daarna al snel 3 minuten. Om 5 uur C weggebracht en waren om half 6 ih ziekenhuis. Daar aan de ctg gelegd en om 6 uur bleek ik al 5 cm ontsluitig. Uurtje later 7/8 en werd er een bedje binnen gereden, ik besefte hetnog niet echt dat het zo snel ging allemaal, ondanks de piiiiijjjn van de weeen. Om 7.58 is ze geboren. 3390 gram en 50 cm, heerlijk gemiddeld!
:-*
KC, gefeliciteerd met jullie meisje.
Geniet ervan!! :inlove:
Dankjewel allemaal voor de felicitaties :-*
Tis een heerlijk kind :inlove: Wat scheelt het een zorgen zeg als je kind een normaal gewicht heeft :shifty:
Niet iedereen van jullie heeft facebook he :think: Daar staat iig een foto. Photobucket doet het niet, dus ik krijg niks geupload :?
Het is een prachtig meisje KC, heerlijk!! :inlove:
Hoe gaat het nu met jou en de kleine? En hoe vindt grote zus het? Lekker aan het genieten? Hoe was je bevalling eigenlijk?
Met de rest alles ok?
Hier alles prima. Het gaat zo lekker met C nu, en J is ook weer beter, echt genieten dus!! Ook lekker weekend, aardig wat gedaan, maar ook genikst en straks gezellige visite.
Al begin ik trouwens inmiddels wel zin te krijgen om een weekje weg, maar we moeten de vakantie nog plannen. Zoals het nu staat is die pas eind augustus, maar ik heb het liever wat eerder, dus manlief zou zijn best doen.
Foto in sf! :inlove:
Wat is het rustig hier…
Alles goed met iedereen??
Kc lekker aan het genieten?
Iedereen even stemmen op mijn lieve C.hrisje? :inlove:
http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/kindje-vd-maand/kindje-van-de-maand-stemmen
He meiden. Ff snel kids veagen aandacht hihi
Fijn dat t zo Zonder zorgen is kc! Lekker he!
Ben zooo benieuwd naar jullir meisje.
Wat vind C.elia ervan? :inlove:
Jeetje ze is gewoon alweer 8!!dagen.
Tier mijn stem heb je :-*
Hier drinkt de grote jongen zelf! uit een normale open beker :shock:
Hijj had een tuitbeker met zachte tuit en beet deze telkens stuk. Dus heb een met harde tuit gekocht maar nu weigert ie daaruit te drinken. Dus gaf de normale bekrr met drinken en hij pakte t zelf vast en deed netjes drinken(we laten hem vaker uit een normale beker drinken maar dan houden we de beker zelf vast )
Zou miek al bevallen zijn?..
Memmie hoe gaat t met jou je kids en beebje??
Tijger hoe is t met jullie?
En sproet alweer terug vsn vakantie? Lkkr genoten?
even snel via de telefoon ( kom uitgebreid reageren als ik op de pc zit)
Net bij CB geweest. 10460 gram en 79,5 cm bij 14,5 maanden.
Maar wat een chagarijn die assistente.
Heb foto’s in het juli 2012 sf gezet. Kom een andere keer uitgebreider, heb een slapende baby in mijn armen :inlove:
Fleu.rtje groeit goed tijger! :thumbup:
Jammer dat die assistentie zo chaggie was
Aaahhh lc wat een poppie en trotse grote zus :inlove: Wat een mooie kids heb je zeg! En wat was je buikje tot t eind prachtig!!! :inlove:
Ohhh heerlijk. Geniet ze :-*
@ Chantal volgens mij doet ze het ook goed hoor qua lengte en gewicht.
@ KC wat een poppetje !!!
en wat een bos met zwarte haartjes. :shock:
Ja hoor tijger. Want Tim was met 19 maanden 80,5 cm en 10,5 kilo mijn slank klein mannetje hihi.
Oh ja inderdaad! Hihi was me ook al opgevallen! Ze kan al staartjes maken hihi
Ook ff gespiekt, wat een heerlijk meidenstel zo.
En leuk dat je op de valreep nog een foto van je (mooie compacte!) buik hebt weten te maken