*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Hierbij een nieuw deeltje. Lijstjes volgen nog …

Meld!

Mag ik me hier dan melden met een mogelijke BIA? :roll:

Oeh, spannend Marij.ke! :pray:

Je hoort het vaker, 2 dagen na het strippen dat het dan wel begint.

Tpoi, toi toi! Ik hoop dat het echt doorzet!

(of je maakt een 1 april grapje natuurlijk, en tuin ik daar weer in :lol: )

Ja dat mag. Graag zelfs :mrgreen: :pray: :pray: :-*

Update…? :shifty: Ik stuiter!! :lol:

Marijke hoe is het nu ?? Heeft er al iets doorgezet ?

Ik ben haar buddy, maar heb nog niets gehoord. Ze heeft nu ook een mob met internet, wellicht dat ze de BUB melding zelf gaat doen. Spannend hoor! Ik hoop dat ze de kleine al heerlijk in haar armen heeft :pray: :inlove:

spannend!! ik hoop voor ze dat ze de kleine indedaad in hun armen mogen hebben liggen

Nog steeds bia. Inmiddels gelukkig met ruggenprik. Vanaf 1 uur vannacht (zeer pijnlijke ) weeen, maar zat 1,5 uur geleden nog maar op 4 cm. Nu zo weer kijken… Ben benieuwd.

Spannend!! Wel balen dat je al zo lang met weeen zit. Ben je in het ziekenhuis omdat je ruggeprik heb gehad ??

Jammer dat de ontsluiting niet snel vorderd… Hopelijk nu met ruggeprik sneller! Suc6!

Oh mooi begin van een nieuw topic…baby in aantocht!

Succes marijke!

oh, ik hoop toch zo dat Marijke inmiddels heerlijk aan het genieten is van hun nieuwe spruit :pray: :inlove: En dat het na de ruggeprik allemaal heel voorspoedig is gegaan (en niet zoals de vorige keer, toch nog uitgedraaid op een ks). Ik denk trouwens een 2e zoon (hadden we al gegokt?).

Dus nog steeds geen bub melding. Ik hoop ook dat alles goed is gegaan en dat ze nu heerlijk aan het genieten zijn. Er was nog geen poule gemaakt om te gokken, maar ik denk ook een broertje voor Jesse.

Pffff wat spannend!!! Hoop dat je beebje al een heeeele tijd gezond en wel bij je in je armen hebt liggen :pray: :hug: :-*

Ik gokook broertje…

Wat is het spannend hier!!! Hoop dat jullie inmiddels aan het genieten zijn. Ook ik gok op een knul!

Ik blijf af en toe even spieken!



X

En ook ik gok jongen :mrgreen:

Meiden, wat zijn we het eens! :mrgreen:

Ik ben benieuwd… 'k Hoop maar dat alles goed met ze gaat :pray:

Ik duik nu mijn nestje in… moe :zzz: :zzz: :zzz:

Mocht ik een berichtje krijgen en ik ben nog wakker dan meld ik het! En anders morgenochtend al eerste! Als er niemand anders is.



:-*

:shifty: :shifty:

:pray: :pray: :pray:

Chantal, ik kreeg net een bericht van Tierrr maar kan 'em niet openen :frowning: Ik denk dat het een foto is, het is nl geen normaal bericht. Mijn mob geeft aan: kan server niet vinden. Als ik nou jouw nummen krijg, dan kan ik 'em misschien door sturen naar jou en wellicht kan jij 'em wel openen?



Ik ben erg benieuwd! Hoop maar dat alles voorspoedig is gegaan :pray:

Heb haar terug gesmst, maar nog geen berichtje terug gekregen…